ScarFace- moest zo nodig over Red Bull zeveren.quote:Op maandag 9 april 2007 23:31 schreef BrandX het volgende:
Oeps! Paar minuten te laat, maar ik ga nu!
Ciao!![]()
![]()
Wie wat waaR? En waarin had jij dan gelijk? Dat t mierezoet is?quote:Op maandag 9 april 2007 23:55 schreef Sander170 het volgende:
[..]
ScarFace- moest zo nodig over Red Bull zeveren.![]()
En ik had gelijk gisteren, en daar ging het me om.![]()
En buiten dat geef mij maar liever Koffie dan die zoete Red Bull.![]()
Ja precies en in dat andere had ik ook gelijk !quote:Op maandag 9 april 2007 23:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Wie wat waaR? En waarin had jij dan gelijk? Dat t mierezoet is?
Nee, veel te eenzaam hierquote:Op dinsdag 10 april 2007 00:05 schreef Sander170 het volgende:
Precies, mijn dienst is zo juist begonnen !
Allemaal een Goedenacht trouwens.![]()
Ik bedoel mijn huidige fysieke toestandquote:
Ok, ben ik weer... Dat op zoeen gaar blikske staat dat het 2-4 koppen koffie is?quote:Op maandag 9 april 2007 23:58 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja precies en in dat andere had ik ook gelijk !
Lees anders effe terug of vraag het aan ScarFace-
Dat is waarquote:Op dinsdag 10 april 2007 00:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
Het is wel rustig idd! Als eer-ik er niet is dan is het altijd rustig! De Powerposter!!
Doe mij ook een bakskequote:Op dinsdag 10 april 2007 00:10 schreef Sander170 het volgende:
Trouwens mooi dat het effe rustig is, dan heb ik effe tijd om mijn koffie te pakken.![]()
Tot zo dan.![]()
Precies daar ging het om, en hij beweerde dat het op de Red Bull staat !quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Ok, ben ik weer... Dat op zoeen gaar blikske staat dat het 2-4 koppen koffie is?
Dat staat alleen op de golden power, de nep redbull van de aldi
Hoezo eenzaam, of vrijgezel bedoel je dat soms ????quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:10 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik bedoel mijn huidige fysieke toestand
Zoals ik al zei, dat staat niet op red bull, wel op golden powerquote:Op dinsdag 10 april 2007 00:11 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Precies daar ging het om, en hij beweerde dat het op de Red Bull staat !
Toen zij ik dat het echt niet zo is, tenminste ik zie het niet op Red Bull staan hoor.![]()
Cross is verliefdquote:Op dinsdag 10 april 2007 00:12 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Hoezo eenzaam, of vrijgezel bedoel je dat soms ????
Ben jij dan ScarFace- soms ????quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, dat staat niet op red bull, wel op golden power
quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:14 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ben jij dan ScarFace- soms ????
Zoals ik één topic eerder ook al zei het staat inderdaad niet op de Red Bull !
Daar heb ik gelijk in.![]()
Dat weet ik wel zeker dat hij zich vergist.quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Hell no!! Ik ben MPG... geen scarface....
Jij hebt zonder meer gelijk... ik vraag me alleen af of scraface zich niet gewoon vergist in merk
Nee niks, ik drink me koffie altijd zwart !quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:15 schreef ScarFace- het volgende:
Sander wat heb jij in je koffie zitten?
Ik weet nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |