Wtf... er gaat ook echt wat gebeuren dit keer?quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:55 schreef Ning het volgende:
19:01-Spannend bezoek!
Bron: www.degoudenkooi.tv
Ja sorry, maar bij mij staat dat er niet hoor..quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:55 schreef Ning het volgende:
19:01-Spannend bezoek!
Spannend bezoek!
De Miljonairs hebben een rustig avondje voor de boeg. Tenminste… dat denken ze!
Niets is minder waar… vanavond komt een wel heel onverwachte gast de Villa bezoeken, die zeker weten voor heel wat opschudding gaat zorgen!
Zorg dat je niets mist en volg vanaf 20:00 uur de livestreams!
Wie schuift straks aan...? Wie schuift straks aan...?
Bron: www.degoudenkooi.tv van Cungy
Nee, zou dit een teaser zijn van DGK ?quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:56 schreef Jeanko het volgende:
Ik heb nergens gelezen dat die "nieuwe" bewoner vanavond komt, jullie wel??
bij hotnewsquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:57 schreef Jeanko het volgende:
[..]
Ja sorry, maar bij mij staat dat er niet hoor..![]()
Met zulk nieuws spot je gewoon niet. We hebben lang genoeg gewacht.quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:57 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Nee, zou dit een teaser zijn van DGK ?
Moet je die wellen? Dat heb ik nog nooit gedaan....quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:59 schreef ruby het volgende:
Ik heb helemaal een blauwe vinger van het F5-en..
Maar dat is dus goed nieuws. Ik ben erg benieuwd wie het is. Wiiiiiieeeeehaaaaaaaaaaaaa.![]()
*alvast Japanse mix en water erbij pakt*![]()
On-topic: ben ik erg gevoelloos als ik niet geinteresseerd ben in het gesprek van Eric, Huub en straks misschien ook Sylvia met Diana?quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ontopic gedeelte:
Ehm, Brian zuigt!
Verdwaalde SC post:
Legerkleurige!? Dit is toevallig wel de rug van een van de beste ijshockey-spelers ooit hoor![]()
Nemen ze de behangtafel wel meequote:Op zaterdag 7 april 2007 20:03 schreef Sarah-Louise het volgende:
Er staat voor woensdag VIER uur gereserveerd voor het waxen van Jaap's rug !!! Dat kan dan wat worden want die jongen is zó kleinzerig .... (ik mag lijden dat het zeer doet !)
quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:02 schreef demins het volgende:
[..]
Moet je die wellen? Dat heb ik nog nooit gedaan....
Hij heeft het ook maar door zijn strot geduwd gekregen. Ik heb nooit vernomen dat hij zich aangemeld heeft bij Humanitas omdat hij zo'n mooi luisterend oor heeftquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:58 schreef schizolientje het volgende:
Knap wat Eric doet maar het is een slechte luisteraar
Vind je het heel gek als er een oudbewoner komtquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:03 schreef Dark het volgende:
Brian denkt dat het Nicolaas gaat worden, nu weet hij het bijna zeker, Brian heeft een link gelegd met het verleden.
On-topic: Lijkt me niet...quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:02 schreef Disana het volgende:
[..]
On-topic: ben ik erg gevoelloos als ik niet geinteresseerd ben in het gesprek van Eric, Huub en straks misschien ook Sylvia met Diana?![]()
Off-topic: ik kom niet in de sc, en laat ik nou denken dat het een kunstwerk was![]()
Jaap heeft ook een hele grote rugquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:03 schreef Sarah-Louise het volgende:
Er staat voor woensdag VIER uur gereserveerd voor het waxen van Jaap's rug !!! Dat kan dan wat worden want die jongen is zó kleinzerig .... (ik mag lijden dat het zeer doet !)
Van mij ook, beter als Nenaquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:59 schreef Vector_SLD het volgende:
Nathanael mag van mij best terug hoor
Zit ik ook, zegt vrij weinigquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:04 schreef Dark het volgende:
Nicolaas zat als acteur in een bestand van een casting agent?
Ik schrijf alleen maar op wat Brian zegt, ik vind het niet gekquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Vind je het heel gek als er een oudbewoner komt
Dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:57 schreef rooie3 het volgende:
Maar er staat gast.
Misschien een oud bewoner die ze eerst laat geloven dat die blijft ofzo.
Leeft die nog!quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:04 schreef ruby het volgende:
[..]
![]()
2 liter water per dag drinken en vanavond als snack Japanse mix.
Moet van Sonja Bakker.
Heeft Hupert nogsteeds zijn waarschuwing staan?quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:06 schreef demins het volgende:
Ik denk voorlopig nog dat er een oud-bewoner komt zeiken, of lekker komt rellen. Afhankelijk van wie het is. En dan weer weg gaat....
De feromonen van Nerna, die een deurtje verder zit te wachten op haar entree, doen hun werk al.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:05 schreef ruby het volgende:
Is Brian weer opgewonden ofzo? Hij zit weer zo dom te gillen.
Zit volgens mij een verschil in, dus geen nieuwequote:Op zaterdag 7 april 2007 20:06 schreef getl0st het volgende:
[..]
Er komt een 'gast'
niet een bewoner(ster)
Bijna 2 alquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:08 schreef Dogga het volgende:
LOL amanda heeft een FAN
Krijg er kriebels van in mijn buikquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:07 schreef ruby het volgende:
Wat zit Jaap toch weer lekker erotisch achter de piano.![]()
Ik dus ook. Op de ene stream het gesprek, en op de andere stream Amandel die haar haar aan het stylen is.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:05 schreef Sarah-Louise het volgende:
Ik kan het niet helpen maar ik vind dit soort gesprekken tussen Diane en de bewoners tenenkrullend hoor.
Ja, het schijnt.quote:
Hoop dat ze het niet als sexspeeltje gaat gebruiken.quote:
quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:11 schreef Ning het volgende:
http://i156.photobucket.com/albums/t19/ning7/naamloos-2.jpg
quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoop dat ze het niet als sexspeeltje gaat gebruiken.![]()
Wat was dat ook alweer met Samson en die viriliteit in dat haar?quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:11 schreef Dark het volgende:
Brian is bang dat Aman z'n hoofd brandt en z'n haar breekt met de stijltang!
Dat was ook mijn eerste gedachte. En dan gok ik op Nena.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:06 schreef demins het volgende:
Ik denk voorlopig nog dat er een oud-bewoner komt zeiken, of lekker komt rellen. Afhankelijk van wie het is. En dan weer weg gaat....
Hij was te leuk om niet gepost te worden...quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:13 schreef Ning het volgende:
dank ian-nick
Inderdaad, Nena kan een potje zuigen om u tegen te zeggen!quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:13 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste gedachte. En dan gok ik op Nena.![]()
Misschien eerst Bart ofzo.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:13 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste gedachte. En dan gok ik op Nena.![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:15 schreef demins het volgende:
[..]
Inderdaad, Nena kan een potje zuigen om u tegen te zeggen!![]()
Oh bah, laat het niet waar zijn.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:15 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Misschien eerst Bart ofzo.
Bart had ook toch nog verplichtingen na de gouden kooi.
Hij lijkt niet echt blij met zijn nieuwe kapsel.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat was dat ook alweer met Samson en die viriliteit in dat haar?
quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:17 schreef Soury het volgende:
Zoo Brian is bijna klaar en lijkt nu op J.P. Balkenende![]()
Denk niet dat die nog terug wil komen...quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:15 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Misschien eerst Bart ofzo.
Bart had ook toch nog verplichtingen na de gouden kooi.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:17 schreef Soury het volgende:
Schandalig weinig caps hier!quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:17 schreef Soury het volgende:
jaaaaa, genieten !!!! .... hij ziet er NIET uitquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:18 schreef Disana het volgende:
Er staan weer fans voor het hek te roepen, en Huub, Natasia en Sylvia roepen terug. Ondertussen heeft Amanda Brian naar mijn grote genoegen heerlijk 'verwijfd', en staat er '14 minuten' op het plasmascherm.
Het wordt steeds erger, van vrouw naar oude man naar pimp.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:19 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
jaaaaa, genieten !!!! .... hij ziet er NIET uit
quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:14 schreef ruby het volgende:
Ik hoop dat Brian z'n haar er af valt... Whehe.
Dan kan ie eventueel z'n schaamhaar ter vervanging weer op z'n schedel plakken.![]()
Dat is mijn gevoel ook al 2 dagen, dat het Nathanael is....quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:18 schreef FSR het volgende:
ze zijn zo aan het zeggen dat het niet NatteNel is.. dat mijn vermoeden versterkt wordt, dat hij terug komt..
quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:20 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ga eens heel snel in die japanse mix grabbelen!
Dan kan je tenminste niet van die vieze dingen typen.![]()
Tis niet haar haar.... maak dus niks uit.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:21 schreef VirtualPOM het volgende:
Amanda had er nog niet genoeg aan om haar eigen haar te vernaggelen......
Hondje mee zodat die kan vechten met de hondjes van Amanda.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:15 schreef demins het volgende:
[..]
Inderdaad, Nena kan een potje zuigen om u tegen te zeggen!![]()
Bedoel eerst effe voor nep en dan als hij weggaat de echte oud bewoner.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Denk niet dat die nog terug wil komen...![]()
Het lijkt precies op zo'n fout pruikjequote:Op zaterdag 7 april 2007 20:19 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
jaaaaa, genieten !!!! .... hij ziet er NIET uit
Of iemand van salamandervereniging De Gladde Kikkerquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:21 schreef Ning het volgende:
Als het een gast is,dan misschien iemand van anti-bont
Iemand anders, die niet blijft?quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:22 schreef beequeen het volgende:
Het kan nog even.....wie gaat het worden.
1. Nena
2. Nathanael
3. Nicolaas
Your votes please.![]()
2 denk ik, 3 hoop ikquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:22 schreef beequeen het volgende:
Het kan nog even.....wie gaat het worden.
1. Nena
2. Nathanael
3. Nicolaas
Your votes please.![]()
Ja, kan ook nog.quote:
De site spreekt duidelijk van bezoek ....quote:
Ik ga ervan uit, iemand van de Stichting Bont voor Dieren, ofzo..........quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:23 schreef Vector_SLD het volgende:
Ik hoop niet dat het een anticlimax wordt
Als Nathanael echt de nieuwe bewoner wordt haak ik af.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:23 schreef Ferdii het volgende:
Ik heb het vermoeden dat het Nathaneal word, hoewel ik liever nena terug zie komen
Met Wilgo en die Tasia komen vertellen dat ze samen een relatie hebbenquote:
Dan vraag ik er 1 voor Huub aanquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:24 schreef ruby het volgende:
Spuitje voor Brian graag. Dank u.
Dat zou super zijn !!!! Met een videotje van hoe en wat met nertsjesquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:24 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit, iemand van de Stichting Bont voor Dieren, ofzo..........
Ik zie hem ook niet zitten. Is alleen maar alweer een aanvulling voor het patjepeeer-kamp.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:25 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Als Nathanael echt de nieuwe bewoner wordt haak ik af.
Ik zal nog wel even op het forum blijven hangen om te lezen wat er allemaal aan de hand is, maar het streamen zal zeker stoppen.
Mijn idee...het programma wordt zo steeds ongeloofwaardiger....quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:25 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Als Nathanael echt de nieuwe bewoner wordt haak ik af.
Ik zal nog wel even op het forum blijven hangen om te lezen wat er allemaal aan de hand is, maar het streamen zal zeker stoppen.
Of Henk Pieterse (lezing over pesten)quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:26 schreef Markeerstift het volgende:
ojaa misschien komt Bart voor Eric wel !
Dinsdag komt Dianaquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:26 schreef AutumnTears het volgende:
Die Diana zou toch komen? of ben ik nu weer erg doos
quote:
Oja zou ook kunnen! Maar Bart zou voor veel opschudding kunenn zorgen --> gezien dat flikkergedoe van afgelopen dagen. En misschien weerhoud het Eric van aangifte doenquote:
Nee, maandag toch? Ze komt namelijk mee Paasbrunchen.quote:
Oh ja sorry je hebt gelijkquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:29 schreef ruby het volgende:
[..]
Nee, maandag toch? Ze komt namelijk mee Paasbrunchen.
Sta ik hier voor niks bij de villa te wachten.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:29 schreef demins het volgende:
Ik ben het zeker niet, wat de geruchten ook willen beweren...![]()
Liever Cora dan Diana.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:31 schreef ruby het volgende:
Of is het fucking Cora?
Het ging over amandaquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:31 schreef F1reB1rd het volgende:
Eric vindt Brian wel geil met zijn nieuwe coupe
quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:31 schreef ruby het volgende:
Of is het fucking Cora?
Ja hij heeft met amanda afgesproken alles te delen, dus ook Brian zei iequote:Op zaterdag 7 april 2007 20:31 schreef F1reB1rd het volgende:
Eric vindt Brian wel geil met zijn nieuwe coupe
Nerveus zijn ze !quote:
Ja dit vind ik altijd wel grappig!quote:
Goed nieuws ... OLE OLEquote:
quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:30 schreef getl0st het volgende:
Totally off-topic..
NEC 2 - 0 PSV![]()
![]()
On-topic.. Er komt een gast
Zou lullig zijn als er een fiets aan kwam rijden..quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:34 schreef kissa het volgende:
Auto!
Koffers bij dur of niet?quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Nena!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! als gast????
Denk en hoop het nietquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:35 schreef Jenny_ het volgende:
Komt ze er nu weer wonen of wat?
Ik denk nog steeds alleen op bezoek.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:36 schreef proh het volgende:
is ze nou op bezoek of permanent?
Huub bracht een aantal tassen/koffers naar binnen, dus hopelijk permanentquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:36 schreef proh het volgende:
is ze nou op bezoek of permanent?
Ze heeft al een paar keer gezegd dat ze er komt wonenquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:37 schreef beequeen het volgende:
Ik hoop toch zo dat Neentje blijft, maar ik twijfel eraan.
Tegen Jaap zei ze dacht ik van wel, Jaap reageerde met oh eh tja het kon ook zijn dat je op bezoek kwam.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:37 schreef beequeen het volgende:
Ik hoop toch zo dat Neentje blijft, maar ik twijfel eraan.
Nog 1 weekie volgens mijquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:38 schreef ruby het volgende:
En wanneer mag Huub wee drinken eigenlijk?
ze zei net: "lekker zonnen morgen" dusquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:38 schreef F1reB1rd het volgende:
[..]
Huub bracht een aantal tassen/koffers naar binnen, dus hopelijk permanent
Niks is wat het lijktquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:38 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ze heeft al een paar keer gezegd dat ze er komt wonen
hij heeft toch al een maatje meerquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:40 schreef Sarah-Louise het volgende:
Jaap wil een maatje in de sauna ...... nou Jaap, ik denk niet dat dat Neen gaat worden jongen.
Zo kort van memoriequote:Op zaterdag 7 april 2007 20:39 schreef demins het volgende:
Nondeju, wat heeft Nena méér klasse dan Del!!! Ik was het verschil bijna vergeten....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |