Gaarne deze Eed in uw eerste post op te nemen!quote:Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal nooit of te nimmer koffie afkraken:
ik zal iedere dag op z'n minst 10 posts posten in dit topic:
bij slecht gedrag zal ik 10x het "Wees Gekoffied" opschrijven:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
Deze activiteit zal dan in Nijmegen plaats moeten vindenquote:Koffieworkshop
In samenwerking met Max Havelaar organiseren wij een koffieworkshop. U wordt ontvangen met koffie of thee en gebak en krijgt informatie over de stichting Max Havelaar en onze samenwerking, waarna een reis wordt gemaakt door de wereld van koffie. U zet zelf koffie met verschillende zetmethodes en neemt deel aan een koffieproeverij, waarbij u vier soorten koffie proeft. De workshop wordt afgesloten met een kennisquiz en een demonstratie koffiebranden. Tot slot ontvangt u 250 gram Peruaanse biologische koffie met het Max Havelaar keurmerk om thuis nog eens na te genieten.
Kosten: ¤ 13,00 p.p. (1½ uur)
Reserveren kan vanaf 10 personen (tot maximaal 25 personen)
Groepen groter dan 25 personen kunnen eventueel gesplitst worden.
Groepen kleiner dan 10 personen kunnen aangesloten worden bij een reeds geplande workshop.
Hier alles goed! Ik ben naar de dierentuin geweest 1e Paasdag met JDude en zijn familie. En vandaag zijn we naar België gefietst en op het terrasje gezeten. Verder lekker geluierd en genoten van het heerlijke weer dit lange weekend.quote:Op maandag 9 april 2007 19:02 schreef crossover het volgende:
Hee kuuk!! hoe issie?? Wat heb je allemaal gedaan deze dagen?
[..]
Wheheh.. hoe is het nou met de liefde? Vertel nou eens wat, en dan wel zo dat wij het ook kunnen horenquote:Op maandag 9 april 2007 19:24 schreef crossover het volgende:
Oh ik had niet eens in de gaten dat ik 'm had gesloten..
quote:Op maandag 9 april 2007 19:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Wheheh.. hoe is het nou met de liefde? Vertel nou eens wat, en dan wel zo dat wij het ook kunnen horen
toch niet je oma om op te passen he...quote:Op maandag 9 april 2007 19:30 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja ik ga niet al te veel vertellen, maar ik heb dus een leuk meisje in m'n klasEn ze ziet mij ook wel zitten en over 2 weken zijn me ouders op vakantie.
Raad eens wie er langs komt
LOLLER!!!quote:Op maandag 9 april 2007 19:31 schreef vdvorst het volgende:
[..]
toch niet je oma om op te passen he...![]()
Ik hoop van nietquote:Op maandag 9 april 2007 19:31 schreef vdvorst het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 april 2007 19:31 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Wheheh... heeft ze ook een naamquote:Op maandag 9 april 2007 19:30 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja ik ga niet al te veel vertellen, maar ik heb dus een leuk meisje in m'n klasEn ze ziet mij ook wel zitten en over 2 weken zijn me ouders op vakantie.
Raad eens wie er langs komt
Jazeker!quote:
Godver.. ik wist dat er iets niet 100% sluitend was in mn formuleringquote:
Maar koude koffie liever nietquote:Op maandag 9 april 2007 19:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oud koffie gaat er hier ook wel in hoor...![]()
quote:
Eerikquote:Op maandag 9 april 2007 19:40 schreef eer-ik het volgende:
hoihoi
Compleet deel gemist zie ik
Alles goed met iedereen hier?
Overkomt jou ook niet vaak hequote:Op maandag 9 april 2007 19:40 schreef eer-ik het volgende:
hoihoi
Compleet deel gemist zie ik
Alles goed met iedereen hier?
Helaas, ik heb mensen op dit forum rondzwerven die dat niet hoeven te wetenquote:Op maandag 9 april 2007 19:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Wil je ons ook vertellen wat die naam is, en zo ja, wat is die naam?
Mooi, mooiquote:
Accoord, persoon X is wel een mooie naamquote:Op maandag 9 april 2007 19:43 schreef crossover het volgende:
[..]
Helaas, ik heb mensen op dit forum rondzwerven die dat niet hoeven te weten
Je mag haar wel persoon X noemen als je dat wil
Ik ga d'r het meisje van Cross noemen.quote:Op maandag 9 april 2007 19:43 schreef crossover het volgende:
Helaas, ik heb mensen op dit forum rondzwerven die dat niet hoeven te weten
Je mag haar wel persoon X noemen als je dat wil
Gij feestbeest.quote:Op maandag 9 april 2007 19:43 schreef eer-ik het volgende:
Mooi, mooi
Knetterverrot ben ik, gister weer even goed uitgeweest, vandaag dag @ oostvoorne gechilld, en ik pleur nu bijna in slaap...
Vannacht zo ongeveer 1 uur geslapen
Wheheh... goed bezig erik!quote:Op maandag 9 april 2007 19:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mooi, mooi
Knetterverrot ben ik, gister weer even goed uitgeweest, vandaag dag @ oostvoorne gechilld, en ik pleur nu bijna in slaap...
Vannacht zo ongeveer 1 uur geslapen
hey eer-ik.....quote:Op maandag 9 april 2007 19:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja he
Heb jij nog wat uigespookt de afgelopen dagen?
Genoegquote:Op maandag 9 april 2007 19:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja he
Heb jij nog wat uigespookt de afgelopen dagen?
Gezellig programma!quote:Op maandag 9 april 2007 19:50 schreef MPG het volgende:
Genoeg
Donderdag: naar Nijmegen geweest, en daar uitgeweest tot een uur of 4
Vrijdag: Terug naar Venlo gegaan, 's avonds met vrienden een biertje (of wat) gepakt
Zaterdag: Gewerkt van 8 - 18, daarna uit eten met vrienden en een NIeuw-Zeelandse kennis van vrienden, na het eten met hetzelfde gezelschap bieren tot de klok van 4
Zondag: Paasbrunch met familie
Maandag: lamballen
Goed bezig ookquote:Op maandag 9 april 2007 19:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Genoeg
Donderdag: naar Nijmegen geweest, en daar uitgeweest tot een uur of 4
Vrijdag: Terug naar Venlo gegaan, 's avonds met vrienden een biertje (of wat) gepakt
Zaterdag: Gewerkt van 8 - 18, daarna uit eten met vrienden en een NIeuw-Zeelandse kennis van vrienden, na het eten met hetzelfde gezelschap bieren tot de klok van 4
Zondag: Paasbrunch met familie
Maandag: lamballen
Dat was het zeer zekerquote:
Ah, okquote:Op maandag 9 april 2007 19:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hele nacht niet geslapen en vanmiddag ingedut.....![]()
Wheheh. Nee ik kan me enigszins voorstellen hoe dat eruit gezien moet hebben.quote:Op maandag 9 april 2007 19:54 schreef MPG het volgende:
Dat was het zeer zekerAlleen de zondagochtend aan de brunch zitten met een kater is geen aanrader
nee dus....quote:Op maandag 9 april 2007 19:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ah, ok
Dan is het niet echt vreemd idd...
Genoeg gedronken wel?
Bij mij werkt dat altijd als ik dat voor het slapen doe! En dan echt zo veel mogelijk.quote:Op maandag 9 april 2007 19:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee dus.......ik probeer nu zoveel mogelijk water te drinken...
![]()
![]()
Nah.. dan moet ik er 's nacht te vaak uit.. ook niet echt handigquote:Op maandag 9 april 2007 19:59 schreef crossover het volgende:
[..]
Bij mij werkt dat altijd als ik dat voor het slapen doe! En dan echt zo veel mogelijk.
doe ik ook...quote:Op maandag 9 april 2007 19:59 schreef crossover het volgende:
[..]
Bij mij werkt dat altijd als ik dat voor het slapen doe! En dan echt zo veel mogelijk.
dat heb dus nooit....quote:Op maandag 9 april 2007 20:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Nah.. dan moet ik er 's nacht te vaak uit.. ook niet echt handig
Tot morgen Kuukskequote:Op maandag 9 april 2007 20:05 schreef Kuukske het volgende:
Tijd voor koffie, bankhangen en tv.
Tot morgen
Geluksvogelquote:Op maandag 9 april 2007 20:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dat heb dus nooit.......'s nachts eruit moeten...
![]()
Ik heb doorgaans dat ik 't uit blijf stellen, totdat ik het echt niet meer trekquote:Op maandag 9 april 2007 20:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Geluksvogel..... Ik heb het alleen als ik echt veel gezopen heb (niet noodzakelijk in de zin van alcohol btw....)
Whehehquote:Op maandag 9 april 2007 20:12 schreef juon_jacket1 het volgende:
alleen als ik wakker word...dan moet ik als een speer naar beneden...![]()
slaap lekker erikquote:Op maandag 9 april 2007 20:33 schreef eer-ik het volgende:
Ja, ik ga wat slaap inhalen.
Tot morgen mensen
* crossover vinkt vrolijke-frits af.quote:Op maandag 9 april 2007 20:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
Present! Ik ben er nog wel!
Yepquote:Op maandag 9 april 2007 21:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
Heey Paas! Jij keek ff in MyAt zeker??
quote:
Ik denk dat 'ie nog zin gaat hebbenquote:Op maandag 9 april 2007 21:23 schreef JDude het volgende:
Ik hoop maar dat deze morgenochtend niet vol is, anders wordt het zoeen nutteloze tvp!
Mja.quote:Op maandag 9 april 2007 21:39 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik denk dat 'ie nog zin gaat hebben
In dit tempo redt deze het eenvoudigjes tot morgenvroegquote:Op maandag 9 april 2007 21:23 schreef JDude het volgende:
Ik hoop maar dat deze morgenochtend niet vol is, anders wordt het zoeen nutteloze tvp!
Ik ben Paaskonijnquote:Op maandag 9 april 2007 21:42 schreef crossover het volgende:
[..]
Mja.
Maaruh, wie ben jij? Stel je eens netjes voor!
Ja, ben jij een kloon?quote:
Neequote:
Waar woon je? Wat doe je in het dagelijks leven? Drink je graag koffie? En hoe veel/vaak dan wel?quote:
Helmond, Naar school gaan en voetballen, Ja, meestal 2x per dagquote:Op maandag 9 april 2007 21:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Waar woon je? Wat doe je in het dagelijks leven? Drink je graag koffie? En hoe veel/vaak dan wel?
Op welke school zit je?quote:Op maandag 9 april 2007 21:48 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Helmond, Naar school gaan en voetballen, Ja, meestal 2x per dag![]()
Jan van Brabant College, Molenstraat 121quote:
Is dat te zien vanaf het spoor??quote:Op maandag 9 april 2007 21:52 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jan van Brabant College, Molenstraat 121
Tof ik ookquote:Op maandag 9 april 2007 21:52 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jan van Brabant College, Molenstraat 121
Uhm, moeilijk..quote:
Chill.quote:
Nog 1 vraag: noem eens een docent die er al minstens 2 jaar werktquote:Op maandag 9 april 2007 21:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Chill.
Overtuigd iedereen dat ik geen kloon ben?
Ik moet er genoeg wetenquote:Op maandag 9 april 2007 21:56 schreef crossover het volgende:
[..]
Nog 1 vraag: noem eens een docent die er al minstens 2 jaar werkt![]()
(mijn oom werkt er trouwens ook)
Ja dus... daar kom ik dus elke dag voorbijgezoefdquote:Op maandag 9 april 2007 21:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Uhm, moeilijk..
Staat nog een gebouw voor en is laatst nog een lelijk gebouw voor gebouwd..
Zie je tijdens de les mensen in onderbroek rondlopen
Whehehe de nostalgiequote:Op maandag 9 april 2007 21:57 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik moet er genoeg weten
Vd Velde (de geit), Riechelman, Hermans, Willems enz enz
Met mij ist primaquote:Op maandag 9 april 2007 21:53 schreef Muck het volgende:
hey CO, hey MPG
ja gooooooedhele leuke zaterdag gehad
en de rest van het weekend was ookj zeker okee
en hoes met jou dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |