Jij legt mij allemaal woorden in mijn mondquote:Op maandag 9 april 2007 01:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ach welnee PC eend. Ik geniet van wat ik zie en wat ik lees. En ik ben niet zielig omdat ik hier en daar een voorkeurtje uitspreek. Doe jij toch ook. (maar als ik iemand anders leuk vind als jij hoor je het ook wel)
dat kun je niet makenquote:Op maandag 9 april 2007 01:35 schreef APK het volgende:
[..]
WTF
Gebruikt iemand de naam 'Albertus uit Amsterdam' om een smurf te sturen?![]()
Dan ga ik binnenkort onder de naam 'Erik uit Zwolle' mongolencaps van Huub sturen.![]()
Zeik niet zo.quote:Op maandag 9 april 2007 01:32 schreef Wiebe-Hoekstra het volgende:
De redaktie van DGK zit ook lekker mee te lezen
Laatste bezoek: 5 seconden geleden.
Denk 50 kilo lichter en je ziet nog wel eens het licht in hemquote:Op maandag 9 april 2007 01:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Iew! Een naakte Jaap!
Net als Nathanaelquote:Op maandag 9 april 2007 01:31 schreef APK het volgende:
[..]
Dat gaat misschien gebeuren en weet je wat het leuke is: Ze gaat niet weggestuurd worden omdat ze een contract van een jaar heeft!![]()
![]()
quote:Op maandag 9 april 2007 01:39 schreef APK het volgende:
[..]
Zeik niet zo.
Ze hebben GVD de entree van Ilona vertraagd tot dat brakke Fok! weer online was.
Hahaha, teveel drank... die vind ik grappigquote:Op maandag 9 april 2007 01:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat groen staat Jaap verdomde goed!
Ja, samen met de kleine boxen is alles onder haar dekens verdwenenquote:Op maandag 9 april 2007 01:41 schreef Lieve het volgende:
NATASIA HEEFT DE KABELS VAN RATB
Stel je niet aanquote:Op maandag 9 april 2007 01:42 schreef Lieve het volgende:
ZOOO HEEE!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar gaat nu de telefoon?????
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is ' achter' al zooooo geschrokken van 1 waarschuwing aan Nasty?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HALLO REDACTIE
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kwam er vandaag achter dat je een Voller bent met wel 22.000 postsquote:Op maandag 9 april 2007 01:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio gaat worstelen met Huub
[afbeelding]
Rustig maar, Lieve Lieve...quote:Op maandag 9 april 2007 01:42 schreef Lieve het volgende:
ZOOO HEEE!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar gaat nu de telefoon?????
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is ' achter' al zooooo geschrokken van 1 waarschuwing aan Nasty?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HALLO REDACTIE
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan ben je wel laatquote:Op maandag 9 april 2007 01:43 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik kwam er vandaag achter dat je een Voller bent met wel 22.000 posts![]()
Niks over de Vollertjes hoor, dat zijn hartstikke lieve en gastvrije menskes.quote:Op maandag 9 april 2007 01:43 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik kwam er vandaag achter dat je een Voller bent met wel 22.000 posts![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |