quote:Op maandag 9 april 2007 01:05 schreef Lieve het volgende:
Hoe spel je liegen?
N A T A S J A
goed zo nastyAss
Lieve Dogga, er werd letterlijk gezegd dat als ze de koffer NIET terug zou geven, er een sanctie zou volgen...quote:Op maandag 9 april 2007 01:05 schreef Dogga het volgende:
Een sanctie is gewoon op ze plaats nu hoor.
Wat denkt zei nou. dat naar binnen verplaasten ineens weer alles goed maakt ?
quote:Op maandag 9 april 2007 01:03 schreef Lieve het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]Met haar dikke plonsbuik, haar soepreet en haar flubbertietjestheezakjes aan de rol!
Nja officieel heeft ze hem niet terug gegeven, en ook niet terug gezet waar die stond..................... mja, dat is alleen in mijn oogpunt waarschijnlijkquote:Op maandag 9 april 2007 01:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lieve Dogga, er werd letterlijk gezegd dat als ze de koffer NIET terug zou geven, er een sanctie zou volgen...
Ze heeft dus gewoon geluisterd...
Natasja wordt gewoon hand boven der hoofd gehouden door haar nog een kans te geven de koffer terug te brengen. Strijkijzer ook nog foetsie dus redaktie...laat maar es zien wat jullie echt waard zijn en deel een sanctie uit!quote:Privé-eigendommen, het woord zegt het al, de eigendommen van mede-Miljonairs zijn privé . Het is niet toegestaan daaraan te komen. Dit geldt voor alle privé-eigendommen zoals kleding, post, studiemateriaal, foto’s etcetera
sowieso, voor de andere dingen die ze gedaan heeft wat niet mag (de kast, strijkbout en fluisteren)quote:Op maandag 9 april 2007 01:06 schreef Lieve het volgende:
En ik zeg... sanctie, want de koffer staat niet waar Ilona hem heeft achtergelaten!
En dat was WEL de regel!
Niet dat je de zooi van anderen kan en mag verplaatsen
Beetje raar dat ze ze laten zoeken...quote:Op maandag 9 april 2007 01:07 schreef scanman01 het volgende:
De redactie had nu ook wel even mogen bellen.
Precies, maar het zal mij benieuwen want Natasja mag allesquote:Op maandag 9 april 2007 01:06 schreef Lieve het volgende:
En ik zeg... sanctie, want de koffer staat niet waar Ilona hem heeft achtergelaten!
En dat was WEL de regel!
Alleen jammer dat die nu niet meer mee mogen kijken.quote:Op maandag 9 april 2007 01:06 schreef FSR het volgende:
weer een goed voorbeeld voor de kindtjessssss
Als jij niet meer objectief kan denken door een tv show, is dat in de eerste plaats zielig voor jezelfquote:Op maandag 9 april 2007 00:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
De rat met een domme grijns op zijn porum.. Schuldig of niet.(ik ben niet meer objectief, helaas(voor een enkeling)).
Dat deden ze ook niet toen Ilona nog op krukken liep en haar beautycase weg was gegooid door Brianquote:Op maandag 9 april 2007 01:07 schreef scanman01 het volgende:
De redactie had nu ook wel even mogen bellen.
Ik bedoelde enkel dat degene waar we over moeten klagen ( ALS dat al moet ) de redactie is, en niet Natasia...quote:Op maandag 9 april 2007 01:06 schreef Liess het volgende:
[..]
Nja officieel heeft ze hem niet terug gegeven, en ook niet terug gezet waar die stond..................... mja, dat is alleen in mijn oogpunt waarschijnlijk![]()
Miss. komt het op tv..quote:Op maandag 9 april 2007 01:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Alleen jammer dat die nu niet meer mee mogen kijken.
naaitasja heeft al een sanctie en voor haar is dat haar werkelijke leven...quote:Op maandag 9 april 2007 01:06 schreef Lieve het volgende:
En dat was WEL de regel!
Dat dacht ik dus ook, alhoewel het ook kon zijn "Wat leuk om nu te zien" ofzo...quote:Op maandag 9 april 2007 01:09 schreef scanman01 het volgende:
Eric: "Die gaat over twee weken bevallen"
Ilona: "Oh, dat vind ik wel leuk dat ik dat ook kan zien dan"
Het lijkt wel een of andere pestshowquote:Op maandag 9 april 2007 01:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Beetje raar dat ze ze laten zoeken...![]()
Denk het ookquote:Op maandag 9 april 2007 01:11 schreef Sonique het volgende:
Natuurlijk gaat Ilona morgen weg...
Alle huilies hier vinden alles goed wat Huubler doet en als Natasia keurig de bevelen van de redactie opvolgt -hetgeen Huub dagelijks doet omdat hij te veel zuipt- is het niet goed en moet zij een sanctie krijgen.quote:Op maandag 9 april 2007 01:07 schreef Wiebe-Hoekstra het volgende:
Natasja wordt gewoon hand boven der hoofd gehouden door haar nog een kans te geven de koffer terug te brengen. Strijkijzer ook nog foetsie dus redaktie...laat maar es zien wat jullie echt waard zijn en deel een sanctie uit!
Origineel he? Ze zijn zo knap!!quote:Op maandag 9 april 2007 01:12 schreef yellowfirst het volgende:
Knap werk: BANJ verzint om koffer te verbergen èn Ilona haar naam te veranderen in Iloma.....![]()
Ik weet niet eens wie je bedoelt met 'flubber' .quote:Op maandag 9 april 2007 01:08 schreef solara4 het volgende:
flubber is onrustig, ik ga haar flubbe rnoemen
Nee hoor... Dat was echt wat ze zei. Als ze nu nog liegt, dan is ze er wel erg goed in.quote:Op maandag 9 april 2007 01:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, alhoewel het ook kon zijn "Wat leuk om nu te zien" ofzo...
Iedereen heeft zo zijn voorkeuren voor bepaalde personages, of dat nou voor een tv show is of voor het dagelijks leven. Is een kwestie van smaak of gevoel en is niet afhankelijk van een opdringerige forum-user.quote:Op maandag 9 april 2007 01:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als jij niet meer objectief kan denken door een tv show, is dat in de eerste plaats zielig voor jezelf![]()
Ik ben benieuwd, scan!quote:Op maandag 9 april 2007 01:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor... Dat was echt wat ze zei. Als ze nu nog liegt, dan is ze er wel erg goed in.
Wat dacht jezelfquote:Op maandag 9 april 2007 01:15 schreef farceman het volgende:
Hoop dat ze achter eindelijk eens meehelpen met die muziekkabels te vinden
Volgens mij ookquote:Op maandag 9 april 2007 01:16 schreef Liess het volgende:
Liggen gewoon onder zn matras toch
quote:Op maandag 9 april 2007 01:12 schreef APK het volgende:
[..]
Alle huilies hier vinden alles goed wat Huubler doet en als Natasia keurig de bevelen van de redactie opvolgt -hetgeen Huub dagelijks doet omdat hij te veel zuipt- is het niet goed en moet zij een sanctie krijgen.![]()
Natasia gebaarde vanavond dat hij ze onder zijn matras moest leggen,quote:Op maandag 9 april 2007 01:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het bed van Brian wordt doorzocht op kabels
[afbeelding]
Want?quote:Op maandag 9 april 2007 01:17 schreef Dogga het volgende:
De sanctie is er!!!
quote:Op maandag 9 april 2007 01:17 schreef Flabberguest het volgende:
Brief voor tasia, WAARSCHUWINGGGGGGGGGG
Zetten ze zo wel even op het schermquote:Op maandag 9 april 2007 01:17 schreef Sonique het volgende:
Ze zien um niet...
Zeg ik dat danquote:Op maandag 9 april 2007 01:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Iedereen heeft zo zijn voorkeuren voor bepaalde personages, of dat nou voor een tv show is of voor het dagelijks leven. Is een kwestie van smaak of gevoel en is niet afhankelijk van een opdringerige forum-user.
Ik heb al maandenlang gelijk, ik dram alleen niet door en ik stuur geen post naar DGK van 'Albertus uit Amsterdam'quote:
Het zou natuurlijk ook een overlijdensbericht kunnen wezenquote:Op maandag 9 april 2007 01:18 schreef proh het volgende:
komen sancties tegenwoordig per post op dit tijstip?
quote:Op maandag 9 april 2007 01:21 schreef Dogga het volgende:
Brian is bang dat hij ook een sanctie krijgt dus gelijk wilt hij het terug geven
Bescheidenheid siert de mens......quote:Op maandag 9 april 2007 01:19 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb al maandenlang gelijk, ik dram alleen niet door en ik stuur geen post naar DGK van 'Albertus uit Amsterdam'![]()
quote:Op maandag 9 april 2007 01:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Jezus Natasia...
Stuk schuimrubber dat je er bent!
het is een saaie doos, liever nathanael of nicolaasquote:Op maandag 9 april 2007 01:17 schreef elcastel het volgende:
Wat een tof wijf ook die Iloma. Ik ben gewoon blij haarweer te zien.
Shit, ik dacht dat die mooie kaart met bloemen en geluid voor Silleke van jou wasquote:Op maandag 9 april 2007 01:19 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb al maandenlang gelijk, ik dram alleen niet door en ik stuur geen post naar DGK van 'Albertus uit Amsterdam'![]()
Misschien saai omdat ze niet zo ordinair krijst als Natasja, maar wel een vrouw met klasse én die haar huiswerk heeft gedaan. Ik zie haar morgen wel weer vertrekken hoor, maar ik vind het een fijn mens.quote:Op maandag 9 april 2007 01:23 schreef robert2006 het volgende:
het is een saaie doos, liever nathanael of nicolaas
Nee, anderen hebben waarschuwingen gehad en die gelden niet meer na enige tijd.quote:Op maandag 9 april 2007 01:23 schreef Sonique het volgende:
En wat zegt ze nu: "En volgende maand krijg ik weer te horen, die geldt niet meer'
Ze heeft er dus meerdere gehad? begrijp ik dat goed?
De kabels van de DJ set geeft ie niet hoorquote:
quote:Op maandag 9 april 2007 01:24 schreef scanman01 het volgende:
Natasia zwaar over de zeik dat ZIJ of all people een officiele waarschuwing krijgt. Waar halen ze gvd het gore lef vandaan?![]()
![]()
Tuinpad van mn vader ( remix)quote:Op maandag 9 april 2007 01:25 schreef Sonique het volgende:
ik vind het wel een luek liedje trouwens...
IEmand de titel?
Ach welnee PC eend. Ik geniet van wat ik zie en wat ik lees. En ik ben niet zielig omdat ik hier en daar een voorkeurtje uitspreek. Doe jij toch ook. (maar als ik iemand anders leuk vind als jij hoor je het ook wel)quote:
Behalve als ze binnenkort nog een keer in de fout gaatquote:Op maandag 9 april 2007 01:25 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, anderen hebben waarschuwingen gehad en die gelden niet meer na enige tijd.
Boeit haar geen ruk.
aha, dus ze moeten snel handelen...quote:Op maandag 9 april 2007 01:25 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, anderen hebben waarschuwingen gehad en die gelden niet meer na enige tijd.
Boeit haar geen ruk.
Zal dan wel een hele forse overtreding moeten zijn, anders houden ze een hand boven haar hoofdquote:Op maandag 9 april 2007 01:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Behalve als ze binnenkort nog een keer in de fout gaat![]()
Mijn grafkrans met 'Ave Maria' op een chip is aangekomen?quote:Op maandag 9 april 2007 01:24 schreef kleinzusje het volgende:
Shit, ik dacht dat die mooie kaart met bloemen en geluid voor Silleke van jou was![]()
Volgens mij zitten er in die grote speakers ingebouwde versterkers dus die hebben ook een voeding nodig dus zo een draadje eraan werkt dan niet..quote:Op maandag 9 april 2007 01:27 schreef Veulen het volgende:
Zouden ze niet weten dat die kabels van die grote boxxen ook aan kunt sluiten op die cd dingen?
Toch zit ik er hard aan te denken mijn principes opzij te zetten en Brian even een kaartje onder de riem te stekenquote:
Er kwam een opblaassmurf in een grote doos ( gevuld met eitjes). Je naam stond er duidelijk opquote:Op maandag 9 april 2007 01:28 schreef APK het volgende:
[..]
Mijn grafkrans met 'Ave Maria' op een chip is aangekomen?![]()
Ik kon de streams niet volgen eerder vandaag.
Na morgen is het weer een normalre werkweek, met veel vaste dingen enzo. Dan ga je geen gasten meer uitnodigen. Nee, ik denk dat ze Nena er in deden als gekmakertje en dat Ilona blijft. Zo niet, dan kan ze ook echt enorm goed liegen.quote:Op maandag 9 april 2007 01:28 schreef rooie3 het volgende:
Ilona gaat echt niet blijven.
Morgen staat er weer een ander op de stoep.
Volgens mij krijgt elke oude miljonair de kans om bommen te gooien.
Dat gaat misschien gebeuren en weet je wat het leuke is: Ze gaat niet weggestuurd worden omdat ze een contract van een jaar heeft!quote:Op maandag 9 april 2007 01:27 schreef scanman01 het volgende:
Behalve als ze binnenkort nog een keer in de fout gaat![]()
De 300 LCD schermen in dat huis ookquote:Op maandag 9 april 2007 01:29 schreef Sonique het volgende:
erik, de computer heeft ook zulke snoertjes...
quote:Op maandag 9 april 2007 01:32 schreef Wiebe-Hoekstra het volgende:
De redaktie van DGK zit ook lekker mee te lezen
Laatste bezoek: 5 seconden geleden.
Bakkiederbij?
Bedoel je nou 'Het dorp' van Wim Sonneveld.?quote:
JE snapt haar niet, of je hebt het niet vanaf het begin gezien...quote:Op maandag 9 april 2007 01:31 schreef ach het volgende:
Gadver wat een vies zeikwijf die ilonaPast echt duidelijk niet bij deze bewonders nu en zal er wel snel uitgaan
![]()
"Ik vind het niet kunnen die snoertjes er uit halen, dat kan toch niet![]()
![]()
"
![]()
quote:Op maandag 9 april 2007 01:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bedoel je nou 'Het dorp' van Wim Sonneveld.?
Nee, ik denk niet dat Ilona een blijvertje is. Ze is een te grote neuroot, dat weet je nog van de vorige keer. En ze heeft net weer een baan, dat was belangrijk. En tenslotte kan ik me Ilona niet voorstellen met uitsluitend een klein koffertje.quote:Op maandag 9 april 2007 01:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Na morgen is het weer een normalre werkweek, met veel vaste dingen enzo. Dan ga je geen gasten meer uitnodigen. Nee, ik denk dat ze Nena er in deden als gekmakertje en dat Ilona blijft. Zo niet, dan kan ze ook echt enorm goed liegen.
Die gasten zijn echt 24/7 hier continu aan het F5én.quote:Op maandag 9 april 2007 01:32 schreef Wiebe-Hoekstra het volgende:
Bakkiederbij?
Ze zullen en blijven zwijgenquote:Op maandag 9 april 2007 01:32 schreef Wiebe-Hoekstra het volgende:
Bakkiederbij?
sylvia leeft in DGK van tarotkaart tot tarotkaart, de paarden en rijles... haar feestmomentjes zijn spaarzaam...quote:Op maandag 9 april 2007 01:29 schreef farceman het volgende:
Ilona is echt een schat van een mens, maar je ziet gewoon dat ze zich niet helemaal thuis voelt.
De koffer maakte haar gelijk van streek en ook de muziek nu kunnen haar niet echt verblijden.
Ze is er gewoon simpelweg net iets te oud voor.
Sylvia houd zich trouwens wel heel vaak afzeidig van alle troubles de laatste tijd.
quote:
WTFquote:Op maandag 9 april 2007 01:30 schreef kleinzusje het volgende:
Er kwam een opblaassmurf in een grote doos ( gevuld met eitjes). Je naam stond er duidelijk op
Sarcasme, kwaliteitsuser, sarcasme...quote:Op maandag 9 april 2007 01:31 schreef ach het volgende:
Gadver wat een vies zeikwijf die ilonaPast echt duidelijk niet bij deze bewoners nu en zal er wel snel uitgaan
![]()
"Ik vind het niet kunnen die snoertjes er uit halen, dat kan toch niet![]()
![]()
"
![]()
Dat denk ik ook! Dus geniet vandaag en de tenen krommende momenten gaan ook nog komen met Natte Nelquote:Op maandag 9 april 2007 01:28 schreef rooie3 het volgende:
Ilona gaat echt niet blijven.
Morgen staat er weer een ander op de stoep.
Volgens mij krijgt elke oude miljonair de kans om bommen te gooien.
Op Fok! bekend als...quote:Op maandag 9 april 2007 01:35 schreef APK het volgende:
[..]
WTF
Gebruikt iemand de naam 'Albertus uit Amsterdam' om een smurf te sturen?![]()
Dan ga ik binnenkort onder de naam 'Erik uit Zwolle' mongolencaps van Huub sturen.![]()
Is ook het verstandigst...quote:
Heb het inderdaad niet vanaf het begin gezienquote:Op maandag 9 april 2007 01:33 schreef Sonique het volgende:
[..]
JE snapt haar niet, of je hebt het niet vanaf het begin gezien...
Haar uitsraak is met een zekere mate overgoten met sarcasme
Mee eensquote:Op maandag 9 april 2007 01:36 schreef Sonique het volgende:
[..]
Is ook het verstandigst...
Al die newbies geloven het toch niet dat ze '; echt' zijn..
Krijg je weer een halve COS vol met verzoekjes enzo...
Ik vond Ilona niet echt geloofwaardig toen ze vertelde dat haar werkgever de komende 6 maanden zou betalen.quote:Op maandag 9 april 2007 01:31 schreef scanman01 het volgende:
Na morgen is het weer een normalre werkweek, met veel vaste dingen enzo. Dan ga je geen gasten meer uitnodigen. Nee, ik denk dat ze Nena er in deden als gekmakertje en dat Ilona blijft. Zo niet, dan kan ze ook echt enorm goed liegen.
Klasse, je hebt het voor elkaar ! Wat een PM-tje toch niet kan bewerkstelligen !quote:Op maandag 9 april 2007 01:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Met dank aan Bright side of Life
[afbeelding]
Jij legt mij allemaal woorden in mijn mondquote:Op maandag 9 april 2007 01:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ach welnee PC eend. Ik geniet van wat ik zie en wat ik lees. En ik ben niet zielig omdat ik hier en daar een voorkeurtje uitspreek. Doe jij toch ook. (maar als ik iemand anders leuk vind als jij hoor je het ook wel)
dat kun je niet makenquote:Op maandag 9 april 2007 01:35 schreef APK het volgende:
[..]
WTF
Gebruikt iemand de naam 'Albertus uit Amsterdam' om een smurf te sturen?![]()
Dan ga ik binnenkort onder de naam 'Erik uit Zwolle' mongolencaps van Huub sturen.![]()
Zeik niet zo.quote:Op maandag 9 april 2007 01:32 schreef Wiebe-Hoekstra het volgende:
Denk 50 kilo lichter en je ziet nog wel eens het licht in hemquote:Op maandag 9 april 2007 01:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Iew! Een naakte Jaap!
Net als Nathanaelquote:Op maandag 9 april 2007 01:31 schreef APK het volgende:
[..]
Dat gaat misschien gebeuren en weet je wat het leuke is: Ze gaat niet weggestuurd worden omdat ze een contract van een jaar heeft!![]()
![]()
quote:Op maandag 9 april 2007 01:39 schreef APK het volgende:
[..]
Zeik niet zo.
Ze hebben GVD de entree van Ilona vertraagd tot dat brakke Fok! weer online was.
Hahaha, teveel drank... die vind ik grappigquote:Op maandag 9 april 2007 01:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat groen staat Jaap verdomde goed!
Ja, samen met de kleine boxen is alles onder haar dekens verdwenenquote:Op maandag 9 april 2007 01:41 schreef Lieve het volgende:
NATASIA HEEFT DE KABELS VAN RATB
Stel je niet aanquote:Op maandag 9 april 2007 01:42 schreef Lieve het volgende:
ZOOO HEEE!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar gaat nu de telefoon?????
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is ' achter' al zooooo geschrokken van 1 waarschuwing aan Nasty?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HALLO REDACTIE
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kwam er vandaag achter dat je een Voller bent met wel 22.000 postsquote:Op maandag 9 april 2007 01:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio gaat worstelen met Huub
[afbeelding]
Rustig maar, Lieve Lieve...quote:Op maandag 9 april 2007 01:42 schreef Lieve het volgende:
ZOOO HEEE!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar gaat nu de telefoon?????
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is ' achter' al zooooo geschrokken van 1 waarschuwing aan Nasty?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HALLO REDACTIE
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan ben je wel laatquote:Op maandag 9 april 2007 01:43 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik kwam er vandaag achter dat je een Voller bent met wel 22.000 posts![]()
Niks over de Vollertjes hoor, dat zijn hartstikke lieve en gastvrije menskes.quote:Op maandag 9 april 2007 01:43 schreef Prospera het volgende:
[..]
laat bart lekker thuis bij lesley blijven...quote:Op maandag 9 april 2007 01:36 schreef Flabberguest het volgende:
Euhmmm DGK_redaktie, als jullie toch mee lezen, zou BART er morgen in mogen, ben zooooooooooooo benieuwd naar de reacties daar van bepaalde personen ghehehehehe plssssssss
Ja, ik was daar lange tijd. Vorig jaar BB Belgie en Tour de France daar gedaan. En de eerste maanden DGK, in dat topic heb ik ruim 10.000 posts. Toen werd VOL een beetje te flauw en ben ik opgestapt.quote:Op maandag 9 april 2007 01:43 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ach NIEMAND hier doet iets aan PsychoL en zij post ook nog op fok.quote:Op maandag 9 april 2007 01:46 schreef Lieve het volgende:
Denk maar niet dat er IEMAND is die iets tegen RatB mag ondernemen of mag zeggen. Ook 'achter' niet.
Lieke?quote:Op maandag 9 april 2007 01:48 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
laat bart lekker thuis bij lieke blijven...
Die server van hunnie heb ook maar een paar usertjes te verduren. De fok servert een paar meer.quote:Op maandag 9 april 2007 01:46 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Niks over de Vollertjes hoor, dat zijn hartstikke lieve en gastvrije menskes.![]()
En bovendien hebben hunnie een servert die het wél doet...![]()
Ik vind het zo grappig hoe Natasia denkt dat de redactie dit haar niet hoort zeggen ofzo...quote:Op maandag 9 april 2007 01:50 schreef Dogga het volgende:
gaaaaaat ze dat zegge
dat ze op de trap geslagen is
ZWAKKKK
Hee niemandquote:Op maandag 9 april 2007 01:49 schreef APK het volgende:
[..]
Ach NIEMAND hier doet iets aan PsychoL en zij post ook nog op fok.
Lijkt mij een beetje vergelijkbaar.
Dat kan je niet zien, dus zo zwak is dat nietquote:Op maandag 9 april 2007 01:50 schreef Dogga het volgende:
gaaaaaat ze dat zegge
dat ze op de trap geslagen is
ZWAKKKK
Fuck no, dat prachtige verhaal van daarnet was mijn hoogtepunt weer...quote:Op maandag 9 april 2007 01:50 schreef Wiebe-Hoekstra het volgende:
Ik reken op Ian_Nick voor weer zo'n prachtige OP zometeen![]()
En bovendien kun je niet eens op hun servert als je tegen Huub bent.quote:Op maandag 9 april 2007 01:50 schreef scanman01 het volgende:
Die server van hunnie heb ook maar een paar usertjes te verduren. De fok servert een paar meer.
Die servert heeft iig het recht verdient om fokservert genoemd te mogen worden.quote:Op maandag 9 april 2007 01:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die server van hunnie heb ook maar een paar usertjes te verduren. De fok servert een paar meer.
Zou ik ook doen met zo'n lichaam.quote:Op maandag 9 april 2007 01:52 schreef scanman01 het volgende:
Zit Brian nou echt enorm op z'n eigen lichaam te geilen of leek dat maar zo?
Hij keek of de prijsdatum er nog op staat of dat hij inmiddels over de datum is.quote:Op maandag 9 april 2007 01:52 schreef scanman01 het volgende:
Zit Brian nou echt enorm op z'n eigen lichaam te geilen of leek dat maar zo?
hoe zit dat dan, heb ik ff gemistquote:Op maandag 9 april 2007 01:55 schreef Liess het volgende:
Ohja ze denken ook echt dat zij die hond verstopt hebben
Reken daar maar wel op ja. Die is zwaar over de zeik. Ze probeert het niet te laten merken denk ik, maar ze kookt van bjnnen. Net als Jaap een keer vergeet om haar te bedanken, kan ze ook deze actie van de redactie totaal niet waarderen.quote:Op maandag 9 april 2007 01:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia is toch wel pissed over de waarschuwing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |