shhht!quote:
quote:Op donderdag 12 april 2007 09:34 schreef senesta het volgende:
Mooie tuin en wat een schattig konijntje.
Emmah kijkt wel wat uitdrukkingloos inderdaad.
zomgquote:Op donderdag 12 april 2007 09:34 schreef senesta het volgende:
Emmah kijkt wel wat uitdrukkingloos inderdaad.
Ik was te laat wakker vanochtend. Vanmiddag een spannende update!!quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:23 schreef senesta het volgende:
En..?
ik wacht met spanning!quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:17 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik was te laat wakker vanochtend. Vanmiddag een spannende update!!
emma verdiend een eigen topicquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:26 schreef Biancavia het volgende:
Emma is tof.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:44 schreef MrSubtle het volgende:
dag 5
Oh en Emmah? Die heeft de hele dag liggen kijken hoe ik bezig was met graven. De luie trut.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:41 schreef Lllaura het volgende:
Het duurde even, maar ik snap nu ook waarom ze Emmah heet.![]()
Wat schattigquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:41 schreef Lllaura het volgende:
Omg er kwam cola uit mijn neus.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:41 schreef Lllaura het volgende:
Aandoenlijk vooral...quote:
Holy crap wat een fleurige site!quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:52 schreef spippie het volgende:
Heej, wat leuk, een collega-konijntje.Mijn Puk en Lilo houden ook een eigen dagboek bij op m'n site. Konijntjes hebben altijd wel wat te vertellen.
En Emmah dan?quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:33 schreef Queen_Bee het volgende:
Betekent dat dat ie een heus konijnen vriendin krijgt?
Emmah is koud en arrogantquote:Op zaterdag 14 april 2007 18:56 schreef fembol het volgende:
[..]
En Emmah dan?
Of is Emmah een officieel blauw kut-knijn?
Iddquote:Op zaterdag 14 april 2007 20:15 schreef senesta het volgende:
[..]
Emmah is koud en arrogant![]()
Als ze de relatie goed wil houden zal ze er toch echt voor moeten doen hoor, dit gedrag is de spreekwoordelijke laatste druppel die in dit geval het knijn doet overlopen![]()
Honden die hokken openen?quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:13 schreef Sunnythesun het volgende:
omg dit is echt heerlijk zeg!!
@ Mr Bunny!!
Over 2-3 maanden gaan wij ook weer nijntjes halen uit de opvang, onze vorige zijn onlangs vermoord door een hondMaar als we verhuisd zijn durf ik wel weer..
Erger: kapot bijtenquote:
quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Erger: kapot bijtenHelemaal stuk getrokken het gaas.. Was een grote zwarte herder en blijkbaar heeft hij ook even de tijd gehad.. (eigenaar stond meteen op de stoep toen we thuis kwamen en onze 2 lieve diertjes dood in de tuin vonden, opzich wel sterk van hem..)
Over het hekje gesprongen (is maar een laag dingetje). Hij was het huis ontsnapt blijkbaar, ze houden hem altijd aangelijnd en binnen in principe, maarja het is dus mis gegaan en helaas heeft hij onze nijnen gevondenquote:Op zaterdag 14 april 2007 20:55 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Lekkere hond dan. Maar hoe komt ie in jullie tuin dan ;{
Het is toch lente?!quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:49 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Holy crap wat een fleurige site!
Waar in Weert ligt jouw tuin?quote:Op zondag 15 april 2007 20:23 schreef Cat22 het volgende:
Nog een Weertenaar!
Ik houd deze story bij (en zal in mijn buurtje eens goed rondkijken of ik MrBunny ook ergens 'live' zie). Ik beloof dat ik zal zwaaien en mee zal denken aan een ontsnappingsplan!
En nog een Weertse meldt zichquote:Op zondag 15 april 2007 20:23 schreef Cat22 het volgende:
Nog een Weertenaar!
Ik houd deze story bij (en zal in mijn buurtje eens goed rondkijken of ik MrBunny ook ergens 'live' zie). Ik beloof dat ik zal zwaaien en mee zal denken aan een ontsnappingsplan!
Ik geloof dat hij niet meer zo heel erg enthousiast over de saaie Emmah is.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:42 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Zie je wel MrBunny, dat het leven niet zo zwaar is! Je hebt het beter dan menig ander huiskonijn.En nog een leuke vriendin ook.
Konijnen kunnen ook springenquote:Op maandag 16 april 2007 07:25 schreef Brighteyes het volgende:
Zit je nou boven op je huis MrBunny? Ga je proberen om weg te vliegen?
Misschien moet hij haar maar inwisselen voor een fris, jong, groen, konijnenmeisje.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik geloof dat hij niet meer zo heel erg enthousiast over de saaie Emmah is.
Jij welquote:Op woensdag 18 april 2007 21:18 schreef Siegfried het volgende:
Oeh, ik zou eens op zoek gaan naar dat doosje Knijn, en kijken of je erin kan komen![]()
Heyquote:Op donderdag 19 april 2007 15:50 schreef fembol het volgende:
Wellicht nieuw knijnevriendinnetje??
Weg met Emmah!
Inderdaadquote:
örnquote:Op donderdag 19 april 2007 23:02 schreef Adelante het volgende:
Ach, zo te zien heeft Blanche ook al een vriendje (Örn). Dus misschien zit er een dubbeldate in
quote:Op donderdag 19 april 2007 23:02 schreef Adelante het volgende:
Ach, zo te zien heeft Blanche ook al een vriendje (Örn). Dus misschien zit er een dubbeldate in
Psst, er staat ö r nquote:Op vrijdag 20 april 2007 06:03 schreef Queen_Bee het volgende:
Zien jullie dingen die ik niet zie? Om?
Ik zou even afwachten of örn en emmah elkaar wel mogen! Voor hetzelfde geld wordt dat vechten en blazen!quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:16 schreef fembol het volgende:
Ik denk dat örn en emmah beter bij elkaar passen, van die stille types.
dan kunnen mr. Bunny en Blanche gezellig samenwonen....![]()
![]()
Wiehooeeeeeeeeeeeee!!!quote:Op zaterdag 21 april 2007 07:11 schreef MrSubtle het volgende:
Dag 12
Jaaaaaaaa lief dagboek! Ik weet het zeker, het is inderdaad Blanche die in het nieuwe huisje zit. Ik heb haar zojuist even gezien. Ik ga haar proberen op de foto te krijgen, dus verwacht een update later vandaag!!!
Liefs,
MrBunny
Kan je naar haar toe? Of zit er een hek tussen?quote:Op zaterdag 21 april 2007 07:11 schreef MrSubtle het volgende:
Dag 12
Jaaaaaaaa lief dagboek! Ik weet het zeker, het is inderdaad Blanche die in het nieuwe huisje zit. Ik heb haar zojuist even gezien. Ik ga haar proberen op de foto te krijgen, dus verwacht een update later vandaag!!!
Liefs,
MrBunny
Tegenvraag: waar ligt jouw tuin?quote:
Oud Boshovenquote:
Dat willen we dan wel zien natuurlijk:quote:Op zondag 22 april 2007 22:05 schreef Smeich het volgende:
Ja ze is echt heel mooi! Mijn konijn ook trouwens, de dierenarts vertelde mij ook dat het een van de mooiste konijnen is die zij gezien heeft met een superlief koppie. Ik kan niet anders dan het daar volkomen mee eens zijn.Ze gedraagt zich de laatste tijd ook steeds vaker als een hond
HAHAHAHAHA een grap over kerst in een konijnentopicquote:Op maandag 23 april 2007 14:26 schreef Stuiter_en_Co het volgende:
He Mrbunny.....
what do you do for Xmas this year?
quote:Op maandag 23 april 2007 14:50 schreef MrSubtle het volgende:
HAHAHAHAHA een grap over kerst in een konijnentopic![]()
![]()
. Echt hoe KOM je er op
![]()
![]()
![]()
. Echt een goeie grap
Er is iedere dag een update hoorquote:Op maandag 23 april 2007 15:30 schreef Queen_Bee het volgende:
Eh, update? Dat konijn schrijft ook niet veel eh
En hoe is het nu met Emmah
quote:Op zondag 22 april 2007 21:01 schreef Siegfried het volgende:
Hoe kan ze nu uit je voerbak eten met een hek ertussen?
Ik ben MrBunny niet, maar zover ik kan lezen schrijft hij niet dat dit gebeurt. Hij schrijft volgens mij alleen dat hij dit niet zou willenquote:Op maandag 23 april 2007 16:37 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Zal deze week wat fotootjes schietenquote:Op zondag 22 april 2007 22:18 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat willen we dan wel zien natuurlijk:
[centraal] Konijnentopic m t foto's! Deel #5
Dat is een WC-bak nadat ie eerst is omgegooid door meneer en mevrouwquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:49 schreef Tinkepink het volgende:
Ziet er gezellig uit! Maar wie is die kaper op de kust naast jullie?
Ja de grote vervelende konijnen zetten 'm tien keer per uur rechtquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:23 schreef Dupje het volgende:
Volgens mij staat ie recht hoor!
Laat die maar met Connie Veer gaan datenquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:08 schreef outcast_within het volgende:
volgens mij heet de kaper bak voer
Vlgs mij heb ik in het begin van het dagboek ergens gelezen dat de liefde voor Emmah overging nadat de grotemensen konijnen Bunny naar het enge dokterkonijn hadden gebracht alwaar hij zijn mannelijkheid achter heeft moeten latenquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:01 schreef Nonneke het volgende:
misschien een beetje onbeschofte vraag hoor Mr BunnyMaar ben je nog in het bezit van je mannelijkheid ?
![]()
want voor je het weet vinden ze mekaar te lief en heb je je hele hut vol met kleine Mr Bunny's en Blanche's...
Met Emmah hoefde je daar natuurlijk nooit over na te denken, die frigide heks![]()
(tis niet te hopen dat Blanche stiekem zwanger is van Örn)
ohw dan heb ik stront in mn ogen gehad zekerquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:40 schreef kantoorslaaf het volgende:
[..]
Vlgs mij heb ik in het begin van het dagboek ergens gelezen dat de liefde voor Emmah overging nadat de grotemensen konijnen Bunny naar het enge dokterkonijn hadden gebracht alwaar hij zijn mannelijkheid achter heeft moeten laten![]()
Dus Emmah is nieteens frigide, Emmah lust alleen maar "echte rammen"![]()
Het was een geweldig verhaal en ik was dan ook blij te zien dat er weer een update was van de nijnevriendjes!quote:Op maandag 23 maart 2009 20:18 schreef senesta het volgende:
Wat goed om te horen, ik heb echt genoten van dit topic![]()
Heb je niet nog een recente foto om het af te leren?
Ja bevalt erg goed! Inmiddels mijn draai goed gevonden en wat leuke plekjes gevondenquote:Op maandag 23 maart 2009 20:51 schreef Cat22 het volgende:
En, bevalt het een beetje in Weert?
Kun je wel stellen ja.quote:
quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:05 schreef fembol het volgende:
[..]
Zijn zoekende naar namen voor ons kindje. Emma valt af: Emmah
Maar het blijft een genot om te lezen!
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:05 schreef fembol het volgende:
[..]
Zijn zoekende naar namen voor ons kindje. Emma valt af: Emmah
Maar het blijft een genot om te lezen!
Ik denk dat hij ook echt te vergezocht wasquote:
Ja en ik denk dat niemand er ooit op was gekomen omdat mijn nick engels is en bunny ook engels was natuurlijkquote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:44 schreef oh-oh het volgende:
Nah die was wel heel erg vergezocht joh!
quote:
Nee joh McEmmer.quote:
Dus dat was weinig zinvol, die kick.quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:09 schreef oh-oh het volgende:
MrSubtle is sinds zijn puppydinerverslag nooit meer helemaal teruggekomen in de slowchat, maar de nijnen waren al lang niet meer in zijn bezit
klopt, maar wilde meer mensen laten genieten van dit topic.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:26 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dus dat was weinig zinvol, die kick.
Maar goed, het is wel oneindig lief
Doe 'ns ff gewoon lekker wat plaatjes johquote:Op zondag 5 december 2010 16:11 schreef MrSubtle het volgende:
Wat een lieve reacties hier weer, zelfs na zoveel tijd nog![]()
Ik kom helaas nog maar zelden op FOK!, maar de reacties op het konijnendagboek was altijd een van de leukere herinneringen voor mij.
In de spaarzame vrije uurtjes ben ik bezig aan een kinderboek over MrBunny en Emmah, maar met name in de illustraties gaat heel veel tijd zitten en het is een project dat al meer dan een jaar kost en nog wel heel wat tijd zal blijven kosten. Mocht het ooit af komen dan zal ik het hier zeker laten weten
quote:Op zondag 5 december 2010 16:13 schreef Adelante het volgende:
Ik schrol al: een update zo vlak voor Kerst
Een kleine (oude) schets dan, gemaakt in paint, maar geeft een beeld van de stijl ...quote:Op zondag 5 december 2010 16:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doe 'ns ff gewoon lekker wat plaatjes joh
Om de fans tevreden te stellen
Pretty please with a cherry on top
Ik wil het boekquote:Op zondag 5 december 2010 16:20 schreef MrSubtle het volgende:
Een kleine (oude) schets dan, gemaakt in paint, maar geeft een beeld van de stijl ...
[ afbeelding ]
Oooooh! Emmah <3quote:Op zondag 5 december 2010 16:20 schreef MrSubtle het volgende:
Een kleine (oude) schets dan, gemaakt in paint, maar geeft een beeld van de stijl ...
[ afbeelding ]
We komen duidelijk in verschillende foraquote:Op zondag 5 december 2010 16:50 schreef ElisaB het volgende:
Isa
Wat ben ik jou lang niet tegengekomen
quote:Op zondag 5 december 2010 16:11 schreef MrSubtle het volgende:
Wat een lieve reacties hier weer, zelfs na zoveel tijd nog![]()
Ik kom helaas nog maar zelden op FOK!, maar de reacties op het konijnendagboek was altijd een van de leukere herinneringen voor mij.
In de spaarzame vrije uurtjes ben ik bezig aan een kinderboek over MrBunny en Emmah, maar met name in de illustraties gaat heel veel tijd zitten en het is een project dat al meer dan een jaar kost en nog wel heel wat tijd zal blijven kosten. Mocht het ooit af komen dan zal ik het hier zeker laten weten
Gewoon heel weinig tijd gehad. En ik keek zelf eigenlijk ook door dwaal-gedachte aan secret santa weer eens op het forum. Dat was echt zo leuk om te doen vorig jaarquote:Op maandag 6 december 2010 11:22 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
Where have you been?
Ik dacht van de week nog aan je ivm Secret Santa![]()
Dank je senestaquote:
Ben benieuwdquote:Op maandag 15 juni 2020 16:22 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dank je senesta![]()
Heel binnenkort volgt een update! (cliffhanger)
... nou vandaag dusquote:
Hoe zeg ik dit netjes...quote:Op donderdag 18 juni 2020 13:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
Leuke update![]()
Durf ik te vragen hoe het met de originele hoofdrolspelers is?
quote:Op donderdag 18 juni 2020 13:36 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Hoe zeg ik dit netjes...www.petsplace.nl schrijft: "De meeste huiskonijnen worden tussen de 5 en 10 jaar oud"
Wat leuk zeg!! Ik weet dit nogquote:Op donderdag 18 juni 2020 13:27 schreef MrSubtle het volgende:
13 jaar geleden plaatste ik als grap een reeks posts over mijn konijn, dat constant probeerde te ontsnappen. Tot mijn verbazing volgden veel mensen deze post en was het hartstikke leuk om te schrijven.
Precies 4800 dagen geleden, nadat het "dagboek" ten einde was, vroeg Biancavia:
[..]
... nou vandaag dus![]()
Ik postte ooit al een eerste schets (gemaakt in MS Paint!)
[ afbeelding ]
Maar vandaag ontving ik dan eindelijk het eerste exemplaar van het boek
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat wilde ik toch even met jullie delen. Ik weet niet of er uberhaupt nog mensen van "toen" dit lezen, maar dat is niet erg. Ik heb het boekje ook vooral voor mezelf geschreven en om weg te geven aan vrienden als ze kinderen krijgen etc. Inmiddels heb ik zelf twee kleine kinderen en ik kan niet wachten het vanavond eindelijk voor te lezen!
Mocht iemand het zich afvragen, het konijn heet in het boek niet MrBunny maar Boemmie, omdat MrBunny voor peuters te moeilijk is. Voor wie het nog weet: Emma doet ook mee, maar speelt vooral een achtergrond rol
Wat vliegt de tijd. Heb er zelf ook al weer twee. Zo werk je ergens bij een gloeilampenfabriek, zo is het tig jaar later.quote:Op donderdag 18 juni 2020 13:27 schreef MrSubtle het volgende:
Inmiddels heb ik zelf twee kleine kinderen en ik kan niet wachten het vanavond eindelijk voor te lezen!
Ik geloof dat de meeste variaties bij goede verzorging het wel honderd jaar kunnen volhoudenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |