quote:Op maandag 9 april 2007 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat was ze ook toen Eric in het huis kwam. IIIEEEE Ik heb een nieuw vriendje (en dat 300 keer kirrend door het huis) Heeft niet lang geduurd![]()
You've got a pointquote:Op maandag 9 april 2007 20:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Nicolaas is gruwelijk eng.. maar wel neukbaar
Hij kwam via de redactie, hij hoeft zijn koffers toch niet mee het terras op te nemenquote:Op maandag 9 april 2007 20:13 schreef blomst het volgende:
Nicolaas gaat vast om 23.00uur weer naar huis
Hij heeft helemaal geen koffers.
er blijft uiteindelijk wel een keer iemand als verrassings effect, denk je niet?quote:Op maandag 9 april 2007 20:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tijdelijk denk ik net als Ilona en Nena
Dat klinkt veelbelovend.quote:Op maandag 9 april 2007 20:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nicolaas : "Ik heb geen doelen, geen cursussen, ik kom alleen maar het miljoen ophalen"
Klopt. Deze staat mijlenver boven Huub.quote:Op maandag 9 april 2007 20:13 schreef PietjePuk63 het volgende:
Huubje is een beetje zenuwachtig, en hij heeft last van zijn onderdanige puppy-blik, die hij ook naar Bart had.
Deze kan je niet aan Huubje, met je grote mond.
Juig niet te vroeg, hij blijft maar 1 dag.quote:
Maak dat scanman maar wijsquote:Op maandag 9 april 2007 20:16 schreef beequeen het volgende:
Juig niet te vroeg, hij blijft maar 1 dag.
Denk het wel, die pikt geen poep.quote:
Allemaal angst.quote:Op maandag 9 april 2007 20:16 schreef Talitha het volgende:
Ik ken Nicolaas niet, maar vind iedereen wel heel erg in slijmmodus gaan als ze met hem praten.![]()
Als die gaan samenwerken, ja.quote:Op maandag 9 april 2007 20:16 schreef 2live het volgende:
huub en nicolaas samen maken iedereen gek daar
Hoezo, omdat hij zegt dat Nic mooie ogen heeft?quote:Op maandag 9 april 2007 20:17 schreef VirtualPOM het volgende:
Bah, eric gaat toch weer slijmen.....
Nicolaas gaat helemaal voor zichzelf. Hoe meer je je best doet om je in te likken bij hem hoe meer afstand hij gaat nemen, gewoon om te jennen.quote:Op maandag 9 april 2007 20:11 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dat is inderdaad vervelend als je geen kijker van het eerste uur bent zoals ik. Ik heb geen idee hoe hij er instaat.
En Amanda twee borsten gezien de sneer die ze van Nicolaas kreegquote:Op maandag 9 april 2007 20:17 schreef beequeen het volgende:
Hij heeft boodschappen voor iedereen, dus maak je borst maar nat.
Mannen in een wit overhemd met een zwart colbertje zijn geil.quote:Op maandag 9 april 2007 20:17 schreef Ecila111 het volgende:
Mannen in een wit overhemd met een zwart colbertje zijn altijd (goed) fout.
Naar wie?quote:
Idd...quote:Op maandag 9 april 2007 20:17 schreef Sonique het volgende:
[..]
Hoezo zit Niclaas bij BANN
Nicolaas zit bij een andere groep, Nicolaas is z'n eigen groep...
jupquote:Op maandag 9 april 2007 20:17 schreef Dogga het volgende:
Nicolaas: ik ga jou helemaal gek maken
Huub: Kom maar op
Hoorde ik dat nou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |