shhht!quote:
quote:Op donderdag 12 april 2007 09:34 schreef senesta het volgende:
Mooie tuin en wat een schattig konijntje.
Emmah kijkt wel wat uitdrukkingloos inderdaad.
zomgquote:Op donderdag 12 april 2007 09:34 schreef senesta het volgende:
Emmah kijkt wel wat uitdrukkingloos inderdaad.
Ik was te laat wakker vanochtend. Vanmiddag een spannende update!!quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:23 schreef senesta het volgende:
En..?
ik wacht met spanning!quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:17 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik was te laat wakker vanochtend. Vanmiddag een spannende update!!
emma verdiend een eigen topicquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:26 schreef Biancavia het volgende:
Emma is tof.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:44 schreef MrSubtle het volgende:
dag 5
Oh en Emmah? Die heeft de hele dag liggen kijken hoe ik bezig was met graven. De luie trut.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:41 schreef Lllaura het volgende:
Het duurde even, maar ik snap nu ook waarom ze Emmah heet.![]()
Wat schattigquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:41 schreef Lllaura het volgende:
Omg er kwam cola uit mijn neus.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:41 schreef Lllaura het volgende:
Aandoenlijk vooral...quote:
Holy crap wat een fleurige site!quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:52 schreef spippie het volgende:
Heej, wat leuk, een collega-konijntje.Mijn Puk en Lilo houden ook een eigen dagboek bij op m'n site. Konijntjes hebben altijd wel wat te vertellen.
En Emmah dan?quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:33 schreef Queen_Bee het volgende:
Betekent dat dat ie een heus konijnen vriendin krijgt?
Emmah is koud en arrogantquote:Op zaterdag 14 april 2007 18:56 schreef fembol het volgende:
[..]
En Emmah dan?
Of is Emmah een officieel blauw kut-knijn?
Iddquote:Op zaterdag 14 april 2007 20:15 schreef senesta het volgende:
[..]
Emmah is koud en arrogant![]()
Als ze de relatie goed wil houden zal ze er toch echt voor moeten doen hoor, dit gedrag is de spreekwoordelijke laatste druppel die in dit geval het knijn doet overlopen![]()
Honden die hokken openen?quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:13 schreef Sunnythesun het volgende:
omg dit is echt heerlijk zeg!!
@ Mr Bunny!!
Over 2-3 maanden gaan wij ook weer nijntjes halen uit de opvang, onze vorige zijn onlangs vermoord door een hondMaar als we verhuisd zijn durf ik wel weer..
Erger: kapot bijtenquote:
quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Erger: kapot bijtenHelemaal stuk getrokken het gaas.. Was een grote zwarte herder en blijkbaar heeft hij ook even de tijd gehad.. (eigenaar stond meteen op de stoep toen we thuis kwamen en onze 2 lieve diertjes dood in de tuin vonden, opzich wel sterk van hem..)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |