Dag 13Lief dagboek,
Blanche en ik hebben eindelijk gezellig gebabbeld. Ik vanuit mijn stuk tuin, zij vanuit haar stuk tuin. We hebben besloten dat we elkaar beter willen leren kennen, maar om te voorkomen dat het meteen voelt alsof een van beiden bij de ander komt wonen, gaan we eerst op een neutrale plek elkaar een beetje leren kennen. We zijn het er over eens dat morgen een goede dag is om elkaar beter te leren kennen. Hopelijk vinden we een manier om elkaar te ontmoeten ergens, want met de tralies ertussen is het maar niets.
Overigens merk ik wel dat zij veel harder van stapel loopt dan ik. Ik vind haar wel leuk (dat koppie!!
![]()
), maar ze hoeft nou niet meteen uit mijn voerbak te vreten of zo
![]()
. Alles op z'n tijd lijkt me. Maar goed, we zien wel hoe het loopt morgen. Ik hoop dat ze zo leuk is als ze lijkt!
![]()
Oh en ik heb tijdens het babbelen vandaag ook een paar goede foto's weten te maken. Ik plak ze - zoals altijd - weer hier in het dagboek. Lief dagboek, morgen is de grote dag. Ik ben nerveus, maar het zal toch wel goedkomen, niet?! Duim je voor me?
Liefs,
MrBunny
*zwijmel!*
Mooi is ze he?
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje:
[sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...