Streamer lacht, streamer huiltquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:54 schreef Black_king het volgende:
[..]
Yep. Meesterlijke zet van de redactie !
ik betwijfel eveneens of Amandel wel betaad heeft ........quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze heeft gezegd dat ze geen 2 x borg betaald heeft.... IMHO zegt dat dus nog nix want het zou me niets verbazen als ze er de eerste keer gratis ingekomen is.... ze was er immers voor "het plaatje"
ik vrees dat er nog niets veranderd isquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Prima figuur.... Die capture heb ik lang geleden gemaakt. Lijkt inmiddels echt heel lang geleden.
Ze heeft in ieder geval problemen met de vuilniszak...quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:57 schreef Black_king het volgende:
Nena gaat geen keukendienst doen....
mooie cap!quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Overleg met Sylvia over de terugkomst van Nena
[afbeelding]
Brian ?quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze heeft in ieder geval problemen met de vuilniszak...
Meen ik me te herinneren...![]()
Huub zei dat ze dan maar iets beters moesten verzinnen, terwijl hij eerder zei dat hij het een goede zet vond die hij zelf bedacht had willen hebbenquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:54 schreef Clank het volgende:
Opdracht van achteren.. de airco moet goed gezet worden want het hele systeem gaat naar de klote.
Ze gaf aan alleen haar eigen troep op te ruimen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Yup, zware ruzie met Natasja....Gaat weer gebeuren, alleen weet Natasja nu dat Nena de rugdekking van achter heeft daarin.....quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het was gewoon weer eens tijd om mijn eigen gezicht te laten zienquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Er is in elk geval al één Lieke-avatar minder![]()
Ik geloof zomaar dat Amanda met alle vriendjes van alle vriendinnen naar bed is geweest .. ex of geen ex.quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:00 schreef Varen het volgende:
Amanda is met de ex vriend van Nena naar bed geweest![]()
Wanneer niet ? Zelfs als ze nuchter is, is het geen groot licht....quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Amanda is licht in haar hoofd!
Ben je vergeten hoe eigenwijs en geil amanda is?quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:58 schreef Sarah-Louise het volgende:
De 'liefde' tussen Amanda met de rest van BANJ is dus met een paar dagen helemaal over als Nena blijft. Prachtig wat een paniek er is uitgebroken in dat kamp.
Ik geloof dat meteenquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:01 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Ik geloof zomaar dat Amanda met alle vriendjes van alle vriendinnen naar bed is geweest .. ex of geen ex.
Die rat maakt daar de dienst niet uit.quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:00 schreef Varen het volgende:
Brian wil de afstandsbediening van de airo niet geven
Heeft ze zlef niet eens in de gatenquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:00 schreef VirtualPOM het volgende:
Toch kan Amanda vriendschap en haar goede situatie met de BANJ groep wel scheiden, best knap![]()
Me too maar dan van de SHE zijdequote:Op zaterdag 7 april 2007 23:00 schreef VirtualPOM het volgende:
Toch kan Amanda vriendschap en haar goede situatie met de BANJ groep wel scheiden, best knap![]()
Heel engquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:02 schreef Brici het volgende:
brian = eng
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |