Je zou beter moeten weten....quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zijn uitspraken die Amanda ook eens zou moeten horen... of zien.
En hij onthult ook nog een pikant detail: hij is NIET klaargekomen!quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:39 schreef Sarah-Louise het volgende:
Brian laat Jaap De Plek zien waar hij met Nena seks zou hebben gehad. En hij doet voor hoe dat ging. Yeah, in your dreams Brian !!!!
bah, een béétje gentleman doet dat niet.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:39 schreef Sarah-Louise het volgende:
Brian laat Jaap De Plek zien waar hij met Nena seks zou hebben gehad. En hij doet voor hoe dat ging. Yeah, in your dreams Brian !!!!
Arme Lieke! Eerst gedumpt door FdW, daarna door Pietje en nu door jou?quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is dan jouw probleem. Lieke is toch geen bewoner.
te goor voor woorden ...........jaapquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nena gaat haar bikini aantrekken en wie zit klaar ? JAPIO !
Dat zij brian helemaal niet. hij zij:"nena is niet dom, amanda is niet dom ze zij allebei slim"quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:39 schreef VirtualPOM het volgende:
quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:41 schreef Talitha het volgende:
[..]
Arme Lieke! Eerst gedumpt door FdW, daarna door Pietje en nu door jou?![]()
Nena is hard op weg naar Absolute Heldinnen Status!quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:39 schreef Ashrak het volgende:
Nena tegen Brian ... Bedankt voor de maand vakantie
Cora of Nena...keuze lijkt me logischquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nena gaat haar bikini aantrekken en wie zit klaar ? JAPIO !
Ik snap niet dat die meiden dat doen onder het oog van Jaapquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:40 schreef Sarah-Louise het volgende:
Jaap gaat eerste rang zitten als Nena haar bikini aantrekt. Gore vieze perverse ...eh ..... dinges !
vette impotente spare-rib....ofzo...quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:40 schreef Sarah-Louise het volgende:
Jaap gaat eerste rang zitten als Nena haar bikini aantrekt. Gore vieze perverse ...eh ..... dinges !
... zijn ogen puilen uit ..... zoals alles vind ik ook dit heel vies van Jaap.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:40 schreef proh het volgende:
zie Jaap genieten dan
Ja en? Ik zit ook klaar.....quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:40 schreef Sarah-Louise het volgende:
..dank je mokum, zoiets ja.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:42 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
vette impotente spare-rib....ofzo...![]()
Ik blijf ook gewoon kijken...quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:42 schreef Liess het volgende:
[..]
Omdat ie gewoon blijft zitten om iets te zien....
Think again. Heel erg vóór Lieke zijn is alleen al leuk omdat 90% hier tegen haar is.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:41 schreef Talitha het volgende:
[..]
Arme Lieke! Eerst gedumpt door FdW, daarna door Pietje en nu door jou?![]()
Zo zijn de meeste mannenquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:43 schreef milk-shake het volgende:
daarom...............ze ogen puilen uit zijn kassen ..uihhhhhhh![]()
De mijne ook....in tegenstelling tot bij Dellie....quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:43 schreef milk-shake het volgende:
[..]
daarom...............ze ogen puilen uit zijn kassen ..uihhhhhhh![]()
Het is zo zwak om je zo in je kaarten te laten kijken, dat het meer op indekken lijktquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Think again. Heel erg vóór Lieke zijn is alleen al leuk omdat 90% hier tegen haar is.
De hondjes kunnen er ook niks aan doen dat ze een crack-hoer als bazin hebben....quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:44 schreef Taurus het volgende:
Wat 'n rare hond is dat trouwens zeg! Het lijkt op stitch van Lilo en Stitch. En op Gizmo. En op 'n soort ratje met enorme oren. Een vleermuis. Alles behalve 'n hond in ieder geval!![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:42 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
vette impotente spare-rib....ofzo...![]()
Ik vind er niks aanquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:45 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
De mijne ook....in tegenstelling tot bij Dellie....![]()
Nena is een lekker wijffie....![]()
Lieve, ik ben echt ondersteboven van de klasse van Nena. Sommige users schelden erop da ze zich niet laat zien, maar dat is het verschil tussen snollie en de kroonprinses.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:42 schreef Lieve het volgende:
Wat geweldig, wat een verschil. Asociaaltje die niet kan wachten tot zich een gelegenheid voordoet om haar naakte Amoebe lijffie te showen en de mooie Nena zich prive omkleed.
Dat zij brian helemaal niet. hij zij:"nena is niet dom, amanda is niet dom ze zij allebei slim"quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:39 schreef VirtualPOM het volgende:
Ik zou ook overstag gaan....echt wel...quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:46 schreef Leandra het volgende:
Als er gestemd moet worden of Nena wel of niet mag blijven dan zou Jaap wel eens overstag kunnen gaan ivm eye-candy...
sorry...maar ik begrijp je logica even niet....quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:47 schreef scanman01 het volgende:
Nu baalt ze dat ze haar slippers vergeten is. Uit alles blijkt dat ze wel degelijk blijft
Vraag eens of ik dat enigszins boeiend vind.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het is zo zwak om je zo in je kaarten te laten kijken, dat het meer op indekken lijkt
Iedereen ( en zeker vrouwen) zien wat jij en Huub en Pietje Puck niet zien.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:45 schreef scanman01 het volgende:
Nena vindt Lieke ook niets. Ook jaloers Nena?
Als Lieke dus echt wat in Huub ziet dan is haar weekend en passant ook gelijk verpest... dat moet toch een hoop streamers deugd doenquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:45 schreef scanman01 het volgende:
die gaat bij Syl slapenquote:
Die is best oud geloof ik?quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:47 schreef proh het volgende:
Sylvia vind het niet leuk om te zwemmen... ik denk dat ze zich schaamt om haar verguur, of te wel de vulling in haar topje.
[afbeelding]
Ik zeg; Sylvia, Fok dat, ga lekker zwemmen!
Ik zeg ik hou d'r van... Ik hou wel van kleintje tietjes...quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:47 schreef proh het volgende:
Sylvia vind het niet leuk om te zwemmen... ik denk dat ze zich schaamt om haar verguur, of te wel de vulling in haar topje.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:47 schreef proh het volgende:
[afbeelding]
Eerste keer dat ik dit zo zie.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:47 schreef proh het volgende:
[afbeelding]
Prima figuurquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:47 schreef proh het volgende:
[afbeelding]
Het is gewoon bullshit, want als je het echt zo leuk vindt om tegen de stroom in te gaan, zou je wel voor natas/brian en amanda zijnquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vraag eens of ik dat enigszins boeiend vind.
Dat ze niet blijft bedoel jequote:Op zaterdag 7 april 2007 22:49 schreef Black_king het volgende:
Nena heeft dus iets gezegd waar achter niet blij mee is....
Vrouwelijke intuïtie, ja.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:48 schreef Lieve het volgende:
[..]
Iedereen ( en zeker vrouwen) zien wat jij en Huub en Pietje Puck niet zien.
Lieke is niet verliefd op Huub. Ze valt op RatB.
Denk je nou echt dat ze daar mee zit?!? Omdat ze geen cup Z heeft? Daar is ze dus echt niet het type voor. En bovendien vind ik dat ze wel een mooi figuur heeftquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:47 schreef proh het volgende:
[afbeelding]
Niks om zich voor te schamen. Mooi lijf!quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:47 schreef proh het volgende:
[afbeelding]
dat ze geen 10 k opnieuw hoefde te betalenquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:49 schreef Black_king het volgende:
Nena heeft dus iets gezegd waar achter niet blij mee is....
Dat was ik ook al van overtuigd. Ik weet ook zeker dat hij niet tussen dit stelletje zou willen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:47 schreef Black_king het volgende:
Sylvia: "Nicolaas kan niet gehoorzamen, die komt echt niet terug"
Wat zei ze over de borg ?quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:49 schreef Marrije het volgende:
Wat heeft Nena gezegd dat ze nu naar achter moet?
Over die borg?
Dat was ook het eerste wat ik dacht.......en kipfiletjes tijdens het zwemmen is gewoon lastig .....buiten dat ze ook gewoon saai is....quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:47 schreef proh het volgende:
[afbeelding]
Ze heeft niet zo'n strak figuur als die jonge grietjes maar wtf, ze is zowat 30... Ik zeg ik hou dervan.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:50 schreef Sense het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ze daar mee zit?!? Omdat ze geen cup Z heeft? Daar is ze dus echt niet het type voor. En bovendien vind ik dat ze wel een mooi figuur heeft![]()
Laat jij je mening zo sterk bepalen door die van anderen?quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Think again. Heel erg vóór Lieke zijn is alleen al leuk omdat 90% hier tegen haar is.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:48 schreef Spoko het volgende:
NENA BLIJFT GEWOON,NU KAPPEN MET DAT GEZEIK DAAROVER please..........
Ja, hij is van jou!quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Prima figuur.... Die capture heb ik lang geleden gemaakt. Lijkt inmiddels echt heel lang geleden.
Syl is Syl, prima om te zien. Ik denk niet dat ze erg sexie is, maar er zijn momenten dat ze er wel erg sexie uitziet. Zoals op het feest.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:47 schreef proh het volgende:
[afbeelding]
Maar ze is wel erg introvert... terwijl ze zegt dat ze in de buitenwereld heel anders is...quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:50 schreef Sense het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ze daar mee zit?!? Omdat ze geen cup Z heeft? Daar is ze dus echt niet het type voor. En bovendien vind ik dat ze wel een mooi figuur heeft![]()
Denk je dat dat nodig is dan?? Ik denk dat ze kan slapen waar ze wil... daar zegt niemand "nee" tegenquote:
bij kleine tietjes horen ook kleine kontjes, helaas Sylvia, hoe leuk je ook bent, ik sla overquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik zeg ik hou d'r van... Ik hou wel van kleintje tietjes...
Nena vindt Hedda wél leuk.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:45 schreef scanman01 het volgende:
Syl is heel wel sexyquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:52 schreef Lieve het volgende:
[..]
Syl is Syl, prima om te zien. Ik denk niet dat ze erg sexie is, maar er zijn momenten dat ze er wel erg sexie uitziet. Zoals op het feest.
Staat je verlate lunch ook nog op tafel...?quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:52 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Bij Jaap krijg ik de rillingen bij zowat alles wat hij doet.
Yep. Meesterlijke zet van de redactie !quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:53 schreef scanman01 het volgende:
Als Nena en Amanda het echt weer goed hebben gemaakt, is de kans vrij groot dat het 5-3 wordt in het voordeel van Huub
Ik weet niet precies hoe het zit maar hij had geld 'gewonnen' en niet gekregen oidquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat was ik ook al van overtuigd. Ik weet ook zeker dat hij niet tussen dit stelletje zou willen.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:53 schreef scanman01 het volgende:
Als Nena en Amanda het echt weer goed hebben gemaakt, is de kans vrij groot dat het 5-3 wordt in het voordeel van Huub
quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:54 schreef noekje het volgende:
Over de borg werd gevraagd:
Nena heeft geen 10000 opnieuw in te hoeven leggen omdat er zoveel gebeurde in de kooi wat ook niet door de beugel kon.
Brian !!!!quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:54 schreef Clank het volgende:
Opdracht van achteren.. de airco moet goed gezet worden want het hele systeem gaat naar de klote.
Er is in elk geval al één Lieke-avatar minderquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:53 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Nena vindt Hedda wél leuk.
Ik neem Nena's opmerking mee in mijn evaluatie van Lieke.
Ik wacht nog even met oordelen tot volgende week.
Brian wil het op scherm zien..... Hij gelooft niemand meer....quote:
Ze heeft gezegd dat ze geen 2 x borg betaald heeft.... IMHO zegt dat dus nog nix want het zou me niets verbazen als ze er de eerste keer gratis ingekomen is.... ze was er immers voor "het plaatje"quote:
Thanks, beebquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze heeft gezegd dat ze geen 2 x borg betaald heeft.... IMHO zegt dat dus nog nix want het zou me niets verbazen als ze er de eerste keer gratis ingekomen is.... ze was er immers voor "het plaatje"
Nou, daar zeg je wat !quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:54 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Staat je verlate lunch ook nog op tafel...?![]()
Onvoorstelbaar. Dit soort reacties duwt meisjes richting de plastische chirurg. Maar blijf vooral wachten op de vrouw met het perfecte figuur. Blijkbaar is dat alleen goed.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:53 schreef proh het volgende:
[..]
bij kleine tietjes horen ook kleine kontjes, helaas Sylvia, hoe leuk je ook bent, ik sla over
Neem meteen de evaluatie over je Avatar ook mee...die kan ik niet aanzien...quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:53 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Nena vindt Hedda wél leuk.
Ik neem Nena's opmerking mee in mijn evaluatie van Lieke.
Ik wacht nog even met oordelen tot volgende week.
Waar heb jij het over?quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:42 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
HuubEric
Als nena alles van huub gezien had, had ze hem ook niet meer gemoeten hoor
![]()
Streamer lacht, streamer huiltquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:54 schreef Black_king het volgende:
[..]
Yep. Meesterlijke zet van de redactie !
ik betwijfel eveneens of Amandel wel betaad heeft ........quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze heeft gezegd dat ze geen 2 x borg betaald heeft.... IMHO zegt dat dus nog nix want het zou me niets verbazen als ze er de eerste keer gratis ingekomen is.... ze was er immers voor "het plaatje"
ik vrees dat er nog niets veranderd isquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Prima figuur.... Die capture heb ik lang geleden gemaakt. Lijkt inmiddels echt heel lang geleden.
Ze heeft in ieder geval problemen met de vuilniszak...quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:57 schreef Black_king het volgende:
Nena gaat geen keukendienst doen....
mooie cap!quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Overleg met Sylvia over de terugkomst van Nena
[afbeelding]
Brian ?quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze heeft in ieder geval problemen met de vuilniszak...
Meen ik me te herinneren...![]()
Huub zei dat ze dan maar iets beters moesten verzinnen, terwijl hij eerder zei dat hij het een goede zet vond die hij zelf bedacht had willen hebbenquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:54 schreef Clank het volgende:
Opdracht van achteren.. de airco moet goed gezet worden want het hele systeem gaat naar de klote.
Ze gaf aan alleen haar eigen troep op te ruimen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Yup, zware ruzie met Natasja....Gaat weer gebeuren, alleen weet Natasja nu dat Nena de rugdekking van achter heeft daarin.....quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het was gewoon weer eens tijd om mijn eigen gezicht te laten zienquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Er is in elk geval al één Lieke-avatar minder![]()
Ik geloof zomaar dat Amanda met alle vriendjes van alle vriendinnen naar bed is geweest .. ex of geen ex.quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:00 schreef Varen het volgende:
Amanda is met de ex vriend van Nena naar bed geweest![]()
Wanneer niet ? Zelfs als ze nuchter is, is het geen groot licht....quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Amanda is licht in haar hoofd!
Ben je vergeten hoe eigenwijs en geil amanda is?quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:58 schreef Sarah-Louise het volgende:
De 'liefde' tussen Amanda met de rest van BANJ is dus met een paar dagen helemaal over als Nena blijft. Prachtig wat een paniek er is uitgebroken in dat kamp.
Ik geloof dat meteenquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:01 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Ik geloof zomaar dat Amanda met alle vriendjes van alle vriendinnen naar bed is geweest .. ex of geen ex.
Die rat maakt daar de dienst niet uit.quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:00 schreef Varen het volgende:
Brian wil de afstandsbediening van de airo niet geven
Heeft ze zlef niet eens in de gatenquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:00 schreef VirtualPOM het volgende:
Toch kan Amanda vriendschap en haar goede situatie met de BANJ groep wel scheiden, best knap![]()
Me too maar dan van de SHE zijdequote:Op zaterdag 7 april 2007 23:00 schreef VirtualPOM het volgende:
Toch kan Amanda vriendschap en haar goede situatie met de BANJ groep wel scheiden, best knap![]()
Heel engquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:02 schreef Brici het volgende:
brian = eng
Hij lult alweer in zchzelf.quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:02 schreef Brici het volgende:
brian = eng
Fijne vriendin is die Amandel tochquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:01 schreef carpediem23 het volgende:
Als Nena nog bij de buren is, (waar ook camara's zijn ) heeft ze toch kunnen horen op de streams dat Amoede net weer loopt te lullen over haar
Dat was hij ook niet bij de 'Griekse'quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:40 schreef Sense het volgende:
[..]
En hij onthult ook nog een pikant detail: hij is NIET klaargekomen!
![]()
Er zit geen gevoel in plastic hoorquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:03 schreef Sarah-Louise het volgende:
Huub !!!! ...... en Amanda laat dat gewooooooon toe.
Niet?quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:02 schreef Marrije het volgende:
Laat Brian maar niet zien dat Huub aan de tieten van Amanda zit.
waarom denk je dat hij hier Hdnkkk wordt genoemd ?quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:05 schreef Sense het volgende:
[..]
En volgens mij ook niet bij de talloze keren met Amanda. Of heb ik iets gemist?
quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:05 schreef Lieve het volgende:
Hij geeft de afstandsbediening niet terug. Achter is toch te laf dat ze er wat aan doen.
Meneer de supersadist die stiekem hondjes neukt is wel de baas over achter. De baas over iedereen gewoon!
Dansen naar RATB zijn pijpjes!
Gewoon.... knielen en amen zeggen redactie!
Hup mevrouw pannekoek. Op je ondankbare knietjes! het is wel RATB ...... die de dienst uitmaakt! Met zijn hele HBO
Weer lenen.nl?quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:05 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Die is nog even 10k aan het pinnen. Dat was ze even vergeten.
Eén woord van Stein, en de rat ligt op zijn rug pootjes te geven.....quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:05 schreef Lieve het volgende:
Hij geeft de afstandsbediening niet terug. Achter is toch te laf dat ze er wat aan doen.
Meneer de supersadist die stiekem hondjes neukt is wel de baas over achter. De baas over iedereen gewoon!
Hup mevrouw pannekoek. Op je ondankbare knietjes! het is wel RATB ...... die de dienst uitmaakt! Met zijn hele HBO
Nee joh ze is subtiel de redactie aan het bespelenquote:
Haar vader is vast wel zo aardig voor haar denk ikquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:06 schreef akveor het volgende:
Weer lenen.nl?
Sylvia heeft een NORMAAL figuur. Ze is niet dik, maar ook niet het proto-type barbie. Kijk eens realistisch om je heen.. ik zie meiden van 16 die veel vetter zijn en dan rondlopen in veel te kleine kleding waardoor het er ook nog allemaal onder vandaan lubbert.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar. Dit soort reacties duwt meisjes richting de plastische chirurg. Maar blijf vooral wachten op de vrouw met het perfecte figuur. Blijkbaar is dat alleen goed.
Lieve, een cap van jouw vermeende hondjesneukactie en je bent de heldin van DGK-forums..quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:05 schreef Lieve het volgende:
Muhahaaquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:06 schreef Black_king het volgende:
[..]
waarom denk je dat hij hier Hdnkkk wordt genoemd ?![]()
Alleen jammer van die neptieten en het hoofd dat erboven hangt.quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:08 schreef AutumnTears het volgende:
Toch vind ik Amanda een mooi lijf hebben..
Dit is wel een goeie grap. Kan er wel om lachen iig.quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:08 schreef VirtualPOM het volgende:
Als Brian de afstandsbediening terug moet halen, doet ie dat meteen hoor. Mag ie ook is 1 geintje terugdoen zeg![]()
En een paar korte pootjesquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
Alleen jammer van die neptieten en het hoofd dat erboven hangt.
Ja hoor dat mag maar dat moet het ook echt een keer grappig zijn. Een afstandsbediening verstoppen is nooit grappig.quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:08 schreef VirtualPOM het volgende:
Als Brian de afstandsbediening terug moet halen, doet ie dat meteen hoor. Mag ie ook is 1 geintje terugdoen zeg![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
Alleen jammer van die neptieten en het hoofd dat erboven hangt.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:11 schreef akveor het volgende:
Verdorie Nena is nog geen eens een half uur weg... en ik mis er nu al... Ze moet echt blijven redaktie anders haal ik de de ochtend niet...
quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:11 schreef akveor het volgende:
Verdorie Nena is nog geen eens een half uur weg... en ik mis er nu al... Ze moet echt blijven redaktie anders haal ik de de ochtend niet...
Wedden?quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:10 schreef scanman01 het volgende:
Jongens, Nena blijft gewoon.
Valt best mee? Hmm, smaken verschillenquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:11 schreef AutumnTears het volgende:
Ook dat valt best mee het is meer haar karater dat tegen zit..
[..]
Het doel is toch niet de afstandsbediening te verstoppen? Het gaat erom dat ze in een hete kamer moeten slapen. Ik vind dit een van de betere grappen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:10 schreef noekje het volgende:
Ja hoor dat mag maar dat moet het ook echt een keer grappig zijn. Een afstandsbediening verstoppen is nooit grappig.
Amanda verstoppen, dat neigt naar een beetje grappig.
Arme kleine moekiepoekieparrabrodda!quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian is helemaal pissig, hij moest de AB inderdaad afgeven
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Valt best mee? Hmm, smaken verschillen![]()
Hij zal alleen wel niet weten dat die van Rodin is....quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:12 schreef Taurus het volgende:
Ieuwww, Brian: "En ze ... hhhhhébben aan gestaan! Ze hhhhhébben aan gestaan! Alleen.... het grapje is niet meer leuuuk nu... "
Brrr wat 'n vies kwijlerig stemmetje heeft hij toch. Hij praat alsof ie De Denker himself is.
Wat grappig is, is altijd subjectief heh, onthoud dat welquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:10 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja hoor dat mag maar dat moet het ook echt een keer grappig zijn. Een afstandsbediening verstoppen is nooit grappig.
Amanda verstoppen, dat neigt naar een beetje grappig.
Het is een en al vrolijkheid.... eindelijk weer eens...quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:10 schreef scanman01 het volgende:
Jongens, Nena blijft gewoon. Die anderen willen echt niet meer... Nicolaas al helemaal niet.
Dus heb ik de pest aan Jaap. Hij had een minuscuul voordeeltje van de twijfel vanwege de underdog-positie (al had ik daar al moeite mee), maar nou is het voor mij exit voor die onbenul.quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:11 schreef Sarah-Louise het volgende:
Nog geen drie zinnen met elkaar gewisseld en Jaap heeft een verschrikkelijke hekel aan Nena. Brian mag haar niet dus Jaap heeft de pest aan Nena.![]()
Fransquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:14 schreef Marrije het volgende:
Wie is stokbrood? Iemand van achter, maar wie?
Stein is op vakantie geweest!quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:14 schreef Marrije het volgende:
Wie is stokbrood? Iemand van achter, maar wie?
maar wacht even hoor...hij heeft Cora toch nog maar een paar keer in het echt gezien?? Laat staan dat ze gesext hebben (God beware me). En dan nu al trouwen?quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:13 schreef Clank het volgende:
Er is druk op Jaap uitgeoefend (van achteren) om zo snel mogelijk te trouwen.
Francois Boulange (Frans Bakker) van Lingo in de redactie?quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:14 schreef Black_king het volgende:
Natasja : "Stokbrood, frankrijk, heeft zijn speeltje weer terug"
Iemand van de redactie dus...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |