Ik mag niet meeraden zeker?quote:Op maandag 9 april 2007 20:35 schreef Kuukske het volgende:
Weet iemand ook nog waar die foto gemaakt is?
Zag ik toen deze net open was jaquote:Op maandag 9 april 2007 20:37 schreef tha_rizzo het volgende:
zeker en vast in de heuvel?
maargoed, Bassie zou een naamtopique krijgen
Dat dacht ik al jaquote:Op maandag 9 april 2007 21:14 schreef Clauw het volgende:
[..]
tis maar goed dat ik het herkend heb, je ziet een kleine stukje van "mijn" AH
Wijntje voor jou dan he, moet je wel naar een fok! meeting komenquote:Op maandag 9 april 2007 21:28 schreef Clauw het volgende:
Ik hou niet zo van bier!![]()
Ja op zondag en paasmaandag heb ik wel tijd om langs fok te gaan!
(al deed tie t gisteren dus niet)
Ja kom maar welquote:Op maandag 9 april 2007 21:31 schreef Clauw het volgende:
komt er een meeting dan? misschien durf ik wel nieten op het moment heb ik weinig vrij tijd
![]()
Veldmuis zag het niet eens.quote:Op maandag 9 april 2007 21:32 schreef Frazz het volgende:
Ja ik zou ook bang worden van Kuukske, die gaat staan wijzen enzo daar werd ik ook bang van
Nee jupilerquote:Op maandag 9 april 2007 21:27 schreef tha_rizzo het volgende:
mits lekker bier
nu krijg ik al 2 biertjes van kuukske
ik ben aan het sparen voor een avondje uit op de kosten van kuukske![]()
![]()
Je hebt gewezen naar mij, naar Clauw en naar veldmuisquote:Op maandag 9 april 2007 21:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja kom maar wel
Ben ik tenminste niet meer de enige vrouw tussen al die -verder natuurlijk keitoffe- kerels.
[..]
Veldmuis zag het niet eens.
we zijn niet zo engquote:Op maandag 9 april 2007 21:31 schreef Clauw het volgende:
komt er een meeting dan? misschien durf ik wel nieten op het moment heb ik weinig vrij tijd
![]()
Wat weet jij er nou van? Jij moet iedere keer leren als wij willen meetenquote:Op maandag 9 april 2007 21:36 schreef tha_rizzo het volgende:
we zijn niet zo eng
JDude en Kuukske wel, die zjin zeer eng met hun klefheid
Wacht maar af, misschien wordt ik ook wel zo klef met mn citroen!quote:Op maandag 9 april 2007 21:36 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
we zijn niet zo eng
lief toch!quote:Op maandag 9 april 2007 21:36 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
we zijn niet zo eng
En als wij meeten moeten jullie aapies kijkenquote:Op maandag 9 april 2007 21:37 schreef JDude het volgende:
[..]
Wat weet jij er nou van? Jij moet iedere keer leren als wij willen meeten
Ik wees niet naar jou! Ik keek twijfelachtig naar JD en jij keek twijfelachtig naar onsquote:Op maandag 9 april 2007 21:37 schreef Clauw het volgende:
het is niet netjes om te wijzen
wijntje kan oke zijn! en ik heb Wiekse Rosebier ontdekt![]()
Met jou kan ik praten.quote:
Albert Heijn zal blij met jou zijn!quote:Op maandag 9 april 2007 21:40 schreef Clauw het volgende:
deze week in de aanbieding bij C1000!
nee jij wees niet naar mij idd! En jullie hadden niet veel boodschappen dus zo weer weg![]()
Het waren wel hendig toffe aapjes!quote:Op maandag 9 april 2007 21:38 schreef Frazz het volgende:
En als wij meeten moeten jullie aapies kijken
Ja maar als je zelf alleen bent en je vind iemand leuk die jou niet leuk vind is het toch minder leuk vind ikquote:Op maandag 9 april 2007 21:41 schreef Clauw het volgende:
ach tis toch leuk als 2 mensen het samen leuk hebben!
beter dan dat men de hersens inslaat..
2 zakken aardappels en een krat bier volgens mij!quote:Op maandag 9 april 2007 21:40 schreef Clauw het volgende:
deze week in de aanbieding bij C1000!
nee jij wees niet naar mij idd! En jullie hadden niet veel boodschappen dus zo weer weg![]()
zij kennen mij wel beterquote:Op maandag 9 april 2007 21:37 schreef Clauw het volgende:
het is niet netjes om te wijzen
wijntje kan oke zijn! en ik heb Wiekse Rosebier ontdekt![]()
ja das nooit leuk maar misschien moet je dan toch eens verder zoeken.quote:Op maandag 9 april 2007 21:42 schreef Frazz het volgende:
[..]
Ja maar als je zelf alleen bent en je vind iemand leuk die jou niet leuk vind is het toch minder leuk vind ik
Dat zou suggereren dat Clauw en ik klef zijn. No offence, ze kwam/komt over als een aardige meid, maar I'm sticking to JD.quote:Op maandag 9 april 2007 21:40 schreef Frazz het volgende:
Richt een clubje op van kleffe Breda meiden!
Nietquote:Op maandag 9 april 2007 21:43 schreef Clauw het volgende:
ja tuurlijk moet je ook wel eens bij AH wat spullen halen natuurlijk, we hebben een enorm assortiment, zo beter
mn carriere is niet bij AH.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |