en gefixedquote:Op zondag 8 april 2007 22:55 schreef Piles het volgende:
Moeten de afvallers niet eens aangepast worden?
(vooral als tvp)
nee, viel weinig te beleven deze aflevering.quote:Op zondag 8 april 2007 23:02 schreef alwaysthebest het volgende:
Vond de aflevering zelf niet zo heel geweldig deze keer.
ja dat was aan de ene kant natuurlijk de grapquote:Op maandag 9 april 2007 11:28 schreef SigmundFreud het volgende:
Ik vond het grappig/ironisch dat de winnaars van de eerste etappe bij straatarme mensen sliepen (ze gaven zelfs uit hun eigen mondvoorraad weg aan de kinderen), terwijl de achteropliggende stellen veel beter terechtkwamen. Dubbele ironie ook in de zin dat die arme plaats ooit de rijkste stad van Zuid-Amerika was.
Ja, en dan Egbert ook: 'Oei, Pascalle!'quote:
Alleen het viel me een beetje tegen van ze dat ze zo goed overweg konden met Pascallequote:Op maandag 9 april 2007 12:55 schreef --Globe-- het volgende:
Ik vind de nichtjes ook tof nu, ze zijn fysiek erg sterk.
Ze wisten toen nog niet hoe ze 'alleen' met Paul was.quote:Op maandag 9 april 2007 12:56 schreef Nuna het volgende:
[..]
Alleen het viel me een beetje tegen van ze dat ze zo goed overweg konden met Pascalle.
Hoop ik ook. Zijn de leukste koppels van deze serie.quote:Op maandag 9 april 2007 13:22 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Hoop eigenlijk (ondanks dat het geen standaard winnnaars teams zijn) dat Raf & Martha of Egbert & Jozefien de eindstreep halen.
Neeeeee niet de nichtjes! Prettig om naar te kijken, ook met het geluid uitquote:Op maandag 9 april 2007 17:50 schreef het-is-mij het volgende:
Vind het wel jammer dat Paul & Pascalle eruit zijn, zorgden wel voor leuke tv vond ik.
Egbert en Jozefien ergerde ik me beetje aan aan het begin maar vind ze nu ook wel weer grappig, ook zoals vorige week in die auto met die drank e.d.
Vorige week die Pascal en Miranda dat ze het verkeerde woord gebruikten, weven ipv liften, vond ik ook wel erg leuk moment.
Hopelijk gaan de nichtjes er de volgende keer uit.
klopt, maar er zijn grenzen...quote:Op maandag 9 april 2007 18:56 schreef tong80 het volgende:
Snap alleen niet dat jullie blij zijn dat Pascale eruit is. Dat is toch geweldige TV ? Heerlijk je ergeren om iemand hoort bij dit soort programma's
Nou ja ze was niet de ergste kandidaat ooit...quote:
Waar doe je dat? Ik heb namelijk de uitzending van zondag 8 april gemist...quote:Op maandag 9 april 2007 00:05 schreef 2Drix het volgende:
Ik heb alleen de eerste aflevering gezien en de rest gedownload maar nog niet gekeken...en vraag me af hoe jullie deze PE vinden vergeleken met 1,2 en 3?![]()
Als deze niet beter is dan 3 ga ik hem denk ik niet meer kijken![]()
Nieuwsgroepen, maar dat is illegaalquote:Op maandag 9 april 2007 20:19 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Waar doe je dat? Ik heb namelijk de uitzending van zondag 8 april gemist...
nieuwsgroepen of emule iddquote:Op maandag 9 april 2007 20:19 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Waar doe je dat? Ik heb namelijk de uitzending van zondag 8 april gemist...
Ik heb die met de VIPs genegeerd, maar vergeleken met 1 en 2 vind ik deze redelijk. Ik vind alleen eigenlijk geen enkel koppel echt iets aansprekends hebben, met als dieptepunt Hans en Emily, een volstrekt kleurloos duo. De switch naar Zuid-Amerika vind ik sterk. De proeven tussendoor zijn zo mogelijk nog oninteressanter dan voorheen.quote:Op maandag 9 april 2007 20:45 schreef 2Drix het volgende:
maar hoe vinden jullie deze PE nou vergeleken met de vorige 3?![]()
Dat was echt hilarisch!quote:Op maandag 9 april 2007 19:38 schreef alwaysthebest het volgende:
Dat filmpje met al dat geval van haar, geweldig.
Dat amulet heb ik nergens gezien. Of zou dat dan extra voor hun zijn?quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze konden een extra amulet verdienen bij winst.
Waarom niet? Ik vind ze wel sympathiek, helemaal tegenover de bevolking daar. In gun het ze nu allemaal wel, behalve Hans & Emily.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:29 schreef Puckzzz het volgende:
Ik hoop zo dat die pascal en miranda niet winnen
alleen als hun eerste zouden worden, zouden ze die amulet winnenquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:33 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dat amulet heb ik nergens gezien. Of zou dat dan extra voor hun zijn?
whihihihi zou wel tof zijn!quote:Op woensdag 11 april 2007 23:01 schreef Judeljuud het volgende:
Weet je...ik heb er over gedacht om dat geschreeuw van Jozefien als beltoon te nemen:
'Eèèèèèèèèggbèèèèèèèèrt!!! Eèèèèèèèèggbèèèèèèèèrt!!!'
![]()
Als je hem ergens vind, dan houd ik me aanbevolen!!quote:Op woensdag 11 april 2007 23:01 schreef Judeljuud het volgende:
Weet je...ik heb er over gedacht om dat geschreeuw van Jozefien als beltoon te nemen:
'Eèèèèèèèèggbèèèèèèèèrt!!! Eèèèèèèèèggbèèèèèèèèrt!!!'
![]()
Mag ie als mp3 / wav? Ik ben hem nu aan het knippenquote:Op donderdag 12 april 2007 08:23 schreef Koningin het volgende:
[..]
Als je hem ergens vind, dan houd ik me aanbevolen!!
Ai Ai aiquote:Op zondag 15 april 2007 19:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Mag ie als mp3 / wav? Ik ben hem nu aan het knippen
Klaar
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=audio&file=egggbert_peking_express.wav
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=audio&file=egggbert_peking_express.mp3
http://rapidshare.com/files/26173599/egggbert.mp3
http://rapidshare.com/files/26173661/egggbert.wav
quote:Op zondag 15 april 2007 19:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Klaar
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=audio&file=egggbert_peking_express.wav
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=audio&file=egggbert_peking_express.mp3
Op die zoutvlaktes hoef ze volgens mij niet zo veel te schreeuwenquote:Op zondag 15 april 2007 20:31 schreef golfer het volgende:
We zijn begonnen.
We kunnen dus weer luisteren naar EEEEGGGBEEEERT!!!!
ik herinner me 'n wandeling in Mongolië..quote:Op zondag 15 april 2007 20:34 schreef Wup het volgende:
ja waart komen al die wandeltochtjes ineens vandaan?
ik kan het me uit vorige series niet herinneren?
wel een keer een tochtje op de knieen maar verder....
De marathon van rotterdam was vandaag waarschijnlijk minstens zo zwaarquote:Op zondag 15 april 2007 20:32 schreef MissX het volgende:
pfff alweer 30km lopen, ik word al moe als ik eraan denk. Hoop dat ze een goede zonnebril hebben.
Oooooooooooh! Je bent mijn held!!quote:Op zondag 15 april 2007 19:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Klaar
En 30 km terug = 60 kmquote:Op zondag 15 april 2007 20:41 schreef babette21 het volgende:
LOL één foutje in het begin en je loopt 30 km de verkeerde kant uit
Idd, ik hoop dat ze nu wel de goede kant uit gaanquote:Op zondag 15 april 2007 20:38 schreef MissX het volgende:
Dat wordt nog wat met Martha en Josefien, jammer want dat zijn 2 teams die ik niet geelimineerd zien worden.
en dan nog de originele 30km = 90kmquote:
vergelijkbaar met Frederique (snikje), Roderick en Milouska in Wie is de Mol (vorig jaar)quote:Op zondag 15 april 2007 20:43 schreef Wup het volgende:
wel mooie beelden dit
ik vind dit dus mooier, doe mij maar Frederique op een fietsje:)quote:Op zondag 15 april 2007 20:44 schreef babette21 het volgende:
vergelijkbaar met Frederique (snikje), Roderick en Milouska in Wie is de Mol (vorig jaar)
mee eens, want in widm werd de zoutvlakte verpest door een heel suf spel...quote:Op zondag 15 april 2007 20:45 schreef Wup het volgende:
ik vind dit dus mooier, doe mij maar Frederique op een fietsje:)
helemaal met je eensquote:Op zondag 15 april 2007 20:47 schreef babette21 het volgende:
fietsopdracht heb ik laatst nog eens teruggekeken en was by far de mooiste tv van 2006
mja ik heb het ook wel eens teruggekeken. Zo tof.quote:Op zondag 15 april 2007 20:47 schreef babette21 het volgende:
mee eens, want in widm werd de zoutvlakte verpest door een heel suf spel...
fietsopdracht heb ik laatst nog eens teruggekeken en was by far de mooiste tv van 2006
ik zal je volgend jaar 'n kaartje sturen van deze zoutvlakte als ik daar 'n brievenbus kan vinden ;')
Kaartje in de gleuf van Roos.quote:Op zondag 15 april 2007 20:58 schreef Wup het volgende:
en dat kaartje kom je nu niet meer onderuit.
Roos helpt je wel met die brievenbus, ze staat daar verder toch niks te doen.
ik had 'n dvd nodig en kwam deze tegen, móest 't nog even zien voor ik ging deleten.quote:Op zondag 15 april 2007 20:58 schreef Wup het volgende:
mja ik heb het ook wel eens teruggekeken. Zo tof.
blij dat ik dat bewaard heb.
Roos heeft sowieso maar 3 zinnen per aflevering, geloof ik...quote:en dat kaartje kom je nu niet meer onderuit.
Roos helpt je wel met die brievenbus, ze staat daar verder toch niks te doen.
Ben je niet de enigequote:Op zondag 15 april 2007 21:04 schreef MissX het volgende:
Ik vind Pascal en Miranda echt zooo onsympathiek.
wat raar ook dat dat zomaar magquote:Op zondag 15 april 2007 21:06 schreef golfer het volgende:
Wat een hufters die Pascal en Miranda: een auto met lege tank terugzetten.
die Emily heb ik nog steeds niks van gezien & Hans is een zuurpruimquote:Op zondag 15 april 2007 21:21 schreef MissX het volgende:
Jammer dat Pascal en Miranda er niet uit kunnen vliegen. Ik hoop dat Hans en Emily er dan maar uit gaan.
Mja, wat moet je anders. Ik zou er ook niet mee gaan doorrijden als ik er de finish niet mee zou halen...quote:Op zondag 15 april 2007 21:06 schreef golfer het volgende:
Wat een hufters die Pascal en Miranda: een auto met lege tank terugzetten.
2 keer zelfs!quote:Op zondag 15 april 2007 21:12 schreef TheVulture het volgende:
Dit is dus niet eerlijk he... die twee hebben gewoon fucking valsgespeeld
quote:Op zondag 15 april 2007 21:40 schreef amaranta het volgende:
raf en marta door plees!
laatste stukje was raar en niet bijster boeiendquote:Op zondag 15 april 2007 21:42 schreef Piles het volgende:
Kut, was het nog niet klaar net
Ik heb m tijdens de reclame uit gedaan
dit is nou typisch zo een stel dat de finale moet verliezen.quote:Op zondag 15 april 2007 21:42 schreef amaranta het volgende:
die zouden voor straf al hun amuletten moeten inleveren! kutzakken. Ik vind ze echt stom!
Ik was even afgeleid door het -ondertussen- voorbereiden van een spaans mondeling voor morgenquote:Op zondag 15 april 2007 21:43 schreef amaranta het volgende:
piles, je weet onderhadn toch wel hoe een aflevering eindigd?
Ik snap niet dat daar door Roos niet is ingegrepen. Het was duidelijk tegen de regels in en ze behaalden daardoor toch een voorsprong.quote:Op zondag 15 april 2007 22:27 schreef Kidney_Bean het volgende:
Gatver dat valsspelen van Miranda en Pascal... Ik dacht dat alleen Pascal erg was, maar Miranda is dus net zo ergen dan winnen ze ook nog! ERUIT MET DIE TWEE VOLGENDE KEER! Ik hoopte eigenlijk dat Hans en Emily er vanavond uit zouden gaan, maar jammer genoeg Raf en Martha.. Nu ben ik voor de 2 meiden en Egberttttttttttt en Josefien!
Zet eerst PM ff aanquote:Op maandag 16 april 2007 08:52 schreef Koningin het volgende:
Ik heb de aflevering gemist, wie kan me eraan helpen?
Of waar kan ik hem vinden???
Please......!!!
Nee, nog steeds nietquote:Op maandag 16 april 2007 09:14 schreef Koningin het volgende:
[..]
Staat ie nu wel aan?
sorry, nog nooit gebruikt
Ok, nu hopelijk welquote:Op maandag 16 april 2007 09:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, nog steeds niet
Bij Instellingen, staat Berichten ontvangen op " Berichten van iedereen kunnen ontvangen" ?
pacal ging nog ff door hoe een sterke en leuke vrouw het was, en dat ze hém eruit liep enzo.quote:Op maandag 16 april 2007 10:16 schreef Kidney_Bean het volgende:
Haha ja die Miranda tegen Pascal ´Was ze een sterke vrouw?´ Pascal: ´Ja ze was leuk´ Miranda: ´Nee dat vroeg ik niet!´Maar wat mij betreft mogen Miranda & Pascal en Hans & Emily een eerste vlucht terug naar Nederland/België krijgen!
Ze hoopte gewoon dat Pascal iets zou zeggen dat meer in haar straatje was, zoals: het is een meisjes-meisje (zoals ze zelf zei)..... Ik vond Miranda echt een beetje arrogant-uit-de-hoogte doen tegen die andere blonde (weet ff dr naam niet meer). En dan zelf dat kompas kwijt zijn...........mutsquote:Op maandag 16 april 2007 10:16 schreef Kidney_Bean het volgende:
Haha ja die Miranda tegen Pascal ´Was ze een sterke vrouw?´ Pascal: ´Ja ze was leuk´ Miranda: ´Nee dat vroeg ik niet!´Maar wat mij betreft mogen Miranda & Pascal en Hans & Emily een eerste vlucht terug naar Nederland/België krijgen!
Dat dacht ik ookquote:Op zondag 22 april 2007 20:39 schreef Piles het volgende:
Hans & Emily moeten weer sportief doen, alsof Pascal & Miranda dat ook zouden doen
Nee, een vriendin als Miranda is fijnquote:Op zondag 22 april 2007 20:44 schreef MissX het volgende:moet er toch niet aan denken zo een vriend als Pascal te hebben
Volgens mij eerder andersom?quote:Op zondag 22 april 2007 20:46 schreef amaranta het volgende:
miranda is verpest door pascal
Vond ik ook al. Neem ik een telefoontje aan en opeens waren ze de eerstequote:Op zondag 22 april 2007 20:45 schreef babette21 het volgende:
wel raar camera-werk, P en M lagen derde en blijken ineens de snelste
Daar ziet het wel naar uit nuquote:Op zondag 22 april 2007 20:47 schreef BettyR het volgende:
Dit winnen Anja en Nancy.
Die hebben zich nog niet laten aflebberen...quote:Op zondag 22 april 2007 20:50 schreef BettyR het volgende:
Haha, iedereen roept dat Miranda zichzelf uitbuit, Anja en Nancy zijn net zo erg!
Dan begin ik te vermoeden dat het allemaal doorgestoken kaart isquote:Op zondag 22 april 2007 20:52 schreef amaranta het volgende:
zul je zien dat ze toch winnen
Ja precies!quote:Op zondag 22 april 2007 20:56 schreef amaranta het volgende:
dat heb ik dus ook tante bep. De nichtjes zijn niet vals en dat zijn p en m wel.
quote:Op zondag 22 april 2007 20:47 schreef BettyR het volgende:
Dit winnen Anja en Nancy.
Bijnaquote:Op zondag 22 april 2007 21:04 schreef Liquidootje het volgende:
Haha ze springen bijna van die clif af
voor de verandering was deze best komisch al kwam dat vooral door de wanprestatie van P en Mquote:Op zondag 22 april 2007 21:03 schreef Wup het volgende:
ik was wat laat maar ik val weer midden in een stomme proef
3 uur in een busje om geld bedelen? hmz....quote:Op zondag 22 april 2007 21:06 schreef babette21 het volgende:
voor de verandering was deze best komisch al kwam dat vooral door de wanprestatie van P en M
nou, die drie uur werden niet volledig uitgezonden hoor...quote:Op zondag 22 april 2007 21:08 schreef Wup het volgende:
3 uur in een busje om geld bedelen? hmz....
quote:Op zondag 22 april 2007 21:09 schreef babette21 het volgende:
nou, die drie uur werden niet volledig uitgezonden hoor...![]()
![]()
Ik zie nu ineens 2 kampen versus elkaar, dus deze eliminatie wordt wel behoorlijk interessant.quote:maar misschien doen wij wel zo blij omdat er eindelijk íets gebeurde, daarvoor was 't helemaal suf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |