Origineel he? Ze zijn zo knap!!quote:Op maandag 9 april 2007 01:12 schreef yellowfirst het volgende:
Knap werk: BANJ verzint om koffer te verbergen èn Ilona haar naam te veranderen in Iloma.....![]()
Ik weet niet eens wie je bedoelt met 'flubber' .quote:Op maandag 9 april 2007 01:08 schreef solara4 het volgende:
flubber is onrustig, ik ga haar flubbe rnoemen
Nee hoor... Dat was echt wat ze zei. Als ze nu nog liegt, dan is ze er wel erg goed in.quote:Op maandag 9 april 2007 01:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, alhoewel het ook kon zijn "Wat leuk om nu te zien" ofzo...
Iedereen heeft zo zijn voorkeuren voor bepaalde personages, of dat nou voor een tv show is of voor het dagelijks leven. Is een kwestie van smaak of gevoel en is niet afhankelijk van een opdringerige forum-user.quote:Op maandag 9 april 2007 01:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als jij niet meer objectief kan denken door een tv show, is dat in de eerste plaats zielig voor jezelf![]()
Ik ben benieuwd, scan!quote:Op maandag 9 april 2007 01:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor... Dat was echt wat ze zei. Als ze nu nog liegt, dan is ze er wel erg goed in.
Wat dacht jezelfquote:Op maandag 9 april 2007 01:15 schreef farceman het volgende:
Hoop dat ze achter eindelijk eens meehelpen met die muziekkabels te vinden
Volgens mij ookquote:Op maandag 9 april 2007 01:16 schreef Liess het volgende:
Liggen gewoon onder zn matras toch
quote:Op maandag 9 april 2007 01:12 schreef APK het volgende:
[..]
Alle huilies hier vinden alles goed wat Huubler doet en als Natasia keurig de bevelen van de redactie opvolgt -hetgeen Huub dagelijks doet omdat hij te veel zuipt- is het niet goed en moet zij een sanctie krijgen.![]()
Natasia gebaarde vanavond dat hij ze onder zijn matras moest leggen,quote:Op maandag 9 april 2007 01:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het bed van Brian wordt doorzocht op kabels
[afbeelding]
Want?quote:Op maandag 9 april 2007 01:17 schreef Dogga het volgende:
De sanctie is er!!!
quote:Op maandag 9 april 2007 01:17 schreef Flabberguest het volgende:
Brief voor tasia, WAARSCHUWINGGGGGGGGGG
Zetten ze zo wel even op het schermquote:Op maandag 9 april 2007 01:17 schreef Sonique het volgende:
Ze zien um niet...
Zeg ik dat danquote:Op maandag 9 april 2007 01:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Iedereen heeft zo zijn voorkeuren voor bepaalde personages, of dat nou voor een tv show is of voor het dagelijks leven. Is een kwestie van smaak of gevoel en is niet afhankelijk van een opdringerige forum-user.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |