Zuur, Harry. De wet van LV.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:51 schreef Aoristus het volgende:
ja Johan..
Hey, als jij je Artiest een mannelijk geslachtsorgaan wil noemen hoef ik het niet meer te doen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:50 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Vanwaar jou fixatie op mannelijke geslachtorganen
quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:48 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Een mens, laat staan een vrouw, is niet in staat om iets te scheppen. Een vrouw heeft een lichaam te huur gekregen waarmee ze eea kan doen, waarom kinderen baren. De huur loopt af wanneer ze gestorven is, maar de mogelijkheid om (mooie) kinderen te baren blijft bestaan voor andere vrouwen.
[..]
Ik heb geen zoet voor jou. (Dan mag jij zeggen wat je vrouw daar vannacht over te melden had)quote:
Heb je mij zoiets horen zeggen dan? Het lijkt er eerder op dat jij alleen leest wat je wilt horen. Dus iets met penissen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:52 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Hey, als jij je Artiest een mannelijk geslachtsorgaan wil noemen hoef ik het niet meer te doen.
quote:mannelijk geslachtsorgaan
Past inderdaad volmaakt.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:53 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
grote huisjesmelker
Mijn vrouw stond te karnen, Harry.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:53 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik heb geen zoet voor jou. (Dan mag jij zeggen wat je vrouw daar vannacht over te melden had)
Da's een goeie.quote:
Je begint goed, bericht 303 zie je niet vaak.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:55 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
rappe klappen.
stukje machtsvertoon.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:56 schreef Apropos het volgende:
[..]
Je begint goed, bericht 303 zie je niet vaak.
Nu ben ik in verwarring...je hebt het nu tegen je Artiest hè?quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:53 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Heb je mij zoiets horen zeggen dan? Het lijkt er eerder op dat jij alleen leest wat je wilt horen. Dus iets met penissen.
Heeft dat te maken met jouw homo-zijn?
Het is wel een pijnlijk afscheid he?quote:
DOE IETS !quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:59 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Het is wel een pijnlijk afscheid he?![]()
Vooral sidekick, dat was een soort van meubelstuk geworden, zo lang in deze helquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:59 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Het is wel een pijnlijk afscheid he?![]()
En ineens staat ie bij de boom he, afgeschreven en aangeboden ter vernietiging. 't is watquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:00 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Vooral sidekick, dat was een soort van meubelstuk geworden, zo lang in deze hel
Gelovigen compenseren hun onvermogen de realiteit te accepteren met sprookjes en gezang.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:54 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Die staan mij niet zo![]()
Maar waarom voel jij de behoefte om je lichaam zo tentoon te stellen? Mannen kopen grotere auto's om het gebrek aan lengte van hun penis te compenseren.
Vrouwen tonen hun lichaam ter compensatie van een gebrek aan persoonlijkheid? Of schuilt er een dieperliggende reden achter?
Ik heb dat nooit meegemaakt volgens mij.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:01 schreef du_ke het volgende:
Wel rete irritant dat al die topics steeds verdwijnen.
Ik heb volgensmij wel hetzelfde als duke.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:02 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit meegemaakt volgens mij.
Pff vooral bij nieuwe topics heb ik er regelmatig last van. Gister toen er op een bepaald moment 3 SC topics waren mocht ik blij zijn als ik er 1 tegelijk in de POl index zag staanquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:02 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit meegemaakt volgens mij.
Prediker 1:9. Christen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:01 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Tot nu toe nog niets nieuws onder de zon.
quote:
Waar is M. toch?quote:volkorenbrood
Geef er maar weer een erotische lading aan. Er zit pinda-kaas op, is dat niet genoeg?quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:15 schreef du_ke het volgende:
Wel grof volkoren mag ik hopen?
Heeft iemand duderinnetje hier wel eens gezienquote:POL verliest niet alleen Sidekick, maar moet het ook nog eens zonder ExtraWaskracht doen.
EW heeft aangegeven zijn vrijetijd ook wel eens aan wat anders te willen besteden dan aan POL. POL is een intensief subforum, niet zelden een slangenkuil en vergt veel van moderators. Je hebt je er prima staande gehouden en wat ons betreft ben je altijd weer welkom.
Dank EW, hopelijk tot weerom!
Nope anders had ze hem ook vast EWK ipv EW genoemdquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:19 schreef Aoristus het volgende:
ha, daar istie:
[..]
Heeft iemand duderinnetje hier wel eens gezien
Ik ga zo ook even naar hem zwaaien als ik op het station sta.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:10 schreef Apropos het volgende:
Zo, ik ga eerlijk volkorenbrood met pindakaas eten en dan even bij Holleeder kijken, alvorens ik naar mijn werk ga. Ik groet u.
slangenkuil, veel vergen van moderators.. intensief subforum, EW inderdaadquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nope anders had ze hem ook vast EWK ipv EW genoemd.
Zeg, hoelang duurt die lunchpauze van jou eigenlijkquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik ga zo ook even naar hem zwaaien als ik op het station sta.
Das mijn schuld denk ik...quote:
Bjorn Borg zwembroek.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:32 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Lang leve het broeikaseffect trouwens. Als de voorspelling uitkomen lig ik komende zaterdag en zondag in m'n nieuwe Bjorn Borg zwembroek Corronas te zuipen op het strand
Hij is echt heel sexy.quote:
Alles is dan een stuk overzichtelijker.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:33 schreef Sidekick het volgende:
Back in black.
uh? heh?quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:27 schreef Elseetje het volgende:
Zeg, hoelang duurt die lunchpauze van jou eigenlijk![]()
Lekker man op het strand.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:34 schreef du_ke het volgende:
Een Corona rook je.
Dat laffe Mexicaanse bocht is toch niet naar binnen te werken?
Alsof ik het openbaar vervoer gebruik.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:39 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Racisten uit trein bij Goes gehaald
Waar was jij zondagavond X-Ray ?
Waarom heb je dan een Bjorn Borg zwembroek?quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Alsof ik het openbaar vervoer gebruik.![]()
Ben geen Turk.
Modern jong wildquote:
Niet om in het OV te showen iigquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Waarom heb je dan een Bjorn Borg zwembroek?
Die vraag kan je altijd terecht stellen, daar heb je geen quote voor nodig.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dus om je voor tedoen als Turk?quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Niet om in het OV te showen iig![]()
Hoe Turk ben ik wel niet dan. Ik gebruik het OV en heb al 6 jaar een Björn Borg rugzak.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:44 schreef du_ke het volgende:
Scherp.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:47 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Die vraag kan je altijd terecht stellen, daar heb je geen quote voor nodig.
Zit je altijd achterin de bus?quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hoe Turk ben ik wel niet dan. Ik gebruik het OV en heb al 6 jaar een Björn Borg rugzak.![]()
Nee, dat niet.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:48 schreef du_ke het volgende:
Zit je altijd achterin de bus?
Ik ga de foto niet nog eens plaatsen, maar....Turken hebben geen BBzwembroek.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij lijkt allah wel.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:48 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
X-Ray, de manwhore zonder klandizie.![]()
quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:02 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Jij komt zeker ook uit het Hoge Noorden
Zo iets: http://www.mensunderwear.nl/index.php?artikelen=601
Ik wilde het niet zeggen zonder een plaatje, maar ........ wat een homofielen broekjequote:Op dinsdag 10 april 2007 16:02 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n Marokkaan die met een O'Neill broek uit de jaren 90 op het strand komt? Als je daar al mag komenquote:
In mijn cultuur zoeken mannen elkaar tenminste nietquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:05 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggen zonder een plaatje, maar ........ wat een homofielen broekje
Neem dan wel zo'n zwarte. Die zal voor jou verbergen wat je niet hebt,
Ach gut toch. Ontwikkel je nu een fobie voor jezelf?quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
In mijn cultuur zoeken mannen elkaar tenminste niet![]()
Uit het hoge noorden?quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:02 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Liever naakt, onderbroeken is voor losers.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:07 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n Marokkaan die met een O'Neill broek uit de jaren 90 op het strand komt? Als je daar al mag komen
Herstel, binnen zijn religie, zijn religie EWquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:11 schreef ExtraWaskracht het volgende:
In jouw cultuur worden leggings als zwembroeken gedragen.
Da's toch wel vervelend als er eentje ergens op een berg onder de sneeuw vast zit...quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
In mijn cultuur zoeken mannen elkaar tenminste niet![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Liever naakt, onderbroeken is voor losers.
Leggings zijn voor vrouwen of homo's. Dat zou jij toch moeten weten?quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:11 schreef ExtraWaskracht het volgende:
In jouw cultuur worden leggings als zwembroeken gedragen.
*Gooit een halve liter Grolsch naar du_kequote:
Nee das natuurlijk alleen voor vrouwenquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Draag jij ook deze Kirmi?
[afbeelding]
Zie je wel dat je niet helemaal achterlijk bent. Sommige dingen zie je wel degelijk.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:14 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Nee das natuurlijk alleen voor vrouwen
Dat is ook het stuitende aan de zwembroek van X-ray.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:14 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Leggings zijn voor vrouwen of homo's. Dat zou jij toch moeten weten?
Is dat een vrouw dan?quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:14 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Nee das natuurlijk alleen voor vrouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |