2 keer zelfs!quote:Op zondag 15 april 2007 21:12 schreef TheVulture het volgende:
Dit is dus niet eerlijk he... die twee hebben gewoon fucking valsgespeeld
quote:Op zondag 15 april 2007 21:40 schreef amaranta het volgende:
raf en marta door plees!
laatste stukje was raar en niet bijster boeiendquote:Op zondag 15 april 2007 21:42 schreef Piles het volgende:
Kut, was het nog niet klaar net
Ik heb m tijdens de reclame uit gedaan
dit is nou typisch zo een stel dat de finale moet verliezen.quote:Op zondag 15 april 2007 21:42 schreef amaranta het volgende:
die zouden voor straf al hun amuletten moeten inleveren! kutzakken. Ik vind ze echt stom!
Ik was even afgeleid door het -ondertussen- voorbereiden van een spaans mondeling voor morgenquote:Op zondag 15 april 2007 21:43 schreef amaranta het volgende:
piles, je weet onderhadn toch wel hoe een aflevering eindigd?
Ik snap niet dat daar door Roos niet is ingegrepen. Het was duidelijk tegen de regels in en ze behaalden daardoor toch een voorsprong.quote:Op zondag 15 april 2007 22:27 schreef Kidney_Bean het volgende:
Gatver dat valsspelen van Miranda en Pascal... Ik dacht dat alleen Pascal erg was, maar Miranda is dus net zo ergen dan winnen ze ook nog! ERUIT MET DIE TWEE VOLGENDE KEER! Ik hoopte eigenlijk dat Hans en Emily er vanavond uit zouden gaan, maar jammer genoeg Raf en Martha.. Nu ben ik voor de 2 meiden en Egberttttttttttt en Josefien!
Zet eerst PM ff aanquote:Op maandag 16 april 2007 08:52 schreef Koningin het volgende:
Ik heb de aflevering gemist, wie kan me eraan helpen?
Of waar kan ik hem vinden???
Please......!!!
Nee, nog steeds nietquote:Op maandag 16 april 2007 09:14 schreef Koningin het volgende:
[..]
Staat ie nu wel aan?
sorry, nog nooit gebruikt
Ok, nu hopelijk welquote:Op maandag 16 april 2007 09:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, nog steeds niet
Bij Instellingen, staat Berichten ontvangen op " Berichten van iedereen kunnen ontvangen" ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |