Maar niet in DGKquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:27 schreef Spoko het volgende:
wow,brian kan wassen zegt die.....
Amanda op haar plaats gezetquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vind het allemaal best , mijn paasweekend kan niet meer stuk. Aman op haar plaats gezet, braajen zijn broek vol stront, ik seg...
quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:24 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja dat wel maar ik wil dat ze bljift.... de stress kost me ondertussen al 5 borrels en 3 joints... of ben ik de enige die hier last van heeft? Kon me al geen DGK zonder Nena voorstellen en nu weer afscheid nemen... hoeveel moet een streamer krijgen te verwerken zo harteloos en zonder scrupulus die redaktie.
Knap gecaptquote:
Hoe moet dat nou met Lieke scanquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:29 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb alles even doorgelezen en nena's eerste reactie tegen Huub gezien, of ze blijft of niet.
Die blijft dus echt
Ik denk niet dat ze 'echt' blijft. Maar het duurt wel een paar maanden voordat ze vertrekt. Een volhouder zie ik niet in haar.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:29 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb alles even doorgelezen en nena's eerste reactie tegen Huub gezien, of ze blijft of niet.
Die blijft dus echt
Die kookt van binnen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:32 schreef Varen het volgende:
Brian voelt zich slecht
Als die 2 bij elkaar mogen blijven maken ze de rest gierend gekquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:31 schreef Liess het volgende:
Mocht Nena wel blijven, dan krijgen we de eerste 3 weken verhalen van 'vroegah' iig tussen die 2..... regelrechte ramp...
Idd, en mij ookquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als die 2 bij elkaar mogen blijven maken ze de rest gierend gek
Reken maar van wel. Bij haar aankomst fluisterde Huub duidelijk vragend in haar oor of ze bleef, waarop zij 'ja' zei.quote:
die blijft niet natte nel gaat erinquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:29 schreef scanman01 het volgende:
Die blijft dus echt
quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als die 2 bij elkaar mogen blijven maken ze de rest gierend gek
Een vrouw die hem zo in de zeik kan nemen kan immers niet dom zijnquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:31 schreef Marrije het volgende:
Brian valt nena niet af mbt intelligentie.
ik bedoel dus, dat IK hoop dat Amandel moet movenquote:
te plat...quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan blijft ze dus wel![]()
Ze heeft vaak genoeg gezegd dat ze daar zat voor het plaatje... de redactie dacht in Amanda misschien een vervangend plaatje te hebben maar daar is Amanda niet mooi genoeg voor... en te plat.
Ja, ze kwam met NIKS om Nena van haar ongelijk te overtuigen. Amanda is zelfs als ze ergens naast zat niet geloofwaardig als getuige omdat ze alleen maar ziet wat ze wil zien.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Amanda op haar plaats gezet
Ze hebben de ruzie uitgesproken uitgeschreeuwd
Lucky shot heb jij zeg!! Leuk!quote:
Dat moet ze zeggenquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Reken maar van wel. Bij haar aankomst fluisterde Huub duidelijk vragend in haar oor of ze bleef, waarop zij 'ja' zei.
Dat is dan jouw probleem. Lieke is toch geen bewoner.quote:
... dat zou ik zoooooo fijn vinden. Brian balanceert al zo op het randje en Natasia wordt dan dagelijks vanaf ontbijt tot het naar bed gaan vreselijk uitgelachen door die twee pubers. Geweldig.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:33 schreef shmoopy het volgende:
Als Nena en Amanda samen zo sterk zouden blijven, spelen ze in no time Brian en Natasia eruit.
Ik accepteer alles van Nena....quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:31 schreef Liess het volgende:
Mocht Nena wel blijven, dan krijgen we de eerste 3 weken verhalen van 'vroegah' iig tussen die 2..... regelrechte ramp...
en daar zijn die twee heel erg bang voorquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:33 schreef shmoopy het volgende:
Als Nena en Amanda samen zo sterk zouden blijven, spelen ze in no time Brian en Natasia eruit.
Dat zijn uitspraken die Amanda ook eens zou moeten horen... of zien.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:31 schreef Varen het volgende:
Brian: Nena is niet dom, Amanda is dom
Ze gaat op haar gevoel af, als haar gevoel zegt dat er iets niet klopt, dan kan je lullen wat je wilt, maar dan gaat ze niet toegevenquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, ze kwam met NIKS om Nena van haar ongelijk te overtuigen. Amanda is zelfs als ze ergens naast zat niet geloofwaardig als getuige omdat ze alleen maar ziet wat ze wil zien.
maar ook de rest dus geen huub geen sylvia die de villa wintquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:33 schreef shmoopy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |