quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:45 schreef Gert het volgende:
[..]
O nee, het is natuurlijk alleen maar taktiek.
Ik heb wat COS'sen achter elkaar doorgenomen omdat ik afwezig was, en het viel me op dat de emancipatie wat dit betreft volkomen voltooid is. Vroeger hadden mannen de naam dat ze nogal snel platvloers en sexistisch werden zodra er een mooie vrouw in hun vizier kwam. Maar het schaamteloze loopse gesop op Nicolaas door de Libelle-meute hier, was gisteren werkelijk onovertrofen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:45 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Maar we gaan niet in de VOL sop modus ok![]()
![]()
Nee die gaat zo uitgebreid voor zichzelf koken.quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:52 schreef blomst het volgende:
Jaap zit verplicht aan tafel maar hij eet niet mee.
[afbeelding]
Ik moet je eerlijk bekennen dat ik het niet heb gelezen. Kon zelfs niet meer typen en heb mn libelle even aan de kant geschoven voor wat ontspannende activiteitenquote:Op dinsdag 10 april 2007 09:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb wat COS'sen achter elkaar doorgenomen omdat ik afwezig was, en het viel me op dat de emancipatie wat dit betreft volkomen voltooid is. Vroeger hadden mannen de naam dat ze nogal snel platvloers en sexistisch werden zodra er een mooie vrouw in hun vizier kwam. Maar het schaamteloze loopse gesop op Nicolaas door de Libelle-meute hier, was gisteren werkelijk onovertrofen.![]()
Jepjep, ze proberen allemaal een wit voetje te halen bij Sint Nicolaas. Ze weten namelijk allemaal dat als er iemand is met wíe je geen ruzie moet hebben, dat dát diezelfde Nicolaas is. Toch twijfel ik er over of die wel echt blijft.quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:51 schreef kleinzusje het volgende:
Het leuke van "Het Nicolaas effect" is net alsof iemand die zich in zijn eigen omgeving heel wat voelt, opeens naar een hip feest/ kroeg/ feest gaat en zich stoerder voor doet dan hij is. Iedereen schiet in de " Zie je me staan, ik ben echt ok, jij bent mn vriend" modus.
Jaap mág niet mee eten. Hij dacht het ontbijt te kunnen ontwijken door te gaan sporten.. maar nu moet hij erbij zitten te kwijlen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:52 schreef blomst het volgende:
Jaap zit verplicht aan tafel maar hij eet niet mee.
[afbeelding]
grinnnnnnnnnnnnnn, erg blij dat ik dan zo afstand nam, zijn er toch een paar vrouwen die niet op hem vallen als man. Als speler kan hij zeker toegevoegde waarde hebben. Maar er zit niet 1 man in dat huis waar ik mijn hoofd voor om zou willen draaien. Ik val ook totaal niet op blonde mannenquote:Op dinsdag 10 april 2007 09:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb wat COS'sen achter elkaar doorgenomen omdat ik afwezig was, en het viel me op dat de emancipatie wat dit betreft volkomen voltooid is. Vroeger hadden mannen de naam dat ze nogal snel platvloers en sexistisch werden zodra er een mooie vrouw in hun vizier kwam. Maar het schaamteloze loopse gesop op Nicolaas door de Libelle-meute hier, was gisteren werkelijk onovertrofen.![]()
Misschien een idee om hem als avatar te nemen ( ipv deze wat dikke held ) ?quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:55 schreef Judah het volgende:
[..]
Jepjep, ze proberen allemaal een wit voetje te halen bij Sint Nicolaas. Ze weten namelijk allemaal dat als er iemand is met wíe je geen ruzie moet hebben, dat dát diezelfde Nicolaas is. Toch twijfel ik er over of die wel echt blijft.
Nee, liever niet...quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:45 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Gister nog ... 5 x ofzo.quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:55 schreef Prosac het volgende:
Kinderachtig gedrag weer van Jaap..
heeft hij nou al uitslag van zijn studie? want dan ging hij toch tv maken.
Jaap.. de man die vorige week Sylvia durfde te noemen in een zin met: "wat voegt zij nou toe?"
Maradonna of Nicolaas? I rest my casequote:Op dinsdag 10 april 2007 09:56 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Misschien een idee om hem als avatar te nemen ( ipv deze wat dikke held ) ?![]()
Ook niet met 1 vinger?quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:54 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik moet je eerlijk bekennen dat ik het niet heb gelezen. Kon zelfs niet meer typen
Nicolaasjequote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:57 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hupert: Jullie bladibladibla
Natasia:Jullie? Jullie is Jodenvolk!
![]()
Jaap heeft op zich wel gelijk, maar het is belachelijk om het uit zijn mond te horen.quote:
Het zou toch verdomme ook tijd worden dat er eens een man in werd gegooid die er een beetje uitziet. Ik roep het al tijden en wat kregen we?? Jaap!quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben van 't mannenlijke geslacht en val op vrouwwezens. Geen haar op m'n hoofd die ook maar iets rechterop gaat staan door die blonde Libelle-'hunk'. Dan zou ik eerder jouw foto gebruikenquote:
Brian is toch zo'n lekkere foute loverboyquote:Op dinsdag 10 april 2007 09:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Het zou toch verdomme ook tijd worden dat er eens een man in werd gegooid die er een beetje uitziet. Ik roep het al tijden en wat kregen we?? Jaap!
Jaap is heel sexyquote:Op dinsdag 10 april 2007 09:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Het zou toch verdomme ook tijd worden dat er eens een man in werd gegooid die er een beetje uitziet. Ik roep het al tijden en wat kregen we?? Jaap!
quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:58 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hupert tegen Nicolaas: Je ziet eruit als zo'n ouwe SS'er
Ik stel voor dat dat standaard in de COS OP opgenomen wordt!quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:45 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Dan kun je niet meer typenquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:00 schreef Judah het volgende:
[..]
Ik ben van 't mannenlijke geslacht en val op vrouwwezens. Geen haar op m'n hoofd die ook maar iets rechterop gaat staan door die blonde Libelle-'hunk'. Dan zou ik eerder jouw foto gebruiken![]()
Dan moet ze maar naar huis gaan. Kan ze lekker iedere week door heel 't land paardenmaneges afrijden en daarnaast 's lands tv-kijkende inwoners veel plezier mee doen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:00 schreef blomst het volgende:
Natasja wil de pot cp verdelen, ze heeft te kort als het veulentje word geboren en de kinderen dan mogen komen.
Om te laten zien hoe pijnlijk het uitschijten van een veulentje isquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:00 schreef F04 het volgende:
Natasia wil binnenkort weeer Chayenne en Jairo uitnodigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |