En dáárom zei ik in de vorige COS dat ik hoopte dat ze WEL zou blijven...quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:58 schreef Yollie het volgende:
Nena blijft niet!
In ieder geval tot dinsdag. Dan komen de kapsters weer . Ze heeft een beetje uitgroeiquote:
Zit ik één seconde niet op te lettenquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:59 schreef noekje het volgende:
Nena blijft niet is wat ik tussen de regels door hoor.
Shit.quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:59 schreef MissHobje het volgende:
Hehhe mooie verspreking van Nenaze gaat vast weer.
Naakt?quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:59 schreef TiNo_Flo het volgende:
Ik zie Nicolaas bij de poort
* beequeen geeft kleenex aan Sarah-Louise.quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:59 schreef Sarah-Louise het volgende:
Als Nena dalijk weer weg gaat dan ga ik huilen.
Ja, ik denk aan een hamster ofzo..?quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:00 schreef VirtualPOM het volgende:
Dusty, wat een naam....
Nee, in string met een opblaaskrokodilquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Naakt?
Laat Nicolaas dan maar komen!!!!quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En dáárom zei ik in de vorige COS dat ik hoopte dat ze WEL zou blijven...
Een bezemquote:
Blijf je?quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zit ik één seconde niet op te letten![]()
Wat zei ze dan?
Ik ze niet blijft, zal ze het wel afgesproken zijn met achter dat ze dat zo lang mogelijk voor zich houdt.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:00 schreef CarOnline het volgende:
Ik snap niet waarom ze dat dan niet tegen Huub, Syl en Erik zegt.
Die zijn hartstikke blij.
Omdat de redaktie dit een leuke setup vind?quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:00 schreef CarOnline het volgende:
Ik snap niet waarom ze dat dan niet tegen Huub, Syl en Erik zegt.
Die zijn hartstikke blij.
Laat hem binnen dan!quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:01 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Nee, in string met een opblaaskrokodil
Ja belachelijk.. vermoeiend ook die 2quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:01 schreef shmoopy het volgende:
Wat is dat toch met mensen dat ze niet eens welgemeend sorry kunnen zeggen als ze iets stoms of fouts gedaan hebben?
Dat krampachtige vasthouden aan je eigen gelijk, om maar niet, ja wat, iets te verliezen ofzo?
Amanda.
Geef maar hier die pallet ..... ik zal ontroostbaar zijn.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
* beequeen geeft kleenex aan Sarah-Louise.
Doet mij denken aan Swiffer... heb zin om schoon te maken...quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:00 schreef VirtualPOM het volgende:
Dusty, wat een naam....
quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:01 schreef Sebi het volgende:
[..]
Ik ze niet blijft, zal ze het wel afgesproken zijn met achter dat ze dat zo lang mogelijk voor zich houdt.
Een paarse krokodil? Die ben ik kwijt.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:01 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Nee, in string met een opblaaskrokodil
Een stemming wie er moet gaan?quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:03 schreef milk-shake het volgende:
mischien komt er een stemming ...wie er mag komen straks
Ik denk dat Para zich vergist in de vriendschap tussen die twee....quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:01 schreef Sarah-Louise het volgende:
Hoe dan ook .... de vriendschap tussen Neen en Amanda is wel heel sterk. Amanda bindt in, geeft toe, bekent kleur .... de enige bij wie ik dat haar heb zien doen is bij Nena.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |