Negen jaar. Ach ja, meiden van 19... vooral van Amanda wordt dat nog wel eens vergeten qua smerig en a-sociaal gedrag, maar gevoelsmatig.... En morgen doen ze het weer dunnetjes over, want er valt nog veel meer te zeggen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat zijn ze ook al zo'n 7 jaar geloof ik...
We hebben een feestjequote:Op zaterdag 7 april 2007 22:18 schreef Mokum020 het volgende:
Even helemaal off-topic:
NEC - PSV............2-1
![]()
![]()
![]()
Maar goed dat ze niet lang gaat blijven, want anders heeft ze het binnen no time ook weer goed gemaakt met Brianquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:15 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Daarbij zegt ze dat ze niet lang boos kan blijven op iemand.
Huub zegt vervolgens dat dat niet erg is en Nena antwoordt vervolgens met: "Ik heb wel een reden"
"We gaan zo zwemmen toch?"
Yvonne en Danny zijn als Huub en Sylvia, dat gaat je niet lukken Jaapquote:
Eindstand? Je maakt een geintje??quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:18 schreef Mokum020 het volgende:
Even helemaal off-topic:
NEC - PSV............2-1
![]()
![]()
![]()
Tsja, het zal wel leuk worden op P2, aangezien het Leidse er niet inzit met Koninginnenacht.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:18 schreef Mokum020 het volgende:
Even helemaal off-topic:
NEC - PSV............2-1
![]()
![]()
![]()
Done, met enige tegenzinquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan moet je eerst die voor mij intrekken![]()
ze blijft echt nietquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:20 schreef Varen het volgende:
Als Nena blijft wordt het misschien wel 6-2![]()
Morgen dus 3-0 en Ajax gaat............quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:18 schreef Mokum020 het volgende:
Even helemaal off-topic:
NEC - PSV............2-1
![]()
![]()
![]()
10x10x10x10.........quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:20 schreef milk-shake het volgende:
nena is echt 10 x knapper dan snollie met haar dikke harses
Waarom mogen Natasia en Amanda niet mee stemmen?quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:20 schreef Lieve het volgende:
Ik denk dat Nena tijdelijk is ( een maand) en dat Nicolaas terug komt. Over....... anderhalve week. Vlak voor de stemming.
En dan kan het zijn dat Brian eruit gaat? ( twee mensen mogen niet meestemmen, Nasty en Asociaaltje ) Vervolgens gaat Asociaaltje en Nasty en Jaap en Huub en Eric en als laatste Syylvia eruit.
Misschien een hele lange visite...quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:22 schreef Michellee het volgende:
Op de site van Tien wordt gesproken over Nena de visite...ik vrees het ergste!
Ja dat wel maar ik wil dat ze bljift.... de stress kost me ondertussen al 5 borrels en 3 joints... of ben ik de enige die hier last van heeft? Kon me al geen DGK zonder Nena voorstellen en nu weer afscheid nemen... hoeveel moet een streamer krijgen te verwerken zo harteloos en zonder scrupulus die redaktie.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
En toch, al zou ze maar een paar uurtjes blijven, ik vind het geweldig dat ze er weer is. Mijn heldin.
Nena![]()
Echt wel, Nena is niet ordinair of goedkoop. Laat Amandel maar vertrekkenquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:20 schreef milk-shake het volgende:
nena is echt 10 x knapper dan snollie met haar dikke harses
En dit staat er ook:quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:22 schreef Michellee het volgende:
Op de site van Tien wordt gesproken over Nena de visite...ik vrees het ergste!
Vind het allemaal best , mijn paasweekend kan niet meer stuk. Aman op haar plaats gezet, braajen zijn broek vol stront, ik seg...quote:
Daarom is ze geen 'blijvertje' en komt Nicolaas!!quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:23 schreef farceman het volgende:
Jammer , Nena is echt veel te lief en goed om onaardig tegen Brian Natasia of Amand toe doen/blijven.
Daarom maakte ze het ook altijd weer goed met brian, gewoon te leif is ze en ze kan niet tegen ruzie
Ik en liegen.........quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Eindstand? Je maakt een geintje??
Ik kijk meteen even op teletekst..
De Darwin theorie laat zich nog wel geldenquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:24 schreef Marelle het volgende:
[..]
Echt wel, Nena is niet ordinair of goedkoop. Laat Amandel maar vertrekken![]()
Je leest niet goed mopquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:24 schreef Marelle het volgende:
[..]
Echt wel, Nena is niet ordinair of goedkoop. Laat Amandel maar vertrekken![]()
Ai, de plasmaboy sprak daar bij de aankondiging van de stemming wel over, dat de nieuwe oud miljonair weer 10.000 e borg moest betalen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:25 schreef PC eend het volgende:
Ze heeft geen 2x borg betaald, misschien had ze dat niet mogen zeggen![]()
Dat zei ze toch ook, dat is ook het opzetje, vandaar ook de fakkels en de kofferquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
En dit staat er ook:
"Kom je hier wonen?", vraagt Jaap als hij zich voorstelt. "Ja", laat Nena weten.
Bron: tien
Dan blijft ze dus welquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:25 schreef PC eend het volgende:
Ze heeft geen 2x borg betaald, misschien had ze dat niet mogen zeggen![]()
En die koffer met oa 4 bikini's is ook om de miljonairs de verkeerde indruk te geven.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat zei ze toch ook, dat is ook het opzetje, vandaar ook de fakkels en de koffer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |