Ja, hij is van jou!quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Prima figuur.... Die capture heb ik lang geleden gemaakt. Lijkt inmiddels echt heel lang geleden.
Syl is Syl, prima om te zien. Ik denk niet dat ze erg sexie is, maar er zijn momenten dat ze er wel erg sexie uitziet. Zoals op het feest.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:47 schreef proh het volgende:
Sylvia vind het niet leuk om te zwemmen... ik denk dat ze zich schaamt om haar verguur, of te wel de vulling in haar topje.
[afbeelding]
Ik zeg; Sylvia, Fok dat, ga lekker zwemmen!
Maar ze is wel erg introvert... terwijl ze zegt dat ze in de buitenwereld heel anders is...quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:50 schreef Sense het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ze daar mee zit?!? Omdat ze geen cup Z heeft? Daar is ze dus echt niet het type voor. En bovendien vind ik dat ze wel een mooi figuur heeft![]()
Denk je dat dat nodig is dan?? Ik denk dat ze kan slapen waar ze wil... daar zegt niemand "nee" tegenquote:
bij kleine tietjes horen ook kleine kontjes, helaas Sylvia, hoe leuk je ook bent, ik sla overquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik zeg ik hou d'r van... Ik hou wel van kleintje tietjes...
Nena vindt Hedda wél leuk.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:45 schreef scanman01 het volgende:
Nena vindt Lieke ook niets. Ook jaloers Nena?
Syl is heel wel sexyquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:52 schreef Lieve het volgende:
[..]
Syl is Syl, prima om te zien. Ik denk niet dat ze erg sexie is, maar er zijn momenten dat ze er wel erg sexie uitziet. Zoals op het feest.
Staat je verlate lunch ook nog op tafel...?quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:52 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Bij Jaap krijg ik de rillingen bij zowat alles wat hij doet.
Yep. Meesterlijke zet van de redactie !quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:53 schreef scanman01 het volgende:
Als Nena en Amanda het echt weer goed hebben gemaakt, is de kans vrij groot dat het 5-3 wordt in het voordeel van Huub
Ik weet niet precies hoe het zit maar hij had geld 'gewonnen' en niet gekregen oidquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat was ik ook al van overtuigd. Ik weet ook zeker dat hij niet tussen dit stelletje zou willen.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:53 schreef scanman01 het volgende:
Als Nena en Amanda het echt weer goed hebben gemaakt, is de kans vrij groot dat het 5-3 wordt in het voordeel van Huub
quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:54 schreef noekje het volgende:
Over de borg werd gevraagd:
Nena heeft geen 10000 opnieuw in te hoeven leggen omdat er zoveel gebeurde in de kooi wat ook niet door de beugel kon.
Brian !!!!quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:54 schreef Clank het volgende:
Opdracht van achteren.. de airco moet goed gezet worden want het hele systeem gaat naar de klote.
Er is in elk geval al één Lieke-avatar minderquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:53 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Nena vindt Hedda wél leuk.
Ik neem Nena's opmerking mee in mijn evaluatie van Lieke.
Ik wacht nog even met oordelen tot volgende week.
Brian wil het op scherm zien..... Hij gelooft niemand meer....quote:
Ze heeft gezegd dat ze geen 2 x borg betaald heeft.... IMHO zegt dat dus nog nix want het zou me niets verbazen als ze er de eerste keer gratis ingekomen is.... ze was er immers voor "het plaatje"quote:
Thanks, beebquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze heeft gezegd dat ze geen 2 x borg betaald heeft.... IMHO zegt dat dus nog nix want het zou me niets verbazen als ze er de eerste keer gratis ingekomen is.... ze was er immers voor "het plaatje"
Nou, daar zeg je wat !quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:54 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Staat je verlate lunch ook nog op tafel...?![]()
Onvoorstelbaar. Dit soort reacties duwt meisjes richting de plastische chirurg. Maar blijf vooral wachten op de vrouw met het perfecte figuur. Blijkbaar is dat alleen goed.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:53 schreef proh het volgende:
[..]
bij kleine tietjes horen ook kleine kontjes, helaas Sylvia, hoe leuk je ook bent, ik sla over
Neem meteen de evaluatie over je Avatar ook mee...die kan ik niet aanzien...quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:53 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Nena vindt Hedda wél leuk.
Ik neem Nena's opmerking mee in mijn evaluatie van Lieke.
Ik wacht nog even met oordelen tot volgende week.
Waar heb jij het over?quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:42 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
HuubEric
Als nena alles van huub gezien had, had ze hem ook niet meer gemoeten hoor
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |