Nee maar deze vertoning is zoooo treurig.quote:
Sorry maar ik ga hier echt niet inhoudelijk op inquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee maar deze vertoning is zoooo treurig.
Het gaat helemaal nergens over, over een kaartje sturen met kerst om te kijken hoe het gaat maar dat ze had moeten vragen of ze al een woning had, dat Amanda Ser maar niks vond en datze dan moet horen van een ander dat ze de hele avond hebben lopen schuiven, en, en, en. . .en dan gaan huilen en een knuffel, en hoppaaaaa gewoon weer verder gaan, waarom zeg je geen gedag, omdat ik jou niks te zeggen had, met Stacy heb ik niks te schaften en en en![]()
![]()
Amanda noemt haar familie altijd haar "gezin".quote:
Ja, dat is natuurlijk ook heel moeilijkquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Amanda kent het verschil niet zo goed tussen mijn gezin en mijn familie.
Ze zit nog een beetje in der Janinescenesquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Amanda kent het verschil niet zo goed tussen mijn gezin en mijn familie.
Dat zou ook wel erg knap zijnquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Sorry maar ik ga hier echt niet inhoudelijk op in![]()
Daar legt Huub even uit dat het heel normaal is dat Brian geen sanctie heeft gekregen wan t hij heeft geen geweld gebruiktquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Ian, heerlijk snel
Wat zeggen ze op 1 en 2?
Pfffffffffffff, sorry ik word ook gek van mijzelf
Maak daar maar een half uur van.quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:57 schreef schatje het volgende:
Amanda was nog geen 24 uur binnen in de villa of ze was al aan het kwaad spreken over Nena.
En dáárom zei ik in de vorige COS dat ik hoopte dat ze WEL zou blijven...quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:58 schreef Yollie het volgende:
Nena blijft niet!
In ieder geval tot dinsdag. Dan komen de kapsters weer . Ze heeft een beetje uitgroeiquote:
Zit ik één seconde niet op te lettenquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:59 schreef noekje het volgende:
Nena blijft niet is wat ik tussen de regels door hoor.
Shit.quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:59 schreef MissHobje het volgende:
Hehhe mooie verspreking van Nenaze gaat vast weer.
Naakt?quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:59 schreef TiNo_Flo het volgende:
Ik zie Nicolaas bij de poort
* beequeen geeft kleenex aan Sarah-Louise.quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:59 schreef Sarah-Louise het volgende:
Als Nena dalijk weer weg gaat dan ga ik huilen.
Ja, ik denk aan een hamster ofzo..?quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:00 schreef VirtualPOM het volgende:
Dusty, wat een naam....
Nee, in string met een opblaaskrokodilquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Naakt?
Laat Nicolaas dan maar komen!!!!quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En dáárom zei ik in de vorige COS dat ik hoopte dat ze WEL zou blijven...
Een bezemquote:
Blijf je?quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zit ik één seconde niet op te letten![]()
Wat zei ze dan?
Ik ze niet blijft, zal ze het wel afgesproken zijn met achter dat ze dat zo lang mogelijk voor zich houdt.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:00 schreef CarOnline het volgende:
Ik snap niet waarom ze dat dan niet tegen Huub, Syl en Erik zegt.
Die zijn hartstikke blij.
Omdat de redaktie dit een leuke setup vind?quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:00 schreef CarOnline het volgende:
Ik snap niet waarom ze dat dan niet tegen Huub, Syl en Erik zegt.
Die zijn hartstikke blij.
Laat hem binnen dan!quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:01 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Nee, in string met een opblaaskrokodil
Ja belachelijk.. vermoeiend ook die 2quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:01 schreef shmoopy het volgende:
Wat is dat toch met mensen dat ze niet eens welgemeend sorry kunnen zeggen als ze iets stoms of fouts gedaan hebben?
Dat krampachtige vasthouden aan je eigen gelijk, om maar niet, ja wat, iets te verliezen ofzo?
Amanda.
Geef maar hier die pallet ..... ik zal ontroostbaar zijn.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
* beequeen geeft kleenex aan Sarah-Louise.
Doet mij denken aan Swiffer... heb zin om schoon te maken...quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:00 schreef VirtualPOM het volgende:
Dusty, wat een naam....
quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:01 schreef Sebi het volgende:
[..]
Ik ze niet blijft, zal ze het wel afgesproken zijn met achter dat ze dat zo lang mogelijk voor zich houdt.
Een paarse krokodil? Die ben ik kwijt.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:01 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Nee, in string met een opblaaskrokodil
Een stemming wie er moet gaan?quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:03 schreef milk-shake het volgende:
mischien komt er een stemming ...wie er mag komen straks
Ik denk dat Para zich vergist in de vriendschap tussen die twee....quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:01 schreef Sarah-Louise het volgende:
Hoe dan ook .... de vriendschap tussen Neen en Amanda is wel heel sterk. Amanda bindt in, geeft toe, bekent kleur .... de enige bij wie ik dat haar heb zien doen is bij Nena.
Ik vind 't een enorm stomme setup. En ik snap ook niet waarom iedereen er zo zeker van is en dit nu opeens al verwachtte, terwijl er afgelopen week achter elkaar is gespeculeerd dat Nena de nieuwe bewoonster zou zijn.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:02 schreef akveor het volgende:
[..]
Omdat de redaktie dit een leuke setup vind?![]()
dan wordt pasen een feest ter nagedachtenis van de opstanding van nicolaas... amen!quote:
Scanman waardigquote:
Op de vraag waarom ze niet tegen HES heeft gezegd dat ze niet blijft...Stel dat ze slechts op bezoek is, kan ik het mij voorstellen dat achter heeft gezegd tegen Nena om de schijn op te houden dat ze wel blijft voor het spel. En dat er vervolgens een andere oud-bewoner (Nicolaas) permanent in komt. Dat bedoelde ik....;)quote:
Nog steeds leef ik met je mee.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:05 schreef akveor het volgende:
Verdomme kreeg ik er weer helemaal zit in zit ik nu bijna in dezelfde depressie na die trap van Nena. Ik weet niet of ik een tweede keer kan overleven... klotezooi.
Hou op... ik zit al in een depressie... Ik hou er niet van dat dgk zo met mijn gevoelens omgaat...quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:04 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik vind 't een enorm stomme setup. En ik snap ook niet waarom iedereen er zo zeker van is en dit nu opeens al verwachtte, terwijl er afgelopen week achter elkaar is gespeculeerd dat Nena de nieuwe bewoonster zou zijn.
Wat zou in vredesnaam 't doel of 't grappige of 't spannende van de redactie zijn om Nena er 'n paar uur in te gooien met de gedachte dat 't de nieuwe bewoonster is om haar vervolgens weer er uit te halen?![]()
Misschien komt idd straks nog iemand en moeten ze kiezen ofzo. Ik denk eerder aan zoiets.
Dat is dr ex... ze was ook pissig dat Nena hem gesproken had toen Nena de kooi uit was.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:01 schreef Mokum020 het volgende:
Dellie had ruzie met dat Swifferdoekje.....
Dusty.....
Omdat ze zo stom is als een stuk karton.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:06 schreef carpediem23 het volgende:
Waarom kan Amanda niet inzien dat het haar schuld is en dat zij degene is die verkeerd is geweest.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:06 schreef akveor het volgende:
[..]
Hou op... ik zit al in een depressie... Ik hou er niet van dat dgk zo met mijn gevoelens omgaat...
Inderdaad, maar waarom zegt ze dan niet gewoon dat ze blijft?quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:04 schreef Taurus het volgende:
Wat zou in vredesnaam 't doel of 't grappige of 't spannende van de redactie zijn om Nena er 'n paar uur in te gooien met de gedachte dat 't de nieuwe bewoonster is om haar vervolgens weer er uit te halen?![]()
Daar zat ik dus ook al aan te denken...quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:07 schreef Yollie het volgende:
Misschien komt Nicolaas straks binnen en mogen de groepen kiezen wie er blijft....
sorryquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:01 schreef shmoopy het volgende:
Wat is dat toch met mensen dat ze niet eens welgemeend sorry kunnen zeggen als ze iets stoms of fouts gedaan hebben?
Dat krampachtige vasthouden aan je eigen gelijk, om maar niet, ja wat, iets te verliezen ofzo?
Ze blijft wel maar er zit een hele dikke lul genaamd Brian tussen ! Mission impossiblequote:Op zaterdag 7 april 2007 22:05 schreef noekje het volgende:
Mocht Nena blijven, Amanda zit aan haar kant.
Maar ze blijft denk ik echt niet.
...ernstige vergissing .... en ZO fantastisch lijkt ie me ook weer niet konijnen om een sterke vriendschap voor op het spel te zetten.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:03 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik denk dat Para zich vergist in de vriendschap tussen die twee....![]()
De binnenkant van onze oogjesquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:08 schreef Michellee het volgende:
Waar zien jullie Nicolaas?
welke streams kijk jij dan?quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:08 schreef Liess het volgende:
Ben ik de enige die nooit last heeft van gebuffer?
quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:08 schreef Liess het volgende:
Omdat er straks ngo wel iets komt. 'n brief met 'n spelletje, 'n stemming, weet ik veel. Ze dekt zichzelf misschien in.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:08 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Inderdaad, maar waarom zegt ze dan niet gewoon dat ze blijft?
karton heeft nog meerdere niveau'squote:Op zaterdag 7 april 2007 22:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Omdat ze zo stom is als een stuk karton.
Wanadoo/orange??? (sorry voor de offtopic)quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:07 schreef farceman het volgende:
Redactie nena en amanda naar stream 3 en 4 graag !!!!! 1 en 2 bufferen!
Nee hoor.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:08 schreef Liess het volgende:
Over foundationquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:09 schreef VirtualPOM het volgende:
Hier kan ik wel om lachen, dit gesprek tussen nena en amanda![]()
Nee hoor.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:08 schreef Liess het volgende:
Hij mag alleen met bandjes om in het diepe hoor!quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:09 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Hij staat inmiddels al bij het zwembad zijn flippers en snorkel op te doen hoor.
Gesseligquote:
Ik ook, irriquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:08 schreef Liess het volgende:
Weinig koffers, dat hondje, gelijk alles willen uitpraten, en hoe is 't te verkopen aan de kijker na de diskwalificatie? Ik heb nog niet teveel hoop, maar wie weet.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:10 schreef scanman01 het volgende:
Damn, ga ik ook een keer een film kijken
Dus mensen twijfelen nog of ze blijft? Het lijkt me toch sterk dat ze dit doet en dan niet blijft. verder denk ik nog steeds dat geen van de andere er nog een keer in zou willen, dus Nena blijft vast wel.
Meerderheid van stemmen? En Amanda kiest dan voor Nena? Ik blijf maar hopen...quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daar zat ik dus ook al aan te denken...
Maar dat lijkt me leuk, dus ik denk niet dat ze dat doen...
Ik vond de koffer al zo groot!quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:09 schreef PietjePuk63 het volgende:
Nena heeft 4 bikini's, zei ze!
Dus ze blijft!![]()
Ik niet probeer deze: http://www.radio.nl/degoudenkooi/quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:08 schreef Liess het volgende:
En dat is een site van niveau dus dat zegt heel wat!quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:11 schreef Lauzie het volgende:
Nena staat ook nog niet op de site van de Gouden Kooi..
Nadat ze zich eerst bijna verlulde en er op het scherm iets over kwam te staanquote:
Internet redactie zal nu niet werkenquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:11 schreef Lauzie het volgende:
Omdat er waarschijnlijk nog wel 'n spelletje aan vast ziiiiiit..quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:11 schreef Katewalker het volgende:
Ik denk ook dat Nena alleen maar op bezoek is. Misschien een Paasweekendje ofzo? Nena vertelde dat bijna alle oud-miljonairs wel weer de kooi in wilde behalve Stefan en Bart. Nathanael wist ze het niet van omdat hij de enige is waar ze geen contact mee heeft. De anderen trouwens ook niet.
Zowel Nicolaas, als Eveline, Ilona en Angelique zouden wel wil terug willen. Ze zei zelfs dat Nicolaas graag terug wilde.
Waarom kan Nena niet gewoon zeggen dat ze blijft ipv vaag zijn en zeggen "dat weet niemand"...
![]()
Amanda riep haar toch apart, niet andersom.....quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:11 schreef soylent het volgende:
[..]
Weinig koffers, dat hondje, gelijk alles willen uitpraten, en hoe is 't te verkopen aan de kijker na de diskwalificatie? Ik heb nog niet teveel hoop, maar wie weet.
Thanksquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Blijf je?
- Dat weet niemand
Dus je blijft niet?
- we komen er hier niet uit. We hebben het er buiten wel over.
Jawel hoor, daar staat dat ze als gast op bezoek isquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:11 schreef Lauzie het volgende:
Yvonne heeft het over Yvonnequote:Op zaterdag 7 april 2007 22:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nadat ze zich eerst bijna verlulde en er op het scherm iets over kwam te staan![]()
Iddquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jawel hoor, daar staat dat ze als gast op bezoek is
Dat zijn ze ook al zo'n 7 jaar geloof ik...quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:13 schreef Lieve het volgende:
Stomme ADEL..... na alle rommel die ze heeft gezegd. Na alle smerigheid die ze er wekenlang uit heeft gegiod over Nena. En dan nu doen als beste vriendin??????????
Daarbij zegt ze dat ze niet lang boos kan blijven op iemand.quote:
QEDquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:15 schreef scanman01 het volgende:
Nena moet blijven! Dankzij Nena leeft DGK nog. Op het laatste moment hield Nena Sylvia in hbet huis ipv Angelique. En zonder Sylvia was Huub al lang weer thuis geweest. Dus als Nena destijds voor Angelique had gekozen was DGK nu wel zo goed als afgelopen.
Ik vraag een stemming voor haar aanquote:
Negen jaar. Ach ja, meiden van 19... vooral van Amanda wordt dat nog wel eens vergeten qua smerig en a-sociaal gedrag, maar gevoelsmatig.... En morgen doen ze het weer dunnetjes over, want er valt nog veel meer te zeggen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat zijn ze ook al zo'n 7 jaar geloof ik...
We hebben een feestjequote:Op zaterdag 7 april 2007 22:18 schreef Mokum020 het volgende:
Even helemaal off-topic:
NEC - PSV............2-1
![]()
![]()
![]()
Maar goed dat ze niet lang gaat blijven, want anders heeft ze het binnen no time ook weer goed gemaakt met Brianquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:15 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Daarbij zegt ze dat ze niet lang boos kan blijven op iemand.
Huub zegt vervolgens dat dat niet erg is en Nena antwoordt vervolgens met: "Ik heb wel een reden"
"We gaan zo zwemmen toch?"
Yvonne en Danny zijn als Huub en Sylvia, dat gaat je niet lukken Jaapquote:
Eindstand? Je maakt een geintje??quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:18 schreef Mokum020 het volgende:
Even helemaal off-topic:
NEC - PSV............2-1
![]()
![]()
![]()
Tsja, het zal wel leuk worden op P2, aangezien het Leidse er niet inzit met Koninginnenacht.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:18 schreef Mokum020 het volgende:
Even helemaal off-topic:
NEC - PSV............2-1
![]()
![]()
![]()
Done, met enige tegenzinquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan moet je eerst die voor mij intrekken![]()
ze blijft echt nietquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:20 schreef Varen het volgende:
Als Nena blijft wordt het misschien wel 6-2![]()
Morgen dus 3-0 en Ajax gaat............quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:18 schreef Mokum020 het volgende:
Even helemaal off-topic:
NEC - PSV............2-1
![]()
![]()
![]()
10x10x10x10.........quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:20 schreef milk-shake het volgende:
nena is echt 10 x knapper dan snollie met haar dikke harses
Waarom mogen Natasia en Amanda niet mee stemmen?quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:20 schreef Lieve het volgende:
Ik denk dat Nena tijdelijk is ( een maand) en dat Nicolaas terug komt. Over....... anderhalve week. Vlak voor de stemming.
En dan kan het zijn dat Brian eruit gaat? ( twee mensen mogen niet meestemmen, Nasty en Asociaaltje ) Vervolgens gaat Asociaaltje en Nasty en Jaap en Huub en Eric en als laatste Syylvia eruit.
Misschien een hele lange visite...quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:22 schreef Michellee het volgende:
Op de site van Tien wordt gesproken over Nena de visite...ik vrees het ergste!
Ja dat wel maar ik wil dat ze bljift.... de stress kost me ondertussen al 5 borrels en 3 joints... of ben ik de enige die hier last van heeft? Kon me al geen DGK zonder Nena voorstellen en nu weer afscheid nemen... hoeveel moet een streamer krijgen te verwerken zo harteloos en zonder scrupulus die redaktie.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
En toch, al zou ze maar een paar uurtjes blijven, ik vind het geweldig dat ze er weer is. Mijn heldin.
Nena![]()
Echt wel, Nena is niet ordinair of goedkoop. Laat Amandel maar vertrekkenquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:20 schreef milk-shake het volgende:
nena is echt 10 x knapper dan snollie met haar dikke harses
En dit staat er ook:quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:22 schreef Michellee het volgende:
Op de site van Tien wordt gesproken over Nena de visite...ik vrees het ergste!
Vind het allemaal best , mijn paasweekend kan niet meer stuk. Aman op haar plaats gezet, braajen zijn broek vol stront, ik seg...quote:
Daarom is ze geen 'blijvertje' en komt Nicolaas!!quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:23 schreef farceman het volgende:
Jammer , Nena is echt veel te lief en goed om onaardig tegen Brian Natasia of Amand toe doen/blijven.
Daarom maakte ze het ook altijd weer goed met brian, gewoon te leif is ze en ze kan niet tegen ruzie
Ik en liegen.........quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Eindstand? Je maakt een geintje??
Ik kijk meteen even op teletekst..
De Darwin theorie laat zich nog wel geldenquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:24 schreef Marelle het volgende:
[..]
Echt wel, Nena is niet ordinair of goedkoop. Laat Amandel maar vertrekken![]()
Je leest niet goed mopquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:24 schreef Marelle het volgende:
[..]
Echt wel, Nena is niet ordinair of goedkoop. Laat Amandel maar vertrekken![]()
Ai, de plasmaboy sprak daar bij de aankondiging van de stemming wel over, dat de nieuwe oud miljonair weer 10.000 e borg moest betalen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:25 schreef PC eend het volgende:
Ze heeft geen 2x borg betaald, misschien had ze dat niet mogen zeggen![]()
Dat zei ze toch ook, dat is ook het opzetje, vandaar ook de fakkels en de kofferquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
En dit staat er ook:
"Kom je hier wonen?", vraagt Jaap als hij zich voorstelt. "Ja", laat Nena weten.
Bron: tien
Dan blijft ze dus welquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:25 schreef PC eend het volgende:
Ze heeft geen 2x borg betaald, misschien had ze dat niet mogen zeggen![]()
En die koffer met oa 4 bikini's is ook om de miljonairs de verkeerde indruk te geven.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat zei ze toch ook, dat is ook het opzetje, vandaar ook de fakkels en de koffer
Maar niet in DGKquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:27 schreef Spoko het volgende:
wow,brian kan wassen zegt die.....
Amanda op haar plaats gezetquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vind het allemaal best , mijn paasweekend kan niet meer stuk. Aman op haar plaats gezet, braajen zijn broek vol stront, ik seg...
quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:24 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja dat wel maar ik wil dat ze bljift.... de stress kost me ondertussen al 5 borrels en 3 joints... of ben ik de enige die hier last van heeft? Kon me al geen DGK zonder Nena voorstellen en nu weer afscheid nemen... hoeveel moet een streamer krijgen te verwerken zo harteloos en zonder scrupulus die redaktie.
Knap gecaptquote:
Hoe moet dat nou met Lieke scanquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:29 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb alles even doorgelezen en nena's eerste reactie tegen Huub gezien, of ze blijft of niet.
Die blijft dus echt
Ik denk niet dat ze 'echt' blijft. Maar het duurt wel een paar maanden voordat ze vertrekt. Een volhouder zie ik niet in haar.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:29 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb alles even doorgelezen en nena's eerste reactie tegen Huub gezien, of ze blijft of niet.
Die blijft dus echt
Die kookt van binnen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:32 schreef Varen het volgende:
Brian voelt zich slecht
Als die 2 bij elkaar mogen blijven maken ze de rest gierend gekquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:31 schreef Liess het volgende:
Mocht Nena wel blijven, dan krijgen we de eerste 3 weken verhalen van 'vroegah' iig tussen die 2..... regelrechte ramp...
Idd, en mij ookquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als die 2 bij elkaar mogen blijven maken ze de rest gierend gek
Reken maar van wel. Bij haar aankomst fluisterde Huub duidelijk vragend in haar oor of ze bleef, waarop zij 'ja' zei.quote:
die blijft niet natte nel gaat erinquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:29 schreef scanman01 het volgende:
Die blijft dus echt
quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als die 2 bij elkaar mogen blijven maken ze de rest gierend gek
Een vrouw die hem zo in de zeik kan nemen kan immers niet dom zijnquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:31 schreef Marrije het volgende:
Brian valt nena niet af mbt intelligentie.
ik bedoel dus, dat IK hoop dat Amandel moet movenquote:
te plat...quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan blijft ze dus wel![]()
Ze heeft vaak genoeg gezegd dat ze daar zat voor het plaatje... de redactie dacht in Amanda misschien een vervangend plaatje te hebben maar daar is Amanda niet mooi genoeg voor... en te plat.
Ja, ze kwam met NIKS om Nena van haar ongelijk te overtuigen. Amanda is zelfs als ze ergens naast zat niet geloofwaardig als getuige omdat ze alleen maar ziet wat ze wil zien.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Amanda op haar plaats gezet
Ze hebben de ruzie uitgesproken uitgeschreeuwd
Lucky shot heb jij zeg!! Leuk!quote:
Dat moet ze zeggenquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Reken maar van wel. Bij haar aankomst fluisterde Huub duidelijk vragend in haar oor of ze bleef, waarop zij 'ja' zei.
Dat is dan jouw probleem. Lieke is toch geen bewoner.quote:
... dat zou ik zoooooo fijn vinden. Brian balanceert al zo op het randje en Natasia wordt dan dagelijks vanaf ontbijt tot het naar bed gaan vreselijk uitgelachen door die twee pubers. Geweldig.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:33 schreef shmoopy het volgende:
Als Nena en Amanda samen zo sterk zouden blijven, spelen ze in no time Brian en Natasia eruit.
Ik accepteer alles van Nena....quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:31 schreef Liess het volgende:
Mocht Nena wel blijven, dan krijgen we de eerste 3 weken verhalen van 'vroegah' iig tussen die 2..... regelrechte ramp...
en daar zijn die twee heel erg bang voorquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:33 schreef shmoopy het volgende:
Als Nena en Amanda samen zo sterk zouden blijven, spelen ze in no time Brian en Natasia eruit.
Dat zijn uitspraken die Amanda ook eens zou moeten horen... of zien.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:31 schreef Varen het volgende:
Brian: Nena is niet dom, Amanda is dom
Ze gaat op haar gevoel af, als haar gevoel zegt dat er iets niet klopt, dan kan je lullen wat je wilt, maar dan gaat ze niet toegevenquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, ze kwam met NIKS om Nena van haar ongelijk te overtuigen. Amanda is zelfs als ze ergens naast zat niet geloofwaardig als getuige omdat ze alleen maar ziet wat ze wil zien.
maar ook de rest dus geen huub geen sylvia die de villa wintquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:33 schreef shmoopy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |