quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
Alleen jammer van die neptieten en het hoofd dat erboven hangt.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:11 schreef akveor het volgende:
Verdorie Nena is nog geen eens een half uur weg... en ik mis er nu al... Ze moet echt blijven redaktie anders haal ik de de ochtend niet...
quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:11 schreef akveor het volgende:
Verdorie Nena is nog geen eens een half uur weg... en ik mis er nu al... Ze moet echt blijven redaktie anders haal ik de de ochtend niet...
Wedden?quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:10 schreef scanman01 het volgende:
Jongens, Nena blijft gewoon.
Valt best mee? Hmm, smaken verschillenquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:11 schreef AutumnTears het volgende:
Ook dat valt best mee het is meer haar karater dat tegen zit..
[..]
Het doel is toch niet de afstandsbediening te verstoppen? Het gaat erom dat ze in een hete kamer moeten slapen. Ik vind dit een van de betere grappen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:10 schreef noekje het volgende:
Ja hoor dat mag maar dat moet het ook echt een keer grappig zijn. Een afstandsbediening verstoppen is nooit grappig.
Amanda verstoppen, dat neigt naar een beetje grappig.
Arme kleine moekiepoekieparrabrodda!quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian is helemaal pissig, hij moest de AB inderdaad afgeven
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Valt best mee? Hmm, smaken verschillen![]()
Hij zal alleen wel niet weten dat die van Rodin is....quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:12 schreef Taurus het volgende:
Ieuwww, Brian: "En ze ... hhhhhébben aan gestaan! Ze hhhhhébben aan gestaan! Alleen.... het grapje is niet meer leuuuk nu... "
Brrr wat 'n vies kwijlerig stemmetje heeft hij toch. Hij praat alsof ie De Denker himself is.
Wat grappig is, is altijd subjectief heh, onthoud dat welquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:10 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja hoor dat mag maar dat moet het ook echt een keer grappig zijn. Een afstandsbediening verstoppen is nooit grappig.
Amanda verstoppen, dat neigt naar een beetje grappig.
Het is een en al vrolijkheid.... eindelijk weer eens...quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:10 schreef scanman01 het volgende:
Jongens, Nena blijft gewoon. Die anderen willen echt niet meer... Nicolaas al helemaal niet.
Dus heb ik de pest aan Jaap. Hij had een minuscuul voordeeltje van de twijfel vanwege de underdog-positie (al had ik daar al moeite mee), maar nou is het voor mij exit voor die onbenul.quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:11 schreef Sarah-Louise het volgende:
Nog geen drie zinnen met elkaar gewisseld en Jaap heeft een verschrikkelijke hekel aan Nena. Brian mag haar niet dus Jaap heeft de pest aan Nena.![]()
Fransquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:14 schreef Marrije het volgende:
Wie is stokbrood? Iemand van achter, maar wie?
Stein is op vakantie geweest!quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:14 schreef Marrije het volgende:
Wie is stokbrood? Iemand van achter, maar wie?
maar wacht even hoor...hij heeft Cora toch nog maar een paar keer in het echt gezien?? Laat staan dat ze gesext hebben (God beware me). En dan nu al trouwen?quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:13 schreef Clank het volgende:
Er is druk op Jaap uitgeoefend (van achteren) om zo snel mogelijk te trouwen.
Francois Boulange (Frans Bakker) van Lingo in de redactie?quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:14 schreef Black_king het volgende:
Natasja : "Stokbrood, frankrijk, heeft zijn speeltje weer terug"
Iemand van de redactie dus...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |