De mijne ook....in tegenstelling tot bij Dellie....quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:43 schreef milk-shake het volgende:
[..]
daarom...............ze ogen puilen uit zijn kassen ..uihhhhhhh![]()
Het is zo zwak om je zo in je kaarten te laten kijken, dat het meer op indekken lijktquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Think again. Heel erg vóór Lieke zijn is alleen al leuk omdat 90% hier tegen haar is.
De hondjes kunnen er ook niks aan doen dat ze een crack-hoer als bazin hebben....quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:44 schreef Taurus het volgende:
Wat 'n rare hond is dat trouwens zeg! Het lijkt op stitch van Lilo en Stitch. En op Gizmo. En op 'n soort ratje met enorme oren. Een vleermuis. Alles behalve 'n hond in ieder geval!![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:42 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
vette impotente spare-rib....ofzo...![]()
Ik vind er niks aanquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:45 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
De mijne ook....in tegenstelling tot bij Dellie....![]()
Nena is een lekker wijffie....![]()
Lieve, ik ben echt ondersteboven van de klasse van Nena. Sommige users schelden erop da ze zich niet laat zien, maar dat is het verschil tussen snollie en de kroonprinses.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:42 schreef Lieve het volgende:
Wat geweldig, wat een verschil. Asociaaltje die niet kan wachten tot zich een gelegenheid voordoet om haar naakte Amoebe lijffie te showen en de mooie Nena zich prive omkleed.
Dat zij brian helemaal niet. hij zij:"nena is niet dom, amanda is niet dom ze zij allebei slim"quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:39 schreef VirtualPOM het volgende:
Dat zijn uitspraken die Amanda ook eens zou moeten horen... of zien.
Ik zou ook overstag gaan....echt wel...quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:46 schreef Leandra het volgende:
Als er gestemd moet worden of Nena wel of niet mag blijven dan zou Jaap wel eens overstag kunnen gaan ivm eye-candy...
sorry...maar ik begrijp je logica even niet....quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:47 schreef scanman01 het volgende:
Nu baalt ze dat ze haar slippers vergeten is. Uit alles blijkt dat ze wel degelijk blijft
Vraag eens of ik dat enigszins boeiend vind.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het is zo zwak om je zo in je kaarten te laten kijken, dat het meer op indekken lijkt
Iedereen ( en zeker vrouwen) zien wat jij en Huub en Pietje Puck niet zien.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:45 schreef scanman01 het volgende:
Nena vindt Lieke ook niets. Ook jaloers Nena?
Als Lieke dus echt wat in Huub ziet dan is haar weekend en passant ook gelijk verpest... dat moet toch een hoop streamers deugd doenquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:45 schreef scanman01 het volgende:
Nena vindt Lieke ook niets. Ook jaloers Nena?
die gaat bij Syl slapenquote:
Die is best oud geloof ik?quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:47 schreef proh het volgende:
Sylvia vind het niet leuk om te zwemmen... ik denk dat ze zich schaamt om haar verguur, of te wel de vulling in haar topje.
[afbeelding]
Ik zeg; Sylvia, Fok dat, ga lekker zwemmen!
Ik zeg ik hou d'r van... Ik hou wel van kleintje tietjes...quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:47 schreef proh het volgende:
Sylvia vind het niet leuk om te zwemmen... ik denk dat ze zich schaamt om haar verguur, of te wel de vulling in haar topje.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:47 schreef proh het volgende:
[afbeelding]
Eerste keer dat ik dit zo zie.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:47 schreef proh het volgende:
[afbeelding]
Prima figuurquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:47 schreef proh het volgende:
[afbeelding]
Het is gewoon bullshit, want als je het echt zo leuk vindt om tegen de stroom in te gaan, zou je wel voor natas/brian en amanda zijnquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vraag eens of ik dat enigszins boeiend vind.
Dat ze niet blijft bedoel jequote:Op zaterdag 7 april 2007 22:49 schreef Black_king het volgende:
Nena heeft dus iets gezegd waar achter niet blij mee is....
Vrouwelijke intuïtie, ja.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:48 schreef Lieve het volgende:
[..]
Iedereen ( en zeker vrouwen) zien wat jij en Huub en Pietje Puck niet zien.
Lieke is niet verliefd op Huub. Ze valt op RatB.
Denk je nou echt dat ze daar mee zit?!? Omdat ze geen cup Z heeft? Daar is ze dus echt niet het type voor. En bovendien vind ik dat ze wel een mooi figuur heeftquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:47 schreef proh het volgende:
[afbeelding]
Niks om zich voor te schamen. Mooi lijf!quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:47 schreef proh het volgende:
[afbeelding]
dat ze geen 10 k opnieuw hoefde te betalenquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:49 schreef Black_king het volgende:
Nena heeft dus iets gezegd waar achter niet blij mee is....
Dat was ik ook al van overtuigd. Ik weet ook zeker dat hij niet tussen dit stelletje zou willen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:47 schreef Black_king het volgende:
Sylvia: "Nicolaas kan niet gehoorzamen, die komt echt niet terug"
Wat zei ze over de borg ?quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:49 schreef Marrije het volgende:
Wat heeft Nena gezegd dat ze nu naar achter moet?
Over die borg?
Dat was ook het eerste wat ik dacht.......en kipfiletjes tijdens het zwemmen is gewoon lastig .....buiten dat ze ook gewoon saai is....quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:47 schreef proh het volgende:
[afbeelding]
Ze heeft niet zo'n strak figuur als die jonge grietjes maar wtf, ze is zowat 30... Ik zeg ik hou dervan.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:50 schreef Sense het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ze daar mee zit?!? Omdat ze geen cup Z heeft? Daar is ze dus echt niet het type voor. En bovendien vind ik dat ze wel een mooi figuur heeft![]()
Laat jij je mening zo sterk bepalen door die van anderen?quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Think again. Heel erg vóór Lieke zijn is alleen al leuk omdat 90% hier tegen haar is.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:48 schreef Spoko het volgende:
NENA BLIJFT GEWOON,NU KAPPEN MET DAT GEZEIK DAAROVER please..........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |