dag 6Een ramp oh lief dagboek!
Het gat dat ik gisteren heb gegraven is weer dicht! Duistere krachten zijn hier in het spel. Alle moeite was voor niets, want het was net alsof het gat er gewoon nooit was geweest
![]()
. Zou Emmah hier iets mee te maken hebben?
![]()
Ik laat het er niet bij zitten overigens, want ik ga vandaag gewoon een nieuwe poging wagen, maar ik vraag me af of het wel zin heeft?
Het zonnetje schijnt en het zou een prachtige dag zijn geweest om weer in de rest van de tuin te kunnen. Er zijn zo veel jonge plantjes waar ik eens graag mijn tanden in had willen zetten! Helaas dus... ik zal het vandaag in ieder geval nog even moeten houden bij mijn eigen grasveldje. Ik zal overigens morgen eens een foto van het veldje laten zien waarin ik ben opgesloten, zodat je een beter beeld krijgt van waar ik nou moet wonen. Zoals ik al zei, het is niet eens zo verschrikkelijk, maar ik verveel me hier!!
*zucht* ... en weet je lief dagboek, ik herken mezelf soms ook niet meer. Je weet dat ik een paar weken geleden ben ontvoerd en twee dagen ben gedrogeerd. Sindsdien merk ik dat ik gewoon anders ben geworden. Vanaf toen begonnen Emmah en ik ook al afstandiger te zijn. Het leven van een konijntje valt niet mee!
![]()
Maar kom op, niet bij de pakken neerzitten. Ik ga snel weer een plekje zoeken om te graven. Ik beloof morgen een fotootje te laten zien van het veldje... of van de hele tuin als mijn ontsnappingspoging heeft gewerkt!
Liefs,
MrBunny
Hier zit ik dan...
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje:
[sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...