mja ik heb het ook wel eens teruggekeken. Zo tof.quote:Op zondag 15 april 2007 20:47 schreef babette21 het volgende:
mee eens, want in widm werd de zoutvlakte verpest door een heel suf spel...
fietsopdracht heb ik laatst nog eens teruggekeken en was by far de mooiste tv van 2006
ik zal je volgend jaar 'n kaartje sturen van deze zoutvlakte als ik daar 'n brievenbus kan vinden ;')
Kaartje in de gleuf van Roos.quote:Op zondag 15 april 2007 20:58 schreef Wup het volgende:
en dat kaartje kom je nu niet meer onderuit.
Roos helpt je wel met die brievenbus, ze staat daar verder toch niks te doen.
ik had 'n dvd nodig en kwam deze tegen, móest 't nog even zien voor ik ging deleten.quote:Op zondag 15 april 2007 20:58 schreef Wup het volgende:
mja ik heb het ook wel eens teruggekeken. Zo tof.
blij dat ik dat bewaard heb.
Roos heeft sowieso maar 3 zinnen per aflevering, geloof ik...quote:en dat kaartje kom je nu niet meer onderuit.
Roos helpt je wel met die brievenbus, ze staat daar verder toch niks te doen.
Ben je niet de enigequote:Op zondag 15 april 2007 21:04 schreef MissX het volgende:
Ik vind Pascal en Miranda echt zooo onsympathiek.
wat raar ook dat dat zomaar magquote:Op zondag 15 april 2007 21:06 schreef golfer het volgende:
Wat een hufters die Pascal en Miranda: een auto met lege tank terugzetten.
die Emily heb ik nog steeds niks van gezien & Hans is een zuurpruimquote:Op zondag 15 april 2007 21:21 schreef MissX het volgende:
Jammer dat Pascal en Miranda er niet uit kunnen vliegen. Ik hoop dat Hans en Emily er dan maar uit gaan.
Mja, wat moet je anders. Ik zou er ook niet mee gaan doorrijden als ik er de finish niet mee zou halen...quote:Op zondag 15 april 2007 21:06 schreef golfer het volgende:
Wat een hufters die Pascal en Miranda: een auto met lege tank terugzetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |