abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44157123
quote:
Na drie seizoenen in Azie (vier als je de VIP-versie meetelt) verhuist het programma Peking Express nu van werelddeel. Eerdere seizoenen werden opgenomen in Rusland, China, Zuid-Oost Azie en India. Die vierde 'gewone' reeks zal echter verhuizen naar Zuid Amerika. Uitzending van deze reeks volgt in het voorjaar van 2007.
bron

Alleen de naam is dan niet meer van toepassing. Verder wel tof dat het in Zuid Amerika zal afspelen.
pi_44157206
ook leuk toch ben benieuwd..
Zo niet.. dan toch!
  dinsdag 5 december 2006 @ 11:18:20 #3
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_44157507
Niet leuk, spaans is zo geleerd.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_44157769
Leuk dat ze eens een keer ergens anders naar toe gaan.
Uiteraard zal het makkelijker zijn om je in zuid-amerika verstaan baar te maken dan in grote delen van azie.

Hopelijk gaan ze ook wat aanpassen aan het format, want elke keer hetzelfde, hoe leuk ook, gaat op den duur ook vervelen.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_44157782
Leuk!
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  dinsdag 5 december 2006 @ 11:32:47 #6
158844 Pwn_zoon
Dangerously Divine
pi_44157872
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 11:18 schreef Bayswater het volgende:
Niet leuk, spaans is zo geleerd.
Als ze naar Brazilië gaan, wordt het Portugees, en da's toch wel iets moeilijker
En er is ook nog Frans Guyana..
Suriname zullen ze wel overslaan, da's te makkelijk
Allmighty & Allrighty :D!
Op 16-04-2007 22:29 schreef Noodly het volgende:
ik wilde even zeggen dat ik die nickname altijd zo leuk vind :@ _O_
pi_44159542
Ik weet niet of het nu zoveel makkelijker is als je je verstaanbaar kunt maken. Ze zullen dan ook meer uitleg van de kandidaten gaan verwachten.
Maar Zuid Amerika is natuurlijk wel heel tof.
pi_44160287
Gaaf!

Dit keer dan toch langs de Amazon zoals eerst de bedoeling was?
pi_44161622
Jeuh
  dinsdag 5 december 2006 @ 14:56:03 #10
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_44163163
Leuk!
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 5 december 2006 @ 15:05:24 #11
146402 Klapdeur
Listen Defected
pi_44163430
Tof, Ich bin sehr gespannt.
Ik heb ooit iemand met een royal flush van tafel gebluft, dus zo heel slecht ben ik ook weer niet
Als Adam en Eva zo knap waren, waar komen dan al die lelijke mensen vandaan?
pi_44164039
Dit wist ik al lang
Volgens mij moeten ze van Rio de Janeiro naar Lima, via Bolivia.

Het lijkt mij niet zo leuk en uitdagend als de series in Azië, maar in Zuid-Amerika is men ook erg terughoudend in het meenemen van lifters dus misschien dat het daardoor lastig wordt. Ik ga iig wel kijken, want ik hou van Zuid-Amerika en het lijkt me erg leuk om eens bekende dingen te zien in PE.

[ Bericht 6% gewijzigd door Wakey op 05-12-2006 15:46:51 ]
Ik zoek niet, ik vind.
pi_45513663
quote:
In de vierde editie van Peking Express wordt er voor het eerst door een ander continent geracet: Zuid-Amerika. De route gaat van de Atlantische Oceaan naar de Stille Zuidzee, recht door het hart van Zuid-Amerika. Landen die worden doorkruist zijn Brazilië, Bolivia en Peru. Uiteraard wordt daarbij stilgestaan bij alle noemenswaardige steden en plaatsen die de deelnemers onderweg tegenkomen. Denk aan onder andere Rio de Janeiro, Brasilia, Corumba, La Paz en Lima waar de finale plaatsvindt.

Peking Express wordt voor de kandidaten een onbeschrijfelijke ervaring, laat NET 5 weten. “In hoog tempo liften ze door het continent heen en maken ze onderweg ken- nis met de vele verschillende culturen die Zuid-Amerika rijk is“, aldus een zegsvrouw. “Eén van de hoogtepunten van de reis is de Machu Picchu in Peru. Deze stad van de Inca’s behoort tot één van de wereldwonderen. Verder moeten de deelnemers lama’s scheren en vangen ze als ware cowboys kalveren met een lasso. Maar ook liften langs gevaarlijke snelwegen en het doden van piranha’s hoort bij de opdrachten.”

Presentator Art Rooijakkers presenteert het programma samen met Roos van Acker. “Na drie edities van Peking Express in Azië maken we nu de overstap naar een nieuw continent: Zuid-Amerika“, vertelt Art. “Ik had me er vooraf veel van voorgesteld, maar ik had nooit gedacht dat de verandering zó groot zou zijn. Azië is fascinerend, prachtig en interessant, maar Zuid-Amerika swingt, bruist en is minstens zo geweldig. Het contact met de bevolking in Zuid-Amerika is veel heftiger en intenser; Aziaten zijn in het algemeen rustiger en gereserveerder, terwijl de Zuid-Amerikanen die wij tegenkwamen barstten van de energie en van iedere dag een nieuw feest wisten te maken.” Peking Express: Zuid-Amerika is vanaf zondag 25 februari te zien op NET 5.
bron
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 20 januari 2007 @ 11:53:07 #14
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_45529111
leuk
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_45529474
quote:
Peking Express: Zuid-Amerika is vanaf zondag 25 februari te zien op NET 5.
Yeah

Maar zou het niet handig zijn als ze de naam ook ff veranderen
  woensdag 14 februari 2007 @ 21:04:37 #16
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_46308973
Zuid-Amerika !
Roos !
Ik ga kijken.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_46309176
Ik heb het voorfilmpje gezien gisteren! Zag er leuk uit!
pi_46314223
Maar dit wordt zonder bn-ers he gelukkig?

Vraag me alleen wel af of deze reis toch niet minder leuk wordt, Zuid-Amerika is voor ´het Nederlandse volk´ toch iets bekender dan de aparte zaken die je in Azië zag.. Eén van de hoogtepunten is als ik zo lees Machu Picchu in Peru, niet dat ik vervelend wil doen, maar dat is al zó vaak op tv geweest (kijk een aantal keer RTL Travel en je hebt het wel een keer voorbij zien komen).. En wat hierboven al gezegd wordt, Spaanse taal is makkelijker en überhaupt hoe de mensen leven is makkelijker te begrijpen dan bijvoorbeeld in afgelopen seizoenen in Cambodja ofzo... Maar goed kan toch heel leuk worden!
pi_46318377
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 15:24 schreef Wakey het volgende:
Dit wist ik al lang
Volgens mij moeten ze van Rio de Janeiro naar Lima, via Bolivia.

Het lijkt mij niet zo leuk en uitdagend als de series in Azië, maar in Zuid-Amerika is men ook erg terughoudend in het meenemen van lifters dus misschien dat het daardoor lastig wordt. Ik ga iig wel kijken, want ik hou van Zuid-Amerika en het lijkt me erg leuk om eens bekende dingen te zien in PE.
terughoudend? Je kan tijden gratis in een pick-up ofzo meerijden. Vergeleken NL zijn ze zeer gastvrij is mijn ervaring. Vergeleken Azie weet ik het niet.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_46353171
Hier vanaf min 42 nog een interview met Art over PE bij De wereld draait door van 12 feb
  Donald Duck held vrijdag 16 februari 2007 @ 00:17:28 #21
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_46353210
da's idd iets minder. hadden ze het beter door afrika kunnen doen ofzo.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  vrijdag 16 februari 2007 @ 15:24:02 #22
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_46369657
Eindelijk!
Dit gerucht ging een paar jaar geleden ook al, toen heb ik ze nog een brief geschreven dat ik wel achter de schermen mee wilde helpen...
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_46369828
Ik ga zeker kijken.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  vrijdag 16 februari 2007 @ 15:33:34 #24
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_46369971
Heel erg jammer dat ik dit niet kan volgen.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  vrijdag 16 februari 2007 @ 15:35:39 #25
88233 Steve
Still the best.
pi_46370052

Roos. .
En zover ik gezien heb ook weer met onbekenden? .
"Atb is lief, groetjes Peri."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')