Dag 14Lief dagboek,
Vandaag hebben Blanche en ik kans gehad om elkaar beter te leren kennen. De grote lelijke konijnen hebben ons in een neutrale plek gezet met z'n tweetjes, zodat we elkaar op ons eigen tempo konden ontmoeten. Best okay nog van die grote konijnen, die normaal alleen maar in de weg zitten (behalve wanneer ze voer brengen
![]()
).
Emmah en Eurn waren meegekomen naar de ontmoetingsplek. Met name Blanche lijkt wel erg geinteresseerd in Eurn
![]()
terwijl Emmah en ik nauwelijks iets te bespreken hadden natuurlijk. Al met al hebben we elkaar ongeveer 15 tot 30 minuten gesproken, en toen zijn we ieder naar onze eigen plekjes in de tuin gegaan. Dat kwartiertje was echter genoeg om erachter te komen dat Blanche en ik toch nog wel flink van elkaar verschillen. Zoals je weet ben ik redelijk rustig en heb ik gewoon mijn ruimte nodig. Blanche heeft dat gewoon te accepteren vind ik, zeker omdat ik gewoon langer in de tuin zit en de hele tuin van mij is. Ik ben nou eenmaal eigenaar van alles in de hele tuin, anders had ik natuurlijk niet al die moeite hoeven te stoppen in het markeren en keutelen
![]()
.
Tja ik weet het niet zo goed lief dagboek. Van de ene kant was het leuk haar eindelijk van dichtbij te ontmoeten, maar van de andere kant heb ik nu mijn eigen stuk tuin (samen met Emmah, maar die houdt zich toch redelijk rustig) dus ik twijfel een beetje. Ze is wel super lief en mooi
![]()
maar ik wil ook niet meteen alles opgeven. Overigens heb ik ook nog even met Eurn gesproken (zie fotootje) en hij is wel okay maar wel heel stil. Hij herhaalt vooral wat je zelf tegen 'm zegt. Ik denk dat hij en Emmah het wel zouden kunnen vinden, maar dat moeten ze maar zelf ontdekken.
We gaan kijken wat morgen brengt dagboekje van me! Slaap zacht...
MrBunny
Hier was ik in gesprek met Eurn[ Bericht 1% gewijzigd door MrSubtle op 23-04-2007 22:21:16 ]
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje:
[sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...