Gaat dat no veranderen ?quote:Op maandag 9 april 2007 20:09 schreef blomst het volgende:
Natasia helemaal blij.
ze krijgt bijna een orgasmequote:Op maandag 9 april 2007 20:09 schreef blomst het volgende:
Natasia helemaal blij.
In likken misschienquote:Op maandag 9 april 2007 20:09 schreef Sonique het volgende:
Is Natasia blij?
Dat is inderdaad vervelend als je geen kijker van het eerste uur bent zoals ik. Ik heb geen idee hoe hij er instaat.quote:Op maandag 9 april 2007 20:10 schreef droomkoningin het volgende:
hoe is die nicolaas eigenljk?
huub zal geen vriend aan nicolaas hebbenquote:Op maandag 9 april 2007 20:10 schreef Taurus het volgende:
Hoe kan het dat Nicolaas 'n allemansvriendje is?
Ik vind mensen die het zo leuk vinden om Brian weer te zien bij voorbaat al niet helemaal kloppen![]()
Nicolaas denkt vooral aan zichzelfquote:Op maandag 9 april 2007 20:11 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dat is inderdaad vervelend als je geen kijker van het eerste uur bent zoals ik. Ik heb geen idee hoe hij er instaat.
Dat was ze ook toen Eric in het huis kwam. IIIEEEE Ik heb een nieuw vriendje (en dat 300 keer kirrend door het huis) Heeft niet lang geduurdquote:
quote:Op maandag 9 april 2007 20:12 schreef robert2006 het volgende:
[..]
huub zal geen vriend aan nicolaas hebben
Tijdelijk denk ik net als Ilona en Nenaquote:Op maandag 9 april 2007 20:12 schreef 2live het volgende:
het moet niet gekker worden, nicolaas terug
Als hij heeft gedronken vind ik hem nogal psycho.quote:Op maandag 9 april 2007 20:12 schreef Frosting het volgende:
Nicolaas is een heerlijke vent.
ik heb in t begin een paar keer gegeken en ik vond t maar een vaag gedoe en enge mensen....quote:Op maandag 9 april 2007 20:11 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dat is inderdaad vervelend als je geen kijker van het eerste uur bent zoals ik. Ik heb geen idee hoe hij er instaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |