mja ik heb het ook wel eens teruggekeken. Zo tof.quote:Op zondag 15 april 2007 20:47 schreef babette21 het volgende:
mee eens, want in widm werd de zoutvlakte verpest door een heel suf spel...
fietsopdracht heb ik laatst nog eens teruggekeken en was by far de mooiste tv van 2006
ik zal je volgend jaar 'n kaartje sturen van deze zoutvlakte als ik daar 'n brievenbus kan vinden ;')
Kaartje in de gleuf van Roos.quote:Op zondag 15 april 2007 20:58 schreef Wup het volgende:
en dat kaartje kom je nu niet meer onderuit.
Roos helpt je wel met die brievenbus, ze staat daar verder toch niks te doen.
ik had 'n dvd nodig en kwam deze tegen, móest 't nog even zien voor ik ging deleten.quote:Op zondag 15 april 2007 20:58 schreef Wup het volgende:
mja ik heb het ook wel eens teruggekeken. Zo tof.
blij dat ik dat bewaard heb.
Roos heeft sowieso maar 3 zinnen per aflevering, geloof ik...quote:en dat kaartje kom je nu niet meer onderuit.
Roos helpt je wel met die brievenbus, ze staat daar verder toch niks te doen.
Ben je niet de enigequote:Op zondag 15 april 2007 21:04 schreef MissX het volgende:
Ik vind Pascal en Miranda echt zooo onsympathiek.
wat raar ook dat dat zomaar magquote:Op zondag 15 april 2007 21:06 schreef golfer het volgende:
Wat een hufters die Pascal en Miranda: een auto met lege tank terugzetten.
die Emily heb ik nog steeds niks van gezien & Hans is een zuurpruimquote:Op zondag 15 april 2007 21:21 schreef MissX het volgende:
Jammer dat Pascal en Miranda er niet uit kunnen vliegen. Ik hoop dat Hans en Emily er dan maar uit gaan.
Mja, wat moet je anders. Ik zou er ook niet mee gaan doorrijden als ik er de finish niet mee zou halen...quote:Op zondag 15 april 2007 21:06 schreef golfer het volgende:
Wat een hufters die Pascal en Miranda: een auto met lege tank terugzetten.
2 keer zelfs!quote:Op zondag 15 april 2007 21:12 schreef TheVulture het volgende:
Dit is dus niet eerlijk he... die twee hebben gewoon fucking valsgespeeld
quote:Op zondag 15 april 2007 21:40 schreef amaranta het volgende:
raf en marta door plees!
laatste stukje was raar en niet bijster boeiendquote:Op zondag 15 april 2007 21:42 schreef Piles het volgende:
Kut, was het nog niet klaar net
Ik heb m tijdens de reclame uit gedaan
dit is nou typisch zo een stel dat de finale moet verliezen.quote:Op zondag 15 april 2007 21:42 schreef amaranta het volgende:
die zouden voor straf al hun amuletten moeten inleveren! kutzakken. Ik vind ze echt stom!
Ik was even afgeleid door het -ondertussen- voorbereiden van een spaans mondeling voor morgenquote:Op zondag 15 april 2007 21:43 schreef amaranta het volgende:
piles, je weet onderhadn toch wel hoe een aflevering eindigd?
Ik snap niet dat daar door Roos niet is ingegrepen. Het was duidelijk tegen de regels in en ze behaalden daardoor toch een voorsprong.quote:Op zondag 15 april 2007 22:27 schreef Kidney_Bean het volgende:
Gatver dat valsspelen van Miranda en Pascal... Ik dacht dat alleen Pascal erg was, maar Miranda is dus net zo ergen dan winnen ze ook nog! ERUIT MET DIE TWEE VOLGENDE KEER! Ik hoopte eigenlijk dat Hans en Emily er vanavond uit zouden gaan, maar jammer genoeg Raf en Martha.. Nu ben ik voor de 2 meiden en Egberttttttttttt en Josefien!
Zet eerst PM ff aanquote:Op maandag 16 april 2007 08:52 schreef Koningin het volgende:
Ik heb de aflevering gemist, wie kan me eraan helpen?
Of waar kan ik hem vinden???
Please......!!!
Nee, nog steeds nietquote:Op maandag 16 april 2007 09:14 schreef Koningin het volgende:
[..]
Staat ie nu wel aan?
sorry, nog nooit gebruikt
Ok, nu hopelijk welquote:Op maandag 16 april 2007 09:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, nog steeds niet
Bij Instellingen, staat Berichten ontvangen op " Berichten van iedereen kunnen ontvangen" ?
pacal ging nog ff door hoe een sterke en leuke vrouw het was, en dat ze hém eruit liep enzo.quote:Op maandag 16 april 2007 10:16 schreef Kidney_Bean het volgende:
Haha ja die Miranda tegen Pascal ´Was ze een sterke vrouw?´ Pascal: ´Ja ze was leuk´ Miranda: ´Nee dat vroeg ik niet!´Maar wat mij betreft mogen Miranda & Pascal en Hans & Emily een eerste vlucht terug naar Nederland/België krijgen!
Ze hoopte gewoon dat Pascal iets zou zeggen dat meer in haar straatje was, zoals: het is een meisjes-meisje (zoals ze zelf zei)..... Ik vond Miranda echt een beetje arrogant-uit-de-hoogte doen tegen die andere blonde (weet ff dr naam niet meer). En dan zelf dat kompas kwijt zijn...........mutsquote:Op maandag 16 april 2007 10:16 schreef Kidney_Bean het volgende:
Haha ja die Miranda tegen Pascal ´Was ze een sterke vrouw?´ Pascal: ´Ja ze was leuk´ Miranda: ´Nee dat vroeg ik niet!´Maar wat mij betreft mogen Miranda & Pascal en Hans & Emily een eerste vlucht terug naar Nederland/België krijgen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |