Komt nog welquote:Op maandag 9 april 2007 20:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Mij hoor je d'r niet over... niet over deze (en ja, ik weet het ik ben ook een vrouw)![]()
Voor een keertje niet verkeerd hoor.quote:Op maandag 9 april 2007 20:33 schreef jacqjacq het volgende:
ik vind nicolaas helemaal geen lekkere vent, hij lijkt op al die vertegenwoordigers die ik op mijn werk altijd langs mijn buro zie gaan, glad, geblondeerde lokken en streetwise-slim, zeker geen lekkere vent, niet ontwikkeld.
Nee hoor, hij is niet irri hij is gewoon zichzelfquote:Op maandag 9 april 2007 20:35 schreef carpediem23 het volgende:
Huub zit te glunderen, en vind het echt geweldig. Jammer dat deze gast niet langer in de kooi heeft gezeten. Echt vet bijdehand en irritant
Dat denk ik ook, alleen weet ie wel dat ie van Huub wat intelligentere tegenstand gaat krijgen, en dat voelt ie wrs wel als een uitdaging.quote:Op maandag 9 april 2007 20:32 schreef robert2006 het volgende:
[..]
sorry voor de huub-fans, maar nicolaas is echt vele maten groter dan huub
Ik heb hem destijds maar zijdelings gezien... zat nog in de BB sfeer en DGK vond ik een hard programma. Maar toen vond ik hem een sneak, en hij had altijd van die bloeddoorlopen ogen van de alcohol... Kan zijn dat ik hier een vrouwenminderheid ga vormen omdat ik hem te plat en glad vind (niet schieten!!!)quote:Op maandag 9 april 2007 20:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat zou jammer zijn, maar wat vind je er tot nu toe van? De eerste indruk?
en dat weet huub ookquote:Op maandag 9 april 2007 20:32 schreef robert2006 het volgende:
[..]
sorry voor de huub-fans, maar nicolaas is echt vele maten groter dan huub
Vind hem ook wel lekker, val wel op een beetje arrogante mannen.quote:Op maandag 9 april 2007 20:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Voor een keertje niet verkeerd hoor.![]()
Hij is inderdaad ff de injectie die Kooi nodig had.quote:Op maandag 9 april 2007 20:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Volgens mij is Nicolaas in zijn EENTJE in de Kooi boeiender dan hoe het er tegenwoordig aan toe gaat...
Doet ie dat niet altijd als hij zich wat ongemakkelijk voelt? Niet dat Huub daar mee zit (zich ongemakkelijk voelen) want ik denk dat hij de uitdaging wel leuk vindt.quote:Op maandag 9 april 2007 20:34 schreef Marelle het volgende:
Huub moet niet te popie gaan doen, lijkt me niet slim nu![]()
Klopt, maar Nicolaas waardeert de geintjes van Huub volgens mij wel. Daarnaast heeft hij een zwak voor Syl en kon hij altijd goed met hem.quote:Op maandag 9 april 2007 20:37 schreef Frosting het volgende:
Nicolaas zit op heel ander niveau dan Huub. Huub is vaak kinderachtig. Nicolaas kan veel raker uit de hoek komen
quote:Op maandag 9 april 2007 20:37 schreef jacqjacq het volgende:
nicolaas is ook geen blijvertje, hij staat net als nena en ilona niet op de DKG-site, terwijl dat met alle nieuw-ingekomen miljonairs wel het geval was.
Het is leuk dat al die oude mijlonairs langskomen, die kunnen zeggen en rellen wat ze willen en dan weer weggaan, dat zet de zittenblijvers weer op scherp
Precies wat dgk nodig heeftquote:Op maandag 9 april 2007 20:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb hem destijds maar zijdelings gezien... zat nog in de BB sfeer en DGK vond ik een hard programma. Maar toen vond ik hem een sneak, en hij had altijd van die bloeddoorlopen ogen van de alcohol... Kan zijn dat ik hier een vrouwenminderheid ga vormen omdat ik hem te plat en glad vind (niet schieten!!!)![]()
Allemaal domme Fokkers hierquote:Op maandag 9 april 2007 20:38 schreef Dogga het volgende:
nicolaas is dope
Hij maakt je belachelijk op zo een sarcastische manier dat sommige het niet eens begrijpen volgens mij
johquote:Op maandag 9 april 2007 20:38 schreef Dogga het volgende:
nicolaas is dope
Hij maakt je belachelijk op zo een sarcastische manier dat sommige het niet eens begrijpen volgens mij
Huub is een kind vergeleken bij Nicolaas. Niet om Huub af te vallen hoor........quote:Op maandag 9 april 2007 20:37 schreef Frosting het volgende:
Nicolaas zit op heel ander niveau dan Huub. Huub is vaak kinderachtig. Nicolaas kan veel raker uit de hoek komen
Die zit ook te glijden (als vrouw) volgens SOMMIGE gasten hier bewerenquote:Op maandag 9 april 2007 20:37 schreef beequeen het volgende:
Ik heb Zdngmw nog niet gehoord, opvallend.
Nou... nee, laat ik mijn mond maar houdenquote:Op maandag 9 april 2007 20:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Precies wat dgk nodig heeft![]()
Maar vanavond komt ie toch leuk over?![]()
welnee niks leuke vent een rebelse puber in adultformaat. Een opportunist van het zuiverste water, een drankprobleem en een aanpassingsprobleem dus ik snap niet waar mensen zoveel drukte overmaken........oh ik hoor nu tas zeggen amanda niet met je haren spelen aan tafel...oeps was ff afgeleidquote:Op maandag 9 april 2007 20:37 schreef Liess het volgende:
Mm, ik ken Nicolaas niet.... beetje leuke vent??
Die bedenkt zich hoe ze brian handig kan lozen.quote:Op maandag 9 april 2007 20:41 schreef carpediem23 het volgende:
Amanda is al nat van lekkere Nicolaas.
Dus leuk voor het program, brengt misschien een andere verhaallijn.quote:Op maandag 9 april 2007 20:41 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
welnee niks leuke vent een rebelse puber in adultformaat. Een opportunist van het zuiverste water, een drankprobleem en een aanpassingsprobleem dus ik snap niet waar mensen zoveel drukte overmaken........oh ik hoor nu tas zeggen amanda niet met je haren spelen aan tafel...oeps was ff afgeleid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |