en gefixedquote:Op zondag 8 april 2007 22:55 schreef Piles het volgende:
Moeten de afvallers niet eens aangepast worden?
(vooral als tvp)
nee, viel weinig te beleven deze aflevering.quote:Op zondag 8 april 2007 23:02 schreef alwaysthebest het volgende:
Vond de aflevering zelf niet zo heel geweldig deze keer.
ja dat was aan de ene kant natuurlijk de grapquote:Op maandag 9 april 2007 11:28 schreef SigmundFreud het volgende:
Ik vond het grappig/ironisch dat de winnaars van de eerste etappe bij straatarme mensen sliepen (ze gaven zelfs uit hun eigen mondvoorraad weg aan de kinderen), terwijl de achteropliggende stellen veel beter terechtkwamen. Dubbele ironie ook in de zin dat die arme plaats ooit de rijkste stad van Zuid-Amerika was.
Ja, en dan Egbert ook: 'Oei, Pascalle!'quote:
Alleen het viel me een beetje tegen van ze dat ze zo goed overweg konden met Pascallequote:Op maandag 9 april 2007 12:55 schreef --Globe-- het volgende:
Ik vind de nichtjes ook tof nu, ze zijn fysiek erg sterk.
Ze wisten toen nog niet hoe ze 'alleen' met Paul was.quote:Op maandag 9 april 2007 12:56 schreef Nuna het volgende:
[..]
Alleen het viel me een beetje tegen van ze dat ze zo goed overweg konden met Pascalle.
Hoop ik ook. Zijn de leukste koppels van deze serie.quote:Op maandag 9 april 2007 13:22 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Hoop eigenlijk (ondanks dat het geen standaard winnnaars teams zijn) dat Raf & Martha of Egbert & Jozefien de eindstreep halen.
Neeeeee niet de nichtjes! Prettig om naar te kijken, ook met het geluid uitquote:Op maandag 9 april 2007 17:50 schreef het-is-mij het volgende:
Vind het wel jammer dat Paul & Pascalle eruit zijn, zorgden wel voor leuke tv vond ik.
Egbert en Jozefien ergerde ik me beetje aan aan het begin maar vind ze nu ook wel weer grappig, ook zoals vorige week in die auto met die drank e.d.
Vorige week die Pascal en Miranda dat ze het verkeerde woord gebruikten, weven ipv liften, vond ik ook wel erg leuk moment.
Hopelijk gaan de nichtjes er de volgende keer uit.
klopt, maar er zijn grenzen...quote:Op maandag 9 april 2007 18:56 schreef tong80 het volgende:
Snap alleen niet dat jullie blij zijn dat Pascale eruit is. Dat is toch geweldige TV ? Heerlijk je ergeren om iemand hoort bij dit soort programma's
Nou ja ze was niet de ergste kandidaat ooit...quote:
Waar doe je dat? Ik heb namelijk de uitzending van zondag 8 april gemist...quote:Op maandag 9 april 2007 00:05 schreef 2Drix het volgende:
Ik heb alleen de eerste aflevering gezien en de rest gedownload maar nog niet gekeken...en vraag me af hoe jullie deze PE vinden vergeleken met 1,2 en 3?![]()
Als deze niet beter is dan 3 ga ik hem denk ik niet meer kijken![]()
Nieuwsgroepen, maar dat is illegaalquote:Op maandag 9 april 2007 20:19 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Waar doe je dat? Ik heb namelijk de uitzending van zondag 8 april gemist...
nieuwsgroepen of emule iddquote:Op maandag 9 april 2007 20:19 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Waar doe je dat? Ik heb namelijk de uitzending van zondag 8 april gemist...
Ik heb die met de VIPs genegeerd, maar vergeleken met 1 en 2 vind ik deze redelijk. Ik vind alleen eigenlijk geen enkel koppel echt iets aansprekends hebben, met als dieptepunt Hans en Emily, een volstrekt kleurloos duo. De switch naar Zuid-Amerika vind ik sterk. De proeven tussendoor zijn zo mogelijk nog oninteressanter dan voorheen.quote:Op maandag 9 april 2007 20:45 schreef 2Drix het volgende:
maar hoe vinden jullie deze PE nou vergeleken met de vorige 3?![]()
Dat was echt hilarisch!quote:Op maandag 9 april 2007 19:38 schreef alwaysthebest het volgende:
Dat filmpje met al dat geval van haar, geweldig.
Dat amulet heb ik nergens gezien. Of zou dat dan extra voor hun zijn?quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze konden een extra amulet verdienen bij winst.
Waarom niet? Ik vind ze wel sympathiek, helemaal tegenover de bevolking daar. In gun het ze nu allemaal wel, behalve Hans & Emily.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:29 schreef Puckzzz het volgende:
Ik hoop zo dat die pascal en miranda niet winnen
alleen als hun eerste zouden worden, zouden ze die amulet winnenquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:33 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dat amulet heb ik nergens gezien. Of zou dat dan extra voor hun zijn?
whihihihi zou wel tof zijn!quote:Op woensdag 11 april 2007 23:01 schreef Judeljuud het volgende:
Weet je...ik heb er over gedacht om dat geschreeuw van Jozefien als beltoon te nemen:
'Eèèèèèèèèggbèèèèèèèèrt!!! Eèèèèèèèèggbèèèèèèèèrt!!!'
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |