jonge pappa??? volgens jaap is hij 49 whahahahquote:Op dinsdag 10 april 2007 02:00 schreef carpediem23 het volgende:
Nicolaas was in zijn studententijd vast een lekkertje, zijn oudste dochter is volgens mij rond de 17. Jonge pappa!
dan lult Jaap want Nicolaas is uit 1966quote:Op dinsdag 10 april 2007 08:26 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
jonge pappa??? volgens jaap is hij 49 whahahah
kan wel zijn maar hij heb gewoon een commediantenkopquote:Op dinsdag 10 april 2007 08:27 schreef happyme28 het volgende:
[..]
dan lult Jaap want Nicolaas is uit 1966
jaap is de eenzame fietser whahahah want verders zie je hem nietquote:Op dinsdag 10 april 2007 08:31 schreef rebellious_angel het volgende:
ik hoop dat hij ze weet te overtuigen om hem iemand immuun te laten maken, dan ratjeB immuun en dan j.aap eruit. Het mooist denkbare scenario. Wat voegt j.aap nu toe behalve dekking voor ratjeB, niks, noppes, nada.
Nicolaas heeft net al even gepeild bij Natasia en als hij goed heeft geluisterd dan weet hij dat de kans dat Jaap gewipt wordt het grootst is. Als Nicolaas zo zakelijk is als hij zegt te zijn dan is de keus niet zo moeilijk.. immuniteit voor Brian!!quote:Op dinsdag 10 april 2007 08:31 schreef rebellious_angel het volgende:
ik hoop dat hij ze weet te overtuigen om hem iemand immuun te laten maken, dan ratjeB immuun en dan j.aap eruit. Het mooist denkbare scenario. Wat voegt j.aap nu toe behalve dekking voor ratjeB, niks, noppes, nada.
't Mooie is dat Nicolaas héél goed op de hoogte schijnt te zijn van hoe alle verhoudingen liggen en wat er gebeurd is.quote:Op dinsdag 10 april 2007 08:42 schreef petraa het volgende:
natasia doet gigantisch haar best, om het SHE groepje af te kraken bij Nicolaas
Mijn ideequote:Op dinsdag 10 april 2007 08:38 schreef Clank het volgende:
[..]
Nicolaas heeft net al even gepeild bij Natasia en als hij goed heeft geluisterd dan weet hij dat de kans dat Jaap gewipt wordt het grootst is. Als Nicolaas zo zakelijk is als hij zegt te zijn dan is de keus niet zo moeilijk.. immuniteit voor Brian!!
Zo doorzichtig...quote:Op dinsdag 10 april 2007 08:42 schreef petraa het volgende:
natasia doet gigantisch haar best, om het SHE groepje af te kraken bij Nicolaas
Goed verhaal!!!quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:00 schreef jacqjacq het volgende:
ik begrijp het niet helemaal dat iedereen nicolaas zo zit op te hemelen.
ten eerste zit hij er net in, is net als ilona en nena dus erg goed op de hoogte van wat er precies gebeurd is in de kooi en doet daar nu even zijn voordeel mee.
ik zie mensen schrijven dat huub tot hun ergenis dezelfde verhalen tegen nicolaas vertelt als tegen nena en ilona. Ik snap die ergenis niet, huub en consorten zitten al maanden op 1 kluitje, maken alleen mee wat wij op de streams zien en verder niets. dan ben je na een paar maanden ook wel eens door je verhalen heen en ga je op de herhaalmodus, net als alle andere bewoners van DGK.
Als nicolaas blijft, dan kan je na een paar weken pas weten of hij wel of niet een aanwinst is voor de vila.
Nicolaas zat er eerder in, maar de groep was toen echt anders, en de bewoners zijn ondertussen ook gepokt en gemazeld door hun ervaringen in de kooi.
Het is logisch dat er enkelen wat afwachtend zijn mbt tot nicolaas, eerst maar eens even kijken hoe hij zich ontwikkeld.
Huub is inderdaad een klep, maar ook hij vind het leuk om de nieuwe bewoner te spreken, en dat komt iig al beter over dan zoals bijvoorbeeld natas als een kind van 5 rond hem heen loopt te springen van blijdschap (in haar ondergoed...)
Nicolaas heeft in de brief geschreven dat de nieuwe miljonair aan mag wijzen wie een maand in de masterbedroom mag slapen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:06 schreef Liess het volgende:
Nicolaas wil de Masterbedroom ?
En het tenenkrommende genante geslijm van gisteravond van NBJ, had hij ook door:quote:Op dinsdag 10 april 2007 08:43 schreef Clank het volgende:
[..]
't Mooie is dat Nicolaas héél goed op de hoogte schijnt te zijn van hoe alle verhoudingen liggen en wat er gebeurd is.
Nicolaas is niet achterlijk gelukkig.quote:Op dinsdag 10 april 2007 01:57 schreef snetje het volgende:
wel leuk aan hem vond ik dat hij aan het eind nog even bij huub en eric ging zitten met de woorden : nu ff gewoon geklets en geen schijnheiliheid !!
Niemand heeft de originele brief gezien. Nicolaas heeft de brief vanochtend helemaal overgetikt dus lettertype maakt niet uit. Tsja en spelfouten zie ook regelmatig op de tiensite staan dus dat zegt ook niks.quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:13 schreef happyme28 het volgende:
Ik hoop dat Huub doorziet dat hij de brief zelf heeft geschreven. Nicolaas was niet een schrijver dus kan goed zijn dat er spelfouten inzitten of dat het een ander lettertype is bijvoorbeeld.
Was net zo blij met mn wannebee Scanman postquote:Op dinsdag 10 april 2007 09:24 schreef kleinzusje het volgende:
Ik denk dat Syl en Nicolaas verliefd zijn
Ik begrijp je helemaal...quote:
Maar we gaan niet in de VOL sop modus okquote:
Heerlijk, hoe genanter hoe beter.quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:37 schreef Liess het volgende:
Hahahaha, Natasia heeft der tieten up-ge-pusht!! Heel vér vergeleken met normaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |