Van wie komt dat verschrikkelijke 'Ik seg ik hou dervan' eigenlijk?quote:Op dinsdag 10 april 2007 01:40 schreef Day het volgende:
Maar de eindconclusie is dus dat Huub z'n 2 slagzinnen gewoon gejat heeft van 2 ex-bewoners:
1) als het je niet bevalt, dan ga je maar naar huis (Nicolaas)
2) nooit meer naar huis (Bart).
3) Waarbij verzwegen wordt dat Huub's toevoeging bij zin 2 - Ole Ole - ontnomen is aan een of andere hit van jezegthetmaar Arie Ribbens of Imka Marina.quote:Op dinsdag 10 april 2007 01:40 schreef Day het volgende:
Maar de eindconclusie is dus dat Huub z'n 2 slagzinnen gewoon gejat heeft van 2 ex-bewoners:
1) als het je niet bevalt, dan ga je maar naar huis (Nicolaas)
2) nooit meer naar huis (Bart).
Dat heb ik niet meegekregen, dan.quote:Op dinsdag 10 april 2007 01:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Eerder, in de sauna, waren Brian en Natasia juist meer met Nicolaas aan het slijmen.
Die is van Palma........quote:Op dinsdag 10 april 2007 01:46 schreef APK het volgende:
[..]
Van wie komt dat verschrikkelijke 'Ik seg ik hou dervan' eigenlijk?
Elke keer als hij dat zegt trekken mijn tenen krom, ik vermoed dat Nicolaas dat ook niet echt volwassen vindt.
Niet een boodschap van 'achter' ........ dat was Amandaquote:Op dinsdag 10 april 2007 01:49 schreef farceman het volgende:
Achter kwam weer met boodschap dat ze moesten stoppen met muziek...belachelijk!
para brotha Brianless is toch nog wakker...?!! heheheh
Amanda is ook best wel achter...quote:Op dinsdag 10 april 2007 01:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Niet een boodschap van 'achter' ........ dat was Amanda
Wel achter, stond op de schermen in de gameroom. Erik wees huub er nog op.quote:Op dinsdag 10 april 2007 01:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Niet een boodschap van 'achter' ........ dat was Amanda
Ah okay.quote:
Dank je....quote:Op dinsdag 10 april 2007 01:52 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Wel achter, stond op de schermen in de gameroom. Erik wees huub er nog op.
Nee, hij zit weer op 3 per dag. Maar het is na 12-en, dus is hij alvast begonnen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 01:54 schreef APK het volgende:
[..]
Ah okay.
Ik kijk nooit streams als zij in het huis is.
Is het drankverbod van Huub inmiddels opgeheven?
Ik ook niet, Huub zei het laatst.quote:Op dinsdag 10 april 2007 01:54 schreef APK het volgende:
[..]
Ah okay.
Ik kijk nooit streams als zij in het huis is.
Ik spreek liever van een alcoholbeschermingquote:Is het drankverbod van Huub inmiddels opgeheven?
Dan stond waarschijnlijk op het scherm dat ze mochten doorgaan ...........quote:Op dinsdag 10 april 2007 01:52 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Wel achter, stond op de schermen in de gameroom. Erik wees huub er nog op.
Dat was wel de bedoeling maar ze moeten eerst een dekbed ombouwen tot dwangbuis voor Japioquote:Op dinsdag 10 april 2007 02:05 schreef APK het volgende:
Wat is dat toch verschrikkelijk asociaal om midden in de nacht keiharde muziek op te zetten.
Ik begrijp niet dat de andere bewoners niet allang gillend in een dwangbuis zijn afgevoerd.
Tja, het verweer is dat het bij het spel hoort.quote:Op dinsdag 10 april 2007 02:05 schreef APK het volgende:
Wat is dat toch verschrikkelijk asociaal om midden in de nacht keiharde muziek op te zetten.
Ik begrijp niet dat de andere bewoners niet allang gillend in een dwangbuis zijn afgevoerd.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 02:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dat was wel de bedoeling maar ze moeten eerst een dekbed ombouwen tot dwangbuis voor Japio
Japio heeft juist een heel kort lontje ........ letterlijk en figuurlijk .........quote:Op dinsdag 10 april 2007 02:09 schreef APK het volgende:
[..]
Jaap heeft volgens mij -samen met Sylvia- het minst korte lontje van het hele stel.
Geluidsterreur is écht verschrikkelijk, ik spreek uit ervaring.
Volgens mij staat zelfs in de conventie van Genève dat geluidsterreur verboden is.quote:Op dinsdag 10 april 2007 02:08 schreef Day het volgende:
Tja, het verweer is dat het bij het spel hoort.
Daarom zou ik absoluut geen geschikte DGK-kandidaat geweest zijn. Ik had zowel Huub als Eric allang gesloopt.
Ja, dat geldt voor krijgsgevangenen. De Miljonairs zijn alleen maar kooi-gevangenen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 02:12 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij staat zelfs in de conventie van Genève dat geluidsterreur verboden is.
Kan wel zo zijn, maar het staat er niet voor niets in.quote:Op dinsdag 10 april 2007 02:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ja, dat geldt voor krijgsgevangenen. De Miljonairs zijn alleen maar kooi-gevangenen.
Huub zei zelf dat het oorlag was...dus ook krijgsgevangenen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 02:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, dat geldt voor krijgsgevangenen. De Miljonairs zijn alleen maar kooi-gevangenen.
Boeit me geen ruk.quote:Op dinsdag 10 april 2007 02:17 schreef carpediem23 het volgende:
Lekker pas volgende week weer college, al moet ik nog zoveeeeell doen deze week.
inderdaad ja, kijk zelfs niet meerquote:Op dinsdag 10 april 2007 02:27 schreef Day het volgende:
ik heb het wel gehad met de teringherrie en die 2 absoluut niet ritmische klootzakkies.
Zelfs een zonnebloem-boot vol met patienten is imho niet genoed om Huub een beetje te laten indammen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 02:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik kom zojuist het verhaal van Wilma Nanninga in De Telegraaf tegen. Voor een Telegraaf/Prive artikel is het best goed geschreven.
Zie http://www.telegraaf.nl/p(...)_in_Gouden_Kooi.html
Huub stelde juist voor om af te sluiten met een paar deksels in de slaapkamer, maar Eric wil doorgaan. Wat mij betreft veel plezier, maar ik nok het ook afquote:Op dinsdag 10 april 2007 02:27 schreef Day het volgende:
ik heb het wel gehad met de teringherrie en die 2 absoluut niet ritmische klootzakkies.
Ik keur zeker niet alles goed van Huub, maar in dit geval is wel het SHE-drietal het meest actief met Diana.quote:Op dinsdag 10 april 2007 02:29 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Zelfs een zonnebloem-boot vol met patienten is imho niet genoed om Huub een beetje te laten indammen.
ik ookquote:Op dinsdag 10 april 2007 02:29 schreef Ionesco het volgende:
[..]
inderdaad ja, kijk zelfs niet meerlees alleen een beetje mee
Ik ook.quote:
Ja, ikquote:Op dinsdag 10 april 2007 02:35 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ook.
Kijkt er nog iemand naar deze twee kijkcijferkanonnen?
F5-en in cos is genoeg eer.quote:Op dinsdag 10 april 2007 02:35 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ook.
ik verhuis geloof ik ook maar naar VOL ...quote:Op dinsdag 10 april 2007 02:19 schreef APK het volgende:
[..]
Kan wel zo zijn, maar het staat er niet voor niets in.![]()
Geweld mag toch ook niet?
Goh, was ik maar een v-o-ller, dan had ik een opzwepend volksmennend topic geopend om Amnesty International te mailen.
Oh nee, daar zijn ze allemaal Huub-fan.
Doei.quote:Op dinsdag 10 april 2007 02:41 schreef snetje het volgende:
en neen ik ben geen huub fan !! ik bekijk alles nog steeds objectief ...tada![]()
Veel plezier op VOLquote:Op dinsdag 10 april 2007 02:41 schreef snetje het volgende:
[..]
ik verhuis geloof ik ook maar naar VOL ...
..... <knip>
ik bekijk alles nog steeds objectief ...tada![]()
Actief zijn, en er door geraakt worden zijn 2 verschillende dingen. Ik geloof wel dat het Eric raakte, en ook wel Syl, maar Huub had in het begin even geen tijd, Lieke moest nog een rollebol hebben, om daarna gelijk met Diana beginnen over.. "heb je nog gezien hoe ik..." Blehquote:Op dinsdag 10 april 2007 02:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik keur zeker niet alles goed van Huub, maar in dit geval is wel het SHE-drietal het meest actief met Diana.
Is ook nooit goed hier he...wat wil je dan vanaf 2300 kijken naar slapende bewoners?!!!quote:Op dinsdag 10 april 2007 02:35 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ook.
Dat vind ik persoonlijk interessanter dan een megalomane geluidsterrorist en zijn kontlikkertje.quote:Op dinsdag 10 april 2007 02:49 schreef farceman het volgende:
Is ook nooit goed hier he...wat wil je dan vanaf 2300 kijken naar slapende bewoners?!!!
Wees blij dat ik niet post, dan kunnen ze kaartjes naar ziekenhuizen sturen ipv naar DGK.quote:
Hoezo binnenkomst ? Je was er net toch ook al ........quote:Op dinsdag 10 april 2007 03:10 schreef patist het volgende:
nou het is weer gezellig bij binnenkomst......
hey hoe laat was dat? ik kom net binnen en is er al iemand gaan zeiken over geluidsoverlast?quote:Op dinsdag 10 april 2007 03:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hoezo binnenkomst ? Je was er net toch ook al ........
[afbeelding]
Die cap van jou is bijna een uur gelden. En ja, jij kwam toen zeiken over het lawaai ........quote:Op dinsdag 10 april 2007 03:12 schreef patist het volgende:
[..]
hey hoe laat was dat? ik kom net binnen en is er al iemand gaan zeiken over geluidsoverlast?
quote:
maar...dan gaan jullie toch lekker naar huis??quote:Op dinsdag 10 april 2007 02:27 schreef Day het volgende:
En zo is kanker onderdeel van een spelletje gewordenquote:Op dinsdag 10 april 2007 02:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik keur zeker niet alles goed van Huub, maar in dit geval is wel het SHE-drietal het meest actief met Diana.
Je kunt zelf muziek aanvragen, SMS de naam Sylvia naar 1010 ..........quote:Op dinsdag 10 april 2007 03:27 schreef Oma1 het volgende:
Goede morgen daar wat een rot muziek kunnen ze niets anders bedenken
goed! en nee.quote:Op dinsdag 10 april 2007 03:24 schreef Rens_Wilders het volgende:
hoi moppies hoe is het hier?
nog meer mensen die terug komen van uitgaan? zelfs pasen is niet heilig![]()
Heel beslist, vanaf het moment dat haar eerste video in de villa werd vertoond. Heb je gezien hoe Brian en Natasia vanmiddag bezig waren ? Zeker Natasia, je had haar eens moeten horen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 03:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
En zo is kanker onderdeel van een spelletje geworden![]()
legt eric daar uit hoe het nou WEL moet?quote:Op dinsdag 10 april 2007 03:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ter info voor de ochtend-ploeg...... Ze stoppen nu de muziek
[afbeelding]
Aap is rascistisch en als je flikker discriminatie vind dan spoor je niet en ga je maar lekker de politie bellenquote:Op dinsdag 10 april 2007 02:41 schreef snetje het volgende:
[..]
ik verhuis geloof ik ook maar naar VOL ...
FOK is geen hol meer aan... aangezien een aantal gasten die nooit streams volgen wel denken hun mening moeten te gaan geven ! en lekker te gaan klieren hiero .....
stricties tegen aap en dergelijke maar flikker mag wel
en als je iemand iets te hard aanspreekt kun je gelijk een PM verwachten met de melding : ik houd je in de gaten !!
waar is de oude FOK tijd geblevenouwe tieten zeur zeikclub is het geworden ....
en neen ik ben geen huub fan !! ik bekijk alles nog steeds objectief ...tada![]()
Ik heb gewoon een beetje een probleem met kanker als plat amusementquote:Op dinsdag 10 april 2007 03:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Heel beslist, vanaf het moment dat haar eerste video in de villa werd vertoond. Heb je gezien hoe Brian en Natasia vanmiddag bezig waren ? Zeker Natasia, je had haar eens moeten horen.
Dat ben ik voor de volle 100% met je eens, geen twijfel. Daarom ben ik zo verbaasd dat de redactie de vraag van een iets te enthousiaste DGK-fan heeft gehonoreerd. Ze is idolaat van bijna alle soorten soap's en de redactie had haar vraag ook op een anderen manier kunnen verwerken. Als je het 'in de kooi' brengt, weet je dat je het 'in het spel' brengt.quote:Op dinsdag 10 april 2007 03:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een beetje een probleem met kanker als plat amusement![]()
Jij brengt het net alsof ze het voor haar doenquote:Op dinsdag 10 april 2007 03:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat ben ik voor de volle 100% met je eens, geen twijfel. Daarom ben ik zo verbaasd dat de redactie de vraag van een iets te enthousiaste DGK-fan heeft gehonoreerd. Ze is idolaat van bijna alle soorten soap's en de redactie had haar vraag ook op een anderen manier kunnen verwerken. Als je het 'in de kooi' brengt, weet je dat je het 'in het spel' brengt.
Alles voor de kijkcijfers alleen denk ik dat heel veel mensen juist daarom afhaken. Ik niet, al heb ik net zoals zovelen te maken gehad met die ziekte. Het is een long shot van Jdm, ik denk dat het hem op de lange termijn op gaat breken. Het was even een publiekstrekker en nu weer opzouten met Diane, hoe erg ik het ook voor haar vind.quote:Op dinsdag 10 april 2007 03:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat ben ik voor de volle 100% met je eens, geen twijfel. Daarom ben ik zo verbaasd dat de redactie de vraag van een iets te enthousiaste DGK-fan heeft gehonoreerd. Ze is idolaat van bijna alle soorten soap's en de redactie had haar vraag ook op een anderen manier kunnen verwerken. Als je het 'in de kooi' brengt, weet je dat je het 'in het spel' brengt.
Doe dan een Modbreak op Dianaquote:Op dinsdag 10 april 2007 03:51 schreef Morwen het volgende:
[..]
Alles voor de kijkcijfers alleen denk ik dat heel veel mensen juist daarom afhaken. Ik niet, al heb ik net zoals zovelen te maken gehad met die ziekte. Het is een long shot van Jdm, ik denk dat het hem op de lange termijn op gaat breken. Het was even een publiekstrekker en nu weer opzouten met Diane, hoe erg ik het ook voor haar vind.
Dat was/is zeker niet mijn bedoeling.quote:Op dinsdag 10 april 2007 03:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij brengt het net alsof ze het voor haar doen
Het lijkt mij ook dat het DGK publiek meer voor sensatie kijkt dan voor dit soort onderwerpenquote:Op dinsdag 10 april 2007 03:51 schreef Morwen het volgende:
[..]
Alles voor de kijkcijfers alleen denk ik dat heel veel mensen juist daarom afhaken. Ik niet, al heb ik net zoals zovelen te maken gehad met die ziekte. Het is een long shot van Jdm, ik denk dat het hem op de lange termijn op gaat breken. Het was even een publiekstrekker en nu weer opzouten met Diane, hoe erg ik het ook voor haar vind.
Wat een vreemde opmerking, maar goed, Diana mag wat mij betreft overal haar verhaal doen maar niet in DGK. Dat is namelijk een zooitje lowlife rellende etterende galbakken en ik hou ervan.quote:Op dinsdag 10 april 2007 03:56 schreef Prospera het volgende:
[..]
Doe dan een Modbreak op Diana
Werd even slaperig![]()
Tsja ....... Dat is de beste conclusie ooit !quote:Op dinsdag 10 april 2007 04:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook dat het DGK publiek meer voor sensatie kijkt dan voor dit soort onderwerpen
Maar het is niet zomaar een longshot natuurlijk, ze schijnen veel brieven van zieke mensen te krijgen, dat is wel feedback van fans...
En het als het echt terminaal is, kunnen ze daar opzien mee baren en hebben ze een zeer dramatische geruchtmakende verhaallijn zoals nog nooit vertoont.
Tsja
Kom op zeg, je slaat op VOL iedereen om de oren met een Modbreak als ze niet naar je luisteren of als ze het over Fok! hebben.quote:Op dinsdag 10 april 2007 04:04 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wat een vreemde opmerking, maar goed, Diana mag wat mij betreft overal haar verhaal doen maar niet in DGK. Dat is namelijk een zooitje lowlife rellende etterende galbakken en ik hou ervan.Ga in rondom 10 zitten ofzo maar niet in de kooi en dit zeg ik voor haar. En als mensen gaan rellen over haar ga dan ook niet lopen zeiken, zij weet waar ze aan begint..........
Dan begint het wel heel erg ranzig te klinken. Ik zie de advertentie al staan: Talpa zoekt voor nieuwe real-life soap nog terminale patiënt die in ons programma sterven wil. Gevraagd: diagnose van om en nabij de 3 maanden. Wij bieden: goede salariëring, boeiende verhaallijn en een waardig afscheid...quote:Op dinsdag 10 april 2007 04:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Tsja ....... Dat is de beste conclusie ooit !
Wat voorheen een goede documentaire zou zijn, wordt wellicht een verhaallijn in een soap.
Wat heeft dat met Diana te maken?quote:Op dinsdag 10 april 2007 04:10 schreef Prospera het volgende:
[..]
Kom op zeg, je slaat op VOL iedereen om de oren met een Modbreak als ze niet naar je luisteren of als ze het over Fok! hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |