het is een saaie doos, liever nathanael of nicolaasquote:Op maandag 9 april 2007 01:17 schreef elcastel het volgende:
Wat een tof wijf ook die Iloma. Ik ben gewoon blij haarweer te zien.
Shit, ik dacht dat die mooie kaart met bloemen en geluid voor Silleke van jou wasquote:Op maandag 9 april 2007 01:19 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb al maandenlang gelijk, ik dram alleen niet door en ik stuur geen post naar DGK van 'Albertus uit Amsterdam'![]()
Misschien saai omdat ze niet zo ordinair krijst als Natasja, maar wel een vrouw met klasse én die haar huiswerk heeft gedaan. Ik zie haar morgen wel weer vertrekken hoor, maar ik vind het een fijn mens.quote:Op maandag 9 april 2007 01:23 schreef robert2006 het volgende:
het is een saaie doos, liever nathanael of nicolaas
Nee, anderen hebben waarschuwingen gehad en die gelden niet meer na enige tijd.quote:Op maandag 9 april 2007 01:23 schreef Sonique het volgende:
En wat zegt ze nu: "En volgende maand krijg ik weer te horen, die geldt niet meer'
Ze heeft er dus meerdere gehad? begrijp ik dat goed?
De kabels van de DJ set geeft ie niet hoorquote:
quote:Op maandag 9 april 2007 01:24 schreef scanman01 het volgende:
Natasia zwaar over de zeik dat ZIJ of all people een officiele waarschuwing krijgt. Waar halen ze gvd het gore lef vandaan?![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |