Dag 10Tsjonge jonge lief dagboek!! Wat er vandaag allemaal gebeurde...
![]()
Nou, ik dacht dus dat vandaag weer een saaie dag was, beetje gespeeld en in de zon gelegen, geprobeerd nog wat toenadering te zoeken tot Emmah (ik vond het toch wat zielig hoe ze daar lag), en verder niet veel. Emmah was stil als vanouds en ik dacht dat de dag wel weer zou eindigen in het saaie einde zoals iedere dag, maar niets is minder waar!
Ik ben namelijk zojuist opnieuw ontvoerd door de grote lelijke konijnen! Ik ben op konijnonwaardige manier in een kistje gepropt en vanaf dat moment was alles heel vaag. Ik hoorde vreemde ronkende geluiden, wel een half uur lang. Het leek alsof er geen einde aan kwam, vreselijk. Het stonk en het was donker en ... ik voelde me gewoon heel onplezierig. Plots stopten alle geluiden en werd mijn kistje na wat gerammel geopend en wat ik daar zag... Een strafkamp vol met konijnen! Wel twintig verschillende konijntjes, allemaal opgesloten in hokken achter tralies.
Maar goed, ik werd dus vreemd genoeg vrijgelaten in het midden van het strafkamp, en toen haalden de grote lelijke konijnen echt het allerlelijkste konijntje uit een van de hokken. Echt, wat een lelijk wijf, niet normaal! Dikke kont, lelijke lange oren, grote neus... werkelijk
![]()
. Nou ik moest natuurlijk niets van d'r hebben, dus ik stampen joh! Hahaha ik heb het haar laten weten. Flink in d'r bek gegromd en wat gebeten en al snel liet ze me met rust, lelijke sloerie
![]()
Nou, dat lelijke mormel werd dus weer weggehaald en er werd een ander hok open gemaakt en ze haalden er weer een konijntje uit... Wat een tegenstelling tot het lelijke gedrochtje uit het eerste hok! Een mooi, slank popje, met super schattige hangoren, een uiterst smakelijk kontje en ze rook lekker!
![]()
. Ik natuurlijk snel een tactiek bedacht, want ik wilde haar wel even mooi versieren. Nou ja, je kent het wel he. Eerst even net gedaan of ik haar niet echt zag zitten. Beetje met m'n rug naar d'r toe en zo, klein beetje grommen en net doen of ik haar niet interessant vond. Playing hard to get dus! Nou zij deed natuurlijk hetzelfde
![]()
maar da's weer typisch vrouwen natuurlijk. Nou ja, wij wat om elkaar heen gedraaid, en net op met moment dat ik haar wilde aanspreken en wilde vragen hoe ze heette, werd ik opgepakt en in teruggestopt in het klote kistje!
Er volgende weer dezelfde geluiden, weer een hele lange poos, en toen het kistje weer open ging was ik weer in het afgezette stuk tuin. De grote konijnen hadden nog een tweede kistje bij zich zag ik nog net, maar ik kon niet zien wat ze daar mee deden. Waarschijnlijk heeft Emmah daar ingezeten terwijl ik weg was. Emmah was weer eens niet aanspreekbaar
![]()
dus ik heb het haar nog niet gevraagd. Ik moet zeggen dat ik ook niet echt bezig was met Emmah want ik zat eigenlijk met mijn hoofdje nog een beetje bij dat lekkere ding. *Zucht*
![]()
. Als ik haar nou toch net even had kunnen spreken!
Zou ze nou nog opgesloten zitten in dat strafkamp? Wat zou met haar gebeuren?
![]()
Ik wou dat ik haar nog eens kon zien lief dagboek...
*zucht*
MrBunny