Beetje ballerig Niet mijn type Maar voor de kooi is het wel ff genieten.. Hij kan wel wat losmaken daarquote:Op maandag 9 april 2007 20:28 schreef Vandaag... het volgende:
Volgens mij mag Nicolaas Huub wel.
djeez wat een lekkere vent..
Vandaag wel gewoon half drie bedtijd?quote:Op maandag 9 april 2007 20:28 schreef Marelle het volgende:
Huub moet oppassen, want ik weet niet of Nicolaas wel zo gecharmeerd is van hemWacht maar af dit wordt heel erg leuk voor ons hier op het forum. Of iedereen het in het huis leuk blijft vinden is nog maar de vraag
![]()
Goede keus? Nicolaas back in da house is mijn nr 1quote:Op maandag 9 april 2007 20:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus jij zou hem wel een goede keus vinden? Kweenie... maar ja, is sowieso afwachten.
Een blijvertje..... hoop ik.quote:
volgens mij vindt ie Huub wel amusant. Hij glimlacht als Huub iets lolligs zegt.quote:Op maandag 9 april 2007 20:28 schreef Marelle het volgende:
Huub moet oppassen, want ik weet niet of Nicolaas wel zo gecharmeerd is van hemWacht maar af dit wordt heel erg leuk voor ons hier op het forum. Of iedereen het in het huis leuk blijft vinden is nog maar de vraag
![]()
wowowowow mjammieeee *slik*quote:
denk het niet, heeft al verschillende hints gelatenquote:Op maandag 9 april 2007 20:28 schreef Vandaag... het volgende:
Volgens mij mag Nicolaas Huub wel.
Dat zeg ik, Nicolaas, my cup of teaquote:Op maandag 9 april 2007 20:29 schreef Haroula het volgende:
God die keer dat ze moesten stemmen wie een bepaald geldbedrag zou krijgen. Nicolaas zei toen: als ik het krijg dan vertrek ik uit het huis. Iedereen stemde voor Nicolaas om hem te laten oprotten. Toen hij het geldbedrag binnen had zei hij: Ik blijf![]()
Woeaaaaaahhh
Nicolaas drink...quote:Op maandag 9 april 2007 20:29 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij vind ik Nicolaas wel leuk.
Hoe was zijn relatie tot Natasia en Brian toentertijd?
(Er staat me iets bij van drank verstoppen?)
Aha........ kan dus zijn dat onze wegen zich scheidenquote:Op maandag 9 april 2007 20:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Goede keus? Nicolaas back in da house is mijn nr 1![]()
![]()
![]()
Nicolaas is grappig en goed in rellen, bovendien heeft ie echt maling aan iedereen en dat maakt m zooo leuk!
Over het algemeen is hij vriendelijk in de omgang.quote:Op maandag 9 april 2007 20:24 schreef Taurus het volgende:
Wat was Nicolaas voor type dan? Met wie heeft hij allemaal gezeik gehad in dat huis? Ik ben pas later gaan kijken..![]()
quote:Op maandag 9 april 2007 20:30 schreef shmoopy het volgende:
Als ik zie hoe Nicolaas naar Huub kijkt terwijl hij praat, is ie wel degelijk onder de indruk van 'm.
quote:Op maandag 9 april 2007 20:30 schreef shmoopy het volgende:
Als ik zie hoe Nicolaas naar Huub kijkt terwijl hij praat, is ie wel degelijk onder de indruk van 'm.
Met Natasia was ie volgens mij wel een soort van oké en Brian had toen inderdaad z'n drank verstopt.quote:Op maandag 9 april 2007 20:29 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij vind ik Nicolaas wel leuk.
Hoe was zijn relatie tot Natasia en Brian toentertijd?
(Er staat me iets bij van drank verstoppen?)
sorry voor de huub-fans, maar nicolaas is echt vele maten groter dan huubquote:Op maandag 9 april 2007 20:30 schreef shmoopy het volgende:
Mij hoor je d'r niet over... niet over deze (en ja, ik weet het ik ben ook een vrouw)quote:Op maandag 9 april 2007 20:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Krijgen we nu elke avond dat iedereen gaat gillen: "Deze blijft!" ?
quote:Op maandag 9 april 2007 20:32 schreef Ecila111 het volgende:
Huub zweet peentjes.
Goede conclusiequote:Op maandag 9 april 2007 20:32 schreef farceman het volgende:
Hij speelt dat hij tijdelijk er is...hij blijft dus!
quote:Op maandag 9 april 2007 20:32 schreef robert2006 het volgende:
sorry voor de huub-fans, maar nicolaas is echt vele maten groter dan huub
Gewoon nog een paar keer zeggen, dan happen ze wel!quote:Op maandag 9 april 2007 20:32 schreef robert2006 het volgende:
[..]
sorry voor de huub-fans, maar nicolaas is echt vele maten groter dan huub
Dat zou jammer zijn, maar wat vind je er tot nu toe van? De eerste indruk?quote:Op maandag 9 april 2007 20:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Aha........ kan dus zijn dat onze wegen zich scheidenMaar ik kijk de kat nog even uit de boom.
Ja dacht ik ook al, het is weer een heerlijk spelletje. Bovendien doet hij nog moeite iedereen voor zich in te nemen. Heb ik al gezegd dat ik na maanden suf DGK weer wakker ben????quote:Op maandag 9 april 2007 20:32 schreef farceman het volgende:
Hij speelt dat hij tijdelijk er is...hij blijft dus!
Dat komt door de Wasabi.quote:Op maandag 9 april 2007 20:32 schreef Ecila111 het volgende:
Huub zweet peentjes.
quote:Op maandag 9 april 2007 20:33 schreef droomkoningin het volgende:
nicolaas lijkt me een type waar ik irl een enorme hekel aan heb... zelfingenomen, arrogant, grote bek, minachtend naar andere mensen...
maar voor in de kooi vind ik m wel heel oke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |