Nog smakelozer is het, dat J. de Mol hier gebruikt van maakt om te willen scoren.quote:Op donderdag 5 april 2007 02:25 schreef Morwen het volgende:
Ik vind het smakeloos en ik vind die Diana een zielig persoon in meerdere opzichten.....
Dat was me allang bekend.............quote:Op donderdag 5 april 2007 02:31 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Nog smakelozer is het, dat J. de Mol hier gebruikt van maakt om te willen scoren.
Ach, dat gaan ze wel weer tegen elkaar gebruiken in een dronken ruzie.quote:Op donderdag 5 april 2007 02:43 schreef mootie het volgende:
Wat mij stoort is dat de bewoners nu een soort stervensbegeleiders moeten worden en niet met goed fatsoen nee kunnen zeggen.
in de zin van: JIJ BENT NIET LIEF GENOEG VOOR ONZE PATIENT! SLA ME DAN SLA ME DAN!quote:Op donderdag 5 april 2007 02:45 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, dat gaan ze wel weer tegen elkaar gebruiken in een dronken ruzie.![]()
Ik zat ernaast, ik zat ernaastquote:Op donderdag 5 april 2007 02:47 schreef mootie het volgende:
[..]
in de zin van: JIJ BENT NIET LIEF GENOEG VOOR ONZE PATIENT! SLA ME DAN SLA ME DAN!
Eerlijk nog wel, kijk jij uberhaupt naar DGKquote:Op donderdag 5 april 2007 02:49 schreef mootie het volgende:
Maar goed, als zij dit graag wil vind ik dat prima, ze is oud en wijs genoeg om die beslissing te nemen.
Ik blijf er alleen bij dat het niet eerlijk is mensen hier zo mee te overvallen, als je nee zegt ben je voor eeuwig die klootzak die nee zei tegen een doodzieke vrouw.
Daarnaast vraag ik mij af of de bewoners wel de juiste personen zijn om dit werk te doen.quote:Op donderdag 5 april 2007 02:49 schreef mootie het volgende:
Ik blijf er alleen bij dat het niet eerlijk is mensen hier zo mee te overvallen, als je nee zegt ben je voor eeuwig die klootzak die nee zei tegen een doodzieke vrouw.
quote:Op woensdag 4 april 2007 22:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar niet in een show als dit. Want contactpunten en kijkcijfers zijn hiernee niet te verenigen.
Wat gebeurt er als deze vrouw straks wérkelijk steun ervaart aan DGK en de stekker gaat eruit wegens te lage kijkcijfers? Jammer dan?
En, egoïstisch vanuit mezelf als kijker geredeneerd: ik kijk niet naar DGK om met dit soort zwarte kanten van het leven geconfronteerd te worden. DGK is voor mij ontspanning. Ik hoef niet "opgevoed" te worden om hier ook eens bij stil te staan.
Dat boek van Kluun heeft een half jaar op de plank gelegen omdat ik er niet aan durfde te beginnen. Maar toen ik er uiteindelijk aan begon, koos ik er bewúst voor. Dit thema in DGK, voelt als totaal misplaatst en opdringerig.
We moeten zuinig zijn met energie, we mogen niet vloeken, en nu moeten we stil gaan staan bij hoe erg het is om kanker te hebben? Rot op met dat wereldverbeteren, stelletje hypocriete pestshow-makers.![]()
Zo denk ik er ook over.quote:Op donderdag 5 april 2007 02:43 schreef mootie het volgende:
Wat mij stoort is dat de bewoners nu een soort stervensbegeleiders moeten worden en niet met goed fatsoen nee kunnen zeggen.
quote:Op donderdag 5 april 2007 02:25 schreef Morwen het volgende:
... ik vind die Diana een zielig persoon in meerdere opzichten.....
Dagelijks ontvangen De Gouden Kooi bewonersquote:Op donderdag 5 april 2007 08:24 schreef Judah het volgende:
Ik vind een dergelijke serieuze zaak niet passen tussen de muren van De Gouden Kooi. Dit porgramma wordt gekenmerkt door sensatie in allerlei vormen: alcoholmisbruik, seks, schelden, vechtpartijen, pesten en ander vooral puberaal gedrag. DGK zit vast aan dit imago - heeft het ook aan haar eigen redactie te danken - en eventuele zaken als kankerpatiënten bij het programma betrekken schiet dan ook bij velen het verkeerde keelgat in, lijkt mij.
Ik vind het prima dat dergelijke zaken, zoals het zoeken van een buddy, op de buis worden gebracht zodat mensen er mee worden geconfronteerd. Maar dit programma is er niet voor geschikt.
Ik vind dit absoluut niet getuigen van moed of dapperheid, je dringt jezelf op aan mensen die jou en je kutsituatie niet eens kennen en je verwacht vervolgens dat deze mensen je gaan begeleiden in de laatste maanden van je leven. Hoe gestoord ben je dan?quote:Op donderdag 5 april 2007 10:30 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
[afbeelding] * afkeurend nee knikt *
Je bent behoorlijk rap met je conclusie, moet ik zeggen
Hoewel je OP lang en uitgebreid is, weet je vakkundig alle feitelijke informatie te missen. Ook een prestatie.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:05 schreef droomkoningin het volgende:
de reacties hier snap ik heel goed.. je krijgt het als het ware opgedrongen zo'n heftige verhaallijn en daarvoor kijk je niet naar dgk.... als je zoiets wil zien kan je ook naar de eo of bnn kijken...
Dan kijk je toch lekker niet ?quote:Op donderdag 5 april 2007 12:41 schreef Yollie het volgende:
Ik vind het niet in dit programma thuis horen, ik kijk dit ter ontspanning, en heb geen zin in die zware kost!
Wat een onzinnige opmerking.quote:
Dan mag ze wel opschieten want de kijkcijfers dalen snel.quote:Op donderdag 5 april 2007 15:26 schreef PC eend het volgende:
Of het symboliseert het eind van DGK (sterfhuisconstructie), dat ze de stekker er allebei tegelijk uittrekken![]()
Zou je daar ook een motivatie bij kunnen geven?quote:
Ik snap je ongenoegen wel, maar aangezien 95% van de users niét 5 dagen achterloopt, is het ook wel weer voorstelbaar dat deze "voorkennis" al verondersteld wordt aanwezig te zijn. Als je heel even rondneust op update=topic, ben je meteen op de hoogte van dit soort zaken.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:32 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Hoewel je OP lang en uitgebreid is, weet je vakkundig alle feitelijke informatie te missen. Ook een prestatie.
Wie heeft er kanker? Wie is Diana?
Er zijn godverdomme mensen die misschien wél TV kijken en mee willen doen aan discussies maar hier godverdomme niet 24 uur per dag kunnen rondhangen.
Dat weet ik ook wel, en dat is ook een prima service.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:13 schreef Gert het volgende:
Als je heel even rondneust op update=topic, ben je meteen op de hoogte van dit soort zaken.
nee ik kijk geen streams en geen TV uitzendingen meer. Volg het eigenlijk alleen nog via de talpa site en fok.quote:Op donderdag 5 april 2007 17:14 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
.
Zouden er overigens zó veel mensen alles elke dag online op de streams volgen? Ik ken al verschillende mensen die alleen TV kijken en geen streams (meer) volgen: itsme, tong80, ik zelf, etc.
Soms druk, en we leven vaak met de agenda maar alles verloopt heel goed.quote:Op donderdag 5 april 2007 17:17 schreef itsme het volgende:
[..]
nee ik kijk geen streams en geen TV uitzendingen meer. Volg het eigenlijk alleen nog via de talpa site en fok.
(daarom wist ik wel wat er bedoelt werd)
Hoe gaat het schat.![]()
Dat soort OP's moeten ook doodt.quote:Op donderdag 5 april 2007 17:14 schreef Cynix ® het volgende:
Met openingsposts als "Vind jij het ook zo erg voor Brian?" of "Wat zou jij doen als jij Natasia was?" kunnen we niet echt veel.
Ik ook. Bekijk, nee dat doe ik niet, maar volg het programma nu al veel meer van een afstand. In het begin was ik er echt veel meer betrokken.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:00 schreef just me het volgende:itsme!!
Het is een hele makkelijke uitspraak om dan maar niet te kijken en misschien kies ik, uit lijfsbehoud, wel zelf voor de makkelijkste weg!
Hé verzuurde ex DGK-kijkster: Heb je de PI van de betreffende post gezien en ben je vergeten dat 'Dan ga je toch lekker naar huis' een gevleugelde uitspraak in het huis is?quote:Op donderdag 5 april 2007 17:31 schreef itsme het volgende:
Hey Just me.Het is toch van de zotte dat mensen komen met de opmerking dat als je het geen goed idee vind van Diane dat je dan maar niet meer moet kijken?
Lol Ik dacht nog toen ik het schreef dat ik me opzette voor deze opmerking.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:47 schreef APK het volgende:
[..]
Hé verzuurde ex DGK-kijkster: Heb je de PI van de betreffende post gezien en ben je vergeten dat 'Dan ga je toch lekker naar huis' een gevleugelde uitspraak in het huis is?![]()
Anders kijk je even naar de PI boven de post, apekoppie.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:19 schreef mazaru het volgende:
Wat een onzinnige opmerking.
Er wordt hier gevraagd om een mening, en als die niet is zoals je wilt, dan moeten ze de tv maar uitgooien
Smaken verschillen, ik heb er totaal geen probleem mee. Dit soort dingen horen er ook bij, daar doe ik mijn ogen niet voor dicht. Ik heb meer moeite met gehad met de dood van de vader van Sylvia, ook al kan je daar niks aan doen (dat is er niet ingegooid door 10 bedoel ik te zeggen).quote:Ik vind dit ook niet thuishoren in de gouden kooi.
Dit programma hangt aan elkaar van valsigheid, achterbaksheid, scheldpartijen en onbetrouwbare mensen.
Ik kijk er naar, om mensen die zichzelf belachelijk maken voor tientallen camera's, eens lekker uit te lachen.
Het is entertainment.
Dat er mensen zijn die kanker hebben, dat weet ik allang, maar er zijn wat momenten op een dag, dat je juist de streams aanzet om even uit de werkelijkheid weg te vluchten.
Ik heb er geen behoefte aan om dan een jonge vrouw, met twee kleine kindertjes, langzaam aan te zien sterven.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:51 schreef PC eend het volgende:
Ik vind het disrespectvol van huub om brian uit te maken voor kankerlijer, vooral omdat er binnenkort echt een kankerlijdster de kooi betreedt![]()
Ik gebruik het woord ook, omdat het lekker bekt. Overigens doen zat 'ex-kankerlijers' dat ook, er zijn zelfs mensen die kanker hebben (gehad) en roken. Maar goed, die discussie is al talloze malen op Fok geweest.quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:13 schreef PC eend het volgende:
Toch kan 'ie niet vaak genoeg worden gevoerd die discussie, als je het mij vraagtquote:Op vrijdag 6 april 2007 17:26 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik gebruik het woord ook, omdat het lekker bekt. Overigens doen zat 'ex-kankerlijers' dat ook, er zijn zelfs mensen die kanker hebben (gehad) en roken. Maar goed, die discussie is al talloze malen op Fok geweest.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:11 schreef elcastel het volgende:
.....
Kortom, als Diana zich er gesterkt door voelt, of het desnoods (ook nog) ziet als een platform om een taboe te doorbreken en daarbij kiezen de bewoners er ook nog eens voor, dan hebben wij dat als kijker maar te slikken.
Dat niet iedereen daar blij mee is en dat mensen er anders over denken vind ik ook prima (en ik snap het ook).
De bewoners kozen er niet voor. Ze werden voor de leeuwen geworpen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:11 schreef elcastel het volgende:
[..]
Anders kijk je even naar de PI boven de post, apekoppie.
[..]
.
Kortom, als Diana zich er gesterkt door voelt, of het desnoods (ook nog) ziet als een platform om een taboe te doorbreken en daarbij kiezen de bewoners er ook nog eens voor, dan hebben wij dat als kijker maar te slikken.
Dat niet iedereen daar blij mee is en dat mensen er anders over denken vind ik ook prima (en ik snap het ook).
Ik heb meerdere bewoners meerdere malen horen zeggen dat ze dankbaar waren dat ze dit mochten doen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:37 schreef itsme het volgende:
De bewoners kozen er niet voor. Ze werden voor de leeuwen geworpen.
ja daarna. Maar ze hebben er iig niet zelf voor gekozen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:22 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik heb meerdere bewoners meerdere malen horen zeggen dat ze dankbaar waren dat ze dit mochten doen.
Dat klopt. En weiger dan maar eensquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:37 schreef itsme het volgende:
[..]
De bewoners kozen er niet voor. Ze werden voor de leeuwen geworpen.
En daar zit het em in in dit hele geval. Ook zielig voor Diana toch? Ze kan niet weten of iemand in DGK haar oprecht helpt of omdat ze in het goede daglicht willen komen voor de camera (echt niemand gaat een K-patient tegen de haren strijken)quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:57 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
Dat klopt. En weiger dan maar eensDat zou ik niet kunnen in elk geval.
Ik kan me voorstellen dat zo'n vraag je overvalt en dat je dan in je naiviteit zegt dat willen wij wel maar later ga je toch je hersens gebruiken (als die al in DGK aanwezig zijn..) en dan kun je altijd nog zeggen dat je je vereerd voelt dat je gevraagd bent maar dat je die verantwoordelijkheid toch niet aan kunt of durft. Dán heb je ballen!quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:57 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
Dat klopt. En weiger dan maar eensDat zou ik niet kunnen in elk geval.
Omdat dat nou eenmaal haar keuze is... wie zijn wij om te denken dat wij beter weten wat zij nodig heeft?!quote:Op donderdag 12 april 2007 10:35 schreef After_Forever het volgende:
ik snap best dat die Diana een buddy wil, maar waarom ze die randdebielen van de gouden kiest....?![]()
Daar ga je al de fout in met het hele zooitje in DGK. Die zitten daar voor de poen niet voor iemand als Diana, realiteitszin in bijv. een moeder die haar kinderen alleen laat, is ver te zoeken dus.quote:Op donderdag 12 april 2007 15:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat dat nou eenmaal haar keuze is... wie zijn wij om te denken dat wij beter weten wat zij nodig heeft?!
Als zij nog maar een paar maanden heeft laat haar die dan lekker doorbrengen zoals zij wil, als dat af en toe in de luxe van DGK is, dan zou ik niet weten waarom iemand daar commentaar op zou moeten hebben, daarbij zou het voor een deel van dat ondankbare tuig in die villa ook heel goed zijn eens een beetje realiteitszin te krijgen en als Diana dat voor elkaar kan krijgen vind ik haar missie dubbel geslaagd.
Dat gemiep hier dat het te moeilijk voor sommige users is omdat het niet past in het oppervlakkige vermaak wat DGK in hun ogen dient te zijn.... die paupers in die villa doen zich voor als miljonairs, een zichzelfrespecterende miljonair doet ook eea voor de zwakkeren in de samenleving.
Wat mij betreft snijdt het mes dus aan meerdere kanten: Diana heeft een plek waar ze in relaxte luxe eea van zich af kan lullen, de bewoners en streamers krijgen het stukje opvoeding wat in sommige gevallen lijkt te ontbreken.
Ze heeft kanker, ze is niet gek en is dus nog prima in staat zelf te besluiten wat voor haar een goede keuze of gewoon leuk is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |