quote:Op maandag 9 april 2007 01:05 schreef Lieve het volgende:
Hoe spel je liegen?
N A T A S J A
goed zo nastyAss
Lieve Dogga, er werd letterlijk gezegd dat als ze de koffer NIET terug zou geven, er een sanctie zou volgen...quote:Op maandag 9 april 2007 01:05 schreef Dogga het volgende:
Een sanctie is gewoon op ze plaats nu hoor.
Wat denkt zei nou. dat naar binnen verplaasten ineens weer alles goed maakt ?
quote:Op maandag 9 april 2007 01:03 schreef Lieve het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]Met haar dikke plonsbuik, haar soepreet en haar flubbertietjestheezakjes aan de rol!
Nja officieel heeft ze hem niet terug gegeven, en ook niet terug gezet waar die stond..................... mja, dat is alleen in mijn oogpunt waarschijnlijkquote:Op maandag 9 april 2007 01:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lieve Dogga, er werd letterlijk gezegd dat als ze de koffer NIET terug zou geven, er een sanctie zou volgen...
Ze heeft dus gewoon geluisterd...
Natasja wordt gewoon hand boven der hoofd gehouden door haar nog een kans te geven de koffer terug te brengen. Strijkijzer ook nog foetsie dus redaktie...laat maar es zien wat jullie echt waard zijn en deel een sanctie uit!quote:Privé-eigendommen, het woord zegt het al, de eigendommen van mede-Miljonairs zijn privé . Het is niet toegestaan daaraan te komen. Dit geldt voor alle privé-eigendommen zoals kleding, post, studiemateriaal, foto’s etcetera
sowieso, voor de andere dingen die ze gedaan heeft wat niet mag (de kast, strijkbout en fluisteren)quote:Op maandag 9 april 2007 01:06 schreef Lieve het volgende:
En ik zeg... sanctie, want de koffer staat niet waar Ilona hem heeft achtergelaten!
En dat was WEL de regel!
Niet dat je de zooi van anderen kan en mag verplaatsen
Beetje raar dat ze ze laten zoeken...quote:Op maandag 9 april 2007 01:07 schreef scanman01 het volgende:
De redactie had nu ook wel even mogen bellen.
Precies, maar het zal mij benieuwen want Natasja mag allesquote:Op maandag 9 april 2007 01:06 schreef Lieve het volgende:
En ik zeg... sanctie, want de koffer staat niet waar Ilona hem heeft achtergelaten!
En dat was WEL de regel!
Alleen jammer dat die nu niet meer mee mogen kijken.quote:Op maandag 9 april 2007 01:06 schreef FSR het volgende:
weer een goed voorbeeld voor de kindtjessssss
Als jij niet meer objectief kan denken door een tv show, is dat in de eerste plaats zielig voor jezelfquote:Op maandag 9 april 2007 00:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
De rat met een domme grijns op zijn porum.. Schuldig of niet.(ik ben niet meer objectief, helaas(voor een enkeling)).
Dat deden ze ook niet toen Ilona nog op krukken liep en haar beautycase weg was gegooid door Brianquote:Op maandag 9 april 2007 01:07 schreef scanman01 het volgende:
De redactie had nu ook wel even mogen bellen.
Ik bedoelde enkel dat degene waar we over moeten klagen ( ALS dat al moet ) de redactie is, en niet Natasia...quote:Op maandag 9 april 2007 01:06 schreef Liess het volgende:
[..]
Nja officieel heeft ze hem niet terug gegeven, en ook niet terug gezet waar die stond..................... mja, dat is alleen in mijn oogpunt waarschijnlijk![]()
Miss. komt het op tv..quote:Op maandag 9 april 2007 01:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Alleen jammer dat die nu niet meer mee mogen kijken.
naaitasja heeft al een sanctie en voor haar is dat haar werkelijke leven...quote:Op maandag 9 april 2007 01:06 schreef Lieve het volgende:
En dat was WEL de regel!
Dat dacht ik dus ook, alhoewel het ook kon zijn "Wat leuk om nu te zien" ofzo...quote:Op maandag 9 april 2007 01:09 schreef scanman01 het volgende:
Eric: "Die gaat over twee weken bevallen"
Ilona: "Oh, dat vind ik wel leuk dat ik dat ook kan zien dan"
Het lijkt wel een of andere pestshowquote:Op maandag 9 april 2007 01:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Beetje raar dat ze ze laten zoeken...![]()
Denk het ookquote:Op maandag 9 april 2007 01:11 schreef Sonique het volgende:
Natuurlijk gaat Ilona morgen weg...
Alle huilies hier vinden alles goed wat Huubler doet en als Natasia keurig de bevelen van de redactie opvolgt -hetgeen Huub dagelijks doet omdat hij te veel zuipt- is het niet goed en moet zij een sanctie krijgen.quote:Op maandag 9 april 2007 01:07 schreef Wiebe-Hoekstra het volgende:
Natasja wordt gewoon hand boven der hoofd gehouden door haar nog een kans te geven de koffer terug te brengen. Strijkijzer ook nog foetsie dus redaktie...laat maar es zien wat jullie echt waard zijn en deel een sanctie uit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |