Van wie komt dat verschrikkelijke 'Ik seg ik hou dervan' eigenlijk?quote:Op dinsdag 10 april 2007 01:40 schreef Day het volgende:
Maar de eindconclusie is dus dat Huub z'n 2 slagzinnen gewoon gejat heeft van 2 ex-bewoners:
1) als het je niet bevalt, dan ga je maar naar huis (Nicolaas)
2) nooit meer naar huis (Bart).
3) Waarbij verzwegen wordt dat Huub's toevoeging bij zin 2 - Ole Ole - ontnomen is aan een of andere hit van jezegthetmaar Arie Ribbens of Imka Marina.quote:Op dinsdag 10 april 2007 01:40 schreef Day het volgende:
Maar de eindconclusie is dus dat Huub z'n 2 slagzinnen gewoon gejat heeft van 2 ex-bewoners:
1) als het je niet bevalt, dan ga je maar naar huis (Nicolaas)
2) nooit meer naar huis (Bart).
Dat heb ik niet meegekregen, dan.quote:Op dinsdag 10 april 2007 01:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Eerder, in de sauna, waren Brian en Natasia juist meer met Nicolaas aan het slijmen.
Die is van Palma........quote:Op dinsdag 10 april 2007 01:46 schreef APK het volgende:
[..]
Van wie komt dat verschrikkelijke 'Ik seg ik hou dervan' eigenlijk?
Elke keer als hij dat zegt trekken mijn tenen krom, ik vermoed dat Nicolaas dat ook niet echt volwassen vindt.
Niet een boodschap van 'achter' ........ dat was Amandaquote:Op dinsdag 10 april 2007 01:49 schreef farceman het volgende:
Achter kwam weer met boodschap dat ze moesten stoppen met muziek...belachelijk!
para brotha Brianless is toch nog wakker...?!! heheheh
Amanda is ook best wel achter...quote:Op dinsdag 10 april 2007 01:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Niet een boodschap van 'achter' ........ dat was Amanda
Wel achter, stond op de schermen in de gameroom. Erik wees huub er nog op.quote:Op dinsdag 10 april 2007 01:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Niet een boodschap van 'achter' ........ dat was Amanda
Ah okay.quote:
Dank je....quote:Op dinsdag 10 april 2007 01:52 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Wel achter, stond op de schermen in de gameroom. Erik wees huub er nog op.
Nee, hij zit weer op 3 per dag. Maar het is na 12-en, dus is hij alvast begonnen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 01:54 schreef APK het volgende:
[..]
Ah okay.
Ik kijk nooit streams als zij in het huis is.
Is het drankverbod van Huub inmiddels opgeheven?
Ik ook niet, Huub zei het laatst.quote:Op dinsdag 10 april 2007 01:54 schreef APK het volgende:
[..]
Ah okay.
Ik kijk nooit streams als zij in het huis is.
Ik spreek liever van een alcoholbeschermingquote:Is het drankverbod van Huub inmiddels opgeheven?
Dan stond waarschijnlijk op het scherm dat ze mochten doorgaan ...........quote:Op dinsdag 10 april 2007 01:52 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Wel achter, stond op de schermen in de gameroom. Erik wees huub er nog op.
Dat was wel de bedoeling maar ze moeten eerst een dekbed ombouwen tot dwangbuis voor Japioquote:Op dinsdag 10 april 2007 02:05 schreef APK het volgende:
Wat is dat toch verschrikkelijk asociaal om midden in de nacht keiharde muziek op te zetten.
Ik begrijp niet dat de andere bewoners niet allang gillend in een dwangbuis zijn afgevoerd.
Tja, het verweer is dat het bij het spel hoort.quote:Op dinsdag 10 april 2007 02:05 schreef APK het volgende:
Wat is dat toch verschrikkelijk asociaal om midden in de nacht keiharde muziek op te zetten.
Ik begrijp niet dat de andere bewoners niet allang gillend in een dwangbuis zijn afgevoerd.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 02:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dat was wel de bedoeling maar ze moeten eerst een dekbed ombouwen tot dwangbuis voor Japio
Japio heeft juist een heel kort lontje ........ letterlijk en figuurlijk .........quote:Op dinsdag 10 april 2007 02:09 schreef APK het volgende:
[..]
Jaap heeft volgens mij -samen met Sylvia- het minst korte lontje van het hele stel.
Geluidsterreur is écht verschrikkelijk, ik spreek uit ervaring.
Volgens mij staat zelfs in de conventie van Genève dat geluidsterreur verboden is.quote:Op dinsdag 10 april 2007 02:08 schreef Day het volgende:
Tja, het verweer is dat het bij het spel hoort.
Daarom zou ik absoluut geen geschikte DGK-kandidaat geweest zijn. Ik had zowel Huub als Eric allang gesloopt.
Ja, dat geldt voor krijgsgevangenen. De Miljonairs zijn alleen maar kooi-gevangenen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 02:12 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij staat zelfs in de conventie van Genève dat geluidsterreur verboden is.
Kan wel zo zijn, maar het staat er niet voor niets in.quote:Op dinsdag 10 april 2007 02:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ja, dat geldt voor krijgsgevangenen. De Miljonairs zijn alleen maar kooi-gevangenen.
Huub zei zelf dat het oorlag was...dus ook krijgsgevangenen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 02:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, dat geldt voor krijgsgevangenen. De Miljonairs zijn alleen maar kooi-gevangenen.
Boeit me geen ruk.quote:Op dinsdag 10 april 2007 02:17 schreef carpediem23 het volgende:
Lekker pas volgende week weer college, al moet ik nog zoveeeeell doen deze week.
inderdaad ja, kijk zelfs niet meerquote:Op dinsdag 10 april 2007 02:27 schreef Day het volgende:
ik heb het wel gehad met de teringherrie en die 2 absoluut niet ritmische klootzakkies.
Zelfs een zonnebloem-boot vol met patienten is imho niet genoed om Huub een beetje te laten indammen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 02:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik kom zojuist het verhaal van Wilma Nanninga in De Telegraaf tegen. Voor een Telegraaf/Prive artikel is het best goed geschreven.
Zie http://www.telegraaf.nl/p(...)_in_Gouden_Kooi.html
Huub stelde juist voor om af te sluiten met een paar deksels in de slaapkamer, maar Eric wil doorgaan. Wat mij betreft veel plezier, maar ik nok het ook afquote:Op dinsdag 10 april 2007 02:27 schreef Day het volgende:
ik heb het wel gehad met de teringherrie en die 2 absoluut niet ritmische klootzakkies.
Ik keur zeker niet alles goed van Huub, maar in dit geval is wel het SHE-drietal het meest actief met Diana.quote:Op dinsdag 10 april 2007 02:29 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Zelfs een zonnebloem-boot vol met patienten is imho niet genoed om Huub een beetje te laten indammen.
ik ookquote:Op dinsdag 10 april 2007 02:29 schreef Ionesco het volgende:
[..]
inderdaad ja, kijk zelfs niet meerlees alleen een beetje mee
Ik ook.quote:
Ja, ikquote:Op dinsdag 10 april 2007 02:35 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ook.
Kijkt er nog iemand naar deze twee kijkcijferkanonnen?
F5-en in cos is genoeg eer.quote:Op dinsdag 10 april 2007 02:35 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ook.
ik verhuis geloof ik ook maar naar VOL ...quote:Op dinsdag 10 april 2007 02:19 schreef APK het volgende:
[..]
Kan wel zo zijn, maar het staat er niet voor niets in.![]()
Geweld mag toch ook niet?
Goh, was ik maar een v-o-ller, dan had ik een opzwepend volksmennend topic geopend om Amnesty International te mailen.
Oh nee, daar zijn ze allemaal Huub-fan.
Doei.quote:Op dinsdag 10 april 2007 02:41 schreef snetje het volgende:
en neen ik ben geen huub fan !! ik bekijk alles nog steeds objectief ...tada![]()
Veel plezier op VOLquote:Op dinsdag 10 april 2007 02:41 schreef snetje het volgende:
[..]
ik verhuis geloof ik ook maar naar VOL ...
..... <knip>
ik bekijk alles nog steeds objectief ...tada![]()
Actief zijn, en er door geraakt worden zijn 2 verschillende dingen. Ik geloof wel dat het Eric raakte, en ook wel Syl, maar Huub had in het begin even geen tijd, Lieke moest nog een rollebol hebben, om daarna gelijk met Diana beginnen over.. "heb je nog gezien hoe ik..." Blehquote:Op dinsdag 10 april 2007 02:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik keur zeker niet alles goed van Huub, maar in dit geval is wel het SHE-drietal het meest actief met Diana.
Is ook nooit goed hier he...wat wil je dan vanaf 2300 kijken naar slapende bewoners?!!!quote:Op dinsdag 10 april 2007 02:35 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ook.
Dat vind ik persoonlijk interessanter dan een megalomane geluidsterrorist en zijn kontlikkertje.quote:Op dinsdag 10 april 2007 02:49 schreef farceman het volgende:
Is ook nooit goed hier he...wat wil je dan vanaf 2300 kijken naar slapende bewoners?!!!
Wees blij dat ik niet post, dan kunnen ze kaartjes naar ziekenhuizen sturen ipv naar DGK.quote:
Hoezo binnenkomst ? Je was er net toch ook al ........quote:Op dinsdag 10 april 2007 03:10 schreef patist het volgende:
nou het is weer gezellig bij binnenkomst......
hey hoe laat was dat? ik kom net binnen en is er al iemand gaan zeiken over geluidsoverlast?quote:Op dinsdag 10 april 2007 03:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hoezo binnenkomst ? Je was er net toch ook al ........
[afbeelding]
Die cap van jou is bijna een uur gelden. En ja, jij kwam toen zeiken over het lawaai ........quote:Op dinsdag 10 april 2007 03:12 schreef patist het volgende:
[..]
hey hoe laat was dat? ik kom net binnen en is er al iemand gaan zeiken over geluidsoverlast?
quote:
maar...dan gaan jullie toch lekker naar huis??quote:Op dinsdag 10 april 2007 02:27 schreef Day het volgende:
En zo is kanker onderdeel van een spelletje gewordenquote:Op dinsdag 10 april 2007 02:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik keur zeker niet alles goed van Huub, maar in dit geval is wel het SHE-drietal het meest actief met Diana.
Je kunt zelf muziek aanvragen, SMS de naam Sylvia naar 1010 ..........quote:Op dinsdag 10 april 2007 03:27 schreef Oma1 het volgende:
Goede morgen daar wat een rot muziek kunnen ze niets anders bedenken
goed! en nee.quote:Op dinsdag 10 april 2007 03:24 schreef Rens_Wilders het volgende:
hoi moppies hoe is het hier?
nog meer mensen die terug komen van uitgaan? zelfs pasen is niet heilig![]()
Heel beslist, vanaf het moment dat haar eerste video in de villa werd vertoond. Heb je gezien hoe Brian en Natasia vanmiddag bezig waren ? Zeker Natasia, je had haar eens moeten horen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 03:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
En zo is kanker onderdeel van een spelletje geworden![]()
legt eric daar uit hoe het nou WEL moet?quote:Op dinsdag 10 april 2007 03:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ter info voor de ochtend-ploeg...... Ze stoppen nu de muziek
[afbeelding]
Aap is rascistisch en als je flikker discriminatie vind dan spoor je niet en ga je maar lekker de politie bellenquote:Op dinsdag 10 april 2007 02:41 schreef snetje het volgende:
[..]
ik verhuis geloof ik ook maar naar VOL ...
FOK is geen hol meer aan... aangezien een aantal gasten die nooit streams volgen wel denken hun mening moeten te gaan geven ! en lekker te gaan klieren hiero .....
stricties tegen aap en dergelijke maar flikker mag wel
en als je iemand iets te hard aanspreekt kun je gelijk een PM verwachten met de melding : ik houd je in de gaten !!
waar is de oude FOK tijd geblevenouwe tieten zeur zeikclub is het geworden ....
en neen ik ben geen huub fan !! ik bekijk alles nog steeds objectief ...tada![]()
Ik heb gewoon een beetje een probleem met kanker als plat amusementquote:Op dinsdag 10 april 2007 03:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Heel beslist, vanaf het moment dat haar eerste video in de villa werd vertoond. Heb je gezien hoe Brian en Natasia vanmiddag bezig waren ? Zeker Natasia, je had haar eens moeten horen.
Dat ben ik voor de volle 100% met je eens, geen twijfel. Daarom ben ik zo verbaasd dat de redactie de vraag van een iets te enthousiaste DGK-fan heeft gehonoreerd. Ze is idolaat van bijna alle soorten soap's en de redactie had haar vraag ook op een anderen manier kunnen verwerken. Als je het 'in de kooi' brengt, weet je dat je het 'in het spel' brengt.quote:Op dinsdag 10 april 2007 03:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een beetje een probleem met kanker als plat amusement![]()
Jij brengt het net alsof ze het voor haar doenquote:Op dinsdag 10 april 2007 03:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat ben ik voor de volle 100% met je eens, geen twijfel. Daarom ben ik zo verbaasd dat de redactie de vraag van een iets te enthousiaste DGK-fan heeft gehonoreerd. Ze is idolaat van bijna alle soorten soap's en de redactie had haar vraag ook op een anderen manier kunnen verwerken. Als je het 'in de kooi' brengt, weet je dat je het 'in het spel' brengt.
Alles voor de kijkcijfers alleen denk ik dat heel veel mensen juist daarom afhaken. Ik niet, al heb ik net zoals zovelen te maken gehad met die ziekte. Het is een long shot van Jdm, ik denk dat het hem op de lange termijn op gaat breken. Het was even een publiekstrekker en nu weer opzouten met Diane, hoe erg ik het ook voor haar vind.quote:Op dinsdag 10 april 2007 03:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat ben ik voor de volle 100% met je eens, geen twijfel. Daarom ben ik zo verbaasd dat de redactie de vraag van een iets te enthousiaste DGK-fan heeft gehonoreerd. Ze is idolaat van bijna alle soorten soap's en de redactie had haar vraag ook op een anderen manier kunnen verwerken. Als je het 'in de kooi' brengt, weet je dat je het 'in het spel' brengt.
Doe dan een Modbreak op Dianaquote:Op dinsdag 10 april 2007 03:51 schreef Morwen het volgende:
[..]
Alles voor de kijkcijfers alleen denk ik dat heel veel mensen juist daarom afhaken. Ik niet, al heb ik net zoals zovelen te maken gehad met die ziekte. Het is een long shot van Jdm, ik denk dat het hem op de lange termijn op gaat breken. Het was even een publiekstrekker en nu weer opzouten met Diane, hoe erg ik het ook voor haar vind.
Dat was/is zeker niet mijn bedoeling.quote:Op dinsdag 10 april 2007 03:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij brengt het net alsof ze het voor haar doen
Het lijkt mij ook dat het DGK publiek meer voor sensatie kijkt dan voor dit soort onderwerpenquote:Op dinsdag 10 april 2007 03:51 schreef Morwen het volgende:
[..]
Alles voor de kijkcijfers alleen denk ik dat heel veel mensen juist daarom afhaken. Ik niet, al heb ik net zoals zovelen te maken gehad met die ziekte. Het is een long shot van Jdm, ik denk dat het hem op de lange termijn op gaat breken. Het was even een publiekstrekker en nu weer opzouten met Diane, hoe erg ik het ook voor haar vind.
Wat een vreemde opmerking, maar goed, Diana mag wat mij betreft overal haar verhaal doen maar niet in DGK. Dat is namelijk een zooitje lowlife rellende etterende galbakken en ik hou ervan.quote:Op dinsdag 10 april 2007 03:56 schreef Prospera het volgende:
[..]
Doe dan een Modbreak op Diana
Werd even slaperig![]()
Tsja ....... Dat is de beste conclusie ooit !quote:Op dinsdag 10 april 2007 04:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook dat het DGK publiek meer voor sensatie kijkt dan voor dit soort onderwerpen
Maar het is niet zomaar een longshot natuurlijk, ze schijnen veel brieven van zieke mensen te krijgen, dat is wel feedback van fans...
En het als het echt terminaal is, kunnen ze daar opzien mee baren en hebben ze een zeer dramatische geruchtmakende verhaallijn zoals nog nooit vertoont.
Tsja
Kom op zeg, je slaat op VOL iedereen om de oren met een Modbreak als ze niet naar je luisteren of als ze het over Fok! hebben.quote:Op dinsdag 10 april 2007 04:04 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wat een vreemde opmerking, maar goed, Diana mag wat mij betreft overal haar verhaal doen maar niet in DGK. Dat is namelijk een zooitje lowlife rellende etterende galbakken en ik hou ervan.Ga in rondom 10 zitten ofzo maar niet in de kooi en dit zeg ik voor haar. En als mensen gaan rellen over haar ga dan ook niet lopen zeiken, zij weet waar ze aan begint..........
Dan begint het wel heel erg ranzig te klinken. Ik zie de advertentie al staan: Talpa zoekt voor nieuwe real-life soap nog terminale patiënt die in ons programma sterven wil. Gevraagd: diagnose van om en nabij de 3 maanden. Wij bieden: goede salariëring, boeiende verhaallijn en een waardig afscheid...quote:Op dinsdag 10 april 2007 04:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Tsja ....... Dat is de beste conclusie ooit !
Wat voorheen een goede documentaire zou zijn, wordt wellicht een verhaallijn in een soap.
Wat heeft dat met Diana te maken?quote:Op dinsdag 10 april 2007 04:10 schreef Prospera het volgende:
[..]
Kom op zeg, je slaat op VOL iedereen om de oren met een Modbreak als ze niet naar je luisteren of als ze het over Fok! hebben.
Een real life soap, dat is een heel verschil, want dan wordt het een stuk moeilijker om subtiele verhaallijnen te scripten.quote:Op dinsdag 10 april 2007 04:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Tsja ....... Dat is de beste conclusie ooit !
Wat voorheen een goede documentaire zou zijn, wordt wellicht een verhaallijn in een soap.
quote:
Wel balen toch dat je hier niet kan modbreakenquote:Op dinsdag 10 april 2007 03:51 schreef Morwen het volgende:
[..]
<knip>
en nu weer opzouten met Diane, hoe erg ik het ook voor haar vind.
En wat heeft dat te maken met de posts van Morwen op FOK!. En al helemaal met Diana ?quote:Op dinsdag 10 april 2007 04:10 schreef Prospera het volgende:
[..]
Kom op zeg, je slaat op VOL iedereen om de oren met een Modbreak als ze niet naar je luisteren of als ze het over Fok! hebben.
Mod wannabe break!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Doe even normaal en ruk niet alles uit zijn verbandquote:Op dinsdag 10 april 2007 04:17 schreef Prospera het volgende:
[..]
[..]
Wel balen toch dat je hier niet kan modbreaken![]()
Lama joh, zal wel een keer op zijn tenen gestaan hebbenquote:Op dinsdag 10 april 2007 04:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En wat heeft dat te maken met de posts van Morwen op FOK!. En al helemaal met Diana ?
quote:Op dinsdag 10 april 2007 04:11 schreef Ifa het volgende:
[..]
Dan begint het wel heel erg ranzig te klinken. Ik zie de advertentie al staan: Talpa zoekt voor nieuwe real-life soap nog terminale patiënt die in ons programma sterven wil. Gevraagd: diagnose van om en nabij de 3 maanden. Wij bieden: goede salariëring, boeiende verhaallijn en een waardig afscheid...
Zegt zij die zelfs Cuall een ban geeftquote:Op dinsdag 10 april 2007 04:21 schreef Morwen het volgende:
[..]
Doe even normaal en ruk niet alles uit zijn verband![]()
Hoi, Cuallquote:Op dinsdag 10 april 2007 04:25 schreef Prospera het volgende:
[..]
Zegt zij die zelfs Cuall een ban geeft![]()
Op tenen staan kun je idd heel goed, ik spreek uit ervaring ........quote:Op dinsdag 10 april 2007 04:24 schreef Morwen het volgende:
[..]
Lama joh, zal wel een keer op zijn tenen gestaan hebben![]()
Die was toch ook mod daar, geven mods elkaar bans daarquote:Op dinsdag 10 april 2007 04:25 schreef Prospera het volgende:
[..]
Zegt zij die zelfs Cuall een ban geeft![]()
A, nee, wel hard dan tochquote:Op dinsdag 10 april 2007 04:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Op tenen staan kun je idd heel goed, ik spreek uit ervaring ........
quote:Op dinsdag 10 april 2007 04:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die was toch ook mod daar, geven mods elkaar bans daar![]()
![]()
![]()
Och, zolang jij je daar thuis voelt met de vele Diana-lookalikes wens ik je veel plezier ......quote:
Ik voel me overal thuisquote:Op dinsdag 10 april 2007 04:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Och, zolang jij je daar thuis voelt met de vele Diana-lookalikes wens ik je veel plezier ......
OMG heeft het soms iets met peet te maken?quote:Op dinsdag 10 april 2007 04:37 schreef Prospera het volgende:
[..]
Tijdens downtime ben ik ff wezen kijken en jawel Cuall heeft een ban
![]()
en nadat Fok weer online was kreeg newbie Ashrak daar 3 modbreaks om haar oren in een half uur![]()
Dat valt bij Japio ook op, hij draagt z'n onderbroeken meestal wat langer en voelt zich dan ook goed thuis. De vraag is echter of je er gelukkig mee moet zijn .........quote:
Het is een beschermde woonomgeving, LS woont er ook al, maar ik hoop dat Peet standvastig isquote:Op dinsdag 10 april 2007 04:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
OMG heeft het soms iets met peet te maken?
Die heeft een ban hier, misschien is hij daar ff langsgegaan![]()
Ik ben gelukkig met mijn onderbroeken hoorquote:Op dinsdag 10 april 2007 04:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat valt bij Japio ook op, hij draagt z'n onderbroeken meestal wat langer en voelt zich dan ook goed thuis. De vraag is echter of je er gelukkig mee moet zijn .........
Hij is volgens mij de enige die cuall met het grootste gemak over de zeik kan krijgen, dat bedoelde ik meerquote:Op dinsdag 10 april 2007 04:44 schreef Prospera het volgende:
[..]
Het is een beschermde woonomgeving, LS woont er ook al, maar ik hoop dat Peet standvastig is![]()
Truste, eendquote:Op dinsdag 10 april 2007 04:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij is volgens mij de enige die cuall met het grootste gemak over de zeik kan krijgen, dat bedoelde ik meer
Maar genoeg offtopic![]()
![]()
Het laatste wat ik wil is dat jij de band met je onderbroek verliest. Eric heeft daar al veel te vaak last van en zijn blote konten show heb ik al wel genoeg gezien ....... Welterustenquote:Op dinsdag 10 april 2007 04:48 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig met mijn onderbroeken hoorInnige band hebben we
Maar goed, misschien moeten sommige mensen DGK niet zo vreselijk serieus nemen.............kan ook nog
![]()
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 10 april 2007 04:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het laatste wat ik wil is dat jij de band met je onderbroek verliest. Eric heeft daar al veel te vaak last van en zijn blote konten show heb ik al wel genoeg gezien ....... Welterusten
[afbeelding]
Dat denk ik dus ook.quote:Op dinsdag 10 april 2007 08:04 schreef kijhart het volgende:
dat is wel degelijk een echte brief maar hij gaat die masterbedroom er nu bij zetten en dan laten zien als of dat de echte brief is.
Mijn ideequote:Op dinsdag 10 april 2007 08:04 schreef kijhart het volgende:
dat is wel degelijk een echte brief maar hij gaat die masterbedroom er nu bij zetten en dan laten zien als of dat de echte brief is.
Ik denk ook van niet, hij miste toen zijn zoon toch zo ergquote:Op dinsdag 10 april 2007 08:12 schreef blomst het volgende:
Volgens mij blijft hij echt niet.
jonge pappa??? volgens jaap is hij 49 whahahahquote:Op dinsdag 10 april 2007 02:00 schreef carpediem23 het volgende:
Nicolaas was in zijn studententijd vast een lekkertje, zijn oudste dochter is volgens mij rond de 17. Jonge pappa!
dan lult Jaap want Nicolaas is uit 1966quote:Op dinsdag 10 april 2007 08:26 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
jonge pappa??? volgens jaap is hij 49 whahahah
kan wel zijn maar hij heb gewoon een commediantenkopquote:Op dinsdag 10 april 2007 08:27 schreef happyme28 het volgende:
[..]
dan lult Jaap want Nicolaas is uit 1966
jaap is de eenzame fietser whahahah want verders zie je hem nietquote:Op dinsdag 10 april 2007 08:31 schreef rebellious_angel het volgende:
ik hoop dat hij ze weet te overtuigen om hem iemand immuun te laten maken, dan ratjeB immuun en dan j.aap eruit. Het mooist denkbare scenario. Wat voegt j.aap nu toe behalve dekking voor ratjeB, niks, noppes, nada.
Nicolaas heeft net al even gepeild bij Natasia en als hij goed heeft geluisterd dan weet hij dat de kans dat Jaap gewipt wordt het grootst is. Als Nicolaas zo zakelijk is als hij zegt te zijn dan is de keus niet zo moeilijk.. immuniteit voor Brian!!quote:Op dinsdag 10 april 2007 08:31 schreef rebellious_angel het volgende:
ik hoop dat hij ze weet te overtuigen om hem iemand immuun te laten maken, dan ratjeB immuun en dan j.aap eruit. Het mooist denkbare scenario. Wat voegt j.aap nu toe behalve dekking voor ratjeB, niks, noppes, nada.
't Mooie is dat Nicolaas héél goed op de hoogte schijnt te zijn van hoe alle verhoudingen liggen en wat er gebeurd is.quote:Op dinsdag 10 april 2007 08:42 schreef petraa het volgende:
natasia doet gigantisch haar best, om het SHE groepje af te kraken bij Nicolaas
Mijn ideequote:Op dinsdag 10 april 2007 08:38 schreef Clank het volgende:
[..]
Nicolaas heeft net al even gepeild bij Natasia en als hij goed heeft geluisterd dan weet hij dat de kans dat Jaap gewipt wordt het grootst is. Als Nicolaas zo zakelijk is als hij zegt te zijn dan is de keus niet zo moeilijk.. immuniteit voor Brian!!
Zo doorzichtig...quote:Op dinsdag 10 april 2007 08:42 schreef petraa het volgende:
natasia doet gigantisch haar best, om het SHE groepje af te kraken bij Nicolaas
Goed verhaal!!!quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:00 schreef jacqjacq het volgende:
ik begrijp het niet helemaal dat iedereen nicolaas zo zit op te hemelen.
ten eerste zit hij er net in, is net als ilona en nena dus erg goed op de hoogte van wat er precies gebeurd is in de kooi en doet daar nu even zijn voordeel mee.
ik zie mensen schrijven dat huub tot hun ergenis dezelfde verhalen tegen nicolaas vertelt als tegen nena en ilona. Ik snap die ergenis niet, huub en consorten zitten al maanden op 1 kluitje, maken alleen mee wat wij op de streams zien en verder niets. dan ben je na een paar maanden ook wel eens door je verhalen heen en ga je op de herhaalmodus, net als alle andere bewoners van DGK.
Als nicolaas blijft, dan kan je na een paar weken pas weten of hij wel of niet een aanwinst is voor de vila.
Nicolaas zat er eerder in, maar de groep was toen echt anders, en de bewoners zijn ondertussen ook gepokt en gemazeld door hun ervaringen in de kooi.
Het is logisch dat er enkelen wat afwachtend zijn mbt tot nicolaas, eerst maar eens even kijken hoe hij zich ontwikkeld.
Huub is inderdaad een klep, maar ook hij vind het leuk om de nieuwe bewoner te spreken, en dat komt iig al beter over dan zoals bijvoorbeeld natas als een kind van 5 rond hem heen loopt te springen van blijdschap (in haar ondergoed...)
Nicolaas heeft in de brief geschreven dat de nieuwe miljonair aan mag wijzen wie een maand in de masterbedroom mag slapen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:06 schreef Liess het volgende:
Nicolaas wil de Masterbedroom ?
En het tenenkrommende genante geslijm van gisteravond van NBJ, had hij ook door:quote:Op dinsdag 10 april 2007 08:43 schreef Clank het volgende:
[..]
't Mooie is dat Nicolaas héél goed op de hoogte schijnt te zijn van hoe alle verhoudingen liggen en wat er gebeurd is.
Nicolaas is niet achterlijk gelukkig.quote:Op dinsdag 10 april 2007 01:57 schreef snetje het volgende:
wel leuk aan hem vond ik dat hij aan het eind nog even bij huub en eric ging zitten met de woorden : nu ff gewoon geklets en geen schijnheiliheid !!
Niemand heeft de originele brief gezien. Nicolaas heeft de brief vanochtend helemaal overgetikt dus lettertype maakt niet uit. Tsja en spelfouten zie ook regelmatig op de tiensite staan dus dat zegt ook niks.quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:13 schreef happyme28 het volgende:
Ik hoop dat Huub doorziet dat hij de brief zelf heeft geschreven. Nicolaas was niet een schrijver dus kan goed zijn dat er spelfouten inzitten of dat het een ander lettertype is bijvoorbeeld.
Was net zo blij met mn wannebee Scanman postquote:Op dinsdag 10 april 2007 09:24 schreef kleinzusje het volgende:
Ik denk dat Syl en Nicolaas verliefd zijn
Ik begrijp je helemaal...quote:
Maar we gaan niet in de VOL sop modus okquote:
Heerlijk, hoe genanter hoe beter.quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:37 schreef Liess het volgende:
Hahahaha, Natasia heeft der tieten up-ge-pusht!! Heel vér vergeleken met normaal.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:45 schreef Gert het volgende:
[..]
O nee, het is natuurlijk alleen maar taktiek.
Ik heb wat COS'sen achter elkaar doorgenomen omdat ik afwezig was, en het viel me op dat de emancipatie wat dit betreft volkomen voltooid is. Vroeger hadden mannen de naam dat ze nogal snel platvloers en sexistisch werden zodra er een mooie vrouw in hun vizier kwam. Maar het schaamteloze loopse gesop op Nicolaas door de Libelle-meute hier, was gisteren werkelijk onovertrofen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:45 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Maar we gaan niet in de VOL sop modus ok![]()
![]()
Nee die gaat zo uitgebreid voor zichzelf koken.quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:52 schreef blomst het volgende:
Jaap zit verplicht aan tafel maar hij eet niet mee.
[afbeelding]
Ik moet je eerlijk bekennen dat ik het niet heb gelezen. Kon zelfs niet meer typen en heb mn libelle even aan de kant geschoven voor wat ontspannende activiteitenquote:Op dinsdag 10 april 2007 09:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb wat COS'sen achter elkaar doorgenomen omdat ik afwezig was, en het viel me op dat de emancipatie wat dit betreft volkomen voltooid is. Vroeger hadden mannen de naam dat ze nogal snel platvloers en sexistisch werden zodra er een mooie vrouw in hun vizier kwam. Maar het schaamteloze loopse gesop op Nicolaas door de Libelle-meute hier, was gisteren werkelijk onovertrofen.![]()
Jepjep, ze proberen allemaal een wit voetje te halen bij Sint Nicolaas. Ze weten namelijk allemaal dat als er iemand is met wíe je geen ruzie moet hebben, dat dát diezelfde Nicolaas is. Toch twijfel ik er over of die wel echt blijft.quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:51 schreef kleinzusje het volgende:
Het leuke van "Het Nicolaas effect" is net alsof iemand die zich in zijn eigen omgeving heel wat voelt, opeens naar een hip feest/ kroeg/ feest gaat en zich stoerder voor doet dan hij is. Iedereen schiet in de " Zie je me staan, ik ben echt ok, jij bent mn vriend" modus.
Jaap mág niet mee eten. Hij dacht het ontbijt te kunnen ontwijken door te gaan sporten.. maar nu moet hij erbij zitten te kwijlen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:52 schreef blomst het volgende:
Jaap zit verplicht aan tafel maar hij eet niet mee.
[afbeelding]
grinnnnnnnnnnnnnn, erg blij dat ik dan zo afstand nam, zijn er toch een paar vrouwen die niet op hem vallen als man. Als speler kan hij zeker toegevoegde waarde hebben. Maar er zit niet 1 man in dat huis waar ik mijn hoofd voor om zou willen draaien. Ik val ook totaal niet op blonde mannenquote:Op dinsdag 10 april 2007 09:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb wat COS'sen achter elkaar doorgenomen omdat ik afwezig was, en het viel me op dat de emancipatie wat dit betreft volkomen voltooid is. Vroeger hadden mannen de naam dat ze nogal snel platvloers en sexistisch werden zodra er een mooie vrouw in hun vizier kwam. Maar het schaamteloze loopse gesop op Nicolaas door de Libelle-meute hier, was gisteren werkelijk onovertrofen.![]()
Misschien een idee om hem als avatar te nemen ( ipv deze wat dikke held ) ?quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:55 schreef Judah het volgende:
[..]
Jepjep, ze proberen allemaal een wit voetje te halen bij Sint Nicolaas. Ze weten namelijk allemaal dat als er iemand is met wíe je geen ruzie moet hebben, dat dát diezelfde Nicolaas is. Toch twijfel ik er over of die wel echt blijft.
Nee, liever niet...quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:45 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Gister nog ... 5 x ofzo.quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:55 schreef Prosac het volgende:
Kinderachtig gedrag weer van Jaap..
heeft hij nou al uitslag van zijn studie? want dan ging hij toch tv maken.
Jaap.. de man die vorige week Sylvia durfde te noemen in een zin met: "wat voegt zij nou toe?"
Maradonna of Nicolaas? I rest my casequote:Op dinsdag 10 april 2007 09:56 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Misschien een idee om hem als avatar te nemen ( ipv deze wat dikke held ) ?![]()
Ook niet met 1 vinger?quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:54 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik moet je eerlijk bekennen dat ik het niet heb gelezen. Kon zelfs niet meer typen
Nicolaasjequote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:57 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hupert: Jullie bladibladibla
Natasia:Jullie? Jullie is Jodenvolk!
![]()
Jaap heeft op zich wel gelijk, maar het is belachelijk om het uit zijn mond te horen.quote:
Het zou toch verdomme ook tijd worden dat er eens een man in werd gegooid die er een beetje uitziet. Ik roep het al tijden en wat kregen we?? Jaap!quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben van 't mannenlijke geslacht en val op vrouwwezens. Geen haar op m'n hoofd die ook maar iets rechterop gaat staan door die blonde Libelle-'hunk'. Dan zou ik eerder jouw foto gebruikenquote:
Brian is toch zo'n lekkere foute loverboyquote:Op dinsdag 10 april 2007 09:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Het zou toch verdomme ook tijd worden dat er eens een man in werd gegooid die er een beetje uitziet. Ik roep het al tijden en wat kregen we?? Jaap!
Jaap is heel sexyquote:Op dinsdag 10 april 2007 09:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Het zou toch verdomme ook tijd worden dat er eens een man in werd gegooid die er een beetje uitziet. Ik roep het al tijden en wat kregen we?? Jaap!
quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:58 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hupert tegen Nicolaas: Je ziet eruit als zo'n ouwe SS'er
Ik stel voor dat dat standaard in de COS OP opgenomen wordt!quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:45 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Dan kun je niet meer typenquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:00 schreef Judah het volgende:
[..]
Ik ben van 't mannenlijke geslacht en val op vrouwwezens. Geen haar op m'n hoofd die ook maar iets rechterop gaat staan door die blonde Libelle-'hunk'. Dan zou ik eerder jouw foto gebruiken![]()
Dan moet ze maar naar huis gaan. Kan ze lekker iedere week door heel 't land paardenmaneges afrijden en daarnaast 's lands tv-kijkende inwoners veel plezier mee doen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:00 schreef blomst het volgende:
Natasja wil de pot cp verdelen, ze heeft te kort als het veulentje word geboren en de kinderen dan mogen komen.
Om te laten zien hoe pijnlijk het uitschijten van een veulentje isquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:00 schreef F04 het volgende:
Natasia wil binnenkort weeer Chayenne en Jairo uitnodigen.
Piet, ik wil niet veel zeggen, maar als die stofzuigsnol in beeld komt is jouw volsop modus op volle sterktequote:Op dinsdag 10 april 2007 10:02 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik stel voor dat dat standaard in de COS OP opgenomen wordt!![]()
Mogguh trouwens![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:03 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Om te laten zien hoe pijnlijk het uitschijten van een veulentje is![]()
en Brian dan?quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:04 schreef noekje het volgende:
Vanavond is die weer weg en dan droogt alles zo weer op.
tolt u zoquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:05 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Sylvia straalt opeens helemaal...
Voor Nicolaas ?quote:
Als ik Brian zie moet ik acuut een liter vocht tot me nemen omdat ik algeheel aan het uitdrogen ben.quote:
Brian is anders echt heel gevoelig en lief in bedquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:07 schreef noekje het volgende:
[..]
Als ik Brian zie moet ik acuut een liter vocht tot me nemen omdat ik algeheel aan het uitdrogen ben.![]()
Vandaar dequote:Op dinsdag 10 april 2007 10:07 schreef Clank het volgende:
[..]
Zegt Huub.. maar heb het idee dat hij zit te stoken.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:07 schreef noekje het volgende:
[..]
Als ik Brian zie moet ik acuut een liter vocht tot me nemen omdat ik algeheel aan het uitdrogen ben.![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:08 schreef Ning het volgende:
[[url=http://http://i156.photobucket.com/albums/t19/ning7/naamloos.jpg]afbeelding[/url]]
http://i1.tinypic.com/quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:08 schreef Ning het volgende:
[[url=http://http://i156.photobucket.com/albums/t19/ning7/naamloos.jpg]afbeelding[/url]]
Nog steedsquote:
Nog geen waakvlammetje.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:08 schreef Prosac het volgende:
[..]
![]()
Ook geen paasvuren bij jou dus tot gisteravond![]()
quote:
Ik hoop dat hij snel terugkeert naar Amsterdamquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:11 schreef noekje het volgende:
[..]
Nog geen waakvlammetje.
Behalve dat Nicolaas aantrekkelijk is, is hij een aanwinst voor het spel. Nicolaas is een groep en kan daar werkelijk iedereen aan. Hij boezemt angst in en speelt het spel op maar één manier en dat is zijn manier. Voor het spel is dat ontzettend interessant. Ijdele hoop maar ik hoop echt dat hij blijft.
Niet doorvertellen hoor, maar dat doe ik een klein beetje erg expres, o.a. om de jaloerse Libelle-club op stang te jagen...quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:04 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Piet, ik wil niet veel zeggen, maar als die stofzuigsnol in beeld komt is jouw volsop modus op volle sterkte![]()
Wat is er vrijdagavond dan? Die jackpotparty was toch zondag?quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:06 schreef F04 het volgende:
De gemaskerde komt asd vrijdagavond.
Misschien lieke ook?
Ja even een vraagje daarover, liggen die opgekalefaterde eendenkuikens nu ook bij 't hersen- en ejaculatieloze koppel in bed? Ik dacht zoiets in de COS te lezen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:18 schreef noekje het volgende:
Nicolaas kijkt echt met walging naar de ratten van Amanda.
Ja, Amanda stopt ze voor het slapengaan vakkundig tussen haar benenquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:20 schreef Judah het volgende:
[..]
Ja even een vraagje daarover, liggen die opgekalefaterde eendenkuikens nu ook bij 't hersen- en ejaculatieloze koppel in bed? Ik dacht zoiets in de COS te lezen.
Ze heeft al een extra broekje van Tasje geleendquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:24 schreef noekje het volgende:
Palma doet een soort van paringsdans voor Nicolaas geloof ik.
ben blij voor d'r dat ze in het echt slanker is.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:24 schreef noekje het volgende:
Ook gewoon als ze aan het krikken zijn, echt goor!quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:21 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ja, Amanda stopt ze voor het slapengaan vakkundig tussen haar benen
de genetische bronstijd van palma gaat binnenkort van start...quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:24 schreef noekje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |