DGK kan zo'n glijer wel hebben.quote:Op maandag 9 april 2007 20:22 schreef TiNo_Flo het volgende:
Ik heb het idee dat Nicolaas wel blijft.
Is te gezond natuurlijk.quote:Op maandag 9 april 2007 20:22 schreef obezzi het volgende:
lust jaap t niet? omg!
*Pietje maakt even boodschappenlijstje*quote:Op maandag 9 april 2007 20:18 schreef Elounda het volgende:
[..]
Mannen in een wit overhemd met een zwart colbertje zijn geil.
neverquote:Op maandag 9 april 2007 20:22 schreef TiNo_Flo het volgende:
Ik heb het idee dat Nicolaas wel blijft.
Ik weet iig één iemand hier die waarschijnlijk gelijk de streams heeft uitgezet.quote:Op maandag 9 april 2007 20:23 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Nicolaas is misschien wel de overkoepelende favoriet van 90% hier![]()
Ik geloof een jaar of 42.quote:Op maandag 9 april 2007 20:24 schreef blomst het volgende:
Hoe oud is die Nicolaas? van Ilona haar leeftijd?
En wat moeten we daarvan denken? Ik weet nog niet of ik het wel leuk vind... ik zie Natasia liever over de rooie.quote:
Volgens mij matchte hij niet met Angelique en Evelien...maar het is al zolang geleden...quote:Op maandag 9 april 2007 20:24 schreef Taurus het volgende:
Wat was Nicolaas voor type dan? Met wie heeft hij allemaal gezeik gehad in dat huis? Ik ben pas later gaan kijken..![]()
quote:Op maandag 9 april 2007 20:24 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
*Pietje maakt even boodschappenlijstje*
Als je hem in de weg zit heb je een slechte aan hem...quote:Op maandag 9 april 2007 20:24 schreef Taurus het volgende:
Wat was Nicolaas voor type dan? Met wie heeft hij allemaal gezeik gehad in dat huis? Ik ben pas later gaan kijken..![]()
mijn leeftijdquote:Op maandag 9 april 2007 20:24 schreef blomst het volgende:
Oh maar dat komt snel genoeg, dont worry. Nicolaas heeft maling aan iedereen.quote:Op maandag 9 april 2007 20:25 schreef Disana het volgende:
[..]
En wat moeten we daarvan denken? Ik weet nog niet of ik het wel leuk vind... ik zie Natasia liever over de rooie.
Nicolaas was briljant in spelletjes spelen en mensen over de zeik helpen. Ik vond hem altijd als einzelganger in de groep briljant.quote:Op maandag 9 april 2007 20:24 schreef Taurus het volgende:
Dat wordt shoppen, Piet.quote:Op maandag 9 april 2007 20:24 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
*Pietje maakt even boodschappenlijstje*
39 of 40quote:Op maandag 9 april 2007 20:24 schreef blomst het volgende:
Ik had je reactie wel begrepen.quote:Op maandag 9 april 2007 20:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Je had het ook over de bewoners toch? Die hebben wel angst. Ik vind hem zeer smakelijk.
Waarop Huub zegt: "Binnen het huis is ze mijn vriendin, wat ze daar buiten doet moet ze zelf weten. Doe ik ook namelijk" o.i.d.quote:Op maandag 9 april 2007 20:25 schreef Marrije het volgende:
Nicolaas meteen lekker naar Huub, dat ie denkt dat Lieke zijn vriendin is.
Ja, Jaap is ook weer aangeschoven.quote:Op maandag 9 april 2007 20:25 schreef Vandaag... het volgende:
ik kom ook maar weer eens kijken. Ik zie een hele spannende man in het huis!
hen zo'n gevoel dat nicolaas eric enorm gaat treiterenquote:Op maandag 9 april 2007 20:26 schreef Charmian het volgende:
eric gaat nu toch niet heel de tijd naar Nicolaas staren hoopik?
Dus jij zou hem wel een goede keus vinden? Kweenie... maar ja, is sowieso afwachten.quote:Op maandag 9 april 2007 20:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Oh maar dat komt snel genoeg, dont worry. Nicolaas heeft maling aan iedereen.
Heeft Japio nu ook aan...quote:Op maandag 9 april 2007 20:18 schreef Elounda het volgende:
[..]
Mannen in een wit overhemd met een zwart colbertje zijn geil.
Ik krijg altijd zo'n leer fetish gevoel bij Nicolaas...quote:
Ik hoop dat hij Huub he-le-maal gek maaktquote:Op maandag 9 april 2007 20:28 schreef Marelle het volgende:
Huub moet oppassen, want ik weet niet of Nicolaas wel zo gecharmeerd is van hemWacht maar af dit wordt heel erg leuk voor ons hier op het forum. Of iedereen het in het huis leuk blijft vnden is nog maar de vraag
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |