Ik ben Paaskonijnquote:Op maandag 9 april 2007 21:42 schreef crossover het volgende:
[..]
Mja.
Maaruh, wie ben jij? Stel je eens netjes voor!
Ja, ben jij een kloon?quote:
Neequote:
Waar woon je? Wat doe je in het dagelijks leven? Drink je graag koffie? En hoe veel/vaak dan wel?quote:
Helmond, Naar school gaan en voetballen, Ja, meestal 2x per dagquote:Op maandag 9 april 2007 21:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Waar woon je? Wat doe je in het dagelijks leven? Drink je graag koffie? En hoe veel/vaak dan wel?
Op welke school zit je?quote:Op maandag 9 april 2007 21:48 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Helmond, Naar school gaan en voetballen, Ja, meestal 2x per dag![]()
Jan van Brabant College, Molenstraat 121quote:
Is dat te zien vanaf het spoor??quote:Op maandag 9 april 2007 21:52 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jan van Brabant College, Molenstraat 121
Tof ik ookquote:Op maandag 9 april 2007 21:52 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jan van Brabant College, Molenstraat 121
Uhm, moeilijk..quote:
Chill.quote:
Nog 1 vraag: noem eens een docent die er al minstens 2 jaar werktquote:Op maandag 9 april 2007 21:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Chill.
Overtuigd iedereen dat ik geen kloon ben?
Ik moet er genoeg wetenquote:Op maandag 9 april 2007 21:56 schreef crossover het volgende:
[..]
Nog 1 vraag: noem eens een docent die er al minstens 2 jaar werkt![]()
(mijn oom werkt er trouwens ook)
Ja dus... daar kom ik dus elke dag voorbijgezoefdquote:Op maandag 9 april 2007 21:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Uhm, moeilijk..
Staat nog een gebouw voor en is laatst nog een lelijk gebouw voor gebouwd..
Zie je tijdens de les mensen in onderbroek rondlopen
Whehehe de nostalgiequote:Op maandag 9 april 2007 21:57 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik moet er genoeg weten
Vd Velde (de geit), Riechelman, Hermans, Willems enz enz
Met mij ist primaquote:Op maandag 9 april 2007 21:53 schreef Muck het volgende:
hey CO, hey MPG
ja gooooooedhele leuke zaterdag gehad
en de rest van het weekend was ookj zeker okee
en hoes met jou dan?
Nee, niet maar er zijn twee vestigingen, de andere is volgens mij wel te zien vanaf het spoor.quote:
Dat doet hij niet bij ons.quote:Op maandag 9 april 2007 22:00 schreef crossover het volgende:
[..]
Whehehe de nostalgie
Riechelmanndooie lul dat het is, met z'n praatjes over het leger
Wie is je oom trouwens?quote:Op maandag 9 april 2007 22:00 schreef crossover het volgende:
[..]
Whehehe de nostalgie
Riechelmanndooie lul dat het is, met z'n praatjes over het leger
Ik bedoel iig die vlakbij station brouwhuis, half achter zoeen lelijke flatquote:Op maandag 9 april 2007 22:03 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee, niet maar er zijn twee vestigingen, de andere is volgens mij wel te zien vanaf het spoor.
Die ene met die grijze snor die wiskunde geeft aan de onderbouwquote:
Wij hebben het over de andere vestigingquote:Op maandag 9 april 2007 22:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik bedoel iig die vlakbij station brouwhuis, half achter zoeen lelijke flat
GVD van Riel wat een saaie eikel is datquote:Op maandag 9 april 2007 22:07 schreef crossover het volgende:
Ach ja daar zijn het leraren voor
Heb je van Riel voor ec? Daar was ik de laatste les eruit gezet omdat ik ruzie kreeg![]()
Ik zei geen U tegen hem, en toen begon hij over respect, waarop ik zei dat je respect moet verdienen bij mij. Toen mocht ik gaan
maar over het algemeen wel een leuke tijd gehad daar
[..]
Die ene met die grijze snor die wiskunde geeft aan de onderbouw
van Kessel?quote:Op maandag 9 april 2007 22:07 schreef crossover het volgende:
Ach ja daar zijn het leraren voor
Heb je van Riel voor ec? Daar was ik de laatste les eruit gezet omdat ik ruzie kreeg![]()
Ik zei geen U tegen hem, en toen begon hij over respect, waarop ik zei dat je respect moet verdienen bij mij. Toen mocht ik gaan
maar over het algemeen wel een leuke tijd gehad daar
[..]
Die ene met die grijze snor die wiskunde geeft aan de onderbouw
[..]
Wij hebben het over de andere vestiging
quote:
Hij is rlxquote:
ik zag het jaquote:Op maandag 9 april 2007 22:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Met mij ist primaDruk maar zeer gezellig weekeinde gehad, samenvatting staat in dit of vorige topic
Ik zit trouwens bij zijn zoon in de klas, Frank v Kesselquote:
Dat was vast ook heel gezelligquote:Op maandag 9 april 2007 22:13 schreef Muck het volgende:
[..]
ik zag het ja
gezellig!
ik ben zaterdag met mijn lief naar Artis geweest
jupquote:
Ja, het lijkt wel dat ik vrienden hebquote:Op maandag 9 april 2007 22:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
Nou kijk eens Paas waar je dankzij mij terecht bent gekomen!![]()
Zijn die MyAt nog ergens goed voor!
W8 ff.. jij bent hier via Tim Frits? Hoe kom je daar nu bij uit?quote:Op maandag 9 april 2007 22:18 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja, het lijkt wel dat ik vrienden heb![]()
Is toch niets mis mee?quote:Op maandag 9 april 2007 22:16 schreef Muck het volgende:
[..]
jup
allemaal jonge beestjes
ook al ben ik 21, ik heb stiekem een zwak voor dierentuinen
Ik ging maar eens kijken waar hij altijd postte..quote:Op maandag 9 april 2007 22:20 schreef MPG het volgende:
[..]
W8 ff.. jij bent hier via Tim Frits? Hoe kom je daar nu bij uit?
Ja, maar hoe kom je erbij om bij om te kijken waar Tim Frits altijd post? Kennen jullie elkaar ergens van ofzo?quote:Op maandag 9 april 2007 22:21 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik ging maar eens kijken waar hij altijd postte..
En toen zag ik kilomerers Koffie staan.
En ja..uhm..dat was het..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |