't Werd tijd! Huub heeft tegengas nodig want hij kakte in.quote:Op maandag 9 april 2007 20:15 schreef noekje het volgende:
[..]
Klopt. Deze staat mijlenver boven Huub.
I like![]()
Yep.quote:Op maandag 9 april 2007 20:17 schreef Dogga het volgende:
Nicolaas: ik ga jou helemaal gek maken
Huub: Kom maar op
Hoorde ik dat nou?
Ik kan het alleen maar hopenquote:Op maandag 9 april 2007 20:18 schreef farceman het volgende:
Haha ik denk echt dat Nicolaas blijft, hij krijgt die 50.000 nl. pas als hij het 365 dagen volhoudt in het huis.
Dus dat zal zijn reden zijn om terug te keren
OT: Doet me denken aan het liedje van Robert Longquote:
ik vraag het me af, nicolaas herkent wel wat van zichzelf in huub denk ikquote:Op maandag 9 april 2007 20:17 schreef VirtualPOM het volgende:
YESS hij is anti-huub, zoals ik al dacht![]()
Ben je gek, het zijn gewoon waardige tegenstandersquote:Op maandag 9 april 2007 20:18 schreef Dynabite het volgende:
De Huub-fans gaan vreemd ( ze zien eindelijk een echte vent)![]()
Ja, maar hij wil hem wel laten zweten. Hij vindt em denk ik iets te arrogantquote:Op maandag 9 april 2007 20:19 schreef 2live het volgende:
[..]
ik vraag het me af, nicolaas herkent wel wat van zichzelf in huub denk ik
Naar iedereen....quote:
Ik ben ook wel onder de indruk van zijn voorkomenquote:Op maandag 9 april 2007 20:19 schreef Haroula het volgende:
Tis ook nog eens een redelijk mooie man die Nicolaas. Eindelijk weer eens iets leuks te zien daar..![]()
Strak lachje.quote:
Niet bij de dames hier in de COS. Die glijden volgens mij massaal van hun stoel af als ik zo de reacties lees.quote:
Ik heb vorige week nog gezegd dat Nicolaas mijn nr.1 is. Huub is het bij gebrek aan beter en Nicolaas is beter en woest aantrekkelijk.quote:Op maandag 9 april 2007 20:18 schreef Dynabite het volgende:
De Huub-fans gaan vreemd ( ze zien eindelijk een echte vent)![]()
quote:Op maandag 9 april 2007 20:20 schreef Sonique het volgende:
[..]
Naar iedereen....
Nicolaas fukt iedereen waar ze bij staan...
De eerste stemming in DGk en moest unanniem zijn (punten geloof ik): Nicolaas: 'jullie stemmen unaniem voor mij, anders laat ik ze gaan... succes'
Het hele huis over de zeik meteen..
Dat is Nicolaas.
Als ie nou ook nog een goed lijf had, maar laat dat nou net niet het geval zijn...dissonantquote:Op maandag 9 april 2007 20:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik ben ook wel onder de indruk van zijn voorkomen![]()
of een hele sterke medestander!quote:Op maandag 9 april 2007 20:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Eindelijk krijgt Huub tegenstand!!
Yup, die trekt zich geen hol aan van hoe het hoort of of hij aardig gevonden wordt, die trekt z'n eigen plan.quote:Op maandag 9 april 2007 20:20 schreef Sonique het volgende:
[..]
Naar iedereen....
Nicolaas fukt iedereen waar ze bij staan...
De eerste stemming in DGk en moest unanniem zijn (punten geloof ik): Nicolaas: 'jullie stemmen unaniem voor mij, anders laat ik ze gaan... succes'
Het hele huis over de zeik meteen..
Dat is Nicolaas.
quote:Op maandag 9 april 2007 20:18 schreef Elounda het volgende:
[..]
Mannen in een wit overhemd met een zwart colbertje zijn geil.![]()
![]()
![]()
![]()
*zwijmel*quote:Op maandag 9 april 2007 20:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik heb vorige week nog gezegd dat Nicolaas mijn nr.1 is. Huub is het bij gebrek aan beter en Nicolaas is beter en woest aantrekkelijk.![]()
ow, daar kijk ik bij Nicolaas doorheenquote:Op maandag 9 april 2007 20:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Als ie nou ook nog een goed lijf had, maar laat dat nou net niet het geval zijn...dissonant![]()
Je had het ook over de bewoners toch? Die hebben wel angst. Ik vind hem zeer smakelijk.quote:Op maandag 9 april 2007 20:21 schreef Talitha het volgende:
[..]
Niet bij de dames hier in de COS. Die glijden volgens mij massaal van hun stoel af als ik zo de reacties lees.
MWoa... Beejte uitgezakt, maar do-able...quote:Op maandag 9 april 2007 20:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Als ie nou ook nog een goed lijf had, maar laat dat nou net niet het geval zijn...dissonant![]()
ze gaan er allemaal vol in juist omdat ze weten dat ze na 1 dag weer weg gaan....quote:Op maandag 9 april 2007 20:22 schreef Ian_Nick het volgende:
En alweer is het zonde dat deze "gast" morgen weer weg is...
Nicolaas is misschien wel de overkoepelende favoriet van 90% hierquote:Op maandag 9 april 2007 20:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik heb vorige week nog gezegd dat Nicolaas mijn nr.1 is. Huub is het bij gebrek aan beter en Nicolaas is beter en woest aantrekkelijk.![]()
quote:Op maandag 9 april 2007 20:22 schreef Disana het volgende:
Ik kom net binnen; zie ik het goed dat iedereen het leuk vindt dat Nicolaas er is? Inclusief Natasia en Brian?
quote:Op maandag 9 april 2007 20:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Kan me dat beeld nog herinneren in z'n onderbroek...beetje jammer wel en ook niet nodigquote:Op maandag 9 april 2007 20:22 schreef Sonique het volgende:
[..]
MWoa... Beejte uitgezakt, maar do-able...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |