nee dus....quote:Op maandag 9 april 2007 19:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ah, ok
Dan is het niet echt vreemd idd...
Genoeg gedronken wel?
Bij mij werkt dat altijd als ik dat voor het slapen doe! En dan echt zo veel mogelijk.quote:Op maandag 9 april 2007 19:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee dus.......ik probeer nu zoveel mogelijk water te drinken...
![]()
![]()
Nah.. dan moet ik er 's nacht te vaak uit.. ook niet echt handigquote:Op maandag 9 april 2007 19:59 schreef crossover het volgende:
[..]
Bij mij werkt dat altijd als ik dat voor het slapen doe! En dan echt zo veel mogelijk.
doe ik ook...quote:Op maandag 9 april 2007 19:59 schreef crossover het volgende:
[..]
Bij mij werkt dat altijd als ik dat voor het slapen doe! En dan echt zo veel mogelijk.
dat heb dus nooit....quote:Op maandag 9 april 2007 20:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Nah.. dan moet ik er 's nacht te vaak uit.. ook niet echt handig
Tot morgen Kuukskequote:Op maandag 9 april 2007 20:05 schreef Kuukske het volgende:
Tijd voor koffie, bankhangen en tv.
Tot morgen
Geluksvogelquote:Op maandag 9 april 2007 20:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dat heb dus nooit.......'s nachts eruit moeten...
![]()
Ik heb doorgaans dat ik 't uit blijf stellen, totdat ik het echt niet meer trekquote:Op maandag 9 april 2007 20:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Geluksvogel..... Ik heb het alleen als ik echt veel gezopen heb (niet noodzakelijk in de zin van alcohol btw....)
Whehehquote:Op maandag 9 april 2007 20:12 schreef juon_jacket1 het volgende:
alleen als ik wakker word...dan moet ik als een speer naar beneden...![]()
slaap lekker erikquote:Op maandag 9 april 2007 20:33 schreef eer-ik het volgende:
Ja, ik ga wat slaap inhalen.
Tot morgen mensen
* crossover vinkt vrolijke-frits af.quote:Op maandag 9 april 2007 20:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
Present! Ik ben er nog wel!
Yepquote:Op maandag 9 april 2007 21:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
Heey Paas! Jij keek ff in MyAt zeker??
quote:
Ik denk dat 'ie nog zin gaat hebbenquote:Op maandag 9 april 2007 21:23 schreef JDude het volgende:
Ik hoop maar dat deze morgenochtend niet vol is, anders wordt het zoeen nutteloze tvp!
Mja.quote:Op maandag 9 april 2007 21:39 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik denk dat 'ie nog zin gaat hebben
In dit tempo redt deze het eenvoudigjes tot morgenvroegquote:Op maandag 9 april 2007 21:23 schreef JDude het volgende:
Ik hoop maar dat deze morgenochtend niet vol is, anders wordt het zoeen nutteloze tvp!
Ik ben Paaskonijnquote:Op maandag 9 april 2007 21:42 schreef crossover het volgende:
[..]
Mja.
Maaruh, wie ben jij? Stel je eens netjes voor!
Ja, ben jij een kloon?quote:
Neequote:
Waar woon je? Wat doe je in het dagelijks leven? Drink je graag koffie? En hoe veel/vaak dan wel?quote:
Helmond, Naar school gaan en voetballen, Ja, meestal 2x per dagquote:Op maandag 9 april 2007 21:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Waar woon je? Wat doe je in het dagelijks leven? Drink je graag koffie? En hoe veel/vaak dan wel?
Op welke school zit je?quote:Op maandag 9 april 2007 21:48 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Helmond, Naar school gaan en voetballen, Ja, meestal 2x per dag![]()
Jan van Brabant College, Molenstraat 121quote:
Is dat te zien vanaf het spoor??quote:Op maandag 9 april 2007 21:52 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jan van Brabant College, Molenstraat 121
Tof ik ookquote:Op maandag 9 april 2007 21:52 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jan van Brabant College, Molenstraat 121
Uhm, moeilijk..quote:
Chill.quote:
Nog 1 vraag: noem eens een docent die er al minstens 2 jaar werktquote:Op maandag 9 april 2007 21:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Chill.
Overtuigd iedereen dat ik geen kloon ben?
Ik moet er genoeg wetenquote:Op maandag 9 april 2007 21:56 schreef crossover het volgende:
[..]
Nog 1 vraag: noem eens een docent die er al minstens 2 jaar werkt![]()
(mijn oom werkt er trouwens ook)
Ja dus... daar kom ik dus elke dag voorbijgezoefdquote:Op maandag 9 april 2007 21:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Uhm, moeilijk..
Staat nog een gebouw voor en is laatst nog een lelijk gebouw voor gebouwd..
Zie je tijdens de les mensen in onderbroek rondlopen
Whehehe de nostalgiequote:Op maandag 9 april 2007 21:57 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik moet er genoeg weten
Vd Velde (de geit), Riechelman, Hermans, Willems enz enz
Met mij ist primaquote:Op maandag 9 april 2007 21:53 schreef Muck het volgende:
hey CO, hey MPG
ja gooooooedhele leuke zaterdag gehad
en de rest van het weekend was ookj zeker okee
en hoes met jou dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |