Huub stelde juist voor om af te sluiten met een paar deksels in de slaapkamer, maar Eric wil doorgaan. Wat mij betreft veel plezier, maar ik nok het ook afquote:Op dinsdag 10 april 2007 02:27 schreef Day het volgende:
ik heb het wel gehad met de teringherrie en die 2 absoluut niet ritmische klootzakkies.
Ik keur zeker niet alles goed van Huub, maar in dit geval is wel het SHE-drietal het meest actief met Diana.quote:Op dinsdag 10 april 2007 02:29 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Zelfs een zonnebloem-boot vol met patienten is imho niet genoed om Huub een beetje te laten indammen.
ik ookquote:Op dinsdag 10 april 2007 02:29 schreef Ionesco het volgende:
[..]
inderdaad ja, kijk zelfs niet meerlees alleen een beetje mee
Ik ook.quote:
Ja, ikquote:Op dinsdag 10 april 2007 02:35 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ook.
Kijkt er nog iemand naar deze twee kijkcijferkanonnen?
F5-en in cos is genoeg eer.quote:Op dinsdag 10 april 2007 02:35 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ook.
ik verhuis geloof ik ook maar naar VOL ...quote:Op dinsdag 10 april 2007 02:19 schreef APK het volgende:
[..]
Kan wel zo zijn, maar het staat er niet voor niets in.![]()
Geweld mag toch ook niet?
Goh, was ik maar een v-o-ller, dan had ik een opzwepend volksmennend topic geopend om Amnesty International te mailen.
Oh nee, daar zijn ze allemaal Huub-fan.
Doei.quote:Op dinsdag 10 april 2007 02:41 schreef snetje het volgende:
en neen ik ben geen huub fan !! ik bekijk alles nog steeds objectief ...tada![]()
Veel plezier op VOLquote:Op dinsdag 10 april 2007 02:41 schreef snetje het volgende:
[..]
ik verhuis geloof ik ook maar naar VOL ...
..... <knip>
ik bekijk alles nog steeds objectief ...tada![]()
Actief zijn, en er door geraakt worden zijn 2 verschillende dingen. Ik geloof wel dat het Eric raakte, en ook wel Syl, maar Huub had in het begin even geen tijd, Lieke moest nog een rollebol hebben, om daarna gelijk met Diana beginnen over.. "heb je nog gezien hoe ik..." Blehquote:Op dinsdag 10 april 2007 02:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik keur zeker niet alles goed van Huub, maar in dit geval is wel het SHE-drietal het meest actief met Diana.
Is ook nooit goed hier he...wat wil je dan vanaf 2300 kijken naar slapende bewoners?!!!quote:Op dinsdag 10 april 2007 02:35 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ook.
Dat vind ik persoonlijk interessanter dan een megalomane geluidsterrorist en zijn kontlikkertje.quote:Op dinsdag 10 april 2007 02:49 schreef farceman het volgende:
Is ook nooit goed hier he...wat wil je dan vanaf 2300 kijken naar slapende bewoners?!!!
Wees blij dat ik niet post, dan kunnen ze kaartjes naar ziekenhuizen sturen ipv naar DGK.quote:
Hoezo binnenkomst ? Je was er net toch ook al ........quote:Op dinsdag 10 april 2007 03:10 schreef patist het volgende:
nou het is weer gezellig bij binnenkomst......
hey hoe laat was dat? ik kom net binnen en is er al iemand gaan zeiken over geluidsoverlast?quote:Op dinsdag 10 april 2007 03:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hoezo binnenkomst ? Je was er net toch ook al ........
[afbeelding]
Die cap van jou is bijna een uur gelden. En ja, jij kwam toen zeiken over het lawaai ........quote:Op dinsdag 10 april 2007 03:12 schreef patist het volgende:
[..]
hey hoe laat was dat? ik kom net binnen en is er al iemand gaan zeiken over geluidsoverlast?
quote:
maar...dan gaan jullie toch lekker naar huis??quote:Op dinsdag 10 april 2007 02:27 schreef Day het volgende:
ik heb het wel gehad met de teringherrie en die 2 absoluut niet ritmische klootzakkies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |