Wie moeten er dan wel weg? Ze zijn toch allemaal vervelend en irritant?quote:Op zondag 11 maart 2007 21:23 schreef k_man het volgende:
[..]
Nee! Voor de sjeu moeten ze blijven, hoe irritant ook.
Die gaat zo nog veel huilen...quote:
Toffe gozer idd.quote:
Ik had niet in de gaten dat ie vol wasquote:Op zondag 11 maart 2007 21:29 schreef Piles het volgende:
Ik dacht ik wacht netjes tot TheVulture een nieuwe opent, maar dat duurt veel te lang
Jozefien isquote:Op zondag 11 maart 2007 21:30 schreef Hertog_Martin het volgende:
EGBERT
JOZEFIEN
STERF IDIOTEN
Ben ik de enige die plaatsvervangende schaamte krijgt als ik hun zo zie doen in dat land?
nou eerlijk gezegd heb ik het idee nog niet alle koppels goed te kennenquote:Op zondag 11 maart 2007 21:28 schreef Liejannuh het volgende:
Wie moeten er dan wel weg? Ze zijn toch allemaal vervelend en irritant?
Eh...het zijn Belgen!quote:Op zondag 11 maart 2007 21:30 schreef Hertog_Martin het volgende:
EGBERT
JOZEFIEN
STERF IDIOTEN
Ben ik de enige die plaatsvervangende schaamte krijgt als ik hun zo zie doen in dat land?
Die broertjes mogen best weg. Of die twee fanatiekelingen, Pascal en dinges.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:28 schreef Liejannuh het volgende:
Ah, een nieuw topic!
Ik wilde dit net posten:
[..]
Wie moeten er dan wel weg? Ze zijn toch allemaal vervelend en irritant?
Dit vond ik ook echt te ver gaan, dat doe je toch niet bij mensen die je niet kent. Echt te ranzig.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:23 schreef mr2004 het volgende:
Meest schofterig is om te gaan pissen IN een auto van iemand die zo vriendelijk is je een lift aan te bieden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |