Nog smakelozer is het, dat J. de Mol hier gebruikt van maakt om te willen scoren.quote:Op donderdag 5 april 2007 02:25 schreef Morwen het volgende:
Ik vind het smakeloos en ik vind die Diana een zielig persoon in meerdere opzichten.....
Dat was me allang bekend.............quote:Op donderdag 5 april 2007 02:31 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Nog smakelozer is het, dat J. de Mol hier gebruikt van maakt om te willen scoren.
Ach, dat gaan ze wel weer tegen elkaar gebruiken in een dronken ruzie.quote:Op donderdag 5 april 2007 02:43 schreef mootie het volgende:
Wat mij stoort is dat de bewoners nu een soort stervensbegeleiders moeten worden en niet met goed fatsoen nee kunnen zeggen.
in de zin van: JIJ BENT NIET LIEF GENOEG VOOR ONZE PATIENT! SLA ME DAN SLA ME DAN!quote:Op donderdag 5 april 2007 02:45 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, dat gaan ze wel weer tegen elkaar gebruiken in een dronken ruzie.![]()
Ik zat ernaast, ik zat ernaastquote:Op donderdag 5 april 2007 02:47 schreef mootie het volgende:
[..]
in de zin van: JIJ BENT NIET LIEF GENOEG VOOR ONZE PATIENT! SLA ME DAN SLA ME DAN!
Eerlijk nog wel, kijk jij uberhaupt naar DGKquote:Op donderdag 5 april 2007 02:49 schreef mootie het volgende:
Maar goed, als zij dit graag wil vind ik dat prima, ze is oud en wijs genoeg om die beslissing te nemen.
Ik blijf er alleen bij dat het niet eerlijk is mensen hier zo mee te overvallen, als je nee zegt ben je voor eeuwig die klootzak die nee zei tegen een doodzieke vrouw.
Daarnaast vraag ik mij af of de bewoners wel de juiste personen zijn om dit werk te doen.quote:Op donderdag 5 april 2007 02:49 schreef mootie het volgende:
Ik blijf er alleen bij dat het niet eerlijk is mensen hier zo mee te overvallen, als je nee zegt ben je voor eeuwig die klootzak die nee zei tegen een doodzieke vrouw.
quote:Op woensdag 4 april 2007 22:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar niet in een show als dit. Want contactpunten en kijkcijfers zijn hiernee niet te verenigen.
Wat gebeurt er als deze vrouw straks wérkelijk steun ervaart aan DGK en de stekker gaat eruit wegens te lage kijkcijfers? Jammer dan?
En, egoïstisch vanuit mezelf als kijker geredeneerd: ik kijk niet naar DGK om met dit soort zwarte kanten van het leven geconfronteerd te worden. DGK is voor mij ontspanning. Ik hoef niet "opgevoed" te worden om hier ook eens bij stil te staan.
Dat boek van Kluun heeft een half jaar op de plank gelegen omdat ik er niet aan durfde te beginnen. Maar toen ik er uiteindelijk aan begon, koos ik er bewúst voor. Dit thema in DGK, voelt als totaal misplaatst en opdringerig.
We moeten zuinig zijn met energie, we mogen niet vloeken, en nu moeten we stil gaan staan bij hoe erg het is om kanker te hebben? Rot op met dat wereldverbeteren, stelletje hypocriete pestshow-makers.![]()
Zo denk ik er ook over.quote:Op donderdag 5 april 2007 02:43 schreef mootie het volgende:
Wat mij stoort is dat de bewoners nu een soort stervensbegeleiders moeten worden en niet met goed fatsoen nee kunnen zeggen.
quote:Op donderdag 5 april 2007 02:25 schreef Morwen het volgende:
... ik vind die Diana een zielig persoon in meerdere opzichten.....
Dagelijks ontvangen De Gouden Kooi bewonersquote:Op donderdag 5 april 2007 08:24 schreef Judah het volgende:
Ik vind een dergelijke serieuze zaak niet passen tussen de muren van De Gouden Kooi. Dit porgramma wordt gekenmerkt door sensatie in allerlei vormen: alcoholmisbruik, seks, schelden, vechtpartijen, pesten en ander vooral puberaal gedrag. DGK zit vast aan dit imago - heeft het ook aan haar eigen redactie te danken - en eventuele zaken als kankerpatiënten bij het programma betrekken schiet dan ook bij velen het verkeerde keelgat in, lijkt mij.
Ik vind het prima dat dergelijke zaken, zoals het zoeken van een buddy, op de buis worden gebracht zodat mensen er mee worden geconfronteerd. Maar dit programma is er niet voor geschikt.
Ik vind dit absoluut niet getuigen van moed of dapperheid, je dringt jezelf op aan mensen die jou en je kutsituatie niet eens kennen en je verwacht vervolgens dat deze mensen je gaan begeleiden in de laatste maanden van je leven. Hoe gestoord ben je dan?quote:Op donderdag 5 april 2007 10:30 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
[afbeelding] * afkeurend nee knikt *
Je bent behoorlijk rap met je conclusie, moet ik zeggen
Hoewel je OP lang en uitgebreid is, weet je vakkundig alle feitelijke informatie te missen. Ook een prestatie.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:05 schreef droomkoningin het volgende:
de reacties hier snap ik heel goed.. je krijgt het als het ware opgedrongen zo'n heftige verhaallijn en daarvoor kijk je niet naar dgk.... als je zoiets wil zien kan je ook naar de eo of bnn kijken...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |