Gaarne deze Eed in uw eerste post op te nemen!quote:Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal nooit of te nimmer koffie afkraken:
ik zal iedere dag op z'n minst 10 posts posten in dit topic:
bij slecht gedrag zal ik 10x het "Wees Gekoffied" opschrijven:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
Deze activiteit zal dan in Nijmegen plaats moeten vindenquote:Koffieworkshop
In samenwerking met Max Havelaar organiseren wij een koffieworkshop. U wordt ontvangen met koffie of thee en gebak en krijgt informatie over de stichting Max Havelaar en onze samenwerking, waarna een reis wordt gemaakt door de wereld van koffie. U zet zelf koffie met verschillende zetmethodes en neemt deel aan een koffieproeverij, waarbij u vier soorten koffie proeft. De workshop wordt afgesloten met een kennisquiz en een demonstratie koffiebranden. Tot slot ontvangt u 250 gram Peruaanse biologische koffie met het Max Havelaar keurmerk om thuis nog eens na te genieten.
Kosten: ¤ 13,00 p.p. (1½ uur)
Reserveren kan vanaf 10 personen (tot maximaal 25 personen)
Groepen groter dan 25 personen kunnen eventueel gesplitst worden.
Groepen kleiner dan 10 personen kunnen aangesloten worden bij een reeds geplande workshop.
Hier alles goed! Ik ben naar de dierentuin geweest 1e Paasdag met JDude en zijn familie. En vandaag zijn we naar België gefietst en op het terrasje gezeten. Verder lekker geluierd en genoten van het heerlijke weer dit lange weekend.quote:Op maandag 9 april 2007 19:02 schreef crossover het volgende:
Hee kuuk!! hoe issie?? Wat heb je allemaal gedaan deze dagen?
[..]
Wheheh.. hoe is het nou met de liefde? Vertel nou eens wat, en dan wel zo dat wij het ook kunnen horenquote:Op maandag 9 april 2007 19:24 schreef crossover het volgende:
Oh ik had niet eens in de gaten dat ik 'm had gesloten..
quote:Op maandag 9 april 2007 19:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Wheheh.. hoe is het nou met de liefde? Vertel nou eens wat, en dan wel zo dat wij het ook kunnen horen
toch niet je oma om op te passen he...quote:Op maandag 9 april 2007 19:30 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja ik ga niet al te veel vertellen, maar ik heb dus een leuk meisje in m'n klasEn ze ziet mij ook wel zitten en over 2 weken zijn me ouders op vakantie.
Raad eens wie er langs komt
LOLLER!!!quote:Op maandag 9 april 2007 19:31 schreef vdvorst het volgende:
[..]
toch niet je oma om op te passen he...![]()
Ik hoop van nietquote:Op maandag 9 april 2007 19:31 schreef vdvorst het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 april 2007 19:31 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Wheheh... heeft ze ook een naamquote:Op maandag 9 april 2007 19:30 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja ik ga niet al te veel vertellen, maar ik heb dus een leuk meisje in m'n klasEn ze ziet mij ook wel zitten en over 2 weken zijn me ouders op vakantie.
Raad eens wie er langs komt
Jazeker!quote:
Godver.. ik wist dat er iets niet 100% sluitend was in mn formuleringquote:
Maar koude koffie liever nietquote:Op maandag 9 april 2007 19:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oud koffie gaat er hier ook wel in hoor...![]()
quote:
Eerikquote:Op maandag 9 april 2007 19:40 schreef eer-ik het volgende:
hoihoi
Compleet deel gemist zie ik
Alles goed met iedereen hier?
Overkomt jou ook niet vaak hequote:Op maandag 9 april 2007 19:40 schreef eer-ik het volgende:
hoihoi
Compleet deel gemist zie ik
Alles goed met iedereen hier?
Helaas, ik heb mensen op dit forum rondzwerven die dat niet hoeven te wetenquote:Op maandag 9 april 2007 19:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Wil je ons ook vertellen wat die naam is, en zo ja, wat is die naam?
Mooi, mooiquote:
Accoord, persoon X is wel een mooie naamquote:Op maandag 9 april 2007 19:43 schreef crossover het volgende:
[..]
Helaas, ik heb mensen op dit forum rondzwerven die dat niet hoeven te weten
Je mag haar wel persoon X noemen als je dat wil
Ik ga d'r het meisje van Cross noemen.quote:Op maandag 9 april 2007 19:43 schreef crossover het volgende:
Helaas, ik heb mensen op dit forum rondzwerven die dat niet hoeven te weten
Je mag haar wel persoon X noemen als je dat wil
Gij feestbeest.quote:Op maandag 9 april 2007 19:43 schreef eer-ik het volgende:
Mooi, mooi
Knetterverrot ben ik, gister weer even goed uitgeweest, vandaag dag @ oostvoorne gechilld, en ik pleur nu bijna in slaap...
Vannacht zo ongeveer 1 uur geslapen
Wheheh... goed bezig erik!quote:Op maandag 9 april 2007 19:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mooi, mooi
Knetterverrot ben ik, gister weer even goed uitgeweest, vandaag dag @ oostvoorne gechilld, en ik pleur nu bijna in slaap...
Vannacht zo ongeveer 1 uur geslapen
hey eer-ik.....quote:Op maandag 9 april 2007 19:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja he
Heb jij nog wat uigespookt de afgelopen dagen?
Genoegquote:Op maandag 9 april 2007 19:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja he
Heb jij nog wat uigespookt de afgelopen dagen?
Gezellig programma!quote:Op maandag 9 april 2007 19:50 schreef MPG het volgende:
Genoeg
Donderdag: naar Nijmegen geweest, en daar uitgeweest tot een uur of 4
Vrijdag: Terug naar Venlo gegaan, 's avonds met vrienden een biertje (of wat) gepakt
Zaterdag: Gewerkt van 8 - 18, daarna uit eten met vrienden en een NIeuw-Zeelandse kennis van vrienden, na het eten met hetzelfde gezelschap bieren tot de klok van 4
Zondag: Paasbrunch met familie
Maandag: lamballen
Goed bezig ookquote:Op maandag 9 april 2007 19:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Genoeg
Donderdag: naar Nijmegen geweest, en daar uitgeweest tot een uur of 4
Vrijdag: Terug naar Venlo gegaan, 's avonds met vrienden een biertje (of wat) gepakt
Zaterdag: Gewerkt van 8 - 18, daarna uit eten met vrienden en een NIeuw-Zeelandse kennis van vrienden, na het eten met hetzelfde gezelschap bieren tot de klok van 4
Zondag: Paasbrunch met familie
Maandag: lamballen
Dat was het zeer zekerquote:
Ah, okquote:Op maandag 9 april 2007 19:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hele nacht niet geslapen en vanmiddag ingedut.....![]()
Wheheh. Nee ik kan me enigszins voorstellen hoe dat eruit gezien moet hebben.quote:Op maandag 9 april 2007 19:54 schreef MPG het volgende:
Dat was het zeer zekerAlleen de zondagochtend aan de brunch zitten met een kater is geen aanrader
nee dus....quote:Op maandag 9 april 2007 19:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ah, ok
Dan is het niet echt vreemd idd...
Genoeg gedronken wel?
Bij mij werkt dat altijd als ik dat voor het slapen doe! En dan echt zo veel mogelijk.quote:Op maandag 9 april 2007 19:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee dus.......ik probeer nu zoveel mogelijk water te drinken...
![]()
![]()
Nah.. dan moet ik er 's nacht te vaak uit.. ook niet echt handigquote:Op maandag 9 april 2007 19:59 schreef crossover het volgende:
[..]
Bij mij werkt dat altijd als ik dat voor het slapen doe! En dan echt zo veel mogelijk.
doe ik ook...quote:Op maandag 9 april 2007 19:59 schreef crossover het volgende:
[..]
Bij mij werkt dat altijd als ik dat voor het slapen doe! En dan echt zo veel mogelijk.
dat heb dus nooit....quote:Op maandag 9 april 2007 20:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Nah.. dan moet ik er 's nacht te vaak uit.. ook niet echt handig
Tot morgen Kuukskequote:Op maandag 9 april 2007 20:05 schreef Kuukske het volgende:
Tijd voor koffie, bankhangen en tv.
Tot morgen
Geluksvogelquote:Op maandag 9 april 2007 20:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dat heb dus nooit.......'s nachts eruit moeten...
![]()
Ik heb doorgaans dat ik 't uit blijf stellen, totdat ik het echt niet meer trekquote:Op maandag 9 april 2007 20:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Geluksvogel..... Ik heb het alleen als ik echt veel gezopen heb (niet noodzakelijk in de zin van alcohol btw....)
Whehehquote:Op maandag 9 april 2007 20:12 schreef juon_jacket1 het volgende:
alleen als ik wakker word...dan moet ik als een speer naar beneden...![]()
slaap lekker erikquote:Op maandag 9 april 2007 20:33 schreef eer-ik het volgende:
Ja, ik ga wat slaap inhalen.
Tot morgen mensen
* crossover vinkt vrolijke-frits af.quote:Op maandag 9 april 2007 20:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
Present! Ik ben er nog wel!
Yepquote:Op maandag 9 april 2007 21:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
Heey Paas! Jij keek ff in MyAt zeker??
quote:
Ik denk dat 'ie nog zin gaat hebbenquote:Op maandag 9 april 2007 21:23 schreef JDude het volgende:
Ik hoop maar dat deze morgenochtend niet vol is, anders wordt het zoeen nutteloze tvp!
Mja.quote:Op maandag 9 april 2007 21:39 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik denk dat 'ie nog zin gaat hebben
In dit tempo redt deze het eenvoudigjes tot morgenvroegquote:Op maandag 9 april 2007 21:23 schreef JDude het volgende:
Ik hoop maar dat deze morgenochtend niet vol is, anders wordt het zoeen nutteloze tvp!
Ik ben Paaskonijnquote:Op maandag 9 april 2007 21:42 schreef crossover het volgende:
[..]
Mja.
Maaruh, wie ben jij? Stel je eens netjes voor!
Ja, ben jij een kloon?quote:
Neequote:
Waar woon je? Wat doe je in het dagelijks leven? Drink je graag koffie? En hoe veel/vaak dan wel?quote:
Helmond, Naar school gaan en voetballen, Ja, meestal 2x per dagquote:Op maandag 9 april 2007 21:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Waar woon je? Wat doe je in het dagelijks leven? Drink je graag koffie? En hoe veel/vaak dan wel?
Op welke school zit je?quote:Op maandag 9 april 2007 21:48 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Helmond, Naar school gaan en voetballen, Ja, meestal 2x per dag![]()
Jan van Brabant College, Molenstraat 121quote:
Is dat te zien vanaf het spoor??quote:Op maandag 9 april 2007 21:52 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jan van Brabant College, Molenstraat 121
Tof ik ookquote:Op maandag 9 april 2007 21:52 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jan van Brabant College, Molenstraat 121
Uhm, moeilijk..quote:
Chill.quote:
Nog 1 vraag: noem eens een docent die er al minstens 2 jaar werktquote:Op maandag 9 april 2007 21:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Chill.
Overtuigd iedereen dat ik geen kloon ben?
Ik moet er genoeg wetenquote:Op maandag 9 april 2007 21:56 schreef crossover het volgende:
[..]
Nog 1 vraag: noem eens een docent die er al minstens 2 jaar werkt![]()
(mijn oom werkt er trouwens ook)
Ja dus... daar kom ik dus elke dag voorbijgezoefdquote:Op maandag 9 april 2007 21:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Uhm, moeilijk..
Staat nog een gebouw voor en is laatst nog een lelijk gebouw voor gebouwd..
Zie je tijdens de les mensen in onderbroek rondlopen
Whehehe de nostalgiequote:Op maandag 9 april 2007 21:57 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik moet er genoeg weten
Vd Velde (de geit), Riechelman, Hermans, Willems enz enz
Met mij ist primaquote:Op maandag 9 april 2007 21:53 schreef Muck het volgende:
hey CO, hey MPG
ja gooooooedhele leuke zaterdag gehad
en de rest van het weekend was ookj zeker okee
en hoes met jou dan?
Nee, niet maar er zijn twee vestigingen, de andere is volgens mij wel te zien vanaf het spoor.quote:
Dat doet hij niet bij ons.quote:Op maandag 9 april 2007 22:00 schreef crossover het volgende:
[..]
Whehehe de nostalgie
Riechelmanndooie lul dat het is, met z'n praatjes over het leger
Wie is je oom trouwens?quote:Op maandag 9 april 2007 22:00 schreef crossover het volgende:
[..]
Whehehe de nostalgie
Riechelmanndooie lul dat het is, met z'n praatjes over het leger
Ik bedoel iig die vlakbij station brouwhuis, half achter zoeen lelijke flatquote:Op maandag 9 april 2007 22:03 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee, niet maar er zijn twee vestigingen, de andere is volgens mij wel te zien vanaf het spoor.
Die ene met die grijze snor die wiskunde geeft aan de onderbouwquote:
Wij hebben het over de andere vestigingquote:Op maandag 9 april 2007 22:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik bedoel iig die vlakbij station brouwhuis, half achter zoeen lelijke flat
GVD van Riel wat een saaie eikel is datquote:Op maandag 9 april 2007 22:07 schreef crossover het volgende:
Ach ja daar zijn het leraren voor
Heb je van Riel voor ec? Daar was ik de laatste les eruit gezet omdat ik ruzie kreeg![]()
Ik zei geen U tegen hem, en toen begon hij over respect, waarop ik zei dat je respect moet verdienen bij mij. Toen mocht ik gaan
maar over het algemeen wel een leuke tijd gehad daar
[..]
Die ene met die grijze snor die wiskunde geeft aan de onderbouw
van Kessel?quote:Op maandag 9 april 2007 22:07 schreef crossover het volgende:
Ach ja daar zijn het leraren voor
Heb je van Riel voor ec? Daar was ik de laatste les eruit gezet omdat ik ruzie kreeg![]()
Ik zei geen U tegen hem, en toen begon hij over respect, waarop ik zei dat je respect moet verdienen bij mij. Toen mocht ik gaan
maar over het algemeen wel een leuke tijd gehad daar
[..]
Die ene met die grijze snor die wiskunde geeft aan de onderbouw
[..]
Wij hebben het over de andere vestiging
quote:
Hij is rlxquote:
ik zag het jaquote:Op maandag 9 april 2007 22:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Met mij ist primaDruk maar zeer gezellig weekeinde gehad, samenvatting staat in dit of vorige topic
Ik zit trouwens bij zijn zoon in de klas, Frank v Kesselquote:
Dat was vast ook heel gezelligquote:Op maandag 9 april 2007 22:13 schreef Muck het volgende:
[..]
ik zag het ja
gezellig!
ik ben zaterdag met mijn lief naar Artis geweest
jupquote:
Ja, het lijkt wel dat ik vrienden hebquote:Op maandag 9 april 2007 22:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
Nou kijk eens Paas waar je dankzij mij terecht bent gekomen!![]()
Zijn die MyAt nog ergens goed voor!
W8 ff.. jij bent hier via Tim Frits? Hoe kom je daar nu bij uit?quote:Op maandag 9 april 2007 22:18 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja, het lijkt wel dat ik vrienden heb![]()
Is toch niets mis mee?quote:Op maandag 9 april 2007 22:16 schreef Muck het volgende:
[..]
jup
allemaal jonge beestjes
ook al ben ik 21, ik heb stiekem een zwak voor dierentuinen
Ik ging maar eens kijken waar hij altijd postte..quote:Op maandag 9 april 2007 22:20 schreef MPG het volgende:
[..]
W8 ff.. jij bent hier via Tim Frits? Hoe kom je daar nu bij uit?
Ja, maar hoe kom je erbij om bij om te kijken waar Tim Frits altijd post? Kennen jullie elkaar ergens van ofzo?quote:Op maandag 9 april 2007 22:21 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik ging maar eens kijken waar hij altijd postte..
En toen zag ik kilomerers Koffie staan.
En ja..uhm..dat was het..
Nee ik zag zijn naam iets vaker ergens langs komen.quote:Op maandag 9 april 2007 22:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, maar hoe kom je erbij om bij om te kijken waar Tim Frits altijd post? Kennen jullie elkaar ergens van ofzo?
Wheheh...quote:Op maandag 9 april 2007 22:25 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee ik zag zijn naam iets vaker ergens langs komen.
Hij zei iets over spelfouten..Toen ging ik ff kijken in wat voor topics hij eigenlijk kwam
Ik verwachtte al een anti-spelfouttopic![]()
Heey heey!quote:Op maandag 9 april 2007 22:25 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee ik zag zijn naam iets vaker ergens langs komen.
Hij zei iets over spelfouten..Toen ging ik ff kijken in wat voor topics hij eigenlijk kwam
Ik verwachtte al een anti-spelfouttopic![]()
Denk dat ik maar e.en ga resettenquote:
quote:Op maandag 9 april 2007 22:31 schreef crossover het volgende:
WTF alle letters links an de B werken niet meer
zxdvzxcvczxvzxcvquote:
Truste!quote:
welterusten Muckquote:
Doe mij maar een bakkie extra dark, met een kuukske aubquote:Op maandag 9 april 2007 22:41 schreef BrandX het volgende:hallo allemaal, hoe is het hier?
Ik heb net mijn cv zitten maken, en het intakeformulier voor mijn psychologisch onderzoek (ivm loopbaanassessment) lopen maken.... wat een kutkarwei!![]()
Maar it's done, en nu....KOFFIE!!!!!
Nog iemand een bakkie? Ik heb in de aanbieding: senseo extra dark roast en senseo cappucino
Ongeacht de keuze gaat dit gepaard met 2 overheerlijke bastogne koeken, de koffiekoeken bij uitstek!![]()
* dankt hartelijk!quote:Op maandag 9 april 2007 22:51 schreef BrandX het volgende:
*slingerd de nodige dark roast over de bar
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Prut mensen!
Dankuquote:Op maandag 9 april 2007 22:51 schreef BrandX het volgende:
*slingerd de nodige dark roast over de bar
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Prut mensen!
* dankt nogmaals voor de heerlijke koekenquote:Op maandag 9 april 2007 22:53 schreef BrandX het volgende:
[afbeelding]
*en slingert er snel wat overheerlijke koeken achteraan
ook daarvoor: dankuwelzeerhartelijkquote:Op maandag 9 april 2007 22:53 schreef BrandX het volgende:
[afbeelding]
*en slingert er snel wat overheerlijke koeken achteraan
Omdat wij met smaak genieten van de extra dark roast met kuukskes van BrandXquote:
En dat natuurlijk! Dat altijd!quote:Op maandag 9 april 2007 22:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat wij met smaak genieten van de extra dark roast met kuukskes van BrandX
quote:Op maandag 9 april 2007 22:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
* vrolijke-frits roept BrandX uit tot KOFFIEleut van de avond!
Mooi zoquote:Op maandag 9 april 2007 22:59 schreef BrandX het volgende:
nou ja, de bevalling (cv-verhaal) is gelukt, en ben op tijd klaar ook nog, dus kan op tijd mijn mandje in.
Morgen een spannende dag, dus ben blij dat de voorbereiding ok is!
Heyhoiquote:Op maandag 9 april 2007 23:04 schreef OA het volgende:
OA kijkt ook nog even om een hoekje!
en plaats een verkapte tvp...
Hai HW!quote:
Hi Brandquote:Op maandag 9 april 2007 23:12 schreef BrandX het volgende:
Dag OA!
Ik heb die senseo capu in huis gehaald, en je hebt gelijk, ze is te drinken, maar ik moet zeggen dat ik die van nescafe lekkerder (smeuiger) vind....![]()
Hey OAquote:Op maandag 9 april 2007 23:04 schreef OA het volgende:
OA kijkt ook nog even om een hoekje!
en plaats een verkapte tvp...
Heyquote:
Nou, ondertussen niet meer veel dnek ik.quote:Op maandag 9 april 2007 23:19 schreef OA het volgende:
[..]
Hey
Er hangen toch nog wel wat mensen hier rond!![]()
Oeh nog 8 minutenquote:Op maandag 9 april 2007 23:21 schreef BrandX het volgende:
ik hang nog maar net aan nog rondik ga zo pitten. Uiterlijk half twaalf gaat de stekker hier uit het stopcontact.
Avond!quote:Op maandag 9 april 2007 23:26 schreef Sander170 het volgende:
Sander170 meld zich.![]()
Nou ben weer lekker op tijd vandaag !
Alles goed met jullie...![]()
Waar kom jij telkens rond deze tijd vandaan?quote:Op maandag 9 april 2007 23:26 schreef Sander170 het volgende:
Sander170 meld zich.![]()
Nou ben weer lekker op tijd vandaag !
Alles goed met jullie...![]()
Tot morgen!quote:Op maandag 9 april 2007 23:31 schreef BrandX het volgende:
Oeps! Paar minuten te laat, maar ik ga nu!
Ciao!![]()
![]()
Uit het gekkenhuis, daar laten ze me nu pas gaan.quote:Op maandag 9 april 2007 23:28 schreef crossover het volgende:
[..]
Waar kom jij telkens rond deze tijd vandaan?
Oh interessant, mijn vakgebiedquote:Op maandag 9 april 2007 23:32 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Uit het gekkenhuis, daar laten ze me nu pas gaan.![]()
Aan van alles en nog wat, alles door elkaar zeg maar !quote:Op maandag 9 april 2007 23:33 schreef crossover het volgende:
[..]
Oh interessant, mijn vakgebied
Waar lijd je aan?
Das ongeneeslijk...quote:Op maandag 9 april 2007 23:34 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Aan van alles en nog wat, alles door elkaar zeg maar !
Afgekort tot ''prettig gestoord''.![]()
Ja avond nog, ik ben mooi op tijd vandaag hé.quote:Op maandag 9 april 2007 23:28 schreef OA het volgende:
[..]
Avond!![]()
Je bent heel erg op tijd!!![]()
Alles goed hier.. pasen weer overleefd!![]()
Bron ?quote:Op maandag 9 april 2007 23:35 schreef OA het volgende:
[..]
Das ongeneeslijk...![]()
maar je kunt er heel oud mee worden heb ik me laten vertellen....![]()
(c) OAquote:
Jij snapt hem helemaal.quote:Op maandag 9 april 2007 23:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
Je bent goed op tijd idd! Je eerste ronde lopen alvorens de klok middernacht slaat!
Ja precies, daar sta ik om bekend hé.quote:Op maandag 9 april 2007 23:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
Sander jonge je bent er weer! De trouwe Nachtwacht van KOFFIE
Nou dat klinkt gelukkig al héél positief.quote:Op maandag 9 april 2007 23:35 schreef OA het volgende:
[..]
Das ongeneeslijk...![]()
maar je kunt er heel oud mee worden heb ik me laten vertellen....![]()
* OA draagt één van de stokjes over aan Sander170quote:Op maandag 9 april 2007 23:40 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Jij snapt hem helemaal.![]()
Straks neem ik het weer over als de meeste naar hun bedje gaan !
En dan ben ik de NachtWacht, maar wel een gezellige.![]()
Oooh lekker kaneel stokjes.quote:Op maandag 9 april 2007 23:42 schreef OA het volgende:
[..]
* OA draagt één van de stokjes over aan Sander170
Welterusten allemaal.![]()
![]()
Join the club.quote:Op maandag 9 april 2007 23:48 schreef MPG het volgende:
Whehe
ik ben er ook nog... niet bijster actief, maar toch
Red bull?quote:Op maandag 9 april 2007 23:48 schreef Sander170 het volgende:
Zo maar ik ben lekker op tijd en ik blijf hier voorlopig nog wel even.
Is wel zo gezellig, vooral als het over Red Bull gaat.![]()
Ja, koffie voor kindersquote:
ScarFace- moest zo nodig over Red Bull zeveren.quote:Op maandag 9 april 2007 23:31 schreef BrandX het volgende:
Oeps! Paar minuten te laat, maar ik ga nu!
Ciao!![]()
![]()
Wie wat waaR? En waarin had jij dan gelijk? Dat t mierezoet is?quote:Op maandag 9 april 2007 23:55 schreef Sander170 het volgende:
[..]
ScarFace- moest zo nodig over Red Bull zeveren.![]()
En ik had gelijk gisteren, en daar ging het me om.![]()
En buiten dat geef mij maar liever Koffie dan die zoete Red Bull.![]()
Ja precies en in dat andere had ik ook gelijk !quote:Op maandag 9 april 2007 23:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Wie wat waaR? En waarin had jij dan gelijk? Dat t mierezoet is?
Nee, veel te eenzaam hierquote:Op dinsdag 10 april 2007 00:05 schreef Sander170 het volgende:
Precies, mijn dienst is zo juist begonnen !
Allemaal een Goedenacht trouwens.![]()
Ik bedoel mijn huidige fysieke toestandquote:
Ok, ben ik weer... Dat op zoeen gaar blikske staat dat het 2-4 koppen koffie is?quote:Op maandag 9 april 2007 23:58 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja precies en in dat andere had ik ook gelijk !
Lees anders effe terug of vraag het aan ScarFace-
Dat is waarquote:Op dinsdag 10 april 2007 00:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
Het is wel rustig idd! Als eer-ik er niet is dan is het altijd rustig! De Powerposter!!
Doe mij ook een bakskequote:Op dinsdag 10 april 2007 00:10 schreef Sander170 het volgende:
Trouwens mooi dat het effe rustig is, dan heb ik effe tijd om mijn koffie te pakken.![]()
Tot zo dan.![]()
Precies daar ging het om, en hij beweerde dat het op de Red Bull staat !quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Ok, ben ik weer... Dat op zoeen gaar blikske staat dat het 2-4 koppen koffie is?
Dat staat alleen op de golden power, de nep redbull van de aldi
Hoezo eenzaam, of vrijgezel bedoel je dat soms ????quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:10 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik bedoel mijn huidige fysieke toestand
Zoals ik al zei, dat staat niet op red bull, wel op golden powerquote:Op dinsdag 10 april 2007 00:11 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Precies daar ging het om, en hij beweerde dat het op de Red Bull staat !
Toen zij ik dat het echt niet zo is, tenminste ik zie het niet op Red Bull staan hoor.![]()
Cross is verliefdquote:Op dinsdag 10 april 2007 00:12 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Hoezo eenzaam, of vrijgezel bedoel je dat soms ????
Ben jij dan ScarFace- soms ????quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, dat staat niet op red bull, wel op golden power
quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:14 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ben jij dan ScarFace- soms ????
Zoals ik één topic eerder ook al zei het staat inderdaad niet op de Red Bull !
Daar heb ik gelijk in.![]()
Dat weet ik wel zeker dat hij zich vergist.quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Hell no!! Ik ben MPG... geen scarface....
Jij hebt zonder meer gelijk... ik vraag me alleen af of scraface zich niet gewoon vergist in merk
Nee niks, ik drink me koffie altijd zwart !quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:15 schreef ScarFace- het volgende:
Sander wat heb jij in je koffie zitten?
Ik weet nietquote:
quote:Op maandag 9 april 2007 23:55 schreef Sander170 het volgende:
[..]
ScarFace- moest zo nodig over Red Bull zeveren.![]()
En ik had gelijk gisteren, en daar ging het me om.![]()
En buiten dat geef mij maar liever Koffie dan die zoete Red Bull.![]()
Amen to that!!quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:50 schreef Sander170 het volgende:
Oooh wat heerlijk zeg die geur van net ingeschonken koffie.![]()
Je moet koffie inderdaad met liefde behandelen en drinken.![]()
Op dvd zeker ?quote:Op dinsdag 10 april 2007 01:07 schreef vrolijke-frits het volgende:
Hehe, ik kan me de woorden van JD nog herinneren...
Ik ben ff Lama's kijken.
En al klaar met kijken ????quote:Op dinsdag 10 april 2007 01:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nee ik had de afleveringen van vorige en deze week gedownload![]()
Ga je me toch verlaten, jammer.quote:Op dinsdag 10 april 2007 01:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ja ben er ff klaar mee. Maar duik nu wel de mand in! Ik zie dat het niet erg druk is hier!
Slaap lekker alvast! Gooi jij deze maar dicht dan!
Nee hoor, ik ben nog steeds wakker !!!!quote:Op dinsdag 10 april 2007 02:43 schreef indahnesia.com het volgende:
Sander? Slaap je al?
Als jij de laatste bent, maak jij dan een nieuwe aan ????quote:Op dinsdag 10 april 2007 02:57 schreef indahnesia.com het volgende:
ik ben alweer wat dingen aan het doen, maar deze moet wel vol natuurlijk.
De laatste post maakt automatisch een nieuwe aan, check de OP.quote:Op dinsdag 10 april 2007 03:00 schreef indahnesia.com het volgende:
als ik hem vol maak mag iemand anders een nieuwe openen. Ik doe er te lang over
Dus het is alweer bijna ochtend zeg.. tjonge
Tuurlijk niet automatisch !quote:Op dinsdag 10 april 2007 03:11 schreef indahnesia.com het volgende:
automatisch? Dan is het goed
Mocht ik de laatste zijn, gewoon geduld hebben dan
allang!quote:Op dinsdag 10 april 2007 06:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hey indah....![]()
...al koffie op....
![]()
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |