Een real life soap, dat is een heel verschil, want dan wordt het een stuk moeilijker om subtiele verhaallijnen te scripten.quote:Op dinsdag 10 april 2007 04:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Tsja ....... Dat is de beste conclusie ooit !
Wat voorheen een goede documentaire zou zijn, wordt wellicht een verhaallijn in een soap.
quote:
Wel balen toch dat je hier niet kan modbreakenquote:Op dinsdag 10 april 2007 03:51 schreef Morwen het volgende:
[..]
<knip>
en nu weer opzouten met Diane, hoe erg ik het ook voor haar vind.
En wat heeft dat te maken met de posts van Morwen op FOK!. En al helemaal met Diana ?quote:Op dinsdag 10 april 2007 04:10 schreef Prospera het volgende:
[..]
Kom op zeg, je slaat op VOL iedereen om de oren met een Modbreak als ze niet naar je luisteren of als ze het over Fok! hebben.
Mod wannabe break!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Doe even normaal en ruk niet alles uit zijn verbandquote:Op dinsdag 10 april 2007 04:17 schreef Prospera het volgende:
[..]
[..]
Wel balen toch dat je hier niet kan modbreaken![]()
Lama joh, zal wel een keer op zijn tenen gestaan hebbenquote:Op dinsdag 10 april 2007 04:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En wat heeft dat te maken met de posts van Morwen op FOK!. En al helemaal met Diana ?
quote:Op dinsdag 10 april 2007 04:11 schreef Ifa het volgende:
[..]
Dan begint het wel heel erg ranzig te klinken. Ik zie de advertentie al staan: Talpa zoekt voor nieuwe real-life soap nog terminale patiënt die in ons programma sterven wil. Gevraagd: diagnose van om en nabij de 3 maanden. Wij bieden: goede salariëring, boeiende verhaallijn en een waardig afscheid...
Zegt zij die zelfs Cuall een ban geeftquote:Op dinsdag 10 april 2007 04:21 schreef Morwen het volgende:
[..]
Doe even normaal en ruk niet alles uit zijn verband![]()
Hoi, Cuallquote:Op dinsdag 10 april 2007 04:25 schreef Prospera het volgende:
[..]
Zegt zij die zelfs Cuall een ban geeft![]()
Op tenen staan kun je idd heel goed, ik spreek uit ervaring ........quote:Op dinsdag 10 april 2007 04:24 schreef Morwen het volgende:
[..]
Lama joh, zal wel een keer op zijn tenen gestaan hebben![]()
Die was toch ook mod daar, geven mods elkaar bans daarquote:Op dinsdag 10 april 2007 04:25 schreef Prospera het volgende:
[..]
Zegt zij die zelfs Cuall een ban geeft![]()
A, nee, wel hard dan tochquote:Op dinsdag 10 april 2007 04:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Op tenen staan kun je idd heel goed, ik spreek uit ervaring ........
quote:Op dinsdag 10 april 2007 04:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die was toch ook mod daar, geven mods elkaar bans daar![]()
![]()
![]()
Och, zolang jij je daar thuis voelt met de vele Diana-lookalikes wens ik je veel plezier ......quote:
Ik voel me overal thuisquote:Op dinsdag 10 april 2007 04:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Och, zolang jij je daar thuis voelt met de vele Diana-lookalikes wens ik je veel plezier ......
OMG heeft het soms iets met peet te maken?quote:Op dinsdag 10 april 2007 04:37 schreef Prospera het volgende:
[..]
Tijdens downtime ben ik ff wezen kijken en jawel Cuall heeft een ban
![]()
en nadat Fok weer online was kreeg newbie Ashrak daar 3 modbreaks om haar oren in een half uur![]()
Dat valt bij Japio ook op, hij draagt z'n onderbroeken meestal wat langer en voelt zich dan ook goed thuis. De vraag is echter of je er gelukkig mee moet zijn .........quote:
Het is een beschermde woonomgeving, LS woont er ook al, maar ik hoop dat Peet standvastig isquote:Op dinsdag 10 april 2007 04:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
OMG heeft het soms iets met peet te maken?
Die heeft een ban hier, misschien is hij daar ff langsgegaan![]()
Ik ben gelukkig met mijn onderbroeken hoorquote:Op dinsdag 10 april 2007 04:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat valt bij Japio ook op, hij draagt z'n onderbroeken meestal wat langer en voelt zich dan ook goed thuis. De vraag is echter of je er gelukkig mee moet zijn .........
Hij is volgens mij de enige die cuall met het grootste gemak over de zeik kan krijgen, dat bedoelde ik meerquote:Op dinsdag 10 april 2007 04:44 schreef Prospera het volgende:
[..]
Het is een beschermde woonomgeving, LS woont er ook al, maar ik hoop dat Peet standvastig is![]()
Truste, eendquote:Op dinsdag 10 april 2007 04:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij is volgens mij de enige die cuall met het grootste gemak over de zeik kan krijgen, dat bedoelde ik meer
Maar genoeg offtopic![]()
![]()
Het laatste wat ik wil is dat jij de band met je onderbroek verliest. Eric heeft daar al veel te vaak last van en zijn blote konten show heb ik al wel genoeg gezien ....... Welterustenquote:Op dinsdag 10 april 2007 04:48 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig met mijn onderbroeken hoorInnige band hebben we
Maar goed, misschien moeten sommige mensen DGK niet zo vreselijk serieus nemen.............kan ook nog
![]()
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 10 april 2007 04:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het laatste wat ik wil is dat jij de band met je onderbroek verliest. Eric heeft daar al veel te vaak last van en zijn blote konten show heb ik al wel genoeg gezien ....... Welterusten
[afbeelding]
Dat denk ik dus ook.quote:Op dinsdag 10 april 2007 08:04 schreef kijhart het volgende:
dat is wel degelijk een echte brief maar hij gaat die masterbedroom er nu bij zetten en dan laten zien als of dat de echte brief is.
Mijn ideequote:Op dinsdag 10 april 2007 08:04 schreef kijhart het volgende:
dat is wel degelijk een echte brief maar hij gaat die masterbedroom er nu bij zetten en dan laten zien als of dat de echte brief is.
Ik denk ook van niet, hij miste toen zijn zoon toch zo ergquote:Op dinsdag 10 april 2007 08:12 schreef blomst het volgende:
Volgens mij blijft hij echt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |