Gaat dat no veranderen ?quote:Op maandag 9 april 2007 20:09 schreef blomst het volgende:
Natasia helemaal blij.
ze krijgt bijna een orgasmequote:Op maandag 9 april 2007 20:09 schreef blomst het volgende:
Natasia helemaal blij.
In likken misschienquote:Op maandag 9 april 2007 20:09 schreef Sonique het volgende:
Is Natasia blij?
Dat is inderdaad vervelend als je geen kijker van het eerste uur bent zoals ik. Ik heb geen idee hoe hij er instaat.quote:Op maandag 9 april 2007 20:10 schreef droomkoningin het volgende:
hoe is die nicolaas eigenljk?
huub zal geen vriend aan nicolaas hebbenquote:Op maandag 9 april 2007 20:10 schreef Taurus het volgende:
Hoe kan het dat Nicolaas 'n allemansvriendje is?
Ik vind mensen die het zo leuk vinden om Brian weer te zien bij voorbaat al niet helemaal kloppen![]()
Nicolaas denkt vooral aan zichzelfquote:Op maandag 9 april 2007 20:11 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dat is inderdaad vervelend als je geen kijker van het eerste uur bent zoals ik. Ik heb geen idee hoe hij er instaat.
Dat was ze ook toen Eric in het huis kwam. IIIEEEE Ik heb een nieuw vriendje (en dat 300 keer kirrend door het huis) Heeft niet lang geduurdquote:
quote:Op maandag 9 april 2007 20:12 schreef robert2006 het volgende:
[..]
huub zal geen vriend aan nicolaas hebben
Tijdelijk denk ik net als Ilona en Nenaquote:Op maandag 9 april 2007 20:12 schreef 2live het volgende:
het moet niet gekker worden, nicolaas terug
Als hij heeft gedronken vind ik hem nogal psycho.quote:Op maandag 9 april 2007 20:12 schreef Frosting het volgende:
Nicolaas is een heerlijke vent.
ik heb in t begin een paar keer gegeken en ik vond t maar een vaag gedoe en enge mensen....quote:Op maandag 9 april 2007 20:11 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dat is inderdaad vervelend als je geen kijker van het eerste uur bent zoals ik. Ik heb geen idee hoe hij er instaat.
quote:Op maandag 9 april 2007 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat was ze ook toen Eric in het huis kwam. IIIEEEE Ik heb een nieuw vriendje (en dat 300 keer kirrend door het huis) Heeft niet lang geduurd![]()
You've got a pointquote:Op maandag 9 april 2007 20:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Nicolaas is gruwelijk eng.. maar wel neukbaar
Hij kwam via de redactie, hij hoeft zijn koffers toch niet mee het terras op te nemenquote:Op maandag 9 april 2007 20:13 schreef blomst het volgende:
Nicolaas gaat vast om 23.00uur weer naar huis
Hij heeft helemaal geen koffers.
er blijft uiteindelijk wel een keer iemand als verrassings effect, denk je niet?quote:Op maandag 9 april 2007 20:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tijdelijk denk ik net als Ilona en Nena
Dat klinkt veelbelovend.quote:Op maandag 9 april 2007 20:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nicolaas : "Ik heb geen doelen, geen cursussen, ik kom alleen maar het miljoen ophalen"
Klopt. Deze staat mijlenver boven Huub.quote:Op maandag 9 april 2007 20:13 schreef PietjePuk63 het volgende:
Huubje is een beetje zenuwachtig, en hij heeft last van zijn onderdanige puppy-blik, die hij ook naar Bart had.
Deze kan je niet aan Huubje, met je grote mond.
Juig niet te vroeg, hij blijft maar 1 dag.quote:
Maak dat scanman maar wijsquote:Op maandag 9 april 2007 20:16 schreef beequeen het volgende:
Juig niet te vroeg, hij blijft maar 1 dag.
Denk het wel, die pikt geen poep.quote:
Allemaal angst.quote:Op maandag 9 april 2007 20:16 schreef Talitha het volgende:
Ik ken Nicolaas niet, maar vind iedereen wel heel erg in slijmmodus gaan als ze met hem praten.![]()
Als die gaan samenwerken, ja.quote:Op maandag 9 april 2007 20:16 schreef 2live het volgende:
huub en nicolaas samen maken iedereen gek daar
Hoezo, omdat hij zegt dat Nic mooie ogen heeft?quote:Op maandag 9 april 2007 20:17 schreef VirtualPOM het volgende:
Bah, eric gaat toch weer slijmen.....
Nicolaas gaat helemaal voor zichzelf. Hoe meer je je best doet om je in te likken bij hem hoe meer afstand hij gaat nemen, gewoon om te jennen.quote:Op maandag 9 april 2007 20:11 schreef Charmian het volgende:
[..]
En Amanda twee borsten gezien de sneer die ze van Nicolaas kreegquote:Op maandag 9 april 2007 20:17 schreef beequeen het volgende:
Hij heeft boodschappen voor iedereen, dus maak je borst maar nat.
Mannen in een wit overhemd met een zwart colbertje zijn geil.quote:Op maandag 9 april 2007 20:17 schreef Ecila111 het volgende:
Mannen in een wit overhemd met een zwart colbertje zijn altijd (goed) fout.
Naar wie?quote:
Idd...quote:Op maandag 9 april 2007 20:17 schreef Sonique het volgende:
[..]
Hoezo zit Niclaas bij BANN
Nicolaas zit bij een andere groep, Nicolaas is z'n eigen groep...
jupquote:Op maandag 9 april 2007 20:17 schreef Dogga het volgende:
Nicolaas: ik ga jou helemaal gek maken
Huub: Kom maar op
Hoorde ik dat nou?
't Werd tijd! Huub heeft tegengas nodig want hij kakte in.quote:Op maandag 9 april 2007 20:15 schreef noekje het volgende:
[..]
Klopt. Deze staat mijlenver boven Huub.
I like![]()
Yep.quote:Op maandag 9 april 2007 20:17 schreef Dogga het volgende:
Nicolaas: ik ga jou helemaal gek maken
Huub: Kom maar op
Hoorde ik dat nou?
Ik kan het alleen maar hopenquote:Op maandag 9 april 2007 20:18 schreef farceman het volgende:
Haha ik denk echt dat Nicolaas blijft, hij krijgt die 50.000 nl. pas als hij het 365 dagen volhoudt in het huis.
Dus dat zal zijn reden zijn om terug te keren
OT: Doet me denken aan het liedje van Robert Longquote:
ik vraag het me af, nicolaas herkent wel wat van zichzelf in huub denk ikquote:Op maandag 9 april 2007 20:17 schreef VirtualPOM het volgende:
YESS hij is anti-huub, zoals ik al dacht![]()
Ben je gek, het zijn gewoon waardige tegenstandersquote:Op maandag 9 april 2007 20:18 schreef Dynabite het volgende:
De Huub-fans gaan vreemd ( ze zien eindelijk een echte vent)![]()
Ja, maar hij wil hem wel laten zweten. Hij vindt em denk ik iets te arrogantquote:Op maandag 9 april 2007 20:19 schreef 2live het volgende:
[..]
ik vraag het me af, nicolaas herkent wel wat van zichzelf in huub denk ik
Naar iedereen....quote:
Ik ben ook wel onder de indruk van zijn voorkomenquote:Op maandag 9 april 2007 20:19 schreef Haroula het volgende:
Tis ook nog eens een redelijk mooie man die Nicolaas. Eindelijk weer eens iets leuks te zien daar..![]()
Strak lachje.quote:
Niet bij de dames hier in de COS. Die glijden volgens mij massaal van hun stoel af als ik zo de reacties lees.quote:
Ik heb vorige week nog gezegd dat Nicolaas mijn nr.1 is. Huub is het bij gebrek aan beter en Nicolaas is beter en woest aantrekkelijk.quote:Op maandag 9 april 2007 20:18 schreef Dynabite het volgende:
De Huub-fans gaan vreemd ( ze zien eindelijk een echte vent)![]()
quote:Op maandag 9 april 2007 20:20 schreef Sonique het volgende:
[..]
Naar iedereen....
Nicolaas fukt iedereen waar ze bij staan...
De eerste stemming in DGk en moest unanniem zijn (punten geloof ik): Nicolaas: 'jullie stemmen unaniem voor mij, anders laat ik ze gaan... succes'
Het hele huis over de zeik meteen..
Dat is Nicolaas.
Als ie nou ook nog een goed lijf had, maar laat dat nou net niet het geval zijn...dissonantquote:Op maandag 9 april 2007 20:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik ben ook wel onder de indruk van zijn voorkomen![]()
of een hele sterke medestander!quote:Op maandag 9 april 2007 20:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Eindelijk krijgt Huub tegenstand!!
Yup, die trekt zich geen hol aan van hoe het hoort of of hij aardig gevonden wordt, die trekt z'n eigen plan.quote:Op maandag 9 april 2007 20:20 schreef Sonique het volgende:
[..]
Naar iedereen....
Nicolaas fukt iedereen waar ze bij staan...
De eerste stemming in DGk en moest unanniem zijn (punten geloof ik): Nicolaas: 'jullie stemmen unaniem voor mij, anders laat ik ze gaan... succes'
Het hele huis over de zeik meteen..
Dat is Nicolaas.
quote:Op maandag 9 april 2007 20:18 schreef Elounda het volgende:
[..]
Mannen in een wit overhemd met een zwart colbertje zijn geil.![]()
![]()
![]()
![]()
*zwijmel*quote:Op maandag 9 april 2007 20:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik heb vorige week nog gezegd dat Nicolaas mijn nr.1 is. Huub is het bij gebrek aan beter en Nicolaas is beter en woest aantrekkelijk.![]()
ow, daar kijk ik bij Nicolaas doorheenquote:Op maandag 9 april 2007 20:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Als ie nou ook nog een goed lijf had, maar laat dat nou net niet het geval zijn...dissonant![]()
Je had het ook over de bewoners toch? Die hebben wel angst. Ik vind hem zeer smakelijk.quote:Op maandag 9 april 2007 20:21 schreef Talitha het volgende:
[..]
Niet bij de dames hier in de COS. Die glijden volgens mij massaal van hun stoel af als ik zo de reacties lees.
MWoa... Beejte uitgezakt, maar do-able...quote:Op maandag 9 april 2007 20:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Als ie nou ook nog een goed lijf had, maar laat dat nou net niet het geval zijn...dissonant![]()
ze gaan er allemaal vol in juist omdat ze weten dat ze na 1 dag weer weg gaan....quote:Op maandag 9 april 2007 20:22 schreef Ian_Nick het volgende:
En alweer is het zonde dat deze "gast" morgen weer weg is...
Nicolaas is misschien wel de overkoepelende favoriet van 90% hierquote:Op maandag 9 april 2007 20:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik heb vorige week nog gezegd dat Nicolaas mijn nr.1 is. Huub is het bij gebrek aan beter en Nicolaas is beter en woest aantrekkelijk.![]()
quote:Op maandag 9 april 2007 20:22 schreef Disana het volgende:
Ik kom net binnen; zie ik het goed dat iedereen het leuk vindt dat Nicolaas er is? Inclusief Natasia en Brian?
quote:Op maandag 9 april 2007 20:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Kan me dat beeld nog herinneren in z'n onderbroek...beetje jammer wel en ook niet nodigquote:Op maandag 9 april 2007 20:22 schreef Sonique het volgende:
[..]
MWoa... Beejte uitgezakt, maar do-able...![]()
DGK kan zo'n glijer wel hebben.quote:Op maandag 9 april 2007 20:22 schreef TiNo_Flo het volgende:
Ik heb het idee dat Nicolaas wel blijft.
Is te gezond natuurlijk.quote:Op maandag 9 april 2007 20:22 schreef obezzi het volgende:
lust jaap t niet? omg!
*Pietje maakt even boodschappenlijstje*quote:Op maandag 9 april 2007 20:18 schreef Elounda het volgende:
[..]
Mannen in een wit overhemd met een zwart colbertje zijn geil.
neverquote:Op maandag 9 april 2007 20:22 schreef TiNo_Flo het volgende:
Ik heb het idee dat Nicolaas wel blijft.
Ik weet iig één iemand hier die waarschijnlijk gelijk de streams heeft uitgezet.quote:Op maandag 9 april 2007 20:23 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Nicolaas is misschien wel de overkoepelende favoriet van 90% hier![]()
Ik geloof een jaar of 42.quote:Op maandag 9 april 2007 20:24 schreef blomst het volgende:
Hoe oud is die Nicolaas? van Ilona haar leeftijd?
En wat moeten we daarvan denken? Ik weet nog niet of ik het wel leuk vind... ik zie Natasia liever over de rooie.quote:
Volgens mij matchte hij niet met Angelique en Evelien...maar het is al zolang geleden...quote:Op maandag 9 april 2007 20:24 schreef Taurus het volgende:
Wat was Nicolaas voor type dan? Met wie heeft hij allemaal gezeik gehad in dat huis? Ik ben pas later gaan kijken..![]()
quote:Op maandag 9 april 2007 20:24 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
*Pietje maakt even boodschappenlijstje*
Als je hem in de weg zit heb je een slechte aan hem...quote:Op maandag 9 april 2007 20:24 schreef Taurus het volgende:
Wat was Nicolaas voor type dan? Met wie heeft hij allemaal gezeik gehad in dat huis? Ik ben pas later gaan kijken..![]()
mijn leeftijdquote:Op maandag 9 april 2007 20:24 schreef blomst het volgende:
Oh maar dat komt snel genoeg, dont worry. Nicolaas heeft maling aan iedereen.quote:Op maandag 9 april 2007 20:25 schreef Disana het volgende:
[..]
En wat moeten we daarvan denken? Ik weet nog niet of ik het wel leuk vind... ik zie Natasia liever over de rooie.
Nicolaas was briljant in spelletjes spelen en mensen over de zeik helpen. Ik vond hem altijd als einzelganger in de groep briljant.quote:Op maandag 9 april 2007 20:24 schreef Taurus het volgende:
Dat wordt shoppen, Piet.quote:Op maandag 9 april 2007 20:24 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
*Pietje maakt even boodschappenlijstje*
39 of 40quote:Op maandag 9 april 2007 20:24 schreef blomst het volgende:
Ik had je reactie wel begrepen.quote:Op maandag 9 april 2007 20:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Je had het ook over de bewoners toch? Die hebben wel angst. Ik vind hem zeer smakelijk.
Waarop Huub zegt: "Binnen het huis is ze mijn vriendin, wat ze daar buiten doet moet ze zelf weten. Doe ik ook namelijk" o.i.d.quote:Op maandag 9 april 2007 20:25 schreef Marrije het volgende:
Nicolaas meteen lekker naar Huub, dat ie denkt dat Lieke zijn vriendin is.
Ja, Jaap is ook weer aangeschoven.quote:Op maandag 9 april 2007 20:25 schreef Vandaag... het volgende:
ik kom ook maar weer eens kijken. Ik zie een hele spannende man in het huis!
hen zo'n gevoel dat nicolaas eric enorm gaat treiterenquote:Op maandag 9 april 2007 20:26 schreef Charmian het volgende:
eric gaat nu toch niet heel de tijd naar Nicolaas staren hoopik?
Dus jij zou hem wel een goede keus vinden? Kweenie... maar ja, is sowieso afwachten.quote:Op maandag 9 april 2007 20:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Oh maar dat komt snel genoeg, dont worry. Nicolaas heeft maling aan iedereen.
Heeft Japio nu ook aan...quote:Op maandag 9 april 2007 20:18 schreef Elounda het volgende:
[..]
Mannen in een wit overhemd met een zwart colbertje zijn geil.
Ik krijg altijd zo'n leer fetish gevoel bij Nicolaas...quote:
Ik hoop dat hij Huub he-le-maal gek maaktquote:Op maandag 9 april 2007 20:28 schreef Marelle het volgende:
Huub moet oppassen, want ik weet niet of Nicolaas wel zo gecharmeerd is van hemWacht maar af dit wordt heel erg leuk voor ons hier op het forum. Of iedereen het in het huis leuk blijft vnden is nog maar de vraag
![]()
Beetje ballerig Niet mijn type Maar voor de kooi is het wel ff genieten.. Hij kan wel wat losmaken daarquote:Op maandag 9 april 2007 20:28 schreef Vandaag... het volgende:
Volgens mij mag Nicolaas Huub wel.
djeez wat een lekkere vent..
Vandaag wel gewoon half drie bedtijd?quote:Op maandag 9 april 2007 20:28 schreef Marelle het volgende:
Huub moet oppassen, want ik weet niet of Nicolaas wel zo gecharmeerd is van hemWacht maar af dit wordt heel erg leuk voor ons hier op het forum. Of iedereen het in het huis leuk blijft vinden is nog maar de vraag
![]()
Goede keus? Nicolaas back in da house is mijn nr 1quote:Op maandag 9 april 2007 20:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus jij zou hem wel een goede keus vinden? Kweenie... maar ja, is sowieso afwachten.
Een blijvertje..... hoop ik.quote:
volgens mij vindt ie Huub wel amusant. Hij glimlacht als Huub iets lolligs zegt.quote:Op maandag 9 april 2007 20:28 schreef Marelle het volgende:
Huub moet oppassen, want ik weet niet of Nicolaas wel zo gecharmeerd is van hemWacht maar af dit wordt heel erg leuk voor ons hier op het forum. Of iedereen het in het huis leuk blijft vinden is nog maar de vraag
![]()
wowowowow mjammieeee *slik*quote:
denk het niet, heeft al verschillende hints gelatenquote:Op maandag 9 april 2007 20:28 schreef Vandaag... het volgende:
Volgens mij mag Nicolaas Huub wel.
Dat zeg ik, Nicolaas, my cup of teaquote:Op maandag 9 april 2007 20:29 schreef Haroula het volgende:
God die keer dat ze moesten stemmen wie een bepaald geldbedrag zou krijgen. Nicolaas zei toen: als ik het krijg dan vertrek ik uit het huis. Iedereen stemde voor Nicolaas om hem te laten oprotten. Toen hij het geldbedrag binnen had zei hij: Ik blijf![]()
Woeaaaaaahhh
Nicolaas drink...quote:Op maandag 9 april 2007 20:29 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij vind ik Nicolaas wel leuk.
Hoe was zijn relatie tot Natasia en Brian toentertijd?
(Er staat me iets bij van drank verstoppen?)
Aha........ kan dus zijn dat onze wegen zich scheidenquote:Op maandag 9 april 2007 20:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Goede keus? Nicolaas back in da house is mijn nr 1![]()
![]()
![]()
Nicolaas is grappig en goed in rellen, bovendien heeft ie echt maling aan iedereen en dat maakt m zooo leuk!
Over het algemeen is hij vriendelijk in de omgang.quote:Op maandag 9 april 2007 20:24 schreef Taurus het volgende:
quote:Op maandag 9 april 2007 20:30 schreef shmoopy het volgende:
Als ik zie hoe Nicolaas naar Huub kijkt terwijl hij praat, is ie wel degelijk onder de indruk van 'm.
quote:Op maandag 9 april 2007 20:30 schreef shmoopy het volgende:
Als ik zie hoe Nicolaas naar Huub kijkt terwijl hij praat, is ie wel degelijk onder de indruk van 'm.
Met Natasia was ie volgens mij wel een soort van oké en Brian had toen inderdaad z'n drank verstopt.quote:Op maandag 9 april 2007 20:29 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij vind ik Nicolaas wel leuk.
Hoe was zijn relatie tot Natasia en Brian toentertijd?
(Er staat me iets bij van drank verstoppen?)
sorry voor de huub-fans, maar nicolaas is echt vele maten groter dan huubquote:Op maandag 9 april 2007 20:30 schreef shmoopy het volgende:
Mij hoor je d'r niet over... niet over deze (en ja, ik weet het ik ben ook een vrouw)quote:Op maandag 9 april 2007 20:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Krijgen we nu elke avond dat iedereen gaat gillen: "Deze blijft!" ?
quote:Op maandag 9 april 2007 20:32 schreef Ecila111 het volgende:
Huub zweet peentjes.
Goede conclusiequote:Op maandag 9 april 2007 20:32 schreef farceman het volgende:
Hij speelt dat hij tijdelijk er is...hij blijft dus!
quote:Op maandag 9 april 2007 20:32 schreef robert2006 het volgende:
sorry voor de huub-fans, maar nicolaas is echt vele maten groter dan huub
Gewoon nog een paar keer zeggen, dan happen ze wel!quote:Op maandag 9 april 2007 20:32 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Dat zou jammer zijn, maar wat vind je er tot nu toe van? De eerste indruk?quote:Op maandag 9 april 2007 20:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Aha........ kan dus zijn dat onze wegen zich scheidenMaar ik kijk de kat nog even uit de boom.
Ja dacht ik ook al, het is weer een heerlijk spelletje. Bovendien doet hij nog moeite iedereen voor zich in te nemen. Heb ik al gezegd dat ik na maanden suf DGK weer wakker ben????quote:Op maandag 9 april 2007 20:32 schreef farceman het volgende:
Hij speelt dat hij tijdelijk er is...hij blijft dus!
Dat komt door de Wasabi.quote:Op maandag 9 april 2007 20:32 schreef Ecila111 het volgende:
Huub zweet peentjes.
quote:Op maandag 9 april 2007 20:33 schreef droomkoningin het volgende:
nicolaas lijkt me een type waar ik irl een enorme hekel aan heb... zelfingenomen, arrogant, grote bek, minachtend naar andere mensen...
maar voor in de kooi vind ik m wel heel oke
Komt nog welquote:Op maandag 9 april 2007 20:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Mij hoor je d'r niet over... niet over deze (en ja, ik weet het ik ben ook een vrouw)![]()
Voor een keertje niet verkeerd hoor.quote:Op maandag 9 april 2007 20:33 schreef jacqjacq het volgende:
ik vind nicolaas helemaal geen lekkere vent, hij lijkt op al die vertegenwoordigers die ik op mijn werk altijd langs mijn buro zie gaan, glad, geblondeerde lokken en streetwise-slim, zeker geen lekkere vent, niet ontwikkeld.
Nee hoor, hij is niet irri hij is gewoon zichzelfquote:Op maandag 9 april 2007 20:35 schreef carpediem23 het volgende:
Huub zit te glunderen, en vind het echt geweldig. Jammer dat deze gast niet langer in de kooi heeft gezeten. Echt vet bijdehand en irritant
Dat denk ik ook, alleen weet ie wel dat ie van Huub wat intelligentere tegenstand gaat krijgen, en dat voelt ie wrs wel als een uitdaging.quote:Op maandag 9 april 2007 20:32 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Ik heb hem destijds maar zijdelings gezien... zat nog in de BB sfeer en DGK vond ik een hard programma. Maar toen vond ik hem een sneak, en hij had altijd van die bloeddoorlopen ogen van de alcohol... Kan zijn dat ik hier een vrouwenminderheid ga vormen omdat ik hem te plat en glad vind (niet schieten!!!)quote:Op maandag 9 april 2007 20:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat zou jammer zijn, maar wat vind je er tot nu toe van? De eerste indruk?
en dat weet huub ookquote:Op maandag 9 april 2007 20:32 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Vind hem ook wel lekker, val wel op een beetje arrogante mannen.quote:Op maandag 9 april 2007 20:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Voor een keertje niet verkeerd hoor.![]()
Hij is inderdaad ff de injectie die Kooi nodig had.quote:Op maandag 9 april 2007 20:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Volgens mij is Nicolaas in zijn EENTJE in de Kooi boeiender dan hoe het er tegenwoordig aan toe gaat...
Doet ie dat niet altijd als hij zich wat ongemakkelijk voelt? Niet dat Huub daar mee zit (zich ongemakkelijk voelen) want ik denk dat hij de uitdaging wel leuk vindt.quote:Op maandag 9 april 2007 20:34 schreef Marelle het volgende:
Huub moet niet te popie gaan doen, lijkt me niet slim nu![]()
Klopt, maar Nicolaas waardeert de geintjes van Huub volgens mij wel. Daarnaast heeft hij een zwak voor Syl en kon hij altijd goed met hem.quote:Op maandag 9 april 2007 20:37 schreef Frosting het volgende:
Nicolaas zit op heel ander niveau dan Huub. Huub is vaak kinderachtig. Nicolaas kan veel raker uit de hoek komen
quote:Op maandag 9 april 2007 20:37 schreef jacqjacq het volgende:
nicolaas is ook geen blijvertje, hij staat net als nena en ilona niet op de DKG-site, terwijl dat met alle nieuw-ingekomen miljonairs wel het geval was.
Het is leuk dat al die oude mijlonairs langskomen, die kunnen zeggen en rellen wat ze willen en dan weer weggaan, dat zet de zittenblijvers weer op scherp
Precies wat dgk nodig heeftquote:Op maandag 9 april 2007 20:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb hem destijds maar zijdelings gezien... zat nog in de BB sfeer en DGK vond ik een hard programma. Maar toen vond ik hem een sneak, en hij had altijd van die bloeddoorlopen ogen van de alcohol... Kan zijn dat ik hier een vrouwenminderheid ga vormen omdat ik hem te plat en glad vind (niet schieten!!!)![]()
Allemaal domme Fokkers hierquote:Op maandag 9 april 2007 20:38 schreef Dogga het volgende:
nicolaas is dope
Hij maakt je belachelijk op zo een sarcastische manier dat sommige het niet eens begrijpen volgens mij
johquote:Op maandag 9 april 2007 20:38 schreef Dogga het volgende:
nicolaas is dope
Hij maakt je belachelijk op zo een sarcastische manier dat sommige het niet eens begrijpen volgens mij
Huub is een kind vergeleken bij Nicolaas. Niet om Huub af te vallen hoor........quote:Op maandag 9 april 2007 20:37 schreef Frosting het volgende:
Nicolaas zit op heel ander niveau dan Huub. Huub is vaak kinderachtig. Nicolaas kan veel raker uit de hoek komen
Die zit ook te glijden (als vrouw) volgens SOMMIGE gasten hier bewerenquote:Op maandag 9 april 2007 20:37 schreef beequeen het volgende:
Ik heb Zdngmw nog niet gehoord, opvallend.
Nou... nee, laat ik mijn mond maar houdenquote:Op maandag 9 april 2007 20:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Precies wat dgk nodig heeft![]()
Maar vanavond komt ie toch leuk over?![]()
welnee niks leuke vent een rebelse puber in adultformaat. Een opportunist van het zuiverste water, een drankprobleem en een aanpassingsprobleem dus ik snap niet waar mensen zoveel drukte overmaken........oh ik hoor nu tas zeggen amanda niet met je haren spelen aan tafel...oeps was ff afgeleidquote:Op maandag 9 april 2007 20:37 schreef Liess het volgende:
Mm, ik ken Nicolaas niet.... beetje leuke vent??
Die bedenkt zich hoe ze brian handig kan lozen.quote:Op maandag 9 april 2007 20:41 schreef carpediem23 het volgende:
Amanda is al nat van lekkere Nicolaas.
Dus leuk voor het program, brengt misschien een andere verhaallijn.quote:Op maandag 9 april 2007 20:41 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
welnee niks leuke vent een rebelse puber in adultformaat. Een opportunist van het zuiverste water, een drankprobleem en een aanpassingsprobleem dus ik snap niet waar mensen zoveel drukte overmaken........oh ik hoor nu tas zeggen amanda niet met je haren spelen aan tafel...oeps was ff afgeleid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |