pacal ging nog ff door hoe een sterke en leuke vrouw het was, en dat ze hém eruit liep enzo.quote:Op maandag 16 april 2007 10:16 schreef Kidney_Bean het volgende:
Haha ja die Miranda tegen Pascal ´Was ze een sterke vrouw?´ Pascal: ´Ja ze was leuk´ Miranda: ´Nee dat vroeg ik niet!´Maar wat mij betreft mogen Miranda & Pascal en Hans & Emily een eerste vlucht terug naar Nederland/België krijgen!
Ze hoopte gewoon dat Pascal iets zou zeggen dat meer in haar straatje was, zoals: het is een meisjes-meisje (zoals ze zelf zei)..... Ik vond Miranda echt een beetje arrogant-uit-de-hoogte doen tegen die andere blonde (weet ff dr naam niet meer). En dan zelf dat kompas kwijt zijn...........mutsquote:Op maandag 16 april 2007 10:16 schreef Kidney_Bean het volgende:
Haha ja die Miranda tegen Pascal ´Was ze een sterke vrouw?´ Pascal: ´Ja ze was leuk´ Miranda: ´Nee dat vroeg ik niet!´Maar wat mij betreft mogen Miranda & Pascal en Hans & Emily een eerste vlucht terug naar Nederland/België krijgen!
Dat dacht ik ookquote:Op zondag 22 april 2007 20:39 schreef Piles het volgende:
Hans & Emily moeten weer sportief doen, alsof Pascal & Miranda dat ook zouden doen
Nee, een vriendin als Miranda is fijnquote:Op zondag 22 april 2007 20:44 schreef MissX het volgende:moet er toch niet aan denken zo een vriend als Pascal te hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |